- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz urbanjozsi #37052 üzenetére
Minarelli, ha occsó vegyed.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
urbanjozsi
senior tag
válasz runner 125 #37053 üzenetére
120 de megyek lefele 100-ig...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #37050 üzenetére
Az én mocim is ilyen 2 hete, de az direkt: neten látott ötlet alapján építettem automata világításkapcsolót.
A motoron azonnal égett a tompított, ahogy ráadtam a gyújtást, azaz nincs világításkapcsolója. Ennek folyományaképpen önindítózás közben is szívta a picurka akksit, ami nem a hosszú élet titka. Mivel a generátor összteljesítménye is csak 60W, alapjáraton például az akksit meríti a világítás, hogy még nagyobb legyen az öröm. Hogy tetézzem a bajt, ugye került rá GPS is, az sem éppen termeli az áramot. Automatizálva lett úgy, hogy addig csak helyzetjelző van amíg sebességbe nem teszem, majd ha megállok és ürest kapcsolok, akkor 5 másodperc után eloltja a tompítottat, csak a helyzetjelző ég. A váltó üres fokozat jelzését használja fel egy egyszerű időzítő áramkör, ráadásul szép lassan, folyamatosan csökkenti a fényerőt nullára. Eddig bevált!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
Rutinos KRESZ vizsgázóként kinéztek a többiek. Első körben megérkeztem a fűrésszel, a listán külön fülön szerepeltem, elsőnek hívtak be, elsőnek jöttem ki. Értelme nem volt, kialakult a közlekedési stílusom, ettől nem változott meg semmi.
A terhes 22 éves csaj ilyet szól: Megszülök annyira izgulok! Aranyos volt!
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #37055 üzenetére
Ez elég faszán hangzik, nekem ennél kicsit egyszerűbb a gondom.
Egyrészt korábban estek a robogóval, ennek következtében pár fül letört a fejidomban. A lámpatest rögzítését általam ismeretlen módon oldották meg fixre, kvázi beragasztották, így jó 60 fokosan felfelé világít, tehát használhatatlan éjszaka. Amúgy is igen gyenge a fénye. És ehhez jön ugye most az, hogy hol világít, hol nem.
Ha bejön az élet, meg a számításom, akkor várhatóan jövőre lecserélem, vagy legalábbis veszek mellé egy 125-öst, úgyhogy most nincs kedvem íbéjezni 30-40 ezer forintért megfelelő idomokat és lámpatestet, főleg, hogy majdnem ennyiben volt a motor is.
Rendbe rakom mechanikailag, éjszaka meg nem is nagyon használom.Kuplung megvan AndrewTDI, kösz a segítséget, remélem a héten bele is ugrik.
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #37057 üzenetére
Én elég para voltam mikor a B-t csináltam, mert előtte csak 4 évvel volt M... Gáz lett volna megbuknom. ..de talán 3 hibapontom volt.
Amióta elzúgtam még nem ültem motoron, de már mennék... Azthiszem visszarakom azt a törött kart egyelőre... Kezem is majdnem meggyógyult már.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
félisten
válasz korpicschess #37059 üzenetére
Túl vagyok a mi gáz témákon, az ára nem lett volna mindegy, meg az sem, hogy hogyan szakadok el a vizsgára. Még mások hazablattyogtak, addig rám várt a vizsga után azonnal pár megoldandó feladat. A főnök infarktust kapott azt megint engem tettek be dirigálni. Marhára nem szeretem csak ha valakit basztatni akarok, az meg most nem állt fent.
Az jól esett, h hiányoltak a lányok.
Bár azért vártak a többiek is csak mással. Máig voltam szabin.korpicschess! Ez bennem is megfordult, de nem érdekelt volna.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Pesten ki csinált B125-öt, melyik iskolánál? Erősen gondolkodom rajta, csak kéne szerezni valami váltós gépet gyakorolni, Simsont, vagy akármit.
-
mumtaz
senior tag
Üdv.
Végre vettem egy 50-es spedfightot. Sajnos nem makulátlan, de motorikusan és úgy egyébként műszakilag rendben lenne. Az esztétikai dolgokat inkább hagyjuk.
Ma hoztam el, így eddig nem foglalkoztam vele. Viszont feltűnt, hogy üresben simán ki lehet pörgetni a max fordulatszám kb feléig úgy, hogy még meg sem mozdult. Nem tudom, hogy mit módosítottak korábban a varión. Hol keressem a problémát. Szerelő szerint túl kicsi görgőket rakhattak bele, de nem tudom. Egyelőre ez lenne az első, ami piszkálja a csőrömet.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Rico45
őstag
Helló srácok!
Na most meg tele a kis t..öm a kipufogómmal :-)
Van benne egy betét vagy mi és az zörög! Gondolom lóg a bele :-DD De ha mégis kiszedném akkor meg iszonyat hangja lenne. Mint valami 400köbösé :-)
Bele hegesszem?[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
mumtaz
senior tag
válasz Kolondrum #37065 üzenetére
Csak első fülre úgy a felére tippeltem, de inkább úgy a 2/3 - 3/4 környékére tippelek. És ezt úgy, hogy nem ülök rajta, de a bringa a kerekein áll. Szépen húzva a gázt semmit nem lehet érezni. Csak ott a felső tartományban kezd el "tapadni".
Szokatlan, mert a 100-as Speedfightom viszonylag kis gáznál már érezhetően el akart indulni. De mondjuk az 100-as volt.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Kolondrum #37068 üzenetére
:-)
Mondjuk én még tartósban nem tudtam kipróbálni, hogy mennyire viszi a 100+ kilómat. A 100-asom jó volt, mert végre nem ment, max 70-et. Gyorsulásban meg az - elvileg 50-es - Apriliák úgy hagytak ott, ahogy illik.
Mondjuk ránézve a most vásárolt 50-es, és eladott 100-as speedfightra, hát meg kell mondanom, baromi olcsón adtam túl a régin. Pedig azt hittem, hogy esztétikailag egy kalap hulladék és, hogy annál rosszabb látvány max. akkor lenne, ha rommá lenne törve. De tévedtem, mert a most beújított olyan, mintha lehányták volna.
Ez a "régi".Ami lett, arról még nincs képem. Annyi a + pont, hogy nem szakadt az ülése. De pl. a kormány alsó burkolata ripityára van törve. Bal hátsó indexbúra nincs meg. Az első búrák sem egyforma sárgák. Vagy 3X újrafestették már az idomoka és mindig más színnel. Ráadásul valaki olyan csiszolót használt, amivel szép mélyedéseket csinált. Egyetlen sima felület sincs rajta. Ráadásul az ülés alatti idomokat is feketére festette, ami gyárilag az a szénszálas kompozit mintás volt.
Az már biztos, hogy ezt is festhetem le, de kissé nagyobb meló lesz, mint a másik volt. Pedig azzal is cumiztam rendesen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
urbanjozsi
senior tag
Szeretem a kihívásokat, de ezzel azért lenne meló:
Aprilia SR 50 ReplicaMotorikusan tuti: "a kamiont simán ott hagyja"
-
Rico45
őstag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz urbanjozsi #37070 üzenetére
Ez szénné lehet tuningolva? Engem a "jobb" kamionok megelőznek, a 125-össel, 80-90-nel csattogva...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #37072 üzenetére
Ez egy f*s motor, és a hirdetés is kb. annyit ér. A kamiont simán otthagyja.
A lámpától való indulásnál... Meg mondjuk esetleg az olyan kis emelkedőn,
ahol a kamion már 40-re lelassul, ha meg van rakva, mint a disznó.Amúgy ha "valósban" mennél 90-et a 125-ösöddel, akkor valószínűleg nem
kéne azon aggóni, hogy megelőz a kamion, mert azok ott szabályoznak le. -
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #37059 üzenetére
-
DigitXT
félisten
Nem vagyok kamionsofőr, úgyhogy csak hallomásból: "hivatalosan" nem
mehet 90 fölé. Ha mégis ÉS azt rögzíti a tacho, akkor megb*szhatják.
(Nem hiszem, hogy minden (!) kamionsofőr ezt kockáztatta, aki elhúzott
bogyo112 mellett. Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy a "80-90-e" nem
tökéletes adat. De már rakott rá GPS-t, szóval se perc alatt meg tudja
nézni. Más kérdés, hogy fix 90? Vagy 80-90? Nincs is annál idegesítőbb,
ha vki előtt egy olyan megy, akinek össze-vissza "ingázik" a sebessége,
s a mögötte jövőnek alkalmazkodnia kell, miközben menne tempomattal.
Akár bio-tempomattal, beállva "pöcök 90-re"... Olyankor bevallom, simán
befigyel egy 100-110-es előzés, mivel jobb szeretek saját tempót menni.)urbanjozsi: mire gondolsz? A környezetre, vagy a névre? Megkímélt,
(csillag)garázsban tartott, nem dohányzó (hehe), "hölgy" tulajdonostól?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz urbanjozsi #37076 üzenetére
Jobban megnézve kicsit olyan érzésem van, mintha
már legalább egyszer felgyújtották volna az egészet. -
korpicschess
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37077 üzenetére
Nem tudok tartós "valós" 90-nel menni utazóban, mert a legkisebb szél, legkisebb emelkedő is visszafog. Mondjuk inkább úgy, hogy valós 80-85 a max. utazóm, de inkább 75-80-nal járok (3/4 gázon).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
-
Rico45
őstag
[link]Ő majdnem minden héten más~más runeszt
árul. Egész szépeket. Biztos kintről hozottak. De a szöveg mindig ugyan az :~)[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
runner 125
nagyúr
válasz Rico45 #37082 üzenetére
..szépség nálam nem itt kezdődik.
Egyébként tipik átbszós nepper.
Ez a Runner '97-'98-as max., de korántsem 2001-es, noh meg az írástudatlansága nálam kizáró ok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Rico45 #37082 üzenetére
180/50... ...kíváncsi leszek, mikor lesz valaki olyan "bátor", hogy a Hayabusát "ötvenes papírokkal" használja....
(#37081) DigitXT: nekem nem a megelőzés "ténye" fáj, hanem a módja: 20 centivel mellettem, oldalra lengő pótkocsival, iszonyatos szélt kavarva, majdhogynem beesek alá. Mert szemből jönnek, de ez őt nem zavarja... Személyautók simán elférnek, azokkal nincs bajom. Nekem amúgy pont ez a 80 körüli tempó fekszik, az a kényelmes (meg a motornak is). Mondjuk egy nagy A-ba nem is mertem volna bele vágni, akkor valószínűleg nem motoroznék. A költségek így is messze túlnőttem a tervezetten (még a lehetőségeimen is), kb. 300k-ra saccoltam mindent a kezdetekkor: jogsival, motorral, átíratással, karbantartással. Aztán 400k-nál tartok (ruházat, túrafelszerelés, egyebek miatt) úgy, hogy az öreg csótánnyal igazán nem sok bajom volt/van.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #37083 üzenetére
Igen~igen!Ebben az évben talán ez az 5. amit elad.
“bivaly erős és brutális teljesítmény“ gondolom haza érnék vele aztán jönnek a gondok...
Sajnos tapasztalat :~([ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Adingo
csendes tag
Sziasztok!
Egy pici értelem kellene a jog 27v robeszomhoz, vagy valami szerelési segédlet. Tudna nekem segíteni valaki?
< Adingo > Az országutak lakosa.
-
nyogo83
Topikgazda
Akinek kicsit is necces a "papírja" a robogónak, csütörtökig ne nagyon mászkáljon vele.
M3-as bevezetőtől az Andrássyn keresztül a Lánchídig legalább 7 rendőrrel találkoztam, szinte minden 2. bringást, illetve rendszám nélküli robeszt kiszednek.
Engem a Kós Károly elején intettek le. Kérték a papírokat, majd a második kérdés, hogy hány köbcentis a motor.
Mondom 50. Erre a rendőr: Jah persze, ekkora kipufogóval(gyári) meg 120ig skálázott km órával. Aztán felvilágosítottam hogy Habanából a 125-ös kinézetre csak a plusz utas lábtartóban tér el, valamint 4 ütemű. Hangról azért gyanúsnak kellene lenni, hogy ez nem az
Szerencsémre mire előkapartam a jogsit, a kollegája megnézi, erre mondja a másiknak : hagyjad már, jógyerek ez, szabolcsi Odaadja a papírokat, aztán mondja hogy Ő meg kisvárdi és hogy ki van adva nekik csütörtökig a papírok nélküli 125-ös vadászat... -
nyogo83
Topikgazda
válasz SzlobiG #37088 üzenetére
Nekem abszolút nincs vele bajom hogy ellenőriznek, sőőt. Néha melóba jövet én érzem szarul magam, hogy mennek el mellettem a kamuötvenes 125-ösök. Sőt, mostanában egyre több igazi brutál pofátlant is látok, rendszám nélküli 250-es meg 400-assal. Nem is értem hogy gondolja, kinek magyarázza ki hogy az 50-es? Nem mintha számítana, de még a 10 centis felirat is ott virít rajta hogy 400-as.
[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
válasz SzlobiG #37088 üzenetére
Én is! Pedig aztán 180~al tolom.Hetente megyek el ellenőrző rendőrök mellett de semmi szerencsére.Úgy szoktam csinálni,hogy meg várok valami autót ami elém kerül és szépen sunnyogok mögötte :~)Amúgy sem száguldozom max 80~90 környékén megyek! Persze remeg néha a gyomor :~) Talán ez az egyik bűnöm perpill.na meg a dohányzás :~D
Rengetegen mennek erre felé is 250~es nagy testű mocikkal.Azt már én sem válalnám be szerintem...[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #37089 üzenetére
Volt már ilyen hirdetés is: Burgman 400-as, 50-esként használt... (LOL.)
Amúgy szokott itt a cég könyékén állni egy Leonardo 125. Rajta a felirat,
rendszám meg sehol. Mondjuk én meg 100-zal jöttem lefelé az Erzsébet
híd irányába. Az sem szabályos, de legalább papírok, rendszám mind jó.
Btw. rendőrt egyet sem láttam... Azért remélem nem fotóztak le.Rico45: neked sem kéne szórakoznod a rendszám miatt... Azt mondod,
hogy korábban rendszámos gép volt, akkor elvileg semmi akadálya, nem
arról van szó, hogy vmi olaszból lopott szar, ami nem rendszámozható...[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
válasz DigitXT #37092 üzenetére
Igen tudom hogy nem szabadna :~( Van törzskönyv meg papirok! Nem olaszos fos. Jogsi is kell rá az is pénz+forgalomba helyezés. Őszintén nem vagyok benne biztos hogy meg marad a motor.Filózom egy 50 ~es precíz sportos robeszon. Derbi Gp1 tetszene.lehet el is cserélném egy olyanra.
De mondom ez csak egy gondolat.[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
félisten
válasz Rico45 #37093 üzenetére
Jogsi akkor is kell rá, ha nem rendszámos, de 180-as. Ez csak tetézi a bajt.
Szerinted, ha megfog a rendőr, akkor "beveszi", hogy 50-es? Ha csak jogsid
nincs, az még kisebb baj, mint ha a motor sem vehetne részt a forgalomban.
Mondjuk lehet még csavarni: egy darabig jártam "125/50-nel", viszont nekem
pont jogsim lett volna rá. Ez a másik véglet. Vegyük úgy, hogy nem szóltam. -
Rico45
őstag
válasz DigitXT #37094 üzenetére
Tisztában vagyok vele!Sima B~kategóriám van.
Én azt gondolom 10ből 5ször be is vennék a rendőrök hogy 50~es.
Felelőtlen vagyok tudom :~) Asszonykám minden nap ezt mondja.
Foglalkozzanak a rendőrök a sok barna színű lopóval+drogos és ittas sofjőrökkel!Stb. Nem megyek gyorsan csak élvezem hogy pl. hegynek felfele nem gondolkozik a gép.Ennyi.[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Grillo
senior tag
Alapvetően nem akkor van a nagy gáz, ha leállít a rendőr, és kimagyarázod, hogy az 50-es robogó. Gáz akkor van, ha balesetezel, esetleg még személyi sérülés is van, főleg halál.
Úgy bevarrnak mint az állat, és akkor a vádiratban az adócsalás csak a legkisebb pont lesz. Biztosító nem fizet, stb...