Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
urbanjozsi
senior tag
válasz runner 125 #37353 üzenetére
És mindehhez csak 2 literes fogyasztás társul.
-
korpicschess
veterán
Na gondolkoztam mivel jojjek boltba. Vegul motor mellett dontottem, de 50 m utan visszafordultam. Rossz erzesem volt elotte is, alig fog a fekem. Le se tudnek jonni vele a hegyrol. Olaja rendben van. Arra gyanakszom h tegnap olajos lett. Minek takaritottam ott...
Ötletek? Mit csináljak vele?Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #37357 üzenetére
Ronggyal töröld át a féktárcsát, csinálj pórba fékezést, töröld át még egyszer és jó lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #37358 üzenetére
A betét nem tud olajos lenni?
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
hermanyi
őstag
válasz korpicschess #37359 üzenetére
Az leég 2 fékezés után róla.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz korpicschess #37357 üzenetére
Vegyél egy doboz féktisztító spray-t, az nagyon jó ha van otthon. Tökéletesen zsírtalanít mindent.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #37342 üzenetére
A BR8ES a hidegebb, a BR9ES a melegebb. Nézd meg a színét, az mondja meg igazából.
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #37363 üzenetére
Akkor majd megtisztítom.
Én azt olvastam, hogy NGK-nál minél kisebb a szám, annál nagyobb hőértékű.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #37364 üzenetére
Én fordítva tudom. Gyári szimókba megy a 6-7, tuningoltakba a 8 és felette. Az őzbarnaság szabályát gondolom ismered, ha olyan, akkor nem is szükséges takarítani.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz molnarpeter #37365 üzenetére
Azt a fékre írtam. Jaja, tudom milyen a jó gyertya, majd ránézek. Csak macera kiszedni. Majd linkelek neked valamit az NGK-król. Aztán lehet neked van igazad.
Féktárcsát takarítottam, de semmi. Kimentem, keményen megdolgoztattam, most jó, kopp-kopp. Valszeg kiégett aminek kellett.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Bitpalace
senior tag
válasz korpicschess #37366 üzenetére
Próbakör után kellett volna jól megtisztítani...
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37368 üzenetére
Levegős Mina. Elég jó konstrukció. De ez se első festés.
#37371 urbanjozsi: 90-110k körül talán megér. De így látatlanba nehéz.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz urbanjozsi #37368 üzenetére
Szvsz felejtő ez is.
-
urbanjozsi
senior tag
válasz Tothgera30 #37369 üzenetére
Ha megvenném ,akkor nem is az utolsó
SzlobiG: már a konkrét motor, vagy a levegős mina?
[ Szerkesztve ]
-
hermanyi
őstag
Na urak csináltam 6 képeta nem túl régi szerzeményemről . Tudom törve zúzva van de ismerőstől vettem ,nem túl olcsón, de tudom nem volt szétgyilkolva látszat ellenére. A kérdésem az lenne ,hogy az 5-ös képen valami hiányzik , (gondolom valami szűrő) a kérdés ,hogy honnan tudok szerezni rá ? Amúgy a múltkori kérdés ,hogy egyszer már 3500 as ford számtól elindul egyszer csak 5000 töl az bebizonyosodott,hogy kuplung bibi
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Tothgera30
Ármester
válasz hermanyi #37372 üzenetére
Tényleg, sajnos az eleje és hátulja törve lehetett (ezért is fényezték), de két oldalára is fektették már. Azért egy jobb első indexet és egy első sárvédőt megérdemelt volna. Kicsit zavar a fehérre fényezett hátsó sárvédő, ha őszinte akarnék lenni, én visszacsinálnám gyári állapotába, vagy keresnék rá egyet. A zsírt egy picit nyomja, és nagyon olajos a keverék, egy kipuf takarítás nem ártana neki, az enyém csontszáraz télen-nyáron, és ha tocsog az olajban az hamar szoruláshoz vezethet! Km sem valós, gumikat is cserélték, ebben már bőven vagy 20-25 ezer km. Az ismerősöd tuti hogy újonnan vette? Hogy élhette le ilyen csúnyán első tulaj létére? Onnan nem hiányzik szűrő, ott megy be a levegő a légszűrőbe...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz urbanjozsi #37371 üzenetére
Az egész, látszik rajta, hogy mókolt az idomok mind fújva voltak. Én meg se nézném.
-
korpicschess
veterán
válasz hermanyi #37372 üzenetére
Nekem kicsit ferdének látszik az első kerék. Kuplung meg ilyen, fogyóeszköz, elkopik.
Kell valakinek esetleg 3 piros rugó? Utolsó lomtalanításkor elfelejtettem kirakni a kuplungom, az nem jó semmire, mert kopott, a rugók max.Amúgy mennyi lehet fényezni egy ilyet? Egyre jobban gondolkozom, mert ha nem drága...
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
hermanyi
őstag
válasz Tothgera30 #37373 üzenetére
Az eleje az egy Postással való találkozás volt akkor tört az index is (azt láttam is). Első sárvédő hiánya nekem is fáj, a hátsót én fújtam már le fehérre mert nekem jobban tetszik . Oldalfekvések voltak de ugye a válasza az volt ,hogy nem kellett volna csont részegen felülnie . Amúgy tényleg első tulaj volt , és alig használta csak szart rá nagyon nagy ívből. (Lové van minden le van xarva ) .Kipufogó tényleg olajos de nem csodálkozom rajta mezei MOL 2T olajjal használta.Mondjuk nem tudom ,hogy hogyan lehet egyáltalán keveréket álitani rajta ha lehetséges egyáltalán . (Én még nem takarítottam le a kipufogót csak sima vízzel volt 1X 2X leöblítve. )
szerk:
korpicschess. Nem ferde csak kicsit el van fordítva a kormánya nem tök szemből van fotózva .
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
urbanjozsi
senior tag
válasz SzlobiG #37374 üzenetére
Ez az átfújás elég kétesélyes dolog. Anno mikor elhoztam a dio-t, akkor eredeti "fényezésű" idomok voltak rajta. Az idom fülek 50%-a hiányzott, tehát igaz hogy gyári színben, de okádékul nézett ki. Kerestem, vettem hozzá gyári idomokat, amiknek minden füle, patentja megvolt, Így kaptam egy négy színből álló, nem szép, de legalább "mindenahelyénlévő" robogót. Ezek után szétszedtem, és lefényeztem egy szín fehérre. Tehát nem azért volt fényezve mert tört, borult stb, hanem mert egy foskazalnak nézett ki.
Természetesen benne van a pakliban, hogy törött, zúzott volt és azért fújták át.......... Nem tudni.Komolyan kezd elmenni a kedvem ezektől. Nekem alvázilag-motorikusan rendben lévő moci lenne a lényeg. A külsőt úgyis a magam szájízére alakítanám. Minimal design, opel fehéren
[ Szerkesztve ]
-
urbanjozsi
senior tag
Tetszi ez a motor: PIAGGIO NRG DD
Itt is igaz az, mint az apriliaknál, hogy az injektoros kerülendő?Konkrétan ez a DD beleférne a büdzsébe
-
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
válasz urbanjozsi #37378 üzenetére
Nem kerülendő, ez PureJet.
Viszont a linkelt példányt messziről kerüld el. MC4-es NRG-t ilyen áron nem veszel! Gondold végig, új ára 600k körül volt, szerinted 100k körül oda fogják adni ha nincs nagy baja?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hermanyi
őstag
válasz runner 125 #37379 üzenetére
Nem ferde az eleje csak el volt fordítva a kormány kicsit és ráadásul nem is pont szemből készült a fotó. Még a nyomvonal is egy , minden nap látom mert homokon álok ki a kapunál és a keréknyom nem hazudik .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
urbi73
senior tag
Azért aszt ne gondolja már senki hogy 100 k ért lehet patent robogót venni . Talán kínai gagyi robogót ..Kb én is ennyiért vettem ( Benelli 491 ) ,bizony kellet rá költeni ,de még így is belefért nekem a keretbe ,nem beszélve arról hogy legalább tuti új alkarészek lesznek benne . Az eladó aszt mond amit akar ,ebben az árkategóriában 100 % hogy költeni kel rá. Persze kivételek mindig vannak ,.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #37380 üzenetére
Ha ugyanezt 200k-ért adnák, attól már jó lenne?
Lehet, hogy hirtelen kell neki a pénz, és el akarja adni, nem egy fél évig hirdetni...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Dealer95
őstag
válasz urbi73 #37382 üzenetére
Sosem találnád ki mennyiért vettem a DNA-m egy Airoh sisakkal együtt.
És semmi komolyabb gond nem volt vele, csak tömítéseket kellett cserélni, könnyebb görgőt bele, egy vízpumpa csere, hátsó lámpa búra, és már olyan volt mint egy 3x drágább társa.Mindig találni olcsó motort, ami megéri
[ Szerkesztve ]
-
-
sifu91
aktív tag
válasz Dealer95 #37384 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy amit vettem old SR-t 70-be, már kb 10 ezret költöttem rá, de ilyen, hogy szíj, szívócsonk, vízpumpa csapágy, szimering, gyertya, amit akkor is cserélnék, ha egy 300 ezres motort vettem volna. Én esetemben, a srác elkezdte a fürdőszobát, de nem volt miből befejezni, és az asszonytól jobban félt . Amikor befejezte és volt lóvéja, vissza akarta volna venni. Én nem bántam meg, idáig.
Ad astra per aspera.
-
sifu91
aktív tag
Ad astra per aspera.
-
urbi73
senior tag
válasz Dealer95 #37384 üzenetére
Kivételek mindig vannak .Egy kis hozzáértéssel rengeteg pénzt meglehet spórolni . Pláne ha magad csinálod otthon .Csak kíváncsiságból kérdeztem egy szerelőt hogy mennyi lenne egy teleszkóp szimering csere ,szemrebbenés nélkül 26 ezret mondott . Ebből az anyagár kb 6 ezer körüli . Jó, valamiből nekik is élni kel eszt értem .
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bogyó bá' #37383 üzenetére
Bármely kereskedő többet ad érte mint amennyiért el akarja adni. Ugyan ez 200k-ért se lenne jó, se 300k-ért, egyszerűen nézz rá, már megette kenyere javát, a idom több lesz rá mint amennyiért el akarja adni. De továbbmegyek, én anno nézegettem motorokat, nem hiába vettem Pj-t, de ebből sem az olcsó árkategóriásat kell megvenni, mivel ha nagyon kell neki a pénz, akkor szervizelni se volt pénze, ergo ez már bukó pont.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #37392 üzenetére
Ha motorikusan jó állapotú, szerintem sokan seráfütty, hogy karcos meg horzsolt itt ott. Olcsón járni szeretne vele, soha az életben nem lesz a kasznija kijavítva...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
sifu91
aktív tag
Ha van felesleges sertésed ne habozz! [link]
Ad astra per aspera.
-
bandika0626
senior tag
Üdv mindenkinek!
Esetleg meg tudnátok mondani, hogy mekkora teljesítményű egy robogó indítómotorja? Mondjuk láttam, hogy 20A-os kapcsolórelé van benne akkor elvileg 200W körül lehet?
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
félisten
válasz korpicschess #37397 üzenetére
200 felett valahol. Az biztos, hogy nem 1-essel kezdődik majd az ára.
Akivel eddig beszéltem az azt mondta neki nem kell ennyire patent robogó és nem kell ennyire drágán robogó. 100 alatt kicsivel és felette gondolkozott mindenki. Bőven 200k alatt.[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
-
félisten
válasz korpicschess #37399 üzenetére
Nem régóta gondolok úgy rá, hogy ha elindulok valahova akkor onnan haza is hoz. Igaz még soha nem állt meg alattam.