- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz norbee2244 #38300 üzenetére
Sajnos sokan megpróbálják elsütni kismotornak...
(Láttam már pár Majesty-t a városban - nem soknak
volt rendszáma. Pedig ebből a típusból nincs 50-es.)
A másik agyhalál, hogy plexi sincs rajtuk. Talán mert
így még kisebbnek látszik? Vagy esetleg már eltörött
korábbi baleset(ek)ben stb. Sok import rom található,
ami talán forgalomba sem helyezhető. A kör bezárult.A miheztartás végett: az enyém is lelakott volt anno...
De legalább a papírjai rendben voltak a rendszámhoz.
Azóta (3 éve) már szinte minden ki lett cserélve rajta:
így talán már rámondhatom, hogy megbízható gép.
Mondjuk csak egyszer hagyott cserben, szíjszakadás
miatt, ami a legjobbakkal is megesik, ha kopott a szíj.
A törött kuplunggal pl. simán hazajöttem, sőt... LOL.Szerk: tegnap a hőmérőm akadt fenn, de az nem gyári,
hanem KOSO. Holnap ránézek, hogy WTF. Áramot kap,
világít... De a gyújtásra lefutó öndiagnosztika már nem
megy: mintha "lefagyott" volna. 70 fok körül. Muhaha...[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz molnarpeter #38293 üzenetére
Az a két év úgy értendő, hogy ha elkezdesz egy tanfolyamot és megcsinálod a kreszt majd "felfüggeszted" a dolgot akkor két éved van hogy befejezd. A1/A2->A különbözetinél viszont egy év van megcsinálni, és ezt úgy hogy egy éven belül sikeres forgalmi vizsgát kell tenned. Ha nem sikerül elbuktad amit belefektettél. Jól kitalálták.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38297 üzenetére
"...ha tovább lépek, akkor az valószínűleg csak A2 lesz..."
Ne haragudj de azt kell mondjam ez égbekiáltó hülyeség lenne. A 600ccm-t is lehet lassan vezetni. A 125ccm után a 400-assal és a 600-assal is ugyanolyan óvatosan kell bánni, súlyban is kb. egyformák, semmi értelmét nem látom hogy A2-t csinálj (hogy utána magadnak mit veszel az már egy másik kérdés). Mi van ha 2-3 év múlva meg úgy érzed jó lenne egy nagyobb gép? Akkor megint egy csomó pénzt beleölsz a teljes A tanfolyamba, vagy marad a sóvárgás? Szerintem ezt gondold át még egyszer! Létezik egyáltalán olyan hogy A1->A2 különbözeti?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz norbee2244 #38300 üzenetére
Tehát ha jól értem van több, azaz nem probléma ha esetleg az egyik egy (jó hosszú) időre kiesik. De ha csak egy van...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38303 üzenetére
Különbözeti már nem létezik, a teljes vezetési tanfolyamot (óraszámot) végig kell csinálni, viszont ha a motoros KRESz-vizsga letétele után egy éven belül mégy másik motoros kategóriára, akkor a KRESZ-tanfolyam (és vizsga) alól mentesülsz. Ez nem csak időbeli, hanem pénzbeli nyereség, nem is kevés.
Már a vaddisznó tanulómotortól félek egy kicsit....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38305 üzenetére
"Különbözeti már nem létezik..."
Igazad van, hivatalosan A kategóriaváltással a becses neve, ezt értettem én különbözeti alatt. A gyakorlati résszel kicsit elbizonytalanítottál, én 10 kötelező órára emlékeztem..."Már a vaddisznó tanulómotortól félek egy kicsit...."
Milyen gép az?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Rico45
őstag
Benzingőzös jó reggelt! :~)
A 7~es úton most láttam egy fura robogót!Elöl valahogy dupla kerekei voltak :~0 Ja és a hangja sem volt utolsó.Szerintem ez Gilera márkájú lehetett !Valaki ismeri ezt a gépet?Üdv
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
canniball
nagyúr
válasz Rico45 #38307 üzenetére
Igen, gugli ismeri.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
szerintetek van értelme ilyesmibe beruházni?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38306 üzenetére
Ilyen, de tök fekete!
Itt a cikk a jogsiról (kategóriaváltás). Sok mindenre nem pontosan emlékeztem.
(#38312) AndrewTdi: valamilyen hosszú szárú motoros cipő / csizma az létszükséglet. Ha neked az tetszik, akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #38314 üzenetére
Elég ritka darab nem? Tetszik!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
félisten
Vizsgára be kell szereznem bőt kesztyűt mert nem jó amit vittem. Az nekem mennybe fáj? A többivel nem volt gondjuk.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #38317 üzenetére
Protektoros kesztyű kell, kínaiban már van 3-4 ezer forintért is (én ilyet vettem). Ez viszont nem volt jó döntés, mert 3 hónap múltán már foszladozik szinte az összes varrása. Inkább valami "rendeset" vegyél, még ha többe is kerül!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Kolondrum #38317 üzenetére
válogathatsz is. és közel is van hozzád.
-
canniball
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #38317 üzenetére
Ahogy bogyo is írja nem a bőr, hanem a protektor van előírva.
Van egy ilyenem (XL) ami feleslegessé vált, ha gondolod leboltolhatjuk.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #38322 üzenetére
"Állapot?"
Egy B125 tanfolyam és párszáz km van benne, esés és egyéb behatások nem érték."Vác egy köpés, de a komp K drága."
Amennyiben nem riadsz meg egy kicsit nagyobb köpéstől akkor nem kell kompolni: a Váci út végén egy balos - Dunakeszi - Göd - Sződliget - Vác. Ha gondolod ma ezen az úton el is vihetem egy darabig (csak lehetőleg ne ebben a dögmelegben); holnap viszont nem érek rá.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fesii
aktív tag
Csak nekem tetszik? nagyon bejön... [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Rohadt meleg van, de mentem egy 35km-es túrát a motorral, jólesett picit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38329 üzenetére
Cigány GPS...
Ugyanaz másik verzióban... ez jobb![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #38313 üzenetére
Mivel váltós géped van nagyon hamar megszokod. Csak ne légy zöld. A gázzal óvatosan.
A végén megszereted, és olyat akarsz majd. Nyilván a 200 körüli tempóhoz sokkal több kell, de amit ott követelnek az nudli. Nálad fejben fog eldölni. Nem szabad félni. Az naked változat még öreg fejjel is jó.
GSXR már felejtős. Nekem a csuklóm, és a golyóim nem szerették azt a testtartást.
Bocsi, de ez az igazság. Azért írtam le, mert valószínűleg hasonló évjárat lehetünk. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Brogyi #38331 üzenetére
Köszi a biztatást, én kicsit ijesztőnek találom, hogy egy icipici gázcsavarintásra túl sok lovat szabadíthatok fel, akaratomon kívül. Nem is annyira a forgalomtól félek, hanem a rutinpálya összedöntésétől...
Nemigen szeretnék motorból 25-30 lóerősnél erősebbet venni (stabil 90-100 km/h utazó, felcuccolva), autóból is egy 13. éves ezres Yarissal járok, de tudok vele nagyon dinamikusan haladni (kivétel: autópálya)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Brogyi #38331 üzenetére
"Nekem a csuklóm, és a golyóim nem szerették azt a testtartást."
Én valamivel fiatalabb kiadás vagyok, de amikor ráültem egy Kawa ZZR600-ra egyből tudtam hogy ilyet tuti nem akarok (nem mintha amúgy akartam volna). Nem tudom a "versenyzők" hogy bírják a golyókon zötykölődést...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38332 üzenetére
Óvatosan kell csavarintani és nem lesz gond. Sőt: ha hiszed ha nem amennyiben túl óvatosan húzod még azt is le lehet fullasztani.
"Azért sietnek annyira, hogy hamarabb leszállhassanak a gépről."
Ez jó![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
válasz canniball #38336 üzenetére
A hazaút érdekes volt. Dunakeszin a dunaparton lassan, néztem mennyire szegény a magyar. Jó környék volt,majd odaszól nekem két kb 20éves nagyon lengén öltözött gyerek, h nincs e nálam kalapács vagy valami amivel a lánc szemet vissza tudnák ütni. Egy látszatra is drága bájkot toltak. Ilyet szól szoktalak látni, nálad van kalapács elkísérünk haza. Na a kezem a gázra helyeztem... Mondom á á nem is itt lakok. - jó!akkor cserélünk! Bájk - robogó! Látom patent, leo vince tt hüm! Na ekkor mondtam h sziasztok! Voltak ott sokan,de akkor is .
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz korpicschess #38337 üzenetére
A kis Yaris VVT-je eleve 4200 fordulat fölött kezd működni (akkor kezdi elcsavarni a szívóoldali vezérműtengelyt), tehát kb. 5500 körül kell elváltani felfelé kapcsoláskor, hogy a következő fokozatba se menjen 4200 alá. Előzni így illik vele! Előzés után meg jöhet a pihi, VVT-OFF helyzetben meg a fogyasztás lesz nagyon baráti.
Ha 95 - 100-ról hirtelen kell előzni, akkor nagy gázfröccsel harmadikba kell visszarúgni, és mehet 130-ig a pörgetés! (Ezek fényében nehéz elhinni, de röhögve kijövök 6 liter benyából országútom, 100-110-es tempóval. Inkább 5,7 - 5,8 szokott lenni)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
korpicschess
veterán
válasz Kolondrum #38341 üzenetére
Óh, velem is volt már ilyen, épp álltam, telefonáltam, ott mentek mellette, elkezdtek kéregetni. Adtam neki (nem pénzt kért), egy idősebb meg vszeg a 2 gyereke, mentek is tovább kb. Amikor azt mondja a gyerek, hogy "szép motor" akkor már kezdtem aggódni. Még F15-tel volt.
(őslakos dakoták)Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38343 üzenetére
Szeretem csinálni, nagyon élvezem a mai napig, éppúgy, mint most a motorozgatást. Kis géppel is lehet haladni, csak meg kell dolgozni érte. Erre van kitalálva, egyébként nemhogy VVT nem lenne benne, hanem 4000-nél letiltana a vezérlés...
Egyébként meg érdekes, hogy ötödikben a Yarisnak is túl hosszú a váltója (éppúgy, mint a kis csótányomnál), azaz a legnagyobb sebességet negyedikben lehet vele elérni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38345 üzenetére
Na de most tényleg: a robogót / motort mered "nyelezni", a kocsit meg nem?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #38345 üzenetére
A D5 90-nél bőven 2000 alatt van, 150-es utazónál 2600 rpm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38347 üzenetére
De az dájzel, nem? Kisköbcis benzinessel máshogy nem megy, mert kevés a nyomaték.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #38347 üzenetére
Nálunk is 160@2750
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Sorozatok
- További aktív témák...