Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
urbanjozsi
senior tag
Köszönöm Uraim!
Kezdjük azzal, hogy 97-es, tehát nem mai gyerek. Gumik jók, fékek jók, hajtóműolajat, légszűrőszivacsot kicseréltem. Rúgásra pöcc, önindítóra is, már amikor óhajt működni Valahol a fékkarnál, kapcsolónál lesz problem, mert akkor dolgozik, ha izomból húzom a fékkart. Megy 65-70 utazót tud, a végét nem néztem. Amikor megvettem, rajta voltak még a Rossi matricák, azokat gyorsan likvidáltam. Óra szerint 25300km van benne. Vételár: 115.000HUF. Maradt még 2-3 flakon metál-ezüst festékem, azzal fújom most a hátsó fertályt, hogy szezon végéig legyen valami kulturált színe
Motorikusan nem szedtem szét, élvezem, hogy megy, remélem őszig kitart Télen pedig hajráRöviden ennyi.
-
félisten
válasz urbanjozsi #37701 üzenetére
Próbáld a másik karral. Azzal is menni kell.
Hm érdekes. Nekem épp fordítva van, a kissé kopott f.lámpa kapcsoló miatt ha hozzáérek már felvillan.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Holnap ilyenkor valahol a váci úton leszek reményeim szerint.
-
wolfnet
tag
Hazaérve Olaszországból. Figyeljetek, az olaszok nem használnak olasz robogókat. Egy-két nagyobb piaggio gurult az utakon, de javarészt Honda SH125-el gurul mindenki. Meg-megnéztem néhányat közelről, nagyon szép állapotban vannak, és 40-60ezer km van bennük átlagban.
Privátban érdeklődj! :)
-
AndrewTdi
addikt
Részemről az olaszoknak még a pizzája is szar...
-
urbi73
senior tag
Azért az Olaszok már letettek valamit az asztalra . Kis hazánkban is lehet kapni xar babgulyást .
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37678 üzenetére
Igen, a történetet alátámaszthatom. Jó, gurulás volt, bár a burnout hiányzott... De gyengéd próbálkozásnak elment Be kell ismernem, nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít (ok, SYM nagyobb, viszont én könnyebb vagyok). A lényeg, hogy DigitXT is túlélte, én se hagytam ott a fogam... Legközelebb mehetnénk többen is, bár valószínűleg addigra újra 50-es Tact lesz nálam. (Drága dolog bérelni)
(#37712) urbi73: Vagy csak jobb a marketinges
www.dongosofor.hu
-
urbanjozsi
senior tag
Imádom ezeket a 16 éves műanyag idomokat. A 6 illesztési pont 20 fele áll..............
Létezik, hogy az évek alatt összemennek, zsugorodnak? Olyan mintha kimosták volna 90 fokon és egy picit összement volna. Nem igazán vagyok lyukon -
AndrewTdi
addikt
válasz urbanjozsi #37714 üzenetére
ennyi idő alatt bőven vetemedik. eső, nap, szél, stb...
de a hajam még mindig bírja -
urbi73
senior tag
válasz urbanjozsi #37714 üzenetére
Az még semmi , de olyan vékonyak azok a fülek . Nem hiszem el hogy aki eszt tervezte ,nem számolt azzal hogy letörik . Ráadásul az a igazi repedős - tőrös műanyagból van . Itt mifelénk 1 fület ,4000 ezer forint környékén hegesztenek fel ,tehát nem olcsó a javítása .
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37713 üzenetére
Ma inkább otthon hagytam a gépet (tegnap leadtam a rendelést a kuplungra):
jöttem Barátnőmmel, míg egy irányba megyünk. Onnan gyalog. Szerencsére
viszonylag közel van a munkahelyünk egymáshoz, egynek jó ez a megoldás.
Mondjuk jobb szeretek "a magam ura" lenni... Ha érted mire gondolok...
De ez így nem állapot na. Amúgy meglepően nagy ez a GTS! Ahhoz képest
pici benne a motor: említettem, hogy szerintem van belőle 250-es is, de úgy
néz ki, még (névre) 300-as is akad. Ugyanabban a kasztniban egy nagyobb
motor csodákra képes... A súly amúgy az kérdéses, mert a nagy kasztni
nem feltétlen jelent nagy tömeget, ha műanyag. Gyári spec./forgalmi mit ír?nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít
Mielőtt valaki félreértené ezt: nem az a +10 km/h végsebesség ami érződik,
inkább a gyorsulás/dinamizmus. Kellemesen motorozható gép a Majesty:
simán lehet, hogy súlyra éppen egyformák ezek, nekem forgalmiban 168 kg
van beírva - csak a pilóta volt a "ballaszt". (Esetemben így 100 kg körül...)Úgy kellett volna megnézni, hogy gyorsulunk egyet Maja / GTS felállásban,
majd csere GTS / Maja felállásra. Valsz' a könnyebb pilóta alatt ment volna
jobban a Maja... Az nem kérdés, hogy jobban ment így is, mert +50 ccm
előnye van. Valójában 175 ccm, csak névben 180. Mondjuk ha lehet hinni a
leírásoknak, akkor elvileg "pacira" is ugyanannyi, gyakorlatban meg ki tudja.
Nálam a Malossi varió is segíthetett a gyorsulásba a gyári SYM ellen. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37719 üzenetére
Igen, meglepően nagy... Mondjuk ezért imádom. Lehet pakolni, és ahhoz képest, hogy csak 125-ös nagyon jól megy. Ha akarod a tesztet jövő héten még megcsinálhatjuk, ha addigra meglesz a kuplungod (csütörtök este viszem vissza a gépet). Nemsokára leballagok, és megnézem a forgalmit, hogy hány kg van beleírva. Egyébként nem is a tömege, inkább a légellenállása miatt írtam, hogy sokat számít a nagy test. Ugyanez a blokk mondjuk egy Dio-ban Brutális lenne
Igen az 55ccm-et azt nem a végsebességére értettem. Hanem arra, hogy hiába nyeleztem le piros után... Ott hagyott a Maya Talán oylan 70 körül (ahol kezdi emelni a fordulatot 7000-ről) már jobban tudtam tartani.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37720 üzenetére
Nemsokára leballagok, és megnézem a forgalmit, hogy hány kg van beleírva
Ne hagyd a mociban a forgalmit, mert ha lopják, akkor papírjuk is lesz hozzá.inkább a légellenállása miatt írtam, hogy sokat számít a nagy test
Ebben teljesen igazad van: szélesebb szemből jóval... Láttam egyszer, hogy
két autó közt nem akartad átszuszakolni magad 50-60 körül, amikor én már
simán áttoltam volna ott a Maját. Mondjuk jobb a békesség, főleg, hogy pont
én mondtam a gurulás előtt, hogy ne nagyon hajtsuk, nem vagyok beöltözve.Ugyanez a blokk mondjuk egy Dio-ban
Én a legdurvább ilyen kombóként a Benelli Velvet 400-ast ismerem. Mondjuk
a Runner se semmi, az 50-es méretű kasztniban lakik a 180/200-as blokk... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37722 üzenetére
Visszafelé sikerült csapatni azért.
Mivel nem szoktam annyira össze a robogóval (5-600km) nem mertem behúzni, és amúgy is széles...
De kapaszkodj Mester, itt a forgalmi:
(G) Saját tömeg: 242Kg
(F.1) együttes tömeg: 323Kg
(P.2) Legnagyobb leadott teljesítmény: 9kWEhhez képest, és hogy mekkora batár, egész jól kezelhető, és még "megy" is.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37723 üzenetére
Hoppácska az a 242 kg nem viccel. Na, akkor meg is volt a pilóta
súlykülönbség, sőt, és akkor lehetnének ugyanolyan erősek: súlyból
maradt le... Ja, nem csak, mert nekem 11kW van a forgalmiban.
Ugyanennyit a frissebb évjáratú, injektoros GTS-re írtak a neten.Visszafelé sikerült csapatni azért.
Ja, utólag kicsit szidtam is magam, hogy ezt most minek? Letoltam
egy csomó autóst és fél percig nyeleztem 110-zzel... Mondjuk az út
jó volt, szóval különösebben nem tűnt veszélyesnek a mutatvány.
Csak nehezemre esett elvenni a gázt, mire a lakott területre értünk...
Erre egy piros faszán megfogott. Na akkor értél utol, sőt. Utána meg
már semmi értelme nem volt "repeszteni", mert csak a zöldhullámot
nem sikerült elérni: mindig meg kellett állni. (Még az SW600-nak is.)kcsa: igen, nekem is kicsit soknak tűnik... De akkor miért írták azt a
forgalmiba? Mi több, van ahol a neten csak 130 kg körül írják a Maját,
de valahogy érzésre inkább a 160-hoz van közelebb (az tuti, hogy az
előző motoromnál, a SYM VS 125/150-nél nehezebb), és állítólag az
volt ilyen 130 kg körül. Rá kell állni egy mérlegre, és lemérni.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37724 üzenetére
Ja nem. Meglepett. Érzésre, olyan 180-200-ra tippeltem volna. Ha még találkozunk amíg nálam van, odaadom egy körre (akkor nem rohanok). Aztán meglátod, nagyon kezes a méreteihez képest.
Szerintem 11kW-os csak A1... (Neten 15 pacit ír rá akitől béreltem )Igen, néztem is... Először mondtad, ne csapassunk, ok. Aztán amikor elsőre elmentél mellettem, mondom akkor ennyire mégse kell óvatoskodni Visszafelé meglepődtem, amikor elmentél mellettem, és nem értelek utol. Aztán beragadtam egy Smart és egy Opel közé, mert össze-vissza kevertek, és nem mertem elmenni köztük, mert a saját sávjában nem tudta tartani a kis opelt.
A zöld hullám meg tényleg szabályoz. De büszke voltam magamra, amikor inthettem az SW600asnak.
persze ez az élmény tartott vagy 20 másodpercig, utána úgy ott hagyott, mintha tolattam volnakcsa: budapesti vagy? Megmutatom. Hatalmas a dög, és tényleg ennyi van a forgalmiban. Ha van hol, szívesen lemérném
Egyébként furcsa is volt, hogy batár, pedig CBF600 2 személlyel sem épp 5kg volt. De ott erő is volt alatta.Ja és azt hozzátenném, hogy meglepődtem. Kis kínai vacakra számítottam, de nagyon masszív. DigitXT-nek mutattam, hogy hány borulás nyom van rajta... Minden oldalára megdőlt már, de egyben van a vas. Egyik este a szépvölgyin 50-nél elengedtem a kormányt lefelé, és olyan gyönyörűen ment egyenesen, hogy csak na
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #37726 üzenetére
Lejárt a limit...
Ezt találtam. E szerint 163Kg. Viszont a tank 8,5L... Esélytelen. 11.5öt tankoltam bele, amikor 5-ből 2 csíkon volt Lehet, hogy már nem gyári a gép? Vagy rejtett 250-es? Vagy WTF?Ohh gyerekek... Itt nagy keverés van.
Típus: LM25W (ha rákeresel ez 250-es). Felirat az oldalán GTS125 Így érthetőbb... Plusz forgalmiban 124ccm 9kW[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37727 üzenetére
Vagy nem lehet hinni annak az oldalnak... Pl. 180-as Maja hány ccm?
Szerk: amúgy vigyázni kell az ilyen gurulásokkal, mert ha úgy is indul,
hogy max. 90, okés, aztán mindenki elkezdi húzni neki, az csak addig
vicces, ha nem lesz belőle baj. Motoros topikban is pont ezt írták le.Fene tudja: lehet, hogy kijön az emberből, hogy "megmutatja", milyen
faszagyerek, meri neki nyelezni. Nem tudom... Mondjuk esetünkben a
nyelezés követelmény volt (végsebesség teszt!), valamint olyan helyen
néztük, ahol többé-kevésbé szabályosan/biztonságosan kivitelezhető...De visszafelé tényleg nem tudom, mi ütött belém. Talán felbosszantott,
hogy nem mertem kimenni a főútra utánad, mert jöttek az autósok: ezt
a hátrányt akartam behozni. Talán azon agyaltam, hogy marhára sietek
haza, mert az "asszony" otthon vár. Mondjuk ez meg hülyeség, mert
jobb kicsit később hazaérni, mint soha, így nem is reklámoztam ezt az
"ereszd-el-a-hajam" dolgot otthon. (Remélem a fórumot nem olvassa.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37728 üzenetére
És 134kg
De ezen besz.rtam. Szerintem ez valami össze-vissza papírozott 250-es lesz. Legalábbis a forgalmiban szereplő típusra rákerestem.
LM25W
A GTS125 pedig: LM1125Wwww.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37728 üzenetére
Nyugi, én se szoktam így nyelezni... Azért a Szentendrein húztam neki óra 110-ig (ami mint megtudtuk 100, hogy utolérjelek, meg akkor felb.szott a Smart, Opel gyökérkedés ) Egyébként közúton én se szoktam butulni. Tempósan haladok, de nem bután (bár tegnap utána még volt egy durva fékezés. Gyalogost elengedte az autós, én meg fáradtan lassan kapcsoltam. Paraszt ABS on, de így is nagyon könnyen csúszik a hátulja, 4-5 csikorgás után már a gyalogos integetett... Mondom csak azért is megállok (elsőt nem húztam tökig, csak "lájtsoan") Amikor megálltam (Zebra előtt 2-3mrel) akkor láttam, hogy sárga mellényben, pisztollyal az oldalán nagyon rázza a fejét a rend éber őre. Mondom b@zzeg... Gyalogosan volt, és nem indult el felém... Én meg nem sok időt hagytam gondolkodni
Ezen kívül csak és kizárólag terepen, quaddal szoktam butulni. Ott viszont kiélem magam
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
Tob985
újonc
Hello.Meg tudná valaki mondani nekem,hogy 2004-es kymco super 8 ban hol vannak a fojtások?Variátoron kivül.Előre is köszönöm.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #37736 üzenetére
Hja, arra én is fentem a fogam. Kolléga agyalt hogy megveszi az enyémet, de mégis inkább úgy döntöttem hogy megtartom.
Nem vagyok az a fajta, mint itt néhányan hogy simogatom, esténként lefújom a port róla, inkább használom, de szeretem ha szép, és főleg szeretem ha jól működik, minél gyári-közelibb állapotban. A kollégámat ismerve ez az állapot nem lenne tartós, úgyhogy inkább nem adom el, hogy ne lássam szerencsétlent lepusztulni -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #37738 üzenetére
Amúgy miért nem próbálod ki a nagyobbat? Most A1-es jogsid van, vagy mi?
Mert mintha írtad volna, hogy a CBF600 az ilyen volt, a GS500 meg olyan...kcsa: hát ja, érdemes vigyázni rá, de alapvetően használati tárgy a gép. Kinek
van arra ideje, hogy babusgassa... (Aggódtam, hogy lecsapsz arra a 400-asra
előttem, de aztán úgy néz ki, valaki más vitte el... Szépnek szép volt, az biztos.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37739 üzenetére
A1-em van. De haveromnak korlátlan, és együtt mentünk motorozni... Persze találtunk egy nagybácsit, akinek volt egy magánterülete, ahol kicsit kipróbálhattam mindentől elzárva
@(#37740) canniball: Általában 24 óra legalábbis, ha nem az elég sz.r... Nálam az 1 hét is úgy néz ki, hogy péntek 20.00-tól péntek 20.00ig (például)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #37739 üzenetére
Megmutatnám, hogy van rajta 5-6 karc (mert balfasz voltam), páran azért sírógörcsöt kapnának
Egy jótanács: senki ne tolja farmerben a motorját hátrafelé emelkedőn (magyarázat: ha hátrafelé lejtőn tolom, kicsit rásimulok, úgy könnyebb. És ekkor a farmer szegecse húzott bele két karcot. Boldog is voltam tőle. )
Másik jótanács: ha tolod hátrafelé, és úgy érzed hogy szűk az ív, azért ne próbáld meg a biztonság kedvéért, hátha mégis befér. (egy másik karc ).
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37749 üzenetére
Akkor vagy kontaktos, vagy a kapcsolója szaraxik. (Ha automata, akkor a relé.)
Amúgy én is jártam így a xenonnal. Az egyik nem kapcsolt fel egyszer... Aztán
azóta nem csinálta, és nem kellett se újra kábeleznem - se igazán hozzányúlni.
Mindenesetre nagyságrendekkel megbízhatóbb, mint a bontott motorból szerzett
szakadt (?) kábeles + oxidálódott foglalatú gyári lámpák voltak. Amikor rájöttem,
hogy nem az izzó a hibás, s imádkozhatok a műszakin, hogy világítson épp...