- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #38952 üzenetére
Ezt nem arra találták ki... De azért nem kell félteni a kollégát: felkészült.
Szerk: amúgy most én is tompítóval járok, pedig javarészt város: kellemesebb
úgy. Sajnos a "mennydörgés" így elmarad, de hát valamit valamiért. Vigasztal,
hogy ~2 perc átalakítani oda/vissza, mindössze két torx csavar, és mehet...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #38954 üzenetére
Teljesítményben lényegében nincs. Hangban nagyon sok.
Nem, ezt nem hallottad, mert amikor először gurultunk, akkor még a
gyári kipu volt rajta, annak elég "fos" hangja van. A 4Road tompítóval
is szebben szól, mélyebb a karaktere: majd legközelebb hallhatod.inkább a szélzaj miatt vettem
Na igen, nagyobb tempónál elnyomja a szél a nyitott dobot is. Még a
Maján is, tehát 100 körül. Az a nem mindegy.160 = halláskárosodás.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
tulképp érdekes ez a silencez. nem mondanám vele halkabbnak, inkább csak pöfögősebb, nem szól annyira mélyen.
DigitXT: Nekem nagyon bejött, de a sárgát használom az elejétől fogva. kipróbáltam a zöldet, de a sárga tovább halkabb.
más: hazaérve nem találtam az irataimat. végiggondoltama napom, a rtegnap estét is, de fingom ncisn hova kallódott el, hol tehettem ki. asszem elvesztettem mindenemet. (személyi, lakcím, jogsi, tb, adó, bankkártya,stb...) drága lesz
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
válasz DigitXT #37516 üzenetére
Szia!
Nem okoskodni meg beleszólni akarok, de lehet kapni fékolaj tesztert, ami megmutatja hogy még jó-e az olaj forráspontja. Sokszor van az, hogy még a színe meg úgy ránézésre minden jónak tűnik, de a teszter kimutatja, hogy már alacsony a forráspontja.
Sok szervízben használják, és hasznosnak találom.
üdv!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bitpalace
senior tag
válasz Bogyó bá' #38968 üzenetére
Nem kellett vennem, mert volt itthon, meg én úgy alapból autókhoz azt használom, ha a szomszéd utcából a Józsi bácsi hozza a kis Swiftjét egy szervízre, akkor meg se merem kérdezni tőle a fékolaj mikor lett cserélve vagy bármi mást, megnézem, hogy mehete még vele, és hogy nem levegős a rendszer. Mert ha más nem is, de a fék az legyen patent!
-
AndrewTdi
addikt
válasz molnarpeter #38964 üzenetére
akkor ez valami über stihl kasza lehet
-
őstag
Hol kell belepiszkálni a motorba, hogy egy kicsit jobban startoljon?
0-20 km/h-ig kicsit gondolkodik, majd az 50 ccm-hez képest elég jól belendíti a 90 kilómat.
Próbáltam mérni a gyorsulást, 10 mp alatt 58-70-re gyorsul, a 80-hoz már 17 mp kell. A vége 90 körül van, de ahhoz már kifutóra is szükség van.
SR50 morini ditech-ről beszéltem, 2,3-s fogyasztással.
-
őstag
válasz korpicschess #38974 üzenetére
Abban a kifogásolt 0-20 Km/h intervallumban van olyan érzésem, hogy a motor nem tud kipörögni, hanem amikor eléri a huszat, akkor áll be az állandó fordulatszám, ahonnét a variátor teszi a dolgát. Ezért gondoltam erősebb rugóra, hogy kicsit magasabb fordulatszámon kapcsoljon.
Vagy rosszul következtetek?
-
DigitXT
félisten
válasz Bitpalace #38965 üzenetére
Szia!
Köszönöm az észrevételt. Egy a bibi: a fékfolyadék pont a betétekkel együtt volt cserélve, és ez az eset azután volt. Aztán egyszer később megint. Akkor arra tippeltünk, hogy levegős lehetett: nem sikerült a szerelőnek tökéletesen légtelenítenie. (Mondjuk nekem mondogatta, hogy most pumpáljam, most engedjem, stb., ő meg csavargatta a leeresztőt, szóval ez nem volt valami profi megoldás így, pláne, hogy enyhén csepegett is az eső közben, és kint állt a moci a cserekor.) Ez van. Azóta nem volt ilyen gond, és (elvileg) zsír új a folyadék. De vettem egy flakonnal, ha cserélni kéne (ezúttal rendesen). Tudod, mint a nótában: ha mégegyszer, azt üzeni...
Üdv,
DigitXT -
félisten
Engem ma épp a start miatt félreállítottak. Előre gurultam és amikor zöld lett indultam. Szirénázva jöttek utánam, de rábactak mert kiszúrtam és 50-nél többel (GPS = 40) nem mentem. Papírokat kértek. Milyen jó is néha ha van tükör és nézzük is.
Ellenben sokkal lassabban megy mint neked.[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
válasz DigitXT #38977 üzenetére
Így már minden tiszta, nem tudtam hogy cserélve lett de akkor az origi. Légteleníteni ugyan úgy szoktam mint az autónál... felpupmálom a rendszert, (persze 2 emberes) aztán behúz a kar - kinyit - elzár - felenged a kar. És ezt ismételgetve. Ha így csináltátok, akkor nem lehet vele gond.
Nem úgy mint az új E-class mercinél... számítógép nélkül nem is lehet légteleníteni a rendszert, kerekenként kell sorba haladni és a gép csinál benne nyomást írja mikor nyisd - zárd!
üdv!
-
DigitXT
félisten
válasz Bitpalace #38979 üzenetére
persze 2 emberes
Na ez az... Pont ezért nem nyerő, ha a másik emberke akkor lát először fékolajcserét. Pl. elsőre el is b*sztam, mert nem mondta, hogy ne engedjem el, én meg elengedtem: pumpálhatta fel újra, stb. Mindegy. Összességében így nem volt tökéletes a dolog, és különösen nem tetszett, hogy ha csöpögni kezd az eső, miért csináljuk a szabadban? Mert annyit még én is tudtam, ha víz kerül bele, az hamarabb felforr, tehát kerülendő... Szerk: szó se róla, van abban valami jó, ha az ember látja, hogy hogyan dolgoznak a motorján (emberibb, mint leadni a szervizben, aztán másnap elhozni), és akár szívesen segít is benne, ha tud, de azért érted... Remélem, nem lesz vele gond megint. (Most ugye jó...)wolfnet: hát igen. Ilyen, amikor az ember nem válogathatja meg az időjárást. Nekem nem volt gondom a tapadással, pedig öreg az a Bridgestone (Hoop B02 talán). Mondjuk élből óvatosabban mentem, mint szárazon. A legjobb persze, amikor a plexi csurom víz, és minden szembefény megtörik rajta ezer felé: sz*rt se látsz, és ezt még szorozd meg kettővel, mert az ezüst plexi volt fent... Nem terveztem, hogy sötétedésig "kimaradok".
[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
Megázva de itthon. Sikerült tesztelni a Continental ContiTwins gumikat esőben. Ne. Engem utol ért az eső menet közben sajna ezért kényszer volt, de ha tehetitek kerüljétek el. Útfelületenként más tapadás, kanyarban normális - nem mint az őrült - gázra kiment a segge a gépnek, szerencsére letettem a lábam. Szóval szárazban nagyon király a gumi, esőben felejtős.
Privátban érdeklődj! :)
-
Bitpalace
senior tag
válasz DigitXT #38983 üzenetére
Hát elmondásod szerint szabadba eső alatt lett csinálva, nem kizárt hogy került bele víz. Én úgy aludnék nyugodtan, ha megfelelő körülmények között újra lenne cserélve. Mert most lehetne találgatni, hogy víz vagy mégse, de az a biztos. És a fék életeket menthet! Mondanám, hogy most jó de ha majd megint jelentkezik, akkor cseréld, de ha pont egy vészhelyzetben jön elő érted...
Elég kell legyen, én azt mondom csere, légtelenítés és szerintem nem egy drága dolog.
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
válasz DigitXT #38985 üzenetére
Nagyon szívesen megcsinálnám, csak pont péntektől megyek 2 hét szabadságra távol a kis hazánktól és az utolsó napokba sok meló összejött most. (szerencsére)
Mondanám azt, hogy akkor majd utána, de nem tudnék elszámolni a lelkiismeretemmel, (NE legyen) ha valami padhelyzet adódna és emiatt történne szörnyűség.
Itt a fórumon olvastam párszor, sokak ajánlottak szervízeket, érdemes lenne egy kört futni vele, meg az sem egy utolsó tényező, hogy melyik van közel neked. Én pesten a Rákóczi-híd (lágymányos) budai oldalon vagyok egy kis szervízbe.üdv!
-
DigitXT
félisten
válasz Bitpalace #38986 üzenetére
Nekem jó lenne holnap reggel / délután is. Elég közel dolgozol (~10 perc).
Amúgy a srác általában jól dolgozik (én is szoktam őt másnak ajánlani), és
végül a fék is rendben van, csak leírtam, hogy hogyan történt... Nyilván ha ő
úgy látja, hogy sok volt az az eső, belemehetett, akkor nem így csinálja. -
Bitpalace
senior tag
válasz DigitXT #38987 üzenetére
Ja én abba a hitben voltam, hogy nem olyan jól dolgozik. De ha nem volt eddig probléma a mocogóval miután elhoztad bármikor is, akkor szerintem első körben kérdezz rá, hogy megcsinálná a cserét újra, és most már persze te is tudod mikor kell felengedni a kart.
Hidd el tényleg megcsinálnám, és tudom hogy 5 perces tortúra az egész, de most is benne vagyunk nyakig egy sz*ros Navara-ban ami elszakította a vezérműláncot és holnap össze kell tenni...
De bármikor máskor szívesen állok rendelkezésre bármi gond van!!
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bitpalace #38988 üzenetére
Na, akkor ezt meg is beszéltük. Nem fogok hirtelen meghalni a gépen, ne aggódj: nem szokott semmi gond lenni szerviz után. Féktárcsát is a srác rakta fel tavaly. Én is megyek szabira, amikor annyira nem fogok motorozni... Amúgy sem a hátsó fog megállítani, amikor kell, hanem az első, abba meg nem kellett belekontárkodni.
Meg aztán annyira nem "forró" a téma! Június 25-én volt ez az fékbetétcsere. (46658 km-nél.) Kb. egy hónappal és 350 km-rel később toltam le a 2x120 km-es minitúrát, amikor előjött a hiba... Kétszer. (Teszem hozzá, hogy ezen a túrán tört el az egyik kuplungrugóm is. De még úgy is ment a gép, mint a parancsolat, sőt, akár magától is menni akart. Azóta azt is lecseréltem (47329), tehát most már az is (újra) frankó - sőt, már be is kopott, így hasonlóan jó menettulajdonságokat ad, mint az elődje tette, még a törés előtt.) Tegnap cseréltem olajat. (47670). Ez akárhogy nézem kb. 1000 km, és a huszi.gyb-s eset óta nem volt vele gond... (Amúgy az 1000 km valójában ~1100, mert ott a SpeedoHealer, ami "belekotyog".)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #38962 üzenetére
Meghallgattam egy komolyabb fülessel... Elég "kemény".
Az a vicc, hogy ahogy írod, tompítóval sem egy matyóhímzés.
(A mélynyomót most nem fogom beröffenteni az igazi élményért:
biztos értékelnék a szomszédok.) A 4Road tompítóval szolidabb.
Holnap próbálom a füldugót: nem tudom, kivegyem-e a tompítót?asszem elvesztettem mindenemet
Nem a szerelőnél maradt véletlenül? -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #38991 üzenetére
Péntek nem az igazi. Addig jó, hogy a melóból korábban eljöhetek,
de aztán este megint jelenésem van az edzőteremben. Ma este (ill.
inkább délután a plexi miatt) jobb lenne. De miért pont Symbihez?Trollkodni?
Egy képzeletbeli "LeoVince találkozó" margójára
"Hallom, megfogtak a zsernyákok, mert hangos a dobod: mutasd!"
[TT]
"Na, ez tényleg nem rossz (pláne 50-estől), de ezt hallgasd meg!"
[4Road]
"Mit bénáztok srácok? 180 ccm. Aha. Nem hallok ebből sz*rt se..."
[SBK]
"Azt a durva...!"
...
"Akkor most kivenném a silencert, jó?!"
"Neeeeee...!" -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #38992 üzenetére
LOL
neeem, nem trollkodni. ki akarja próbálni a nexust a nagyobb ccmes váltós után hogy milyen, mert dilemmázik. mondtam neki, hogy szerintem azonos köbcentivel a váltós jobban megy nyilván. a kényelem meg már más kérdés.
de én sem robogóval fogpk megöregedni.tegnap megmutattam asszonynak a garázsban a kipuff hangját. aszongya ezzel zárt térben ablakot lehet robbantani
a ma nekem felejtős, asszonynak dolga van, ln vagyok a gyerkőcökkel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #38991 üzenetére
Nem fogok sárgára váltani. Az, ami a 4Road hangtompító nélküli dübörgését
szolid kis dörmögéssé alakítja, ami a 100 km/h-ás orkánt lágy tavaszi szellővé
degradálja, ami az utánad rongyoló zsernyákok szirénáját... Na jó utóbbit nem.Szóval ez nekem bőven elég! Sőt, kicsit sok is... Van benne valami félelmetes,
hogy úgy hasítasz (a motorkádhoz képest) durva tempóval, hogy nem is érzed:
csak a mutató mutatja, hogy ez bizony már tempó, és nem kéne erőltetni.Ami biztos: megszokást igényel. Valamint: országútra biztos használom majd!
De a városon belül elsőre nem vagyok benne biztos, hogy biztonságosabb vele
közlekedés. Mármint hangos dobbal, ami téged nem zavar, csak mást, de te
sem hallasz annyit a többi közlekedőből, mint azelőtt... Lehet, hogy ide inkább
tompító + füldugó nélküli megoldás a nyerő... Hosszú távra meg persze füldugó.
A hangtompító nélküliségben ott sem vagyok biztos. Az inkább pont a városban
előny: észrevesznek és elengednek a jófej autósok (vagy rádhúzzák a rosszak).ki akarja próbálni a nexust
Miért, megvan már a jogosítványa? (Amúgy kipróbálni én is biztos kipróbálnám
szívesen, de valsz', hogy nekem alkalmatlan lenne, a pakolhatatlansága miatt.)ezzel zárt térben ablakot lehet robbantani
Gondolom. (Én is csak egyszer indítottam be a motort a pincében, amikor a
xenont szereltem: le is jött a szomszéd, hogy mi volt ez, megint földrengés?!?)
A történethez hozzátartozik, hogy pár nappal előtte valóban volt egy földrengés,
amitől eléggé besz*rtak, hogy ez mi volt? Mondtam nyugodtan, hogy földrengés,
írják a Facebookon, meg minden. Kérdezték, hogy ez itt gyakori? Persze!
Nem is Budapesten volt, csak 1-2 lökést lehetett érezni. A motorra meg nyilván
csak annyit mondtam, hogy csak beindítottam egy kicsit, bocs: megnyugodtak.
Pedig mekkorát lehetett volna trollkodni, hogy jaja, megint földrengés volt![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #38981 üzenetére
Köszi a tesztet Akkor Continental még egy minusz pontot kapott
bogyo112: Ma nekem is párásodott kicsit a bukó. Megoldás: 50 alatt nappal szemben nem szabad menni (Megjegyzem, az előző bukóm is párásodott, jobban mint ez, és még szelesebb is volt). Lassú menetnél 1 kattra felnyitom, ha gyorsul a tempó, akkor lezárom
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #38993 üzenetére
azonos köbcentivel a váltós jobban megy nyilván
Nem triviális, mert a CVT optimálisabban használja a motorerőt, mint a váltogatás.
Igaz, hogy van súrlódási vesztesége, meg minden... Szvsz azonos blokk esetén a
meccs kétesélyes. Mármint ha a gyorsulást értjük azalatt, hogy "jobban megy".a rendőr honnan dönti el, hogy mi hangos és mi nem?
Amikor elhúzol mellette nyélgázon, szerintem hallja, hogy ez nem egy Babetta.2 perc beletenni a tompítót, de meglátja hogy nem halkabb
Én is hordom magamnál, ha beütne a krach. (Amúgy nekem sokkal halkabb úgy.)rendörnél majd lopakodok
Na ez az, amit nem lehet tompító nélkül egy nyitott dobbal. Vagyis hát igen: kb.
alapjáraton van olyan szép, dörmögős hangja... Nagyobb gázra elkezd ordítani.
Erről runner 125 tudna mesélni, hogy hogyan járt, bár Ausztriában: nem hagyta rá
a közeg, hogy "kicsi gáz-kicsi gáz, nem hangos ez biztos úr!" Helyben büntette...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38995 üzenetére
Akkor nem csak nekem ilyen. Hűvösebb időben lakott területre érve azonnal egy kattra fel kell nyitni sajnos.
Szerk.: Ja, amikor párásodik (ergo lassan döcögök), akkor levegőt is alig akarok benne kapni (mindkét bigyó nyitva van természetesen). Milyen lesz ez párás, esős, őszi időben?![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #38997 üzenetére
igen, hallottam róla. bér az azért nem tiszta hogy kint azétt büntették meg mert hangos volt, vagy azért, mert Finstereknek nincs E jelzés a kipuffon. osztrékoknál és németeknél a TÜV és az E még számít. ha az van, akkor azt hiszem no para.
dehét mi magyarok ebben is kilógunk a sorból...
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gumi és felni topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Vezetékes FEJhallgatók
- EA Sports WRC '23
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...