Hirdetés

Aktív témák

  • adm

    őstag

    válasz Zoli1222 #39372 üzenetére

    a legnagyobb probléma, hogy rosszul tudod és így hordasz le valakit.

    1. személyes vásárlás esetén van 3 munkanapod arra, hogy garanciális problémával visszavidd a terméket, ilyenkor - lényegében a teljes garanciális procedúra kikerülésével - cserélik. ha nem megoldható, akkor a pénzt vissza kell adniuk. ahhoz, hogy kiderüljön a hiba nyilván ki kell bontani, használatba kell venni. bőven van átmenet a bontatlan állapot és a ripityára tört áru közt. a pixel hiba is ide tartozik, de csak a gyártó pixel-garanciáján belül.

    2. távoli vásárláskor (webshopos, emailes, faxos, stb) - ahol fizetés előtt nem tudsz megismerkedni személyesen a termékkel, vagy nem tudod kipróbálni, van 8 munkanapod arra, hogy indoklás nélkül elállj a vásárlástól. pl ha nem tetszik a színe, szaga, hangja vagy van akár egyetlen subpixel hibája is. ebben az esetben is csak otthon működés közben derülhetnek ki a hibák, így itt sem lehet feltétel a bontatlan állapot.

    az persze hozzátartozik, hogy ha elvárjuk a kereskedőtől a korrektséget, akkor érdemes korrekt vásárlóként viselkedni.

    mivel a törvény nem fakultatív és nincs benne, hogy "mindenre és mindenkire vonatkozik, kivéve ha a boltok ezt felül írják", így elég egyértelmű a dolog.

Aktív témák