- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Mobil flották
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
Hirdetés
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz MunezXBK #82132 üzenetére
Azt h vagy miért? Szerintem simán faxa, meg egy mozdulat és a tetőkárpittal megegyező takaró elé van húzva, így kb mintha nem is lenne.
Pl. nekem a világosabb beltér miatt simán adja, bevállalnék akár teljes üvegtetős autót is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #82140 üzenetére
Akkor minden bizonnyal a tulaj nem megy járdán sem, mert hallott már olyanról, h valakinek pont a fejére esett egy cserép.
187 vagyok, nekem teljesen ok, persze kisebb autóban lehet zavaróbb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Annyira várom, h 15 éve múlva, miként fog mutatni rajta a vonóhorog.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Technikailag vérprofi a Subaru, csak ebben a kompakt formában lenne egy kicsit több kreativitás. Szvsz anyira de annyira nem Subaru-s..
Mondjuk nálam a sedan Impreza is ennél a verziónál érte el csúcsát formailag:
A legújabb már ebből sem begyere'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
2003-4-5 körüli Peugeot 2.0 HDI motorokról van valamiféle tapasztalat?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hja, nem véletlenül hordják be a törött autókat is alkatrésznek. Egyre több típusnál látni az alkatrészes hirdetésknél jobb kormányos példányokat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ma autóztunk egy jót Jászberénybe. Nem akartam elkiabálni, ezért be sem linkeltem, kinéztem egy 2004-es GrandVitara-t. Végül nem hoztuk el, a tapasztalataimat viszont leírom.
1.: Gyakorlatilag egy vasat sem akart engedni a 2m-ből (persze én voltam az első vevő, de a korábbi 3 tapasztalatból nem akartam lecsúszni a látszólag "tuti" vételről...) Teljes, meghirdetett árat meg nem vagyok hajlandó fizetni egy használtautóért sem.
2.: Megjelent a volt tulaja egy Jeep-pel , persze nem tudta kik vagyunk mi, majd a nepper arcnak odaszólt egy ilyet, h "akurva, h rendberaktátok, rá sem ismertem".
3.: Tipikus neppertelep volt.
Csóró cigányokkal mosatták az autókat (egyébként döbbenet h némely falvak mellékútján még kavics sincs, csak méretes dagonya.. ), hátul náddal elkerített 3 beállásos műhely előtte pár törött autó.
"Lemossuk ezt a gumit is, vagy elég csak a műanyagápoló rá?" Ez és ehhez hasonló momentumokat kaptam el. Kereskedelemben dolgozom én is, jó emberismerő vagyok, noh itt tipikusan olyan rosszarcok dolgoztak, akik garantáltan nem csak évi 1x állítanak órát vissza és alaphangon fedőstory csak az autóbusiness...4.: Látszott az autón, h a mindennapokban nem kímélték, még ha valós is volt az a futás. Itt ott kis horpadások, festékleverődések, karcok, amelyek persze még a kinagyítható képeken sem látszódtak, de telefonban "csalódásmentesnek" állította be...
Elnagyolva ugyan, de ki volt takarítva, viszont pl. a légbefúvók sarkainál ott ült a 2mm vastag "homokszerű" redva. Kárpitok, ülés alsó műanyagján karcok.
Szóval tuti adtak neki terepen is, pedig a nepper állítása szerint "nem használták terepen". S, az alján lévő összekötőkön is elég szép csomókban ült a sár.Összességében nem volt rossz az autó állapota egyébként, de az alja aggasztott (01, 02, 03 ) és mindkét diffiből könnyezhetett kicsit az olaj, illetve az első kihajtások gumiharangja is olajos volt...
Ahhoz h ez úgy nézzen ki, mint a Volvo, még 350-400-at simán rá kellett volna lapátolnom, ami viszont már erősen lélektani határ felett lett volna.Ez van, lehet nekem voltak illúzióim, de az én 21 éves Vitara-m annó jobb karban volt.
Várok, talán bekúszik az én vételem is.Konklúzióként viszont levontam, h qrva kényelmes a Volver, 1 megállóval lenyomtuk 320km-t. Tempomat 150, GPS szerint 144-es utazóval. Jah és 6,2l 100-on.
mod.
Jah Erről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sry, gyorsba írtam a levelet. Természetesen, ha patika az állapot én sem haboznék, megadom a kiírt árat, (ezért is ugrottam rá a felrakást követő első munkanapon), de itt erről szó sem lehetett. Eleve hahu.-n a legdrágább 1. gen GrandVitara, másodsorban az alvázvédelemmel és a gyanús futással érveltem, de 50k-t nem volt hajlandó engedni, nem 100-at, pedig ő is elismerte, h kell rá locsolni pénzt, nem is keveset.
Ettől függetlenül eddig gyakorlatilag bármit vettem, alkudtam (még üzetben, új terméknél is). Nem vagyok pofátlan, tudom hol a határ, részben ez is a munkám, Közel-Kelet vagy sem.
DeFranco
A lényeget kb leírtam, igaz nem voltunk ott órákig, kb fél óra alatt megnéztem amit akartam.
Talán egy dolog még. Nem ismertem a fószert, de iszonyú zavaró volt, h nem nézett a szemembe, folyton a földet bámulta. Könnyen lehet h volt valami titkolnivalójuk (az előző tulaj beszólása pláne eltántorított a vételtől), persze szimplán lehet h csak szar kereskedő, nem tudom, de furcsán viselkedett.
Gondolkodtam rajta én is, h beszélek vele, de ott a telephelyen mennyire pofátlan húzás lett volna...
Mindegy, próbálok lehetőleg magánszemélytől vásárolni, vagy hivatalos márkakereskedőtől. Velük eddig pozitív tapasztalataim vannak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az egyik legjobb terepjáró a G Merci, de nincs erre szükség és bármennyire örök élet plusz 1 nap, a rozsda ellen nehéz mit tenni, s egy majd 30 éves terepjáró már komoly törődést kíván.
Egy relatív rövidebb távokra alkalmas, 4WD-s, megbízható, emelt autót keresek, az átlagnál kicsit kedvezőbb fenntartással.
Értem ez alatt, h első sorban nem állandó 4WD lenne a fókusz, illetve lehetőleg 2.0 alatti benzinmotorral legyen szerelve.Ezért van továbbra is fokuszban a HR-V. De, tudom h 2m körül patika vétel csak évente 1x van és arról már lecsúsztam.
A megnézett GV is egy alternatív megoldás lett volna a 2.0 Pug diesel motorjával, viszont ahogy írtam az alja nagyon aggasztó volt, 3-400k-t még biztosan kívánt volna és akkor van egy 10 éves SUV-om, ami nem egy életbiztosítás.RAV4 2.0 D4D motorjától Toyota forumban óva intettek, a 2.0 benzin esetében meg 11-12L-rel kell számolni az állandó 4WD miatt. A kifejezetten ajánlott 2.2 D4D (140 le körül) csak az újabb (2006+) típusokban elérhető, cserébe úgy 3,5m-tól indul, ami már sok.
Elgondolkodtam a 2006+ GrandVitara-n is, de az 1.9-es Rönó diesel erőforrást nem sokan dicsérték, a 2.0 benzin már szintúgy nagyon szomjas. Sajnálom, h nincs belőle egy normális 2.2-2.5 körüli diesel, mert a hajtása kifejezetten fejlett és ár/érték arányban is jó vételt jelentene.
Ekkor került képbe már az SX4 4x4 is, de szinte minden teszt alulmotorizáltnak tartotta az 1.6-os 106 le körüli benzinmotort, emiatt az étvágya is magasabb. Hozzáteszem formailag azzal kellene legjobban megbarátkoznom...Ha, nem találok hó végéig HR-V-t (német, osztrák, magyar piacot figyelem), akkor ráállok a CR-V-re, 2.0 benzinmotorral.
Haldex rendszer dolgozik ott is, alapból első kerekes, kipörgés esetén kapcsol hátra így a fogyija is sokkal kedvezőbb. 8-9-ből simán kihozható.
A hajtás ez által több kompromisszumot igényel. Nincs felező és nincs lockolható diffi sem (ami persze a mai SUV-ok jó részénél kerék fékezős megoldást jelent, de leátlózásánál az is segítség).Ennyi alternatívát találtam, másra nem leltem ami szóba jöhetne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Qru leírta a miértjét.
Sőt, a kapcsolható 4 kerekes autóknál még 3 féle mód arra is van, h 2WD esetén az első lehajtás két féltengelye le legyen kapcsolva az első kerékagyakról - az-az ne legyen felesleges visszahajtás.
Van olyan ahol ki kell toltani, van amit kézzel tudsz kapcsolni és a legkényelmesebb, legújabb természetesen az amikor pneumatika kapcsolja le őket. (Jimny, 1. gen GrandVitara is ilyen)Famalac
Freelander igaz angol. Jól néz ki, de megbízhatatlan, olyat biztos nem.
A Pajero Pinin 3 ajtósában a nagy Pajero-ból is ismert SuperSelect hajtás van - az-az alapból hátsó kerekes és kapcsolható az eleje, sőt még diffizár és felező is van. Kedvezőbb a fogyija viszont a 3 ajtós kaszni nagyon picike, az 5 ajtós meg már ismét állandó 4 kerékhajtású, így ott erősen emelkedik a fogyi.
Subaru-ból nincs igazán takarékos emelt. Max 1.5-ös Impreza, de ott még talán 4WD sincs, vagy ha van, szintúgy alulmotorizált.
#82934 lapa
Jahm, időközben ránéztem én is az X-Trail-re, egyetlen egy dologgal nem vagyok kibékülve, az a középre helyezett műszerfal. Miéééért???
A 2.2-es motornak viszont még nem néztem utána, de formára tetszik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Richard! #82968 üzenetére
Tetszik, de ez már a felsőkategória.
Drágább, illetve a 2.5-ös diesel a 2,3 tonnás autó mellett simán beszlopál 10 litert, vagy még többet. Ha, már diesel, akkor max. 1,5 tonnás 2.2-es.
Kategóriát (méretet) tekintve nagyon max az X-Trail / RAV4 / G Vitara, nagyobbat nem szeretnék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ne feledd, h egy SUV-nak eleve sokkal nagyobb a légellenállása, rendszerint nehezebbek, nagyobbak (Grand Vitara-n 70cm átmérőjű volt a teljes kerék..) és szélesebbek a kerekei.
Sok sok apró tényező, ami egyszerre 3-4 literrel növeli 100-onként a fogyit, ha mind a 4 kereket hajtani kell.Pedig figyelnem kell, de tényleg. Spritmonitor-on te is tudod csekkolni. Az AWD-s (Rav4, 2006+ GrandVitara, Suvaru-k, stb..) 2000-es benzines SUV-ok rendszerint 11-12 litert esznek, míg pl. egy Haldex-es (alapból első kerekes) Honda CR-V 2.0i 8,5-ből eljár.
A G Mercin központi differenciálmű van, ez azt jelenteni, h mind a 4 kereket hajtja állandóan. Ennek a legfőbb hátránya az, h ha akár 1 kerék is el tud pörögni a 4-ből már se előre se hátra nem tud menni az autó - cserébe aszfalton mindig le tud diffrerenciálni (nincs megfeszülés). Ezért van az ilyen terepjárókban központi differenciálzár, amelyet bezárva kettéosztja 50-50 arányban a hajtást, cserébe viszont nagyon fontos, h zárt állapotban aszfalton, vagy jól tapadó környezetben nem szabad használni (hacsak nem koppra egyenesen mész ), ugyanis ilyenkor a zárt osztómű azonos sebességgel hajtja mindkét kardánt. (Így már enyhe fordulóban is be tud feszülni a hajtás és könnyen töréshez vezethet, illetve érezhetően alulkormányozott lesz - tolja kifelé az elejét.)
Így ha a jobb hátsó kerék a levegőbe kerül és ledifferenciál, még az első hajtás kihúzza a pácból.
A G Merci a pár komoly terepjáró közüli az egyik, amelyen külön külön az első és a hátsó differenciálművet is zárni lehet. Ennek nagyon egyszerű ugye az oka - leátlózás. Hiába van a központi diffi zárva, ha leátlózik a két kerék, a levegőben lévő másik 2 el fog pörögni. Ha, viszont a központi után az első és hátsó diffit is zárjuk, mind a 4 kerékre teljes mértékben azonos erő és fordulat jut, így garantálva h szinte bárhol megkapaszkodjon. (Persze ez a legextrémebb hajtás, csak dagonyában és nagy hóban szabad használni, hisz így elég akár a két kerék erősebb megtapadása és feszül is a hajtás.)Persze, majd összefoglalom h mi lett a vége.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Csak most tűnt fel, h az 1. gen GrandVitara-ból van itthon is long verzió, amit alapvetően amcsi piacra szántak.
Meg kell barátkozni a 4,7 méteres hosszal, de talán kisebb ez által az esély, h terepen gyötörték.Asszem tetszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Pont azt akartam írni, h vannak nagyon jó minőségű, gyakorlatilag a gyári formával és anyaghasználattal megegyező méretpontos huzatok, persze általában ezen pakk ára úgy 100k+.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #83205 üzenetére
Szegény mokus1 az én becsületesnepperem, de itt is köszi neki, h mindig segít 1-1 pesti autót megnézni, de sajnos ma is csalódni kellett.
Persze nepperünk a hirdetésben és telefonban is csalódásmentesnek titulálta az XL-7-est, ami pl a beltérre igaz, de a korrózió erősen körbevette már ezt is..
.. h a szokásos masszív rozsda ne látszódjon, frissen rücsizve:
Ez van, be kell látni, nem lesz 2,5-ig korroziómentes 7-8-9 éves SUV az igényeimnek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83279 üzenetére
Ha, az utolsó mondat komoly, szvsz az 1. opciót válaszd.
A prémium nem jelenti minden esetben a tökéletes megbízhatóságot, s tételezzük fel, h megbízhatóbb, de 1-1 nem várt hiba (ne adja ég, elütsz egy őzet) néha sokszor nagyobb költséggel jár, mint egy kis kategóriás autó éves problémái.
Szóval utóbbi választásnál több pénz kell a fenntartáshoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83298 üzenetére
A 2. oszlopból a 3-as Mazda-t kihúznám, mert tudomásom szerint iszonyú hajlamos rohadni, akárcsak a C200 Komp., és a PSA 1.6D S40 sem a legtutibb vétel.
Ha, már 3 körül gondolkodsz, pl. ez az S60 jó vételnek tűnik.
Ráadásul ez is a szoftveresen fojtott verzió, így kedvezőbbek az adóterhek. Bármikor, _biztonságosan_ módosítható akár 185LE-re.
Fiatal is (utolsó szériás), kicsi a futása, a D5 motor az egyik legjobb konstrukciójú diesel, már már benzines 5 hengeres hanggal, 6 literes fogyasztással. Én ráugranék.Qru
Hjah, tényleg jó autó. Kényelmes, elegáns, nincs korrózió, szép a hangja, nincs típushiba, jól megy, keveset fogyaszt. Jó pár alternatívát összegyűjtöttem akkor is, aztán végül erre szűkült, de nem ért csalódás, mint ahogy sok sok embert Index-en sem. (Érdemes benézni az S60 topikba, műszaki problémát eddig talán 1x tárgyaltunk, pedig ott némely példányban 300k + futás van.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Motorra értettem. De nyilván, az 5 sebességes Volvo automata köztudottan tré, kb. ez az egy amit a rovására lehet írni, a kézi 5 és 6 sebességes viszont maga a tökély. Sőt, az utolsó évjáratot már 6 sebességes geartronic váltóval szerelték, ami szintúgy sokkal megbízhatóbb, mint az előd.
Ez még az első gen D5, motorburkolatból látszik.
Nah igen, az időzíthető álló és motorfűtés piszkosul hasznos opció, télen én is be szoktam izzítani az olajkályhát, így meleg autóval, meleg motorral lehet indulni. Élettartam szempontjából nagyon hasznos.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ortopéd szakemberekkel terveztetik az üléseket.
Volvowiw-en van egy fickó, azt hiszem a céges Rönó Traffic-jából kihányta a gyári ülést, és berakott egy S60-asét.
[rvilike]
Kívülről - főleg az övvonal miatt - sokkal nagyobb autónak tűnik, mint amekkora valójában. Valahol a 3-as BMW-vel egy kategória az S60.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha, hivatalos márkakereskedésből vásárolod kisebb az esélye, s egyébként is, sok jel árulkodik a nagy futásra. Hiszek benne, h lehet jó vételt csinálni. Ha, megvan, h melyik típus szimpatikus, nézz meg belőle 3-4-5db-ot, utána már könnyen tudsz következtetni a valós futásokra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ha, fanatikus lennék...
El kell ismerni, piszkosul megrajzolt autó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Baszki, azt hittem kicsiben valamilyen extrém esküvői csokorral fotózták.
8th
Nekem pont az egyszerűsége és az arányossága adja. Nem zsánerem a túlgondolt, túlrajzolt forma.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A bal ajtót tuti leárnyékolta mindig egy fa, azért üt el egy "kicsit".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Szerintem meg tökmindegy h SUV-ban ülsz, vagy KA-ban, a kamion telibe kapása 99%, h halállal végződik. Egy magasabb, masszívabb, akár alvázas autó max kevésbé roncsolódik össze, de gondold végig, megy a kamion 80-nal, tömege üresen is huszontonna +, ha frontálisan nekimegy egy jobb esetben is tized akkora tömegű, maszívabb felépítésű személyautó, akkora erőhatások érik a bentülőket (becsapódás + hirtelen 180 fokos irányváltozás, ugyanis a kamion menni fog tovább), h nincs az a függönylégzsák, vagy biztonsági öv, ami megvédené őket.
Ilyen helyzetet nagyobb eséllyel túlélni egy bukócsöves, több pontos biztonsági övvel ellátott autóban lehet, bukósisakban. De még ezesetben is nagyon nagy az esély, h egyszerűen belső sérülések következtében haláloznak el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Srácok, nem tud valaki olyan korrekt oldalt, ahol az éppen aktuális elvárások alapján össze van írva pontról pontra minden, ami egy külföldi autó behozatalánál fontos?
Érem ez alatt az egész ügymentet, ideiglenes rendszám, biztosítás kötség, stb.
Több ismerősöm is ajánlott cégeket, de elég szép összeget kérnek, harmadából meg tudom oldani én is, kimegyünk pl ketten vonattal érte.Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A megbízható jelző nem éppen helytálló.
_
Beléptem én is a csakaHondaatöbbiszarfos táborba. Lett egy HR-V, végre.
Majd késő este linkelek fotókat.
Az ocsmány felniért előre elnézést, már intézem a gyárit."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #83838 üzenetére
Köszi!
35km-re tőlünk, Szombathelyen.
Lehet elvonási tüneteim lesznek, az utóbbi napokban már napi 4-5 órát tuti eltöltöttem a hahu-n.
Köszönöm a korábbi sok segítséget, autó megnézést még egyszer, lett volna pár potyautunk, ha nem vagy.hdman
Itt a link, Honda topikba beraktam őket, de ez az:
freaghill
Nem kintről van, alkalmi vétel volt.
Azt hiszem hétfőn rakták fel a hirdetést, kép és gyakorlatilag szöveg nélkül. Korábbi tapasztalatokból azonnal igyekeztem lecsapni, így felrakást követően fél órán belül hívtam, másnap egy ismerős srác elment ránézni, ő lőtt pár képet róla még mosatlanul, ismét telefon és ma már ott voltunk reggel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #83855 üzenetére
Hjah, 1,450-ért nincsenek nagy elvárásaim, ettől függetlenül kényelmes az ülés, 4-en jól elférni benne, hátsó ülések is állíthatóak, elől van ülésfűtés, szervó, 4 el. ablak, klíma és a legfontosabb h 4WD. Ennyi bőven elég.
Rövidebb távokra kellett, illetve hegyre, szerpentinre télen, erre a célra ezt találtam a legjobb döntésnek."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz freaghill #83858 üzenetére
Köszi.
Nem írtak róla semmi szöveget, és fotók sem voltak feltöltve a hirdetésbe (ez általában erősen kétesélyes, vagy nagyon szar, vagy nagyon jó), csak az évjárat, futott km, vez. szervizkönyv, 2. tulaj és az autó paraméterei szerepeltek. Már már meseszerű volt, hiszen pont ilyet kerestem vagy 3-4 hónapja, 4 országban (erősebbik 1.6 VTEC 125le motor, 5 ajtó, ezüst szín, 4WD hajtás, kézi váltó, megkímélt terep és rozsdamentes gyári állapot, utolsó évjárat), az meg csak hab volt a tortán, h 35km-re hirdették tőlünk. Leírás alapján minden stimmelt, s mivel már 2-ről lecsúsztam korábban úgy, h nem tudtam 1-2 napon belül elmenni, így muszáj volt azonnal cselekedni.
DeFranco
Köszi.
Úgy tűnik igen. 6 megnézett SUV előzte meg (ebből 3-at mokus csekkolt Pesten).Qru
Neked is köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sokat nem ment azóta, beállítottam a garázsba, de másolt forgalmival nem akartuk használni.
Olyan gyorsan vettem meg, h még nem tudta a Nissan-Citroen autóház a nevükre venni. Úgyhogy az átírást kifizettem nekik és a jövő héten intézik, aztán postán küldik a törzskönyvet és a papírokat.Első tapasztalatokból azt tudtam leszűrni, amire számítottam. Forgalomra jól rálátni, a magas építés miatt könnyű a ki - beszállás, hely oldal irányban nincs sok, a hátsó lábtér viszont meggyőzően nagy, de persze nincs prémium komfortérzet. Csomagtartója sem nagy, de legalább magas, könnyen átlátható, nem kell lehajolni.
Szögegyszerű, de ettől függetlenül minőségi minden anyag, amolyan tipikus sohaelnemromló' japán érzet.Ezek ronda 17-es kerekek 215-ös gumival szvsz nagyok neki, tuti meglátszik majd a fogyasztáson is. Megy, de a teljesítménye most kb olyan lehet, mint egy 1.6-os 100 lovas személyautónak. A nagy kerék miatt a futómű is furcsa, kicsit pattogós rossz úton, bár ez lehet crossover betegség, vagy a csillapítók cserések.
110-es utazónál úgy 3200 körül forog, talán ez optimális neki és itt még a fogyi sem fog megugrani.
Intézem rá a gyári 16-os felniket, valamilyen minőségi (Conti EcoContact, vagy Michelin Energy Saver) 205/50 16-os gumival, illetve lejelentettem szervizre, két hét múlva olaj - szűrőcsere, légszűrőcsere, diffiolaj csere, váltóolajcsere, szervóolajcsere, két hátsó stab. pálca csere.
Vezérlést megnézetem majd milyen, nem értek hozzá, ha azt mondják akkor az is, illetve szokásos: fékek ellenőrzése és általános átnézés/hibafeltárás.
Szervizkönyvet majd szépen kitöltetem, cserés alkatrészek listája is megy a többi számla közé, szóval karban lesz tartva lelkiismeretesen ez is.
Telet várom már.
Kíváncsi leszek h mennyivel lesz másabb, de videókból leszűrve szépen megy nagy hóban is: 01, 02"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Mid is van és mekkora kerékkel?
Hát nézd, ez egy kompakt crossover, beltér talán kicsit nagyobb, mint egy Ignis-ben, csak magasabb az egész autó.
_Kérdezem itt is, hátha:
205/60 R16 a gyári gumi méret. Néztem a váltókalkulátort, ha 205/65 R16-ot választanék, 21mm-rel nőne a teljes kerék átmérő, szóval 1cm-rel magasabb lenne az autó.
Árban nincs különbség közöttük, vajon ezt a 21mm-es átmérőtöbblett már megérzi a motor, nő a fogyi? Vagy maradjak a gyári méretnél?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz molnarpeter #83965 üzenetére
Hjah, de a gyorsulás biztosan gyengébb lesz, hisz nagyob átmérőt kell megforgatni, ez által könnyen előfordul h nő a fogyi is.
Áh, nem vacilálok, marad a gyári 205/60 R16 méret. Köszi.Dany007
Grat hozzá, jól mutat.
Valamilyen elegáns gyári 16-17-es felni sokat dobna rajta."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #84031 üzenetére
Jahm, múltkor pont előttünk koccant bele egy G Astra az előtte álló E60-ba a lámpánál és nyílt mindkét első légzsákja. Csúri nő azt sem tudta hol van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz roberto211 #84052 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz gaborbol #84120 üzenetére
Mondjuk FWD SUV-ot eleve nem értem miért vettetek, de ezt talán akkor is írtam.
Outlander a kategória egyik legjobbja, hajtás tekintetében is. Tegnap néztem egy videót, felállítottak egy elég meredek lemezből épített emelkedőt, majd vizet csorgattak le rajta, s így próbált feljutni a 4 SUV. Megkeresem mindjárt.
CR-V tényleg felejtős e téren, TC nagy SUV tesztjén még az első kis buckát sem tudta leküzdeni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #84124 üzenetére
Forester hajtása legyalázta a többit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Azért az is hozzátartozik, h a Forester jóval alacsonyabb építésű a többinél, a súlypontja is sokkal lentebb van, eleve a motor is alacsonyabban fekszik, de kétségtelenül benne van a technika.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- nVidia GeForce GTX 1660 / GTX 1660 Super / GTX 1660Ti (TU116)
- LEGO klub
- E-roller topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- VoIP telefonálás
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA