- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Mr.Csizmás #139562 üzenetére
Meg ne vedd bakker.
-
8th
addikt
válasz
Qtya123 #139318 üzenetére
Modernebb dízelek közül megbízhatóságban a VAG 1.9 SDI szívódízel motorja verhetetlen. Rakás autóba szerelték a kétezres évek elején (fabia, octavia, ibiza, polo, golf stb...) én azok között néznék szét első körben ha már dízel kell. TDI sem rossz ha volt gazdája és előzőleg nem tuningolták szarrá.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #139282 üzenetére
Nem lenne az rossz választás de:
- hidegen tragikus de még melegen is hangosabb a motorja mint amit várna az ember.
- buta a futóműve pattogós orrtolós az úthibákat kátyúkat folyton kerülgetni kell vele ha mégis belemész egybe a betonkeményre fújandó virsligumik miatt akkorát szól a futómű mint ha kompletten kiszakadt volna a kocsi alól.
- elég nagy a fordulóköre városba nem épp ideális.
- nagyon le van ültetve, nem lehet vele egy alacsonyabb padkára sem felállni, a fekvőrendőrök előtt sem árt elmormolni egy gyors imát, hogy fent maradjon a front spoiler.
- óriási kupé szerű ajtaja van így hiába férsz be a legszűkebb helyekre is vele csak bajosan tudsz kiszállni belőle ha ki tudsz egyáltalán. Az ajtózsanérokat ráadásul rendesen alul tervezték a gyáriak, az összes lupón úgy lóg az ajtó mint tehénen a gatya.
- hátsó oldalablak nem buktatható így lehúzott ablaknál leviszi a szél a fejed. 60km/h körül bedübörögteti rezonáltatja az egész utasteret a huzat ami marhára zavaró.
- a váltója igazi katasztrófa, a világ pénzét rá lehet költeni ha az előtted lévő elhanyagolta.
- a 155-ös virsligumik ellenére egy szervó nélküliben olyan karod lesz két év alatt, hogy bárkit lenyomsz szkanderban.
- jobbkezest sosem adnak meg neki és mint ha ott sem lenne simán átnéznek rajta és kifordulnak elé.Ezeket leszámítva egyébként faja kis kocsi. Egész jól össze van rakva van benne hely kényelmes az ülés jó az üléspozíció jól hangolt a váltója az alkatrész se drága hozzá fillérekből fel lehet gumizni és tényleg annyit eszik mint egy ötvenes robogó. Ha a fenti hibáival együtt tud élni az ember akkor nem rossz választás de tény, hogy sok mindent el kell nézni neki a világbajnok fogyasztásért cserébe.
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #139002 üzenetére
Nem érdemes gázosítani, ahhoz rengeteget kell használni, hogy visszajöjjön az ára.
4hengeres motor gázosítása tokkal vonóval friss vizsgával negyedmillió körüli összeg. Az sok? Mennyibe is kerül random dízelbe az új részecskeszűrő márkaszervíz óradíjjal? Vagy egy kettőstömegű csere? Vagy egy turbó felújítás/csere? Netán egy jó kis üzemanyag vagy befecskendezőrendszer hiba elhárítása? Ezek már rég nem kamrás dízelek amibe beleborítod a vasárnapi rántott hús + sült krumpli kombó alól a használt étolajat és kellemes illatfelhőben úszva elgurulsz a naplementébe. Ha bármi összeszarja magát abban a bmw-ben amit linkeltél úgy röpködnek a százezrek, hogy csak úgy kapkodod a fejed. Ezzel szemben ha az ember vesz valami 2.0-2.5 szívóbenzinest 250k-ért beledobatja a gázt és máris annyiból eljár vele mint egy dízellel. És nem kell odafigyelni hogyan hajtod, nem csörömpöl, nem szennyez, és persze nyugodtan alszol mert relatív olcsón cseréltethető javíttatható a motorjában minden ha beütne a gebasz. Ez egyetlen ezredforduló után készült dízelről sem mondható el. Ha belenyúlsz egy lelakott visszapörgetett alaposan kiglancolt dízelbe (kb. minden harmadik ilyen) garantáltan inged gatyád rámegy tökmindegy milyen gyártmányról van szó. Benzinessel nem tudsz úgy árnyékra vetődni na meg rendszerint olcsóbbak is mint a dízelmotoros társaik. Ha meg eleve gázos kocsit keres valaki kapásból nulla pluszköltséggel bele tud ülni.
-
8th
addikt
válasz
Viperator #138955 üzenetére
Lehetséges-e a parkolás mélygarázsban?
A benzin- gázüzemű járművek lehajtását 2011 októberétől engedélyezi a Belügyminiszter
26/2011. (IX.6.) BM. rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 601. § (6) Az (5) bekezdés pontja miszerint a bejáratnál, jól látható módon a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni. Tehát megszűnt az a rendelet, amely eddig tiltotta a gázüzemű gépjárművek lehajtását, parkolását a mélygarázsokba, így azok az autók, melyek el vannak látva elektromos mágnes tekercsel és biztonsági lefúvató szeleppel, azokra a tiltás nem vonatkozik.Manapság már csak ilyen biztonsági szelepes rendszereket építenek be, azzal pedig oda állsz be ahová csak akarsz.
-
8th
addikt
válasz
Speeedfire #138681 üzenetére
Három éve vett egy haverom ilyen GT-T kombit. A kötelezőeken kívül amit költeni kellett rá mind azért volt mert széttaposta nyomorult kocsit és igen, az alkatrész az jó qrva drága hozzá. Egyébként meglepően sokáig tolerálta a technika ezt a hülyegyerek használati módot. Adta rendesen a klasszikus Subaru feelinget jó volt vezetni. Jól gyorsult nagyon jól fordult fogta az utat isteni hangja volt csak baromi sokat evett. Ezért is adta el végül. Második autónak jó móka lehet egy ilyet tartani mindennapi rohangálósnak biztos nem kéne.
-
8th
addikt
bimmerkell...
[link]
-
8th
addikt
válasz
Kornel #137391 üzenetére
Civic találkozó talán jobb? Amikor honda nap van lacházán a hányinger kerülgetett a sok felmatricázott bazári homasita tuningos trombita kipufogós rozsdaboglya szartól. És feszítenek benne az 60 kilós kisgyerekek mint ha most estek volna ki valamelyik halálos iramban filmből. Nevetséges. Most mondjam, hogy a hondások a legalja és annál nincs már lejjebb? Nem mondom. Pedig így van...
-
8th
addikt
válasz
g4bb3r #136145 üzenetére
Ez nem is kérdés. Gázosítás az összes járulékos költséggel együtt megáll nagyon max. 270k-ból és olyan kocsiban ülsz aminek minden rezdülését ismered vagy veszel egy használt dízelt amibe ki tudja milyen nyálat tankoltak és ki tudja milyen állapotban van a befecskendező rendszer, a tandempumpa, a turbó, a lendkerék stb... Mindegyik külön külön is horror tétel. Biztos szar érzés kicsapni az asztalra a gázosításért azt a negyed milliót de ha úgy vesszük onnantól jóval olcsóbban autózol és ki tudja meddig lesz ilyen olcsó az üzemanyag.
-
8th
addikt
válasz
footy #136122 üzenetére
Egy több mint 300 000 kilométert futott passatban volt hozzá szerencsém. Seggre teljesen olyan volt mint egy cvt váltó. Semmit sem vettem észre abból, hogy mikor váltott még lassú városi araszolás közben sem hezitált gondolkodott vagy torpant meg egyszer sem. Ez még a vw régebbi 6sebességes dsg-je volt. Az új gondolom még finomabban adja elő mindezt. A legjobb váltók szerintem. Ha kell kormány mögül kézzel pakolgatható villámgyors sportos váltó ha pedig csak úszol az árral észre sem veszed ahogy működik.
-
8th
addikt
válasz
B-L-A-C-K #135959 üzenetére
A legnagyobb baj, hogy ez nem karbantartás függő. Nekem is nagyon bejön a B6 Variant de nem merném megvenni csak 1.9 pdtdi motorral. A 2.0pd motorhoz is kapható a gyárinál jobb minőségű aftermarket javító készlet olajpumpához is hajtókarhoz is de roppant szarakodós mert hetekig nincs autód és rakás pénzbe kerül cseréltetni. Továbbá a 2.0pd motornál ott van még a részecskeszűrő "probléma" is. Mivel az sem örök életű előbb utóbb kevés lesz neki a 40ezer forintos utólagos tisztítás és cseréltetni kell ami 200-400ezer forint között van + munkadíj ami nem kevés pénz. Az 1.9 motorral nincs ilyen gond cserébe le kell mondani a dsg váltóról. Nos, valamit valamiért.
(#135970) SzlobiG: Azok a Siemens csodák nem húzták sokáig ezért nagy részükben vagy gariban vagy muszájból de valószínűleg rég cserélték őket de ha nem akkor sem kell eret vágni. Ez VW. Ehhez minden van okosba szakszervíz ár töredékéért.
-
8th
addikt
válasz
focvis #135911 üzenetére
Kizárt. Egy olyan autóért amiből idehaza kevés van még csak csak megérheti de egy idehaza is fillérekbe kerülő Corsáért? Minden bokor tövén találsz kettőt. Na meg sosem felejtem el ismerősöm mekkorát cummantott. Hamarosan jön a második gyerek kéne valami nagyobb kocsi amiben elférnek. Jött a nagy ötlet, németbe kell menni kocsiért mégis csak nagyobb piac mint a magyar. Az alany egy 1.4 dízel Skoda Roomster volt. Le volt zsírozva minden már épp elhagyták az osztrák-német határt amikor jött az sms az eladótól, hogy elkelt az autó. Köszi. Kinézett még négy Roomstert 300km-es körzetben hátha az nem jön össze. Hatodik érzék? Megállás nélkül mentek németben egész nap a címek között de mivel puruttya állapotban volt mind (konkrétan rohadtak a küszöbök + kerékívek minden) üres kézzel tértek haza pedig kínjukban már az 1.9 dízel motorral szerelteket is végignézték. Vitte magával valami cimboráját mert ő egy szót nem beszél németül, ráment az egész hétvégéjük elvertek egy valag pénzt kajára szállásra autópályamatricákra és kocsikáztak feleslegesen laza 2500 kilométert. Három kiló mínusszal zárult a kis kiruccanás. A külföldi autóvásárlás apró "szépségei". :I
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #135793 üzenetére
Nem fizettek volna semmit neki hiszen hivatalosan akkor a probléma nem létezett. Ahogy ez a hajtókarcsavar probléma sem létezik a mai napig sem. A gyártó tisztában van vele, hogy a silány alkatrész miatt időzített bomba xyz motorja ezért is tért át gyorsan más alkatrész használatára. Aztán ahelyett, hogy visszahívták volna a problémás motorral szerelt de már értékesített autókat inkább lapítottak és imádkoztak, hogy csak a garanciális időszakot bírja ki utána már nem az ő bajuk. Én személy szerint sugárban hányok az ilyen hozzáállástól. Abból a gyártóból amelyik néhány gramm miatt képes csaló szoftvert íratni az autóira abból én bármit kinézek. És ez csak a jéghegy csúcsa.
-
8th
addikt
Nézd meg a kapcsolódó facebook bejegyzés kommentjeit. Annyi sötét paraszt egy tucat sakktáblán nincs összesen mint ott a bejegyzés alatt.
Fejből nem tudom melyiknek de valamelyik korai kétliteres TDI motornak is dettó ugyanez a baja. Silány szar anyagból van a csavar ami idővel - ahogy a cikkben is áll - minden előjel nélkül leszakad.
-
8th
addikt
válasz
rbalint88 #135464 üzenetére
Pici könnyű bódé ezért kellemesen szedi a pacskert. Nincs kettőstömegű nem common rail nem pd vas árban van hozzá bármi ha kell. Fél misiért ideális válságautó annak aki néha szeret menni de nem akarja a gatyáját is beletankolni a szarjába. A tdiclub.hu-t létrehozó és üzemeltető srácé a kocsi szóval ha később bármi lenne vele technikai segítség valóban hozzáértőktől több szálon is adott.
-
8th
addikt
válasz
SaNyEe #135438 üzenetére
Alapból olcsóbb volt mint a konkurens modellek ráadásul jó feltételekkel el lehetett hozni az autót emellett a daewoo taxisoknak 1db autóra is adott flottakedvezményt és pofátlanul lehetett alkudozni. Ezért volt belőle annyi taxi. Mindent összevetve a magasabb fogyasztás ellenére is vastagon megérte ezzel taxizni.
-
8th
addikt
válasz
rbalint88 #135302 üzenetére
Ismerősöm Veresegyházáról ingázik vele a fővárosba munkába nagy átlagban valamivel 5liter felett van a fogyasztása ami elég jó szerintem. Műszakilag kikezdhetetlen de azt mondja nem venne újra priust. Full igénytelen a belseje, vacak a futóműve, vacak a kormánya és ha 90km/h felett előznél vagy egy nagyobbat gyorsítanál üvölt a nyomorult autó és vért hugyozik az erőlködéstől. Nagyon érezni rajta, hogy elsősorban városi használatra tervezték oda viszont nemigen van jobb választás nála. Max egy Tesla ha nyersz a lottón.
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #135203 üzenetére
Ha 11litert eszik alatta, joggal szarozza. A 272lovas 1600kilós E60 530i automata is elmegy annyiból wazze.
-
8th
addikt
válasz
Dr.Zoo #135194 üzenetére
Ennyi erővel vegyen a kérdező egy elektromos robogót egyedül annak nem kopik a motorja hideg üzemben minden másnak igen. Azért 16-18kilométer nem egyenlő azzal, hogy beleülök és átmegyek a szomszéd kerületbe a 3km-re lévő munkahelyemre. Motor élettartama? Tesómék 10+ éve 1.2 3hengeres pdtdi-ket (több darabot) hajtanak a fővárosban. 200k feletti futással sincs semmi baja egyikek sem úgy, hogy azok a négyhengeres tdi-hez képest kifejezetten lassan érik el az üzemi hőfokot. Néhány kilométeres hideg motoros rövid városi etapok során pont ugyanúgy kopik a benzines is mint a dízel. Akkor meg nem tökmindegy? Az egyetlen számomra elfogadható ellenérv a dízellel szemben az, hogy hideg motorral baromira környezetkárosító a kipufogógáza.
-
8th
addikt
válasz
bigrob #135190 üzenetére
"Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy" Ez a marhaságot el kellene felejteni egyszer és mindenkorra.
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket? TDI hideg motorral városban bekap nagyon max. 6.5-et a benzines hasonló körülmények között minimum 2literrel többet. -
8th
addikt
válasz
KisTücsök #135108 üzenetére
1.25 Ford Fiesta 250ropiért? ABS, hővédő üveg, klíma, lufi, szervó, centrálzár, ködlámpa. Leírás szerint nem hibátlan de három kilóért nem fogsz hibátlan kocsit kapni. Ez papírozással és biztosítással együtt bőven befér 4kiló alá. Még ha javítgatni kell ezt azt akkor is jó vétel lehet. link
-
8th
addikt
válasz
Dr.Zoo #135030 üzenetére
Az F Astra a németek Suzukija. Tesómék tizenpár éve egy Astra Classic 1.4 60nyiha full fapadot hajtanak. Két és fél éves volt amikor hozzájuk került azóta sem volt semmi komoly vagy drágán elhárítható probléma a kocsival pedig olyan rideg tartásban csak kevés autónak van része mint amit tőlük kap. Kopó dolgokon kívül semmit sem kellett még cserélni rajta. Itt ott felütötte a fejét a rozsda de lakatos szerint csak felületi, nem veszélyes fényezéssel együtt megvan minden javítás 40k-ból. Igazi igénytelen fapad Opel, persze jó értelemben véve. Kicsit sokat fogyaszt és nagyon nem megy cserébe csak tankolni kell és -20°C -ban is pöcc-röff.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
rbalint88 #134964 üzenetére
Nem kell mindent készpénznek venni amit a totalcar leír. Ezen a kult autó dolgon mindig elmosolyodom. Egyrészt ez egy kommersz kisautó ami nagyrészt a Polo technikai alapjaira épül csak jobb anyagokból és jobb minőségben rakták össze és amiben az egyetlen valóban említésre méltó extra dolog az, hogy alu bódés másrészt folyamatosan esik az áruk főleg nyugat európában. 12-15éves euro3-4 autókról beszélünk. Vannak városok ahová alapból be sem hajthatsz euro3 autóval nem csak szmogriadó idején hanem egyáltalán nem. Az A2 pont abba a korba lépett, hogy most érdemes megvenni mert még nem elég öreg ahhoz, hogy komolyabb problémák legyenek vele de ahhoz már pont elég idős, hogy aprópénzért lecsapd jürgen kezéről aki kiszedi az asszony alól az autót és alátol egy priust vagy valami euro5-6 kocsit amivel bárhová behajthat. Nem kell csodálkozni, hogy az itthoni felhozatalból nem találtál egy épkézláb példányt. Az A2 tipikusan az az autó amit nem itthon kell megvenni több okból sem. 1,4M-ból itthon van egy állófűtéses nagy navis nagy hifis fullos bőrös is lepapírozva reg.adóval és mindennel állami sarccal együtt és az már olyan, hogy előre köszön. Az, hogy fillérbaszó kispista az 1.4 alap benzinesét 1.2+ millióért rakja fel a hahura az egy dolog. Ha talál rá madarat akkor jól teszi, én is azt tenném.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Johnny198612 #134927 üzenetére
Alternatíva? Audi A2. 1misiért jól felszerelt (digit.klíma, abs, asr, esp, az elsők mellett oldal + a hátsó utasokat is védő fejlégzsák, stb.) is akad. Ja és alumínium kasznis, az sosem rohad ki alólad. Kiváló minőségű kisautó átlagos alkatrészárral.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #134678 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom.
-
8th
addikt
Furgonokban otthon van valaki? Egy ismerősöm keres céges rohangálóst olyat ami személyautó méretű, kétoldalt tolóajtós dobozos és amibe befér egy szabvány eur raklap. Most jön a csavar: csak benzines játszik mert a Budapest táblát sosem hagyná el. Városon belül mozogna két telephely között. Ha esetleg targoncával rakodható az plusz előny de ha nem az sem baj. Én nem vágom a furgonokat gondoltam bedobom ide hátha.
-
8th
addikt
válasz
htomi85 #134577 üzenetére
Persze, hogy ahhoz hasonlítom a magyar vásárló különösen árérzékeny és többnyire alapmotoros autót választ. Én azt feltételeztem, hogy adott felszereltségi szint motorverziótól függetlenül ugyanazokat az extrákat tartalmazza de ezek szerint nem. Az automata váltó is egyén függő. Engem ki lehet űzni a világból a cvt váltókkal szívlapáttal verném agyon azt is aki feltalálta, még robogón is gyűlölöm nemhogy autóban. Haversrác anyja meg imádja a cvt-s Punto II-jét. Nem vagyunk egyformák. Én megbolondulok az esetlen bőgésétől és elég sok erőt felemészt ami mondjuk egy V6-os Altimánál nem nagy gond de egy kisebb motorral szerelt autónál már necces tud lenni ha sűrű szembe forgalomban akar előzni egyet az ember.
-
8th
addikt
válasz
lenko #134563 üzenetére
Azért "nem füstölt" mert mérésre vissza lett véve a teljesítmény a halálán lévő kuplung miatt. Az éles program nagyon füstölt. Csodák nincsenek. Meg lehet írni egy dízelt okosan is, hogy ne okádja a füstöt [link] csak 1: telhetetlenek a megrendelők és ha már fizetnek érte akkor minden egyes lóerőt ki akarnak facsarni a szarjukból amit csak lehet. 2: lassan minden bokorban kinő egy gyorstalpalón végzett chippes "szakember" aki annyit ért a chiptuninghoz mint a 65éves anyám. És ha ez a két tábor találkozik megszületnek azok a tdi-k amiben rendszerint 20éves hülye gyerekek vigyorognak, qrva mód okádják a füstöt és nem is mennek. 'szmókensárm' powa...
(#134564) Mauzes: Nem tudnak megfizetni az emberek egy hibridet. Nézd meg az Aurist. Tök jó kiforrott stabil hibrid cucc dolgozik benne de a kutyának nem kell mert azonos felszereltség esetén 1,7M forinttal drágább a belépő szívóbenzineshez képest. Értem én, hogy hibrid meg környezetvédelem meg olcsóbb fenntartani de 1,7 milliót mire behozol az üzemeltetési költségeken ...
-
8th
addikt
válasz
lenko #134527 üzenetére
Ez gondolom elkerülte a figyelmedet: "kuplung kibírt egy közepesen forszírozott rajtot, sőt kettesben, hármasban sem csúszott meg, igaz ehhez az is kellett, hogy kettesben csak a már teljesen összezárt kuplungnál kapott padlógázt. Emiatt elég jelentős turbólyuk keletkezett" Ergo abban az 5,92-ben benne van egy hoki rajt és két váltás ahol persze finomkodni kellett nem csúsztathatta a kuplungot. Jó kuplunggal ha elrúghatja rajtban rendesen és a váltásoknál sem kellett volna óvatoskodni az 5 másodperc teljesen reális lett volna.
Szentkirályszabadján több futamot is ment a Profituningos BMW 535D demóautó ellen ami hivatalosan 327ló és 660Nm. Nem hivatalosan természetesen több volt az. Persze hármastól fölfelé ott is végig csúszott a kuplung és még így is csak hajszállal tudta megverni a BMW. A szintén nem gyári állapotú és a tulajdonos elmondása szerint kb. 330lovas WRX STI elleni futam is csak a 3-4.ben végig csúszó kuplungon ment el. Féltávnál még a Golf seggét nézte a srác pedig kinyomta a szemét rendesen a bubunak. Most a videót visszanézve mindössze 0,4s-el nyert a WRX. Jó kuplunggal meglett volna. Ez a Golf lábon ment mindenhová soha nem volt kipakolva belőle semmi, hogy könnyebb legyen."Szarrá húzni egy motort, üzembiztonság inkább a 0 hoz közelít, de arra a pár 100méterre nyilván ez nem releváns, Kb. ennyi."
Taníts még mester. Isszuk a szavaidat.
(#134528) MunezXBK:
-
-
8th
addikt
válasz
lenko #134494 üzenetére
Dízel 3e-3,5e-nél vége.
Oké.
140 tempomat 9l az átlag. 1.6 osok is ennyit vagy picit kevesebbet kajálnak.
Chippelt ARL G4 4motion 18" kerekeken meg 6-ot se gyári kerékkel pedig még kevesebbet. És bármikor bármilyen körülmények közt átlép rajtad (nem csak rajtad a V6-on is) pedig több mint 1,5 tonna.
-
8th
addikt
Cupra 4 V6? Ha lassú autót akarsz vegyél olyat nyugodtan. A Cupra 4 TDI 50+ lóval gyengébb és a 0-100 ideje is szarabb a rövid 1-2-3 miatt de egyébként alig lassabb mint a V6. Valós körülmények között (pl. pályanap, utcai kergetőzés) ugyanazt tudja a kettő csak a dízel spriccmonitor szerint laza 5.2 literrel kevesebbet eszik mint a V6. 0-400m: + 0.6sec, 0-1000m: + 1.5sec? Ez semmi. Egy szolid nem koppra írt füstmentes chiptuning és a V6 megy a levesbe.
-
8th
addikt
válasz
lenko #134087 üzenetére
Mi ház eladásnál jártunk így. Az első héten végig izzott a telefon pedig direkt azzal kezdtem a hirdetést, sőt már a hirdetés címében is benne volt, hogy ingatlanosok kíméljenek. Azért rendre csak bepróbálkoztak volt amelyik rejtett számról többször is hátha meg tud győzni. Az anyukája biztos sokat csuklott aznap.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #134082 üzenetére
A jó vételek 95%-át 2-3nap alatt felszippantják a kereskedők.
-
8th
addikt
válasz
Djsaba #133420 üzenetére
Nézz alá egy 25éves hármas golfnak csápos emelőn és elmegy tőlük a kedved. Ráadásul nevetségesen túl is vannak árazva csak mert fócvágen meg tédéjji. Lassan a négyes golfok árszintjéig kúsznak fel a szebb hármasok pedig ezt semmi sem indokolja, egyszerűen csak nagy a hájp körülötte. Az egy dolog, hogy ha rendben van akkor aprópénzből fenntartható de mire te egy 250ezres G3 TDI-t rendbe rakatsz abból már 15évvel fiatalabb sokkal kevesebbet futott rozsdamentes autót is vehetsz. Akkor meg minek szívni csak mert golf meg szmókendsárm?
350k-ért egész szép állapotú Ibiza SDI-t kapni már ami egy közvetlen befecskendezéses adagolós 1.9 tdi motor csak épp turbó nélkül. Inkább 100x az mint beleugrani valami rozsdás széttaposott szarkupacba amit vétel utáni második héten már megbánnál. De te tudod. Ha van még pluszban felesleges 3kilód amit fél év alatt el tudsz verni a kocsira akkor hajrá golf 3 tdi. És még akkor is csak üzembiztosan használható lesz de nem szép, pláne nem tökéletes.
-
8th
addikt
válasz
máyköl #133264 üzenetére
Ahogy én látom az emberek
hülyékszabályosan igénylik, hogy átpasszák őket. Haverom simán eladta a 16éves régi swiftjét úgy, hogy kilencvenezret futott pedig a valóságban most készült harmadjára átfordulni az óra benne. Persze eladásra szépen ki volt cicomázva kívül belül de még egy laikus autóhoz teljesen fogalmatlan ember számára is ordított róla, hogy mennyire le van lakva és, hogy ez qrvára nem 90k-t futott. Még is hamar megvették mert keveset mutatott az órája. Nevetséges. -
8th
addikt
válasz
#94529552 #133087 üzenetére
"Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Olyan hű de jóval nem drágább fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót mint ugyanabból a modellből egy alapmotoros verziót. Sokszor fogyasztásban sincs jelentős különbség sőt megesik, hogy az erősebb motorral szerelt verzió ugyanannyiból elgurul mint az alapmotoros társa. Pl. Seat Ibiza 1.0 vs 2.0 GTI. 7.25 vs. 7,30 liter. A GTI dupla olyan erős jobb a felszereltsége, jobb az az ülése, a féke, a futóműve megy is ha kell és ugyanannyit fogyaszt mint a full fapad billegő futóműves tekerős ablakos parasztklímás társa aminek végig padlógázt kell nyomni ha sík úton előzni szeretnél egyet de akkor sem árt hosszan cipőzni ha meglátsz egy emelkedőt a messzi távolban, hogy még idejében lendületet tudjál venni, hogy leküzd. Ezek régi autók de a helyzet azóta csak tovább romlott mert már egy alapmotoros akármi is egy tonna felett van és minimum 17-es kerekeken gurul. És amikor mindezt párosítják valami kis pöcsköszörű motorral és egy félelmetesen rövidre áttételezett váltóval, hogy a kocsi egyáltalán önerejéből meg tudjon mozdulni máris nem érti a paraszt a kúton, hogy az 1.4-es autója miért eszik nyolc litert százon amikor a gyári prospektusban csak 'mittomén' 5,8 liter szerepelt.
"majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres."
Szomorú, hogy az emberek még mindig ott tartanak, hogy a kis motor a gazdaságos a nagy motor pedig csakis gazdaságtalan lehet.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #133050 üzenetére
Ha elfér benne a tag akkor a helyében vennék másfélért egy jó állapotú Jimny-t oszt annyi. Mondjuk ezt [link]. Parkolási sérülések ellen körbe védve van, futóműve kiröhögi a szar fővárosi utakat, pici, fordulékony, jól lehet vele parkolni is, télen a havas úton is felmászik bárhová. Lehet, hogy a Dacia fiatalabb tágasabb puhább komfortosabb de kétszer annyit nem ér mint ez.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #132889 üzenetére
Anno mértünk egy Seat Ibiza gt tdi-t. Az versenyre menet tsz telepi mázsán mérve negyed tank üzemanyaggal hátul emelővel, szerszámos táskával, egy pár 15" kerékkel és egy teli hűtőtáskával csak pár kilóval volt 1100kg felett. Ilyen 1120kg volt vagy valami ilyesmi. 1.9 dízel motorral.
-
8th
addikt
válasz
barack1997 #78581 üzenetére
A Corolla T-Sportot nem erőltetném. Azt egy 130hp (+chip) Seat Ibiza FR TDI is fogja.
-
8th
addikt
Pontosan látszik, hogy fogalmad sincs miről beszélsz.
1500- tól 4000 -íg eléri a max. NM -t és onnan már csak csökken az egész, pontosan 1-2 másodperces élmény, de hamar elfogy alatta az erő
140lovas TSI már 1500rpm-nél több mint 210 Nm-t tud - ergo felesleges úgy szétforgatni mint egy gyenge 2liter alatti szívóbenzinest - amit kis is tart durván 4400rpm-ig onnan pedig simán megy tovább erőből egészen tiltásig. 1500rpm-től már tök jól használható és dinamikusan gyorsít + még tiltáson is lazán tudja a 130+ lovat és 140+ Nm-t. Mutass már egy szívóbenzinest ami ugyanezt tudja. Nem kell többet elég lesz egy is.
mod: Nagyvonalú leszek még csak nem is kell, hogy az általad sokat emlegetett 1.8 szívómotor legyen, egye fene lehet sokkal nagyobb is. Hajrá.
-
8th
addikt
Nincs ezzel semmi baj, varosába közlekedni elég ... csak nekem hiányzik belőle a hosszan tartó erő mint mikor beletaposol és 3000 -től 7000 -ig húz
Kérlek mesélj még...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Háztartási gépek
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen szinte minden, garancia.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest