- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz
func93 #203989 üzenetére
Eleg vegyes az igeny, hisz komoly tavokat teszel meg eves szinten palyan ugyanakkor idoben meg nagyreszt varosi-videki hasznalat amit egy dizel sem szeret :/
Hibrid autokban gondolkodnek, ha nem zavar az automata valto. Prius3 alja megvan a keretbol, de autopalyara nem egy raketa, de ott is elvan 6literbol a varosi használat meg az igazi elettere. Lexus rx300h kicsit regebbi de nagy suv, kenyelmes, megy mint a veszedelem de palyan azert mar siman benyakal 8-10 litert. Es 3mert abbol is az aljat karcolod.
Dizelt en nem tudok nyugodt szivvel ajanlani a sok kicsi varosi hasznalat miatt, sima benzines meg tul sokat kajalna a palyan ha mesz is vele persze.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Balázs_a_laz #203970 üzenetére
Akkor a 3 top thether is elég lehet? Mert visszakanyarodnék a Prius plushoz, abban elvileg az van mindhárom ülésen. (de k**va nehéz erről infót találni a témában, nem irigyellek)
-
Vismajor01
addikt
válasz
tboldi #203940 üzenetére
Az a véleményem, hogy amennyivel nehezebb a volvo annyival erősebb is.
Ráadásul a Toyotánál a hibrid mód azt jelenti, hogy teljesen magának dönti el mikor melyik motort használja. Igy tök jól ellehet vele lenni.
Erre a Volvonál van hibrid meg pure mód. Mondom a hibrid ua. mint toyotánál, hogy eldönti mikor melyik menjen.
De nem, a hibrid és a pure között egyetlen egy különbség van. A hibridnél 40%os gázállásnál röffenti be a dizelmotort, a purenál meg 65%. Most hasamra csaptam.
Tehát normális közlekedés mellett a pure és hibrid teljesen ugyanaz a mód. 35km-t mehetsz tisztán elektromosan, utána nem, ennyi.
-
Vismajor01
addikt
válasz
tboy93 #203935 üzenetére
Volvo v60 phev ugyanez a koncepcio :)
Nekem mondjuk kicsit butacska a volvo hibrid rendszere, a toyotaje egyertelmuen arra volt h keves legyen a fogyi, igy nem volt erős de 6 liter alatt megvolt palyan is.
Volvo meg ugy erzem inkabb nem dizelero helyett hanem mellette használja a hajtast szal hiaba van tele az akksi akkor se latok 6l alatti fogyit autopalya temponal , persze húz mint az allat :)
-
-
Vismajor01
addikt
válasz
szőröscica #203899 üzenetére
Kedves vagy, de 400e EUR-ért akkor se vennék Porschét ha lenne ennyim.
-
Vismajor01
addikt
400 ezerert van vmi tuti tipp? Vagy vegyuk a legtobb muszakist :)
-
-
Vismajor01
addikt
válasz
Tothgera30 #203793 üzenetére
Pug 206 2007 77k kilométerrel mennyit érhet szerinted?
Most lett ráköltve ~~200e, friss műszaki(mai) olajcsere, gátlók, hosszbordásszij, váltózsirozás etc., minden meglett rajta csináltatva ami kellett a műszakihoz. A kipufogódob lesz majd cserés még, nemsokára. Van abs, légzsák, szervókormány, de nincs klima, elektromosablak.Én olyan 600 körül gondoltam érte, reális? Kivülről van rajta pár parkolási sérülés.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Balázs_a_laz #203549 üzenetére
Ez ilyen toyota dolog lehet mert a Highlanderben is igy van. Bummer.
Igy olvasgatva nem lesz konnyu dolgod, ahogy nezem a legtobb a 2 hatul 1 elol elvet koveti.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Balázs_a_laz #203537 üzenetére
Prius plus? Tagas, kenyelmes, automata, keveset fogyaszt, nem romlik el es tuti befer 3 gyerekules hatra. Sajna azt nemtudom isofixesek e mind a harom.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Berrik00 #203446 üzenetére
Szia,
Nekem hasonló a felhasználás, bár én nem ingázok 1000 kilométert hétvégente, de az össz futásteljesitményem igyis fele autópálya, másik fele város.
Nekem szempont volt hogy kényelmes és halk legyen, menjen ha nyomom neki de ne fogyasszon sokat ha nem, és városban elektromosan cirkáljon hogy mindenhova beengedjék meg ne pöfögje a sok szemetet. Keret 6 milla volt nálam is.
Volvo 60 PHEV lett az én autóm, de én tudom itthon tölteni, ha te nem tudod a munkahelyeden-szállásodon-otthon akkor felejtős. De pályán megy böszme módon, de ha nem nyomod neki 6l alatt elvan, városban meg 50 (most télen inkább 40-et) elmegy elektromosan.
Vzsryl jól mondja, a Toyota hibridek kimennek a világból, cellaként cseréhető az akksi úgyh attól nem kell félni. Nekem azért nem lett Lexus mert Prius után kicsit elegem volt az eCVT váltóval. Mindenképp próbáld ki az eCVT-t mielőtt veszel egyet, valakinek nagyon tetszik és valakinek meg nem.
-
-
Vismajor01
addikt
válasz
Paxker315 #203322 üzenetére
Nekem is fehér lett volna az álom, volt is egy elérhetőnek, de még tolatókamera se volt benne, nem volt ismert az előélete(szervizkönyv kintről van de ennyi...) és 5 millát kért érte az ember úgyhogy azt elengedtem.
Az eleje kicsit leharcolt, van rajta elég sok kőfelverődés, és a hűtőrács alatt 1-2 helyen lepattogzott a lakk. De am mindegyiknek ilyen volt amit néztem, tipushiba lehet. Én ezért kezdem a fóliázással.
-
Vismajor01
addikt
Megint én...
Kicsit elbizonytalanodtam a volvót illetően, de GTE-t nem tudok venni mert 6.5 milliótól kezdődik, nekem meg már a 3x megtolt pénzügyi határ a 6m és nem akarok tovább menni.
Képbe került a e300de és c300de. Ezek mennyire lehetnek drágák fenntartani? Egyszer néztem egy V osztályt ott 200e volt 2 db fék azóta nem tudok semmit a mercikről. Se csoportot se fórumot nem találtam róla... Egy darab népitéletet találtam e300de-ről, ő szerette.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Doki16 #203227 üzenetére
Engem most elriasztott az egész plugin hibrid Volvostól GTE-stől mindenestül, és elkezdtem Prius+-okat nézegetni. Kicsit olyan vagyok mint a kutya aki a saját lábát rágcsálja...
De nem lehet Prius, túl sokat megyünk autópályán hogy kényelmes legyen, oda nemcsak lomha de "sokat" is eszik, 140-nél 7.2-7.5l/100. A dizel hibrid ott is 5-öt eszik, tudjuk otthon is tölteni....visszakullogtam hahura volvos hirdetéseket böngészni. Azért gte-re is állitottam egy 6 millás keresőt, kitudja..
-
-
Vismajor01
addikt
Nekunk most 2 auto helyett lesz egy ( Hibrid +1.4 szívó benzin vs plugin hibrid)
Engem kozben kirugtak, asszony meg ugye szülni fog. De mar latom h a gyermek 3 honapos se lesz de mar vesszük a varosi futkarozost anyanak :D (jelenlegi munkahelyem itthoni, jo esellyel kovi bejaros lesz. Szte neki nem kell auto megoldja bkvn is amugyse kell sokat mennie, en mar latom a szemeim elott az aluljarokat+nagas buszokat villamosokat, taho embereket illetve haziorvos+kisbabauszas+vedono+jatszopajti+mitudomen. :D)
-
Vismajor01
addikt
válasz
V.Stryker #203036 üzenetére
Amióta eladtam az én P2-met azóta érzem úgy, hogy baromi olcsón adtam...
2 millióért ment el ez is, de minden megvolt rajta csináltatva számlákkal igazolva, gumik is minőségi szinte újak, friss olajcsere etc. Persze azonnal elvitték még meghirdetni se tudtamAzt hittem hirdetem csomóig mert nem adom olcsón és lesz időm másik autót venni... Erre már 1 hónapja 20 éves peugeot 207el járok xD
-
Vismajor01
addikt
válasz
maximilian4 #202821 üzenetére
Érdemes facebook prius csoportba belepni es onnan tagtol vasarolni.
Kereskedoket mint Maszlag Nandor vagy eliteauto meg kerulni
-
Vismajor01
addikt
válasz
cappa72 #202745 üzenetére
Az a baj h iszonyat igénytelenek. Transporter volt a családban T2-T3-T4-T5. Mindig sirutnk a Caravelle után.
Na most voltam VW márkánál, megnéztem egy Caravellet- Full büntetőpad érzés. Mondom ez a fapad? Nem ez fullos csak nem bőr. Mennyi az ára? 23 millió.
Közbe meg 5 éves V osztály 10 misi és olyan belülről amilyennek egy "kisbusznak" lennie kell
ok.
-
Vismajor01
addikt
válasz
footy #202733 üzenetére
Valóban nem túl tágas, de Priust vált és annak 100literrel nagyobb a csomija de amennyivel több annyival rosszabb is pakolni, szóval sztem volvo kb ua. lesz. Az lett a döntés, ha marad a v60, hogy amig egy gyerek van addig tuti jo lesz utana meg ha látjuk h egy gyerekkel is erősen kompromisszum köteles akkor eladjuk és Passat GTE.
5008-ban dizel mennyire birná a rövid távokat? Van sajna hogy 5 kilométerre megyek vele, itt lakunk a margit hidnál és minden elég közel van, de a legutóbbi 2 év futásteljesitmény alapán a táv felét pályán tesszük meg.
Köszi de P+ újonnan bőven kereten felül van, ráadásul P2-ből ülünk át és P+ egyáltalán nem akarok amig nem vagyok úgy h kell 3 gyerekülés a kocsiba
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Mar eldontottuk hogy V60 Phev lesz a befuto....
Am most jott olyan h tesonk tudna nekunk uj autot venni nagycsalados kedvezmennyel. Van olyan 6-7 millio korul ami erdekes lehet szamunkra?(v60 phev fenyeben)
Fele varos fele palya, sok rovidtav. Peugeot 5008at asszem? Lattam pl az elegge tetszetos volt -
Vismajor01
addikt
válasz
focvis #202569 üzenetére
Sztem ez hülyeség, hogy nem birnak kumplungolni és ezért akarnak automatát. Birni birnak, csak nem akarnak. És akkor az már puhapöcs? Nonszensz.
Minden cselekvés kezdetekor mérlegelsz az elvégzendő feladat energiaigényét és a végeredmény értékét. Ergo ha te nagyon gizdulsz a kettesbő' hármasba' érzésre, nyilván egyáltalán nem tartod megerőltetőnek a kuplungulást mert hozzátartozik a mókához.
És aztán van az ember aki azért vesz autót, hogy az biztonságban elvigye A-ből B-be és egyáltalán, semmilyen szinten nem izgatja a vad gangolgatás, igy mivel semmit nem nyer ki a manuális élményből VISZONT energiában többet kell befektetnie, az teljesen logikusan választ automatát, ha anyagilag megteheti.
Én sem futva járok dolgozni hanem motorral, pedig vannak akik futva teszik meg a távot mert nekik megéri, nekem nem, mégsem szoktak puhapöcsözni a kollégák és tőled se hangzik jól
Ui: extra puhapöcs vagyok mert még a motorom is automata
-
Vismajor01
addikt
-
Vismajor01
addikt
válasz
vzsryl #202305 üzenetére
Szerintem penztarca gyilkos napi 2x8 kilometerre dizelt ajanlani. Erre a felhasznalasra egy Prius tokeletesen kiszolgalna, azzal is lehet hosszu tavon menni, 6 literrel elvan palyan is. 2 millioert mar nagyon szepet lehet kapni, alig nagyobb meretre mint egy golf viszont belul tagasabb, olyan luxusokat tud mint a kulcs nelkuli mukodes. Főleg mivel elsosorban a fogyasztassal van a gond.
Persze nem fiatal
-
Vismajor01
addikt
válasz
MC Pite #202275 üzenetére
Nekem ugyanez a bajom. 2007es 1.4 benzines pug, 75 ezer km van benne. Varosban nem volt hasznalva, szinte csak palyan, ott is mint latszik , keveset. Tok fapad, se klima semmi, es kivulrol ronda a festese mert 10 eve az utcan all. De belulrol makulátlan. Felek h nem fogom tudni eladni 400ert mert eltunik a sok szemet kozott. Faj a szivem mert baromi megbizhato kisauto csak nincs ra szükségünk.
-
Vismajor01
addikt
Amugy akik ilyen 10-20 millakert keresnek sportautokat meg ilyesmiket azok egyaltalan visszaszoktak jonni elolvasni az ajanlatokat, reagalnak ra? Kicsit ugy tunik magunkat szorakoztatjuk, aki 1.5rtt keres azzal meg 100 hozzaszolast tuduni valtani
-
Vismajor01
addikt
Megvan annak a módja, hogy kell úgy eltenni a hibrid autót h ne legyen baja, nemtom kereskedő mire pattogott, prius csoportba is levolt irba számtalanszor.
Az mondjuk másik dolog, hogy hobbiautónak tényleg hülyeség a hibrid-de _szerintem_ a hobbi autó mint maga mint fogalom egy hülyeség. Venni 5-6-7-8-9 millióért valamit amit van, hogy hónapokig nem használsz? 5 millióból sztem 100x kibérled a V8 mustangot és akkor neked ezenkivül egy forintba sem kerül, vagy befizetsz pár pályakörre a ringen. Persze az más ha vki olcsón vesz vmi szórakoztatót és azt tartja arra a pár alkalomra az évben mikor előveszi, de sztem ritkán van értelme, milliós összegeknél meg már tuti h nincs
-
Vismajor01
addikt
De nagyon attól függ, milyen hibrid, ezért nem értem. Van ami abszolút városi felhasználásra van kitalálva, van ami meg nem. Van amiben nyekergős eCVT van, van amiben rendes váltó. Van ami dizel és van ami benzin.
Szóval én azt látom, hogy a hibridben mindenki megtalálja amit szeretne a sportautótól a motoros esőkabát matchboxon át a nagycsaládi autókig, csak kevesebbet fogyaszt mint a nem hibrid társai. Pl nekem eszem ágában sem volt "sportos" autót venni, csak a prius nyekergős eCVT-s 110 lovát kellett felülmúlnia, és a kis családi V60 phev 6másodperc alatt van százon, 4 literrel eljár városban és 5-6 liter körül országúton. Persze ez dizel, meg csak egy példa, de érted. Szóval ezért vagyok kicsit értetlen mindig amikor azt olvasom, hogy "hibrid nem kell, nem jó"
-
Vismajor01
addikt
-
Vismajor01
addikt
Mondhatnak bármit a G klasserol de a listadban azaz egyetlen auto ami olyan massziv karaktert kepvisel ami azt sugallja, hogy VAN BENNE ANYAG. Hogy a világból is kimegy. Ehhez képest egy xc90 is jo auto, de kozel sincs meg az a tank jellege, mondjuk nem is igyekezett h legyen. Xc90 egy kenyelmes hajo, Cayenne ugyanez csak sportosabban.
-
Vismajor01
addikt
válasz
MC Pite #201903 üzenetére
Nem tudom h FL előtti volt e avagy sem, TS volt, 4 henger, atkinson, 99LE. Tiszta Prius, hangja nem volt ANNYIRA bántó de egy RX400H-hoz képest nagyon.Belül össze-vissza vonalak, és amikor beültem olyan érzésem volt, hogy amennyire kivülről tágasnak tűnik belül annyira nem az. Nem tudom mettől van FL, de 2014-esek 4 millióért vannak fent, jobbak nyilván több, az már majdnem egy ár a V60-al és bár az megbizhatatlanabb, annyival többet is nyújt. De köszönöm!
Erre a 308 SW-re ránéztem, tetszik, kicsit "gyanúsan" olcsó, látok fent 2015-ösöket 2.5-3milláért. Ha dizelkombit fogunk venni akkor számitásba fogom venni, de jelenleg eldöntöttem h PHEV lesz és ha nem válik be eladom sokat nem hiszem h bukok rajta
-
Vismajor01
addikt
válasz
MC Pite #201894 üzenetére
Nem kell 2 autó, csak rövidtávok/hosszútávok elég meredek különbözősége miatt (mehetünk vele 3 hónapig max 5km-es távokat aztán elmegyünk zürichbe) került szóba a dizelkombi/benyás kisautó.
Évi 10-15 ezer kilométert megyünk, belvárosban lakunk, és én itthonról dolgozom kisasszony pedig 3 villimegállóra. Majd vmikor 2-3 év múlva házproject Pest megye vagy Zala megye.
308SW-t nem ismerem, AurisTS nekem lassú, olcsó belülről, hangja is olyan mint a Priusnak amitől rosszul vagyok.
Nekünk a V60 phev került képbe mint 2in1 autó csak a csomagtér nem tökéletes ill a fenntartása kicsit kockázatos, de reméljük alapos átvizsgálást követően veszünk egy olyat ami nem akar majd minket tönkretenni
-
Vismajor01
addikt
Igen, ezért lett végülis a phev volvo. Passat GTE baromi jó lenne, de egyszerűen nincs rá pénzünk- Ha elakarsz kezdeni GTE-t vadászni akkor 6millió ahonnan indulsz. Nekünk meg inkább 5 van, azis átirással mindennel. Persze ha csak 4.9ért találunk elfogadható volvót akkor azért az meg lesz.
-
Vismajor01
addikt
Mondjuk nem évi pár alkalom, hogy mi városban rövid utakra megyünk, inkább 2 naponta
csak nem sokat. Szülő1 pécelen vannak, oda körbe nullás ami gyakran megesik, szülő2 meg pakson ahova szintén megy kirándulás. Erre még rájön évi 5 ezer kilométer random pályázás a balatonra, wellnessezni, külföldre etc.
-
Vismajor01
addikt
válasz
ngaba #201863 üzenetére
Dizelt nagyon nem vennék a mi városi felhasználásunkra, alig megyünk ha megyünk(auchan 7km, gym 6km, én irodam 5.5km, feleségemé 3km) ami meg ennél több az már legalább 50km és pálya. Igazából erre a városira még a kisbenyát is sajnálom, még az se fogja birni, még a prius se birta, állandóan 6 literes fogyasztással riogatott
-
Vismajor01
addikt
-
Vismajor01
addikt
Átküldtek ide, úgyhogy hátha ti tudtok segiteni a dilemmámon
De nem az a kérdés milyen autót vegyek, hanem h az elméletem hülyeség e.
Szóval agyaltam. Nekünk ugye a V60 PHEV lett a befutó mert a futásarányunk az fele pálya fele város. Tudjuk otthon tölteni, városban elektromosan, pályán dizelben közlekednénk.
De kicsit elriasztott h a költségvetésünket teljesen kimeriti a megvétele, és elég húzós tipushibái vannak és akkor még ott van ami random előjön. Azt gondoltam, hogy 180 ezres nagyszerviz utánit veszek akkor megvételkor ráköltöm amit kell és kész, de már korántsem vagyok benne biztos...
És nem is az h birjuk e, hanem akarjuk e h kb havi 100e ft-ot félretegyünk a volvora.Szóval szerintetek mekkora racionalitása van 5 millióból nem 1 db kombi PHEV-et venni, hanem venni egy sima dizel kombit és mellé egy kis benzines városi futkározót?
Igy dupla biztositás, dupla gumik, olajcserék, karbantartás. És azért mindkét autón elromolhat olyan ami sokba van...
Kisasszonynak régi álma a fiat 500, ő azt kapna, én meg Mazda 6 2013 v V60 D5 mert arra azt mondják nagyon megbizható az elektromos nyűgök nélkül.(klimakompresszor pl ami hűti az akksikat)
Mit gondoltok? Ez mekkora hülyeség?
-
Vismajor01
addikt
Xenon és LED között mekkora a különbség? Volvoban nem tudom volt e LED-es opció vagy csak Xenon
-
Vismajor01
addikt
válasz
beni18 #201712 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy különleges, csak azt, hogy saját pénztárcád ellen beszélsz ha kizársz olyan autókat amik 100e fölött futottak de karban voltak tartva(és pl autópályán használták őket) olyanokért, amik papiron 60 ezret mentek de olajcserén se jártak soha.
Nyilván 60 ezerrel is lehet jó autót venni, csak szerintem saját magaddal szúrsz ki ha egy csomó teljesen jó és racionális választás autót szűrsz ki csakmert 150e-t futottak
Én pl most adok el egy Priust majd 320 ezer km futással, de tudom, hogy a köv tulaj úgy fogja tudni használni mintha 120 lenne benne
Mint beltérileg mind mechanikusan
-
Vismajor01
addikt
válasz
dong86 #201672 üzenetére
A linkelt cikkben az van, hogy a hibridek is kozlekedhetnek ha a forgalmiban 5X besorolas alatt van az auto.
Habar megmondom oszinten a szmogriado nem azert van h kiszurjanak emberekkel, hanem mert otvarfs a levego minosege. Ergo en ha nem nagyonnagyon muszaj akkor semmivel nem megyek ki, akkor se ha lehetne
-
Vismajor01
addikt
Egyebkent az lett a verdikt, hogy V60 Phev lesz. Egy gyerek melle eleg, aztan 2-3-4 ev nulva a masodiknal ha nem, akkor eladjuk, kiegeszitjuk es johet a passat gte.
Koszi mindenkinek a segitseget!
-
Vismajor01
addikt
válasz
focvis #201661 üzenetére
Ezez igen. Esztetikailag nemtudom mi az a nagyon jo allapot de az enyemen kb ennyi van es en ugy arultam h parkolási bibikkel elado..
Raadasul amikor ravilagitottam akk mondja h haverja megcsinalja neki ingyen csak meg nem jutott el odaig.
Mondtam is neki h erdemes mert igy nem tul vevicsalogato. Lehet rhadtszep a konyhad es hibatlan a futes ha a kertben no a gaz
-
Vismajor01
addikt
válasz
lacer93 #201653 üzenetére
Toyota Prius. Nekem is az van most, 2 eve hajtom elso autonak. Tagas, olcso fenntartani, egyszeru vezetni, nagyon megbizhato. Kenyelmes, olyan featureok vannak benne ami hasonlo kategóriában ennyiert alom, pl keyless mukodes, tempomat, tolatokamera, tolatoradar, hibrid. Varosban 5 liter ha normálisan kozlekedsz(4.5 ha ovatosan) palyan 140-nel 6l. En azert adom el mert igy mar eleg tapasztaltnak erzem magam vmi erosebb autohoz. Sok van belole a piacon, de gyorsan el is viszik. Az enyemet ugy fogjak megvennj(elvileg) h meg fel se raktam eladni csak csoportban látták a képét.
-
Vismajor01
addikt
válasz
focvis #201652 üzenetére
Igen, igy azert sok. De ugye 4.1ert vetted, es ha hozzaadjuk a 0.9et akkor megkapod azt amit most megneztem, 180 ezres nagyszervizen atesett, teljes vezerlescsere, klimakompresszor atmosas szakinal etc. 208 ezres futas, summasumamrum felszereltség. Nem hoztam el mert tele volt mindenfele kavicsfelverodesekkel, a balalso sarkan sérülés a szoknyan, nincs benne tolatokamera sem, se keyless, rancos borulesek mindezt 4.9ert...
Viszont megneztem a csomagtartot es tenyleg elbizonytalanitott... Lehet egy nyaralasnyi cuccot bele lehet pakolni de a mindennapokban mikor beledobsz egy babakocsit ugyanott vagy mint a priussal sot, hatrebb. :(
Most mergemben kicsit ott vagyok h anyunak veszek 2ert vmi Zafirat en meg veszek 3ert egy z4et vagy mx5ot osztkesz. Kicsit bilibe logott a kezem, hogy azt hittem 5-5.5 millioert mar kapok olyam autot ami kompromisszum mentes...De vagy az autok szarok vagy az en igenyeim tul magasak :D
Mindenesetre wv passat gte bekerult a kosarba es megnezzuk, de a volvo sincs leirva mert istenemdeszep...
-
Vismajor01
addikt
Igen, annyiban kimerül h elinduljon ha kell. Kanyarokat nem lehet tempósan venni, semmivel, mert jön a "szivem kiesek az ajtóóón!"
Megnézünk egy V60-at, és ha tényleg nem megy át a csomagtartóteszten akkor újratervezéskor előfordulhat hogy GTE szóbakerül.
De jelenleg a legeslegolcsóbbat tudnám CSAK megvenni(Hahu 5.2m) ha még a malacperselyt is feltöröm, az meg ugye nem túl jó kilátás
-
Vismajor01
addikt
válasz
Doki16 #201630 üzenetére
Szerintem elég egyszerű, ha pénzt akarok megfogni akkor marad ami már kivan fizetve.
Elmegyünk megnézni egy V60 PHEV-et, ha tényleg annyira béna és kicsi a csomagtartója akkor újratervezés. 3 évre vesszük és 60 ezer kilométerre, úgyhogy igenis bizom benne hogyha megcsináltatjuk amikor vesszük amit kell és utána rendszeresen kap karbantartást akkor meghálálja.
Köszi! Ez alapján PHEV nem esett ki, csak a csomagtér a kérdéses! Megnézzük!
A többivel nagyjából egyetértek, én is ezekre jutottam. Kivéve a hibrid elengedését, egyszerűen nem tudok sima dizelt venni arra amire használom, sima benzines meg leeszi a gatyám egy hosszabb pályázás során.
-
Vismajor01
addikt
Nem marad az Auris TS mert nincs mellette érv. 0.
Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely.
Helyen kivül meg többé-kevésbé ugyanazt tudja amit a jelenlegi Prius: 3 henger, kevés lóerő, megbizható, takarékos, kicsit modernebb, kicsit több hely. Ha az Auris TS az egyetlen válsaztás akkor marad ami most van, vagy P+. De megfogok nézni V60 Phevet is hogy mekkora az a kicsi csomagtartó.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3029, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest