- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
parandroid #200523 üzenetére
leírtam. nagy, nehéz ajtó, szar elérni a biztonsági övet (mondjuk egy modern mini már lehet előre tolja neked, ezt nem tudom). nem hinném, hogy nagyobb lenne a hely elöl mint egy ötajtós változatban. a nagyobb ablak meg az ajtó hossza miatt van, ami nyilván mögötted érvénysül, azon nem tudom hogyan tudsz jobban kilátni. de nem vagyunk egyformák. én 5 év alatt meggyűlöltem a 3 ajtót
-
válasz
yodamester10 #200442 üzenetére
en ennek szemely szerint rohadtul orulnek. segitene a dugon es azokat a tiltanak ki eloszor akik a legjobban szetcseszik a varos levegojet. es kemenyen buntetnem is azt aki ezt megszegi
-
válasz
inf3rno #200361 üzenetére
de miert fizetne haromszor ha egyszer is eleg. igazabol mindegy mennyi into jel van, te mar beledzerettel ebbe a nyilvanvaloan tularazott es valoszinuleg tekert kocsiba igy azt is megbocsajtod majd neki amit esetlegesen meg ra kell msjd locsolnod. Ez igy jo, igy vedd meg nyugodtan. es persze remeljuk, hogy nem lesz igazuk az itt hozzaszoloknak
-
válasz
molnarpeter #200121 üzenetére
nem, azt em értem , hogy a dsg miért nem "rendes" automata
-
válasz
Des1gnR #200101 üzenetére
ez mondjuk szerintem felszereltségtől függően 6-8 misi lehet. ennyiért nagyon gyász vag-ok vannak már csak, így ezt a vonalat elengedném és rámennék egy k astrára (bár pont ma mutatták be az újat, ennek nem tudom hol lesz az ára). esetleg jobban elszeret kia ceed/hyundai i30.
-
válasz
MCGaiwer #199676 üzenetére
Szerintem nagyon el vagy tevedve, hogy szerinted azert kizarhato barmilyen szavatossag, mert szervizelve volt az auto, ez ugyanis az alapeset, hogy rendesen karbantartod
szerinted ki akarna igy megvenni toled? Pont ettol lesz gyanus a kocsi… ahogy irtak add el egy kereskedesnek (ne bizomanyos ertekesitessel).
-
válasz
T0mBd1gg3R #199641 üzenetére
szerintem ami nem rohad és van rajta 2 év műszaki.
-
válasz
BigBlackDog #199573 üzenetére
mindegy igazabol, elvagyok az octaviaval, de a dsg-t azert mar varom
-
válasz
meszaaa #199566 üzenetére
nekem is 30-34 hetet irtak mire megjon a golf, bar azzal nyugtatott a flottakezelo, hogy az importor a biztonsag kedveert ilyen duplakotonos hataridoket vallal, de azert a valosagban hamarabb ideernek. a regebbi/kifuto modellek, mint a karoq, azok hamarabb elkeszulnek. az a szomoru ebben, hogy mar meg van rendelve a golf de azota kijott az uj 308, nemsokara kijon az uj astra amik sokkal inkabb tetszenek mar :/
-
válasz
Yiggdrasil #199433 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy oyan 1.2-1.3 amit az autora rakolthetsz. en megneznem a kia ceedeket, pl: [link] ez egy jo dizelmotor. az s baj ezek az 1.4 szivobenzinek ugyanugy ne fognak semennyire menni mint az 1.0-sak.
-
válasz
fasyrt #198988 üzenetére
nekem most 6 hónapos szerződésem van havi 3500 km-rel, így az szerintem nem lenne gond. de ezek az egzotikus helyek elég validnak tűnnek korlátozások szempontjából :/
az eladhatóság miatt én is rápróbálnék az 1.4 tsi-re valami kompakttal ha elég a méret és nem kell kombi. golf, leon. esetleg megane valami dci motorral, az meg talán kényelmesebb, mint ezek. vagy pedig k astra, annak is bele kell talán férnie.
-
válasz
fasyrt #198960 üzenetére
berles nem opcio? megveszed a kocsit, hazaersz aztan eladod ugyanannyiert, vagy 500 euroval tobbert, esetleg 2000 euroval kevesebbert. 2 nap vagy 2 honap alatt. ha berelsz egyet lehet (de sosem biztos), hogy dragabb de nem er meglepetes, se vetelkor, se eladaskor, se utkozben. talan a 6k km sem lehet akadaly, ami most van nalam kocsi ott 3500 km a havi korlat.
-
válasz
runner 125 #198856 üzenetére
ertem, hogy minden szentnek maga fele... de hatulrol kb ugyanugy neznek ki
a koroket ver-t en abszolut nem latom, de ettol fuggetlenul nem kerdes, hogy a jazz sokkal sokkal jobb valasztas, de talan nehezebb belole egy ilyen fasza peldanyt kifogni mint a yarisbol.
-
milyen motorral/valtoval lehet erdemes beleugrani meg egy minel fiatalabb mercedes glk-ba? van-e kerulendo motor, van-e orokelet+1 nap konstrukcio belole?
-
válasz
T0mBd1gg3R #198729 üzenetére
ez cegfuggo, iparfuggo, meg meg egy csomo minden mas. a gyartasban kb team leader szinttol jar, de nem mindenhol. van olyan baratom pl akinek egy ideig volt kocsija TL-kent aztan elvettek mert ilyen a policy. nekem 0 db beosztottam van, a munkahoz egyaltalan nem
kell a kocsi (tudom, feher octavia, de nem vagyok teruleti kepviselo), de egy ido utan egyszerubb ezt adni mint fizetest emelni mert olcsobban jon ki a ceg a nap vegen.
Veron: gratula
mas: ausztriaban most lattam az uj tipot mar nem a fiat logoval az elejen, hanem a fiat felirattal, nagyon faszasan nezett ugy ki.0
-
válasz
6030D #198635 üzenetére
nyilván pályakezdőként gondolkodhat így az ember. így, hogy már dolgozok 8-10 éve el tudja dönteni minden cég, hogy kell-e neki ez a tapasztalat ami nekem van, vagy nincs. és inkább vállalja a cég, a kockázat azon részét, hogy mi van ha nem válik be a munkavállaló, minthogy a srác tegye azzal, hogy emiatt autót vesz, és vezet napi 300 km-t. szóval szerintem ez nem realitás, hogy egy munkahely miatt ennyit üljön az ember az autóban, főleg sajátban, de cégesben sem. ha tényleg ilyen óriási lóvét fizetnek, akkor megéri költözni kicsit, mondjuk a próbaidő után.
Qru: nem is volt túl jó, másfél évig sem bírtam és szaladtak a kia-ba a kilométerek. de szerintem ott akkor sem adtak volna céges kocsit, ha még mindig ott dolgoznék, szóval jó döntés volt ez a váltás.
-
válasz
[HUN]Dani #198625 üzenetére
nekem ez santit. aki oriasi penzt fizet az tud adni egy feher octaviat es egy uzemanyagkartyat is. azert gondold vegig pl mi tortenik akkor ha valami komolyabb dolog adja meg magat a kocsiban - ami egy 1.5 millas autoban siman elofordul - turbo, feltengely, akarmi, es te mondjuk 2-3 hetre kapsz idopontot a szervizben, addig meg nem tudsz menni semerre.
-
válasz
mobal #198614 üzenetére
javaslom lepj be gyors a kia ceed hungary vagy ceedclub.hu fb csoportba, ott hamar megtalalod a hosszabb leirasokat a tipusrol, hogy mit kell megnezni vasarlas elott. nem problemasak, foleg nem ezzel a motorral. a hahus kepekbol nyilvan semmit sem lehet megmondani, annyira benak es csak a belter van fotozva.
-
válasz
mobal #198406 üzenetére
attól függ, találsz-e valami alkualapot, vagy pedig mennyire akarja eladni az eladó a kocsit, milyen régóta hirdeti, mennyire van elege a mutogatásából, vagy pedig az érdeklődők hiányából.
én februárban 150k-t engedtem a proceedből (1.25 -> 1.1), de ha 1M-et mond akkor is odaadtam volna. ha hétvégéig meglesz már az is egy jó jel (vagy rossz, hogy más valamiért nem vette meg
). de összességében a 3.3 szerintem túl ambíciózus, 3.4-3.45 reálisabb. főleg ha jó az autó.
-
válasz
Cpt.Price #198360 üzenetére
en vegigjartam ugyanezt az utat, bar en magamnak extrazhattam, igy bekerult a led matrix is, meg meg egy par extra a style felszereltsegu golf variantba. akkor valamiert ugy gondoltam, hogy az ictavianak csak sima led fenyszoroja van nem pedig matrix de ezzel kapcsolatban tevedtem/beneztem. most kicsit aggodok, hogy octavia 3 utan nem lesz eleg tagas a golf, de mar mindegy. plusz kicsit az is hozzajarult a donteshez, hogy minden utcaban latok mar harom uj octaviat parkolni, golf8 variantot pedig meg mindig nem lattam eloben, igy talan egy kicsit egyedibb kocsim lesz 4 evre.
ebbol a fix harmasfogatbol en a style octaviat valasztanam a led matrix es a magasabb felszereltseg miatt, de lecsekkolnam azert, hogy a golfhoz jar e life felszereltsgnel tavolsagtarto tempomat ha az neked fontos. -
válasz
BigBlackDog #198165 üzenetére
attól függ, veszprémből megy-e a balatonra vagy szegedről
-
válasz
BigBlackDog #198153 üzenetére
az enyém nem kombi
sőt, gyárilag feketék a tükrei és van fekete spoilere is, szóval valami dynamic csomagot rakhattak rá.
-
válasz
Veron #198138 üzenetére
én szeretem, ha van konkrét kérdésed szívesen megírom/megnézem/lefényképezem neked. csak vegyél már valamit
nálam az 1.5 tsi van 6-os manuálissal.
BBD: vagyis sofőr miatt?
btw hétvégén siettem győrbe, 180-nal alig bírtam megelőzni egy megrakodott, 4 nagydarab tesóval haladó 3-as golfot...
-
válasz
Tothgera30 #198071 üzenetére
Kia ceedre erdemes lehet meg ranezni
-
válasz
KoVee84 #197539 üzenetére
egy pug 508 sw phev-re kértem ajánlatot, de annyival magasabb, mint a sima, hogy nem akarok ezekkel már foglalkozni. hiába jobb a maradványértéke és az adókosntrukciója, ha a phev-kre 7-10%-kal kevesebb kedvezményt kapnak a flottakezelők, szóval maradok a golfnál viii variantnál, nem áraztatom már be az aircrosst (nekem annyira nem is tetszik, fpleg a belseje), meg a kugát sem.
-
válasz
Veron #197491 üzenetére
csak bizonyos sebességhatár alatt működött (meg nem mondom már, hogy mennyi). míg a való életben tempósan haladsz és viszonylag gyorsan megállsz ha látsz egy parkolóhelyet, addig ezzel mondjuk végig kell krúzolnod 20-30-cal egy többszáz méteres kocsisort, ha azt akarod, hogy ő kiszúrja a parkolót. de ez mondjuk 2013-14 környéke volt, azóta lehet fejlődött ez is.
-
válasz
MC Pite #197259 üzenetére
phev ide vagy oda biztosan nem valasztok meganet/ceedet a golf helyett, de ez az aircross tetszik, es belonfigolva kb egy misivel olcsobb, mint a peugeot 508 sw. kerdes, hogy ezekre milyen kedvezmenyeket adnak, pl octavia eseten van egy jo 7-8% kulonbseg ledvezmenyben a belsoegesu motorok elonyere. bar a maradvanyerteke valoszinuleg a phevnek magasabb aranyaiban.
-
válasz
bitpork #197253 üzenetére
én azt gondolom, hogy aki kompresszióhiányos kocsit hajt az nem hegyezi a cerkáját arra, hogy akkurátusan vezesse a tankolási költségeket (mindig négyezer), szervizeket, gumicseréket egy külföldi applikációban
szóval szerintem amit belelátsz bias-t ebbe a statisztikába az egész egyszerűen nem létezik.
-
válasz
6030D #197227 üzenetére
irodában lehet, hogy tudnám tölteni, ez még kialakítás alatt van. mivel lízingdíj van, abba egy kb 12 millás vw kocsi fér, phev-ből meg még nem tudom, hogy kb mennyi, mert ezekre nincs cégautó adó meg egy adag egyéb költség sem, magasabb a maradványértéke, de a lízingcégek nem kapnak rá olyan nagy kedvezményt, szóval kiderül. most kértem egy golf pug508 sw phev összehasonlítást lízingdíjra és a lízing ideje alatti kibocsátásra is. meglátjuk, hogy ha ilyen fontos a cégnek a zöld rendszám akarnak-e drágább kocsit finanszírozni, mert a fasza golf helyett csak a phev-ség miatt azért nem fogok ceedet, vagy megane-t választani (ezt megnéztem most, számomra a beltere nagyon csúf). esetleg egy új tucson
-
köszi mindkettőtöknek
a kia ceedet inkább nem, merci, bmw, volvo vagy passat biztosan nem fér bele. egy pug 508-at konfigoltam most, az 16 misi, ezek meg inkább innen indulnak. talán ez még elférhet.
Doki 16: igen csak új játszik. a trükk, hogy nem a vételárban van meghatározva a limit, hanem a havi lízingdíjban, így nehezebb számolni. de megnézem a renault opciókat is, azok nem rosszak.
-
Ugy nez ki kell meg futnom egy kort kocsik teren. Milyen uj, kombi phev-t ajanlanatok ami a legautoszerubb, es hasznalhato a csomagtartoja (kombi). Nekem hirtelen a mar elvetett pug508 sw jut eszembe, ebben milyen tecnologia van?
-
válasz
vzsryl #196949 üzenetére
"van baj"
tudom, hogy imádod ezt felhozni, nem sikerült megtalálnom a korábban is linkelt elaási statisztikát, hogy pontosan hány octaviát adtak el az első negyedévben, és abból van itt 16 db vélemény. emellett 2 golf, és 1 seat negatív vélemény. nyilván a népítélet is nagyon torzít, hiszen az elégedetlenek sokkal hajlamosabba kiírni az elégedetlenségüket magukból, mint azok akik elégedettek a kocsival. de én rögtön tudok 3 olyan golf8 tulajról, akinek semmi baja az infotainmentel. akkor van baj, vagy nincs?
de azért szép próbálkozás...
-
válasz
vzsryl #196942 üzenetére
nekem sincs vele gondom, de azoktol akik ilyet vezetnek en semmi negativat nem hallottam. lehet az aa a hibas es a carplay meg mukodik faszan, nemtudom, kivancsian varom, hogy mennyire leszek vele elegedett. bar szerintem akkora dolog lesz, hogy vegre automatat vezethetek, hogy a tobbi nem fog erdekelni
-
-
válasz
Veron #196916 üzenetére
Nekem nagy almom volt a corolla ts, es a proceed utan nincs is magasan a lec, de el is engedtem amint utaztam egy taxiban, annyira nem volt komfortos, otthonos. szamomra a belso ter kialakitasanak a minosege messze elmarad az uj vw autoketol, de meg a 3-as octaviatolnis amit most hasznalok. ezt evi 100-200k huffal kevesebb ertekvesztes nem kompenzalja a leonnal szemben.
-
válasz
molnarpeter #196625 üzenetére
nyilván. de ha sajátot kellett volna vennem én ezért döntöttem volna az auris mellett. szerencsés véletlen, hogy egyébként tetszik is
vzsryl: én nem hallottam semmi problémát az új golf/octavia kapcsán, vagy milyen autóra gondolsz?
-
válasz
Veron #196353 üzenetére
ha szamodra megfelelo a belseje es nem zavarnak azok amit xeon kollega irt itt vagy a masik topikban a hibrid corolla ts-rol, akkor szerintem nem kerdes, hogy az lesz a nyero (de ez ugye nem manualis valtos). az ujak kozul en az opelt vennem ha eleg a csomagtartoja, annak a legjobb a belseje, vagy a scalat, ha nagyobb hely kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest