Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz tboy93 #96500 üzenetére
Az, hogy van pénzem autóra, még nem azt jelenti, hogy az áfa és egyéb adók mellett még egy újabbat is kifizessek ezeknek a szemeteknek, hogy 300milliós villát vegyenek meg stadionokat építsenek ahova úgyse fogok menni mert a foci idehaza nem létezik, ésatöbbi. Amekkora dugók vannak lehet inkább helikoptert kéne venni, vagy elektromos kismotort...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #96545 üzenetére
egyreszt nem vetted magadra
Masreszt persze nem azt mondom, hogy egy suzuki fenntartasi költsegeivel eggyezzen meg egy 10 millas bmw fenntartasi költsege is...de azert azt midig mindenki elfelejti (amikor jön a "gazdag az fizessen"), hogy mindenki ugyanannyit adozik!...azaz aki 100 ezret visz haza az beletesz x ft ot a közösbe, aki 200 ezeret az 2x annyit(!)....ezen kivül ha többet visz haza, többet is költ es abbol a penzböl fog elni sok mas ember stbstb....ha viszont agyba föbe megadoztatjuk, mert aki gazdag fizessen, akkor csodalkozunk, hogy a gazdasag nagy resze fekete es adot csal? (pont tegnap beszelgettem egy nemet baratommal, kis egyeni vallakozasa van...tudjatok mennyi az eves adoja a bevetele utan??? 7-9%....valtozik sok mindentöl függ, de ez az atlag!!! )
Az meg mas kerdes, hogy sokszor szerencse/lehetöseg es kepessegek befolyasoljak, ki az aki kemeny munkaval 1 milliot gurit haza havonta es ki az aki ugyan olyan kemeny munkaval csak 100
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #96591 üzenetére
Én bőven 600 alatt vettem a 7gen 3D-t, ennyiért belefért az, hogy pár elem más szinű, de motorikusan rendben van, és egyáltalán nem rohad
Mondjuk ez sajnos nem átlag, de türelmesen, és folyamatosan figyelve a hirdetéseket, ki lehet fogni ilyet is
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Csaby25
senior tag
válasz tboy93 #96631 üzenetére
Ertem, ugy tudom hogy az FSI direkt befecskendezos, tehat erosebb es kevesebbet fogyaszt, vajon a ford-nal hogy van megoldva a +15 LE?
hobizoli: Koszi, miert?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #96657 üzenetére
2001-es gyártás, 2002-es forgalomba helyezés.
2.0 tddi
árához képest szép, még lesz mit csinálni rajta, de így legalább tudom, hogy mire számíthatok.
egyébként ghia, csak az ESP, az automatikusan sötétedő külső tükrök, és a tolatóradar hiányzik csak az akkor rendelhető extrák közül, szóval fullos.
így tél közeledtével a fűthető első szélvédő és a fűthető ülés jól fog jönni. -
Zola007
veterán
válasz tboy93 #96687 üzenetére
passz
soha nem volt kombink, így ezen a téren homályban vagyok.
Megvallom őszintén, életemben ha 5 kombiban ültem összesen, sokat mondok. Ebből következik, hogy ismerősök között is kevesen vannak tulajok, így megbízható tapasztalat se sok.
Ami van, azok mind drágábbak (Mondeo kombi, Mazda, stb)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #96796 üzenetére
Attól még mert megkapja az olajat, és nem kopik szét a motor, még egy vízpumpa azon is széteshet, vagy egy főtengely szimering, egy szelepszár szimeringet is kellhet cserélni sok km után, elszállhat egy lambdaszonda stb. És sok alkatrésznek van egy tervezett meg méretezett élettartama, akkor se megy ki a világból ha te ezrenként cserélsz olajat ... mondjuk már csak azért se mert nem minden alkatrész élettartama a motorolajjal van összefüggésben Az hogy költeni kell valamire vagy baj van vele nem feltétlen a motorfelújítást jelenti, kb. az a ritkább ha ott a baj mert általában minden más előbb szétesik körülötte ...
Tudom tudom az übercivic, pont kolléga mesélte múltkor az 1.4-esében is check engine volt meg kellett cserélni ezt azt Nem azért mert szar, hanem mert akárki akármit mond az se örök élet plusz egy nap, megbízható meg minden igen, de ha 50k km lett volna benne nem 250k akkor nem kellett volna cserélni benne Maradjunk annyiban nyilván minél egyszerűbb meg minél megbízhatóbb konstrukció egy motor, annál kevésbé számít jó esetben mennyi van benne (és valószínűleg annál kevesebbet is nyújt, ingyen ebéd nem lévén), de ott is számít. -
kolosanyi
veterán
válasz tboy93 #96806 üzenetére
Hát ez a baj, a lehető legolcsóbb ajánlatok érdekelnének. Fél misi fölé csak nagyon indokolt esetben mennénk és akkor is minimálisan csak. A kategória mindegy, dizájn, márka stb nem érdekel, csak vigyen el A-ból B-be minden nap és tényleg férjek el benne. A megbízhatóság fontos, mert olyan munkakörben leszek, hogy elvileg 0-24-ben riasztható leszek és ki kell érnem a helyszínre hamar, amibe nem fér bele, hogy nem indul a kocsi. Nem nagyon értek az autókhoz, úgyhogy ötletem sincs, mit érdemes nézni.
-
Zola007
veterán
válasz tboy93 #96827 üzenetére
azért ahhoz is kell bátorság, hogy 900.000 km-el megvegyen valaki egy autót, akármilyen tip-top állapotban van...
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz tboy93 #96830 üzenetére
azért ezek nem hétköznapi vételek, se a 100ezres, se a jobb kormányos
egyik barátom 300-ért vett jó állapotú összkerekes Impreza Turbot oxfordban, ettől még nem általánosítanék belőle.(Mondjuk az is igaz hogy fél év múlva tetőre vágták egy erősebb kanyarban )
Mennyiért adják ezeket itthon? 800-1 misi?Kint azért adják sz.-ér h-ér a kocsikat, mert sok a biztosítás és adó még a régi tragacsokra is
Szintén ismerős pár vett egy Mazdát 500e körül, Londonban laknak, de majd 300ezer ft az évi biztosítás.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz tboy93 #96838 üzenetére
rendben, jómagam fenntartásokkal kezelek egy olyan autót, amit 60-ért utánam dobnak, még ha egy jobb anyagi helyzetű országból is.
Azért az osztrák se hülye, vagy nagyon útban volt a kocsi vagy valami turpisság van vagy csak simán nem érdekelte mennyiért, de vigyék. Egyik sem tipikus Mo-n.
Itt mindenki eurotax/piaci ár fölött akar eladni jóval, de jóval piaci ár alatt venniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #96919 üzenetére
Pedig annyira azért nem is ritka. 6gen Civic-nél mindössze egy pillangószelep előtti szűkítő a különbség a 75 lóerős D14A3 és a 90 lóerős D14A4 között. Ki kell venni és berakni a D14A4 tömítését, ami még gyári alkatrészként is pár ezer Forintos tétel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Sátán44
addikt
válasz tboy93 #96976 üzenetére
Szerintem is csalásról van szó! Ezért osztottam meg itt, nehogy belefusson valaki
MOD #96975: Levél 2. fele
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
DeFranco
nagyúr
válasz tboy93 #97241 üzenetére
Semennyire. Nem tudom milyen motor van a vitoban de ez a csereperiódus szerintem minden határon túlmegy.
Tsebacsi: True word was spoken. De ez így van legalább 50 éve, nincs min csodálkozni, és ebben a megrendelők is vastagon hibásak. Ha lenne mérhető fizetőképes és fizetőhajlandó igény a minőségre, akkor lenne minőség, addig marad ez. De ez általában amúgy a szavakig jut el, aztán benézel egy kicsit köröm alá, kiderül, hogy azért csak megvevődött az a négy éves sava, meg kicsit kitolódott a csereperiódus na, meg igen volt tervben az autoglym de aztán mégis prevent lett az is bontatlan még, meg hát igen a vezérléscserét is meg kellene csinálni haggyámá most nem érek rá majd beszélünk szia.
Az a pár rendes szaki meg belefullad a munkába leginkább, majd 5-10 év után megunja és kimászik az aknából, felvesz két embert, azok meg már nem úgy meg kicsit lazábban és borul a gyakorlat.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #97248 üzenetére
Az azert eleg vad Ha sokat autopalyazik/hosszu utakat csinal akkor 20-30k meg el is kepzelhetö, bar en azert mar meg lettem gyözve, hogy 15-20k között jot tesz a masinanak
De hogy 60k km ami normal szerviz elöiras ....felhivtad a figyelmet, ennel többet nem tehetsz....lehet 3 evente eladja, akkor meg tojik ra, hogy mi lesz a kocsi motorjaval/turboval 5-10 evesen...
-
Kbali
nagyúr
válasz tboy93 #97248 üzenetére
Ez teherautó - simán lehet, mert a Mercinek is rugalmas szerviz periódusa van - és vagy bizonyos idő letelte után vagy km-nél a vezérlés szól, hogy csere. Ha nem hiszed, kérd el tőle a szervizkönyvet.
A furgonoknál pont ezzel szoktak a gyártók reklámozni, hogy az előírt karbantartó anyagokat használva milyen ritkán kell rendszeres szervizre menni (40-100e km). Ráadásul ezekben általában nem 3-4 liter olaj kering, mint egy átlag személyautóban.
SZVSZ el kellene már hinni az autógyártóknak, ha arra vállalnak garanciát, hogy rugalmas a szervizintervallum. Persze ez megint a hazai tulajok olcsójánoskodása, hogy jó lesz okosba' 10 ezrenként a bármilyen minősítésű olajat cserélgetni, mert úgy olcsóbb. -
Kbali
nagyúr
válasz tboy93 #97259 üzenetére
Nem csak az olajtól függ, hanem az eszköz egészében van úgy tervezve - lásd a Renault anno hiába emelte meg a csereperiódust 30e km-re, ha semmit egyebet nem tettek mellé - volt is belőle gond.
Declare - meddig vállaljon garanciát? Ezer évig, 20-ig? Megtehetné - vidd márkaszervizbe az autót minden évben, de beépítik az eladási árba is - lásd. Kia - elég egy véletlenül kihagyott (túlhordott) szerviz és máris ugrott a 7 év garancia (ami nem is teljeskörű)...[ Szerkesztve ]
-
LámaZ
addikt
válasz tboy93 #97255 üzenetére
A kérdés jó, de ki merne arra tippelni, hogy a mai ismert kapitalizmus meddig bírja még?
Azt egyébként aláírom, hogy akár 25 évre sem érdemes autót építeni, mert addigra elavul. Azonban, 10 évre már simán lehet, SŐT, TOVÁBBMEGYEK, szerintem itt is elő fog kerülni a modularitás, amikor könnyebben tudod majd cserélni az egyes részegységeket, nem lesz szükség akkora szakértelemre, mint manapság. Az autószerelőknek még maximum 50 évet adok, a szakmájuk így, ebben a formában meg fog szűnni. Szerintem ők is érezhetnek valamit, azért dolgoznak olyan drágán. ☺Legyen minden jó!
-
raczger
őstag
válasz tboy93 #97472 üzenetére
Igen. 2.0 benyás, mondjuk én az agglomeráció szélén lakok, de azért 1-2 hetente járok vele Bp-en is, de többnyire haladósabb részeken szoktam vele menni.
(#97473) dedike : A képet tegnap csináltam, mielőtt elvitte. Sajnos voltak hibái, első kerékcsapágy és lengéscsillapító cserés, motoron is van mit csinálni (elvileg gyújtáskábel, szelepfedéltömítés és vezérműtengelyszimmering). A vicc az, hogy a motorról a problémát leírtam a hirdetésbe, a telefonba pedig a többi hibáját is elmondtam, csak egyetlen egy ember jött megnézni (olyan érdeklődő kismillió volt, aki ígérte, hogy jön megnézni), el is vitte, igaz, kicsit nyomott áron.
(#97474) DeFranco: Hát még itthon mekkora sóhaj volt tegnap. Sajnos apám, aki mindig szerelte, csinálgatta, óvta az autót, a nyáron meghalt, utána pár nappal mondta be az unalmast a motorja és már nem mertünk vele menni, bevállalni meg nem akartuk a javíttatását.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
zsoltee10
addikt
válasz tboy93 #97523 üzenetére
tudott kuplungolni, csak a jogis megszerzése után nem vezetett 3 évig, aztán egy kicsit igen, de nem érezte az autót, nem szerette az egészet. Később ment automataváltós kocsival és rájött, hogy az mennyivel egyszerűbb. Nyugodtabb, mert nem kell az autóra figyelnie, csak a forgalomra. Így meg én is nyugodtabb lennék.
Tetszik a Honda
bitpork: Van ilyen itthon? Amúgy egy sima Poloval tette le a jogsit, csak már régen volt.
-
nagyúr
válasz tboy93 #97528 üzenetére
Egy mostani (J??) astra kombi volt, 1.7 dízel, szicíliában. Ha a 10 nap alatt amíg nálunk volt, vagy 30x nem fulladtam le vele, akkor egyszer se Már magam előtt is égett a pofám, és persze szidtam is a kocsit mint szódás a lovát Akkor utáltam meg azt a szériát, de nagyonnagyon
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #97526 üzenetére
Dízel B5.5 Passaton vizsgáztam. Faterék W203as Mercije dízel, és a Caddy is az. Első benzines járgány amit vezettem, az a Civic volt, amit elhoztam. Mikor beleültem kipróbálni az eladóval, annak rendje és módja szerint le is fulladtam Kicsit furcsán nézett, de mikor elmondtam mi a helyzet, megértette
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen