- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Rambovits #54340 üzenetére
ha PGT-t akarsz venni, vedd meg azt, aminek jo a kasznija, de rossz a motorja meg a turboja
nem viccazt megkapod kilo alatt is akar, csak pofatlanul kell alkudni
egybol lehet tunerkodni is, hiszen a gyari turbo amugy se kene par honap allatkodas utan mar, igy annyival is olcsobban van meg az alapmotort kapsz bele 30-40k-ert, felujittatod a hengerfejet, bele egy 280-s veztengely, 4 uj injektor, vmi highflow benzinszivattyu, front intercooler+csovezes, kiherelt kipuffrendszer
ezen kivul fek-futomu ami mar kicsit is szarnak laccik az csere, es minden szij, szuro, vakuumcso, nyomocso es folyadek csere
ha ugyes vagy kb annyibol megall a mar megtunnerolt gep, mint amiert a hahu-n a csak gyari szeru jokat aruljak, es a tiedben addigra tudod mi minden van mar "megcsinalva", meg ~200 vagy akar tobb lo van a sejhajod alatt
azzal mar oda lehet koszongetni eleg sok mindennekha vkinek nehez a cipoje akkor 10-11 alatt nem fog enni
de ez altalaban nem is erdekli a juzereket -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #54411 üzenetére
ott az 1-s az 1-s, a 6-s meg az 5-s, es koztes a 2-3-4 van 2-3-4-5-re osztva
szoval rovidebb, porgos a 6-s valto -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #54408 üzenetére
nekem van egy Innovate LC1 WBO2 kit-m, ami tud WBO2 es NBO2 jelet is adni eccerre vhogy
programozhato a ket kimenete, bar fingom sincs hogyan kell atallitani ra, nekem most az egyik kimenet az ECU-n van WBO2 uzemmodban, a masikon meg a digitalis kijelzo van, ami a humanoid (én) felé mutatja mi a tosz van -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #54408 üzenetére
azert azt tedd hozza, hogy a VTEC-E-nak baszom hosszu valtoja van azert eszik 5-t
cserebe nem_megy, mert a kerekre nem jut eleg nyomatek le az elnyujtott valton -
hobizoli
nagyúr
ne rohogtess mar a 1.5.-s hondaval, reggelire megeszem tolatva egy gyari PGT-vel felgazzal
amit meg az emberke belinkelt az egy mk2 1.8 16v HGTmeg 5 litert egy atlag benziens auto akkor eszik, ha 85-90-re beallsz a kamion moge
csak ugy eszik annyit kb barmi mas is90-l a PGT is elmegy 6 alatt, mert 5.6 a gyari adata
csak ha odalepsz neki, akkor az megy is -
hobizoli
nagyúr
válasz
MunezXBK #54196 üzenetére
Zalaban vannak jo kis emelkedok-lejtok, ott lefele veretve egy 1.6-s is belenyal siman a 190-be
a masik meg, ha pl lerepultek az utrol pl, mert egy uthiba megdobta oket, akkor terheles nelkul a levegoben egybol kiporog a kerek a valos haladasi sebesseg fole, es a nagy ereju utkozesnel valojaban azon a fake erteken all meg a kmora
de az ujsagironak mindegy igazbaol, sot, legalabb nagyobbat irhat -
hobizoli
nagyúr
volt ott masik soron -akik ott a sotetben allnak 0:15-nel - egy Nissan Sunny GTI, bogettek revlimitig, hogy gazelvetelkor pukkanjon egyet
...csak meg kellett mar mutatni nekik, hogyan csinaljak ezt a profik... -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #53488 üzenetére
de ha benne volt a motor szivokent, akkor belefer
amugy kivulrol egyatalan nem biztos hogy nagyobb az az 1.7-s motor
a hengerurtartalom nohet a lokethossztol is, akkor meg a blokk oldaliranyban nem lesz nagyobb, mert nem kell bele nagyobb furat, mint pl az 1.4-be van
egy kb ~1cm-l hosszabb loket meg mar kiadja 4 hengerben osszesen azt a plusz ccm-tpl enyem fajta motorban az 1.3-bol letezik olyan is, amiben nagyobb furat van, mint nemelyik 2.0 literes motorban
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #53470 üzenetére
teny, hogy a R5 nagyon konnyu, 800-820kg, a PGT meg 1t feletti
de a R5 ECU-ja eleg butacska, karbis a keverekkepzese, kicsi a intercooler-e, konnyen tulmelegszik, mert a vizhutoje is kicsi, ecceruen nem fer el benne semmi, annyira zsufolt az eleje
a toltonyomast a R5 turboja nem sokaig birja 1bar felett, mig a PGT turboja az 1.5bar-t is befujja, leven 1.3bar a gyari overboostjo, nyilvan lehet tenni ra masik turbot, de a benzinellatast karbival eleg szopofaktor muvelet allitani, foleg ugy, hogy nyomas ala kerul a karbi is
azert ennel mar az UnoTie is fenyevekkel kifinomultabb volt, es sulyban az kb ugyanannyi es hasonlo idoszakbol valo160-170LE korul a 1.4 R5 GTT-nek vege van, PGT-bol van 220LE-s setup is gyari belu motorral
sot, itthon van egy jopar ez felett is
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
tegnap jott a pogramozo arc, allitgatta az autot, hat 4.ben viszi a ket kilot... termesztesen a nemet autopalyan tesztelve
mondjuk a 2 honapos vizhuto a muanyag oldala osszeillesztesnel aszondta kozben, hogy anyamat, ugyhogy ott be is fejeztuk
van is benne mar vagy 150km
alig van meg rajta csak par szunyoghulla... -
hobizoli
nagyúr
tegnap este a csepeli Tesco parkoloban volt egy fijjatt meeting
volt ott egy origi Seicento rally versenyauto, 1.1 107 lo, van is egy 2000-s alapjarata a 3xx fokos vezermutengelye miatt, cold-air-intake-s torlolevegos szivorendszere, +olajhuto
18db-t csinalt belole a gyar osszesen, szoval nem lehet sok belole meg, amit nem vagtak TK-ra es mukodikbukocsoves, tuzoltorendszer, meg mindenfele allithato a futomuve es irhato a ECU-ja gyarilag
faja kis cucc
-
hobizoli
nagyúr
öööö...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
KonzolKartel #52600 üzenetére
mond nekik hogy ezt fizessek ki kp-ban
kb 200k-bol megveszed a masik henergfejet a tapszivattyuval -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #52207 üzenetére
azert 1.8M-ba rohogve belefer egy turbo, egy kettomegu lendkerek es 4 porlaszto meg a nagynyomasu tapszivattyu csereje...
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Melack #51475 üzenetére
adasveteli +KGFB eleg
ha Bp-i vagy a 19ker-i Vas Gereben utcaban az Agip kuttol es a muszaki allomastol 200m-re az eredetivizsgas masnapra atiratja 5k-ert
aztan akkor le van tudvaen mindig ott szoktam atiratni, meg forgalmit cserelni
rohangaljon utana az, akinek ket anyja van -
hobizoli
nagyúr
válasz
didros #51390 üzenetére
mert nem megy be uzemanyag
ha a TPS=0%, akkor nem nyomod a gazt, alapjarat kozeleben adja csak vissza a benzint az ECU, hogy azert le ne alljon a motor
lambdaszonda kijelzojen nagyon jol lehet latni, mikor adja vissza, ahogy gurulsz motorfekezve
nekem van utolag beepitve ilyen, az irhato ECU miatt, abban nekem ugy van beallitva hogy 0% TPS-nel, 1600rpm es 40fkos vizhomerseklet felett nincs befecskendezes
(TPS=throttle position sensor)
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
itt az a hiba inkabb, hogy a teljesitmeny az csak egy szarmaztatott mertekegyseg, a nyomatekbol es a fordulatszambol ered
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #51057 üzenetére
chip-t abszolut nem lehet megmondani, akkor meg veztengely is maradhat a gyari benne
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szőröscica #51051 üzenetére
mk2 UnoTie
nincs revlimit az egyik ECU-ban (2 felevel szereltek, fekete meg zold matricas, hogy melyik ez a "jo" fajta mar nem emlexem)
a gyari veztengely relativ buta profilja miatt 6000 korul eltompul az auto, szoval normal esetben elobb elvaltod ugyisde ha teszel bele a gyari ~224(?) fokos helyett vmi 28x-29x fokos tengelyt, siman leforog 8000 fole is vele, nem veszi el a gyujtast meg a benzint sehol az a "jo" fajta ECU
PGT-be csippelos korszakunkban raktunk eredeti digo chippet, a 7700-t leforogta az is azzal siman, es meg ott sem dadogott le, csak mar elvaltottuk, de kiirhato akarhova a cut
----
na ebbe mondjuk mar kisse beleturtak, bar a blokk itt ebben koppszeria (volt)
-
hobizoli
nagyúr
"...A 324td-ben két komputer van, egyikük az adagolót vezérli, a másik a gyújtást..."
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #50386 üzenetére
"The racing-inspired Corvette Z06 is equipped with the 505-horsepower (377 kW) LS7 7.0L (427 cubic inches) engine and built on a lightweight chassis.
The 2012 Corvette Z06 is offered only with a six-speed manual transmission - automatic not available - that is strengthened for the LS7's torque and incorporates a pump that sends transmission fluid to the front radiator for cooling. Upon its return, the fluid removes additional heat from the differential lube before returning to the transmission. A single-mass flywheel and lightweight, high-capacity clutch channel torque to the rear transaxle, with a limited-slip differential using enlarged ring and pinion gears.
The 2012 Z06 offers 0-60 performance of 3.7 seconds in first gear, quarter-mile times of 11.7 seconds at 125 mph and a top speed of 198 mph."
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MunezXBK #49710 üzenetére
a kanyarban a hatso tengely tapadasa tart ellen a centrifugalis eroknek
RWD-nel ezert szoktak hatra szelesebb gumit tenni, hogy hajtas plusz tapadas igenyet is biztositsak azzalvisszafele gondolkodva ezen, a driftelni is konnyebb, ha elol szeles gumi van, hatul meg keskenyebb
-
hobizoli
nagyúr
válasz
whitezo88 #49801 üzenetére
be van az edzve, csak el van dugulva olajsartol a olajzojarat, akkor akarmennyi ujat teszel bel,e mindet meg fogja zabalani par nap alatt
ez reszben attol van, hogy eleve kicsi az olajzojarat keresztmetszete, a masik meg hogy nem volt idoben cserelve az olaj es/vagy nem a kello minosegu volt benne, az emiatt lerakodasok azt az eleve kisebb keresztmetszetet is meg tovabb szukitettek, eldugitottak
amugy ezt a motort kb 4 ev utana gyar ki is baszta a kukaba, es lett helyette a 1.2 16v
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #48325 üzenetére
Ezt benezted kisse
A Dacia regen is a Renault-l volt haversagban, ami nem PSA
Nezd csak meg a motorokat, eleg arulkodo mar onmagban ez is, a Peugeot meg a Citroen HDi fantazia neven arulja a dizelet, a Renault meg a Dacia dCi nevet hasznal
a Dacia 1300/1310 az a Renault 12 licensze volt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
blt.62 #48296 üzenetére
olajra nem csak km futast, hanem idot is megadnak, mert a levego nedvessege allandoan eri
varosban hasznalva sokkal tobb hideginditas jon ossze x ezer km futas alatt, hamarabb elkoszolodik az olaj a lenyegesen tobb hideguzemi kopas miatt, tobbszor jar hideguzemi dusitasban is, amikor a gyuruk mellett ml-kent leszivarogva tobb uzemanyag is kerulhet bele, es akar 1 deci is megvaltoztatja a kenesi tulajdonsagait mar, amivel hidegindaskor egyre kevesbe latja el a feladatat, megjobban kopik, megtobb uzemanyag megy le, es egy ordogi kor jon letre az idoben elvegzett olajcsere nelkul -
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #48286 üzenetére
nem, az a baj hogy kis ccm-s hegyezett porgos 16v motor, ami ennyinel nincs bent "jo" a nyomateksavban, es az almoskonyvek szerint a max nyomatek<>max loero kozott él minden motor
a csucsban 60loeros Golf 8v motor 2500-nal nagyobb nyomatekot ad le, mint a porgos 16v 3500-nal, aminek csak 4xxx-nel van meg a max nyomateka, es 130-nal mar a "jo" savban van, a 16v meg még elotte
szoval a Golf lehet nem megy 155-160-nal tobbet, de reszetrhelsen hasznalhatobb van eleg ereje tartani a tempot
fater uzukija is siman felmegy a M3-s emelkedoin 130-l, pedig csak 68lo, de 8v-s motor
----
ezert nem kell benyalni az ijen marketing bullshit loeroket
lasd pl 1.4TJET 122lo vs 1.6 szivo 120lo, ergo "ugyanaz"
aha, papiron, meg csucsban kb ugyanazde menj mar mindkettovel egy kort, es csodalkozz
-
hobizoli
nagyúr
ja csak nekem nem volt a neten leirva elotanulmany x tucat forrasbol, hanem en talalgattam ki, hogy mit hogy kene osszerakni, meg evekkel ezelott nem volt ennyire elterjedt az irhato ECU sem, puntos korokben nezve nekem kerult bele itthon elsok kozott az is (az MegaSquirt tutira, a VEMS par hettel elotte egy isminek)
csinaltam egy 1.6-s turbomotort, amit elotte egy vki csinalt csak meg, de semmi inputot nem adott rola, mert titok, es az az irhato ECU nelkul sosem lesz jo
az 1.9-st is megcsinaltam, pedig ha olvastad a forumot 6 eve aszondtak ra, hogy azt nem lehet, keptelenseg
leirtam itthon is, angol forumba is, azota van 3-4 masik is ez alapjan, kettohoz en kuldtem ki a dugot innen UK-baen leirtam a forumba, hogy hol mi volt vele a szopas, mire osszejott, de hat ha nincs semmit tamogatas meg info, akkor ez csak igy megy, te is csak azert olvashattad, kulonben sosem tudnal ezekrol
amit utanam csinaltak masik 1.6-st meg 1.9-st ott mar nem kellett vegig szopni ugyanezt, mert tudtak mikre kell figyelni---
nezd meg ehhez kepest a honda forumot
komplett kesz leirasok vannak mindenhez, meg bolt-on kit-ek stroker kit-k, hogy ez ezzel megy ossze, vhol meg a programot is le lehet tolteni ra keszen az ECU-ba, nem neked kell allitgatnod, nem kell az aktualis pistikenek kitalalnia semmit, csak megveszi es kesz... csak gyozd eleg penzzel
persze itt nagy elony, hogy USA-ban is es a kozel- es a tavol-keleten is igen elterjedt a tipus, ellentetben mienkkelha megnezed az o es mi koltsegvetesunket, amibol faragjuk az autot, kb nagysagrendi a diffi
ott par milliokbol jonnek az eredmenyek, nalunk parszaz ezerbol, a keresetunk meg kb hasonlo lehet (nem zsebben turklava, de realisan nezve a dolgot, ez a valosag)de pont ugyanezert is, ha lefexik vmi pihenni, sokkal konnyebben javitjuk ki, mert egy komplett motor 30k, es egy valto 20k
es mi ezt a 30k-s motort tudjuk egybol hasznalni is ahogy kiszedjuk es berakjuk egy autoba, nem kell atepiteni, megerositeni elobb egy vagyonert, mert az a resze kerul nekik sokba amugy, mivel a blokk onmagaban eleg hoki a faragashozegy-ket eve meg voltak qrvara megcsinalt szivomotoros Civic-k a kategoriankban, de aminek eccer vmi 6 szamjegyu baja lett, azt soha tobbet nem lattuk kint, mert vagy nem volt love megegyszer megcsinalni, vagy volt, de gondolom kedv nem volt mar beszopni ujra ezt
eppen a heten irta vki a crxforumon, hogy nagyon nem latok mostanaban itt mar epulo motorokat......es valoban
kimentunk KKL-e multheten, osszesen ketto kuvik volt a kategoriankban csak, a korabbi 8-10 vagy megtobb helyett
pedig jo lenne ha lenne, mert ugy van verseny, es van miert tovabb es tovabb fejleszteni vmit ugy, hogy az auto kozben uccai is maradjon
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest