- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Bati0501 #109112 üzenetére
bitporknak akadt egy kis offline gondja, azóta eltűnt, nem tudom mi van vele, neduddki meg akkor lépett le, amikor a bohócdoktor kihisztériázta hogy csak hochmagyarban lehessen írni vagy halál.
(#109117) Qru: azóta se tudom értelmezni az a performanszt amit levágott
(#109118) rbalint88: nekem nem volt vele bajom, eleinte nem értettem, aztán bosszantott, aztán belejöttem az értelmezésbe. nem azt mondom, hogy csakazzokkosokláthassák de sokszor egész érdekes kódolások voltak benne, amihez kellett jó adag asszociációs készség meg némi műveltség hogy kibontsd. engem elszórakoztatott.
annyira meg nem veszem komolyan a fórumot, hogy bosszantson, ha nem értettem valamit, akkor visszakérdeztem, és megadta a megfejtést.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Morris #109098 üzenetére
nem is tudom hogy mit gondoljak erről az elvről. valahol tök igazságos, mert így elérik, hogy mindenkinek egyformán fájjon, más részről meg azért baromi igazságtalan ennyi pénzt leakasztani valakiről csak azért mert van neki.
nyilván nem fogom megoldani a problémát, minden demokráciában ez a fő értékválasztó törésvonal legyen akármi a neve (demokrata vs. republikánus, bal vs. jobb oldal stb.)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Bati0501 #109092 üzenetére
tudtommal van ismeretsége arra felé (is), de ezek csak ilyen viccelődések szoktak lenni. amíg bitpork is ide járt, addig egymást oltották állandóan, hogy ki a nagyobb tégla.
btw. vagy olvassák a topicot, amin nem lepődnék meg, vagy valaki beszállít nekik, amin szintén nem, mert elég sokszor volt már olyan, hogy itt felmerült valami és két nap múlva cikk lett belőle ott.
persze ez lehet optikai csalódás is, de nekem már feltűnt.
-
DeFranco
nagyúr
úgy látom megint megalakult a tribológusszakkör
de rég vót' má
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Morris #108955 üzenetére
de gondolom ha valaki innen a topicból elutazna egy győri pestről, mert szép az autó és jó vételnek tűnik, amire a szent fórumtanács is rábólint, majd a helyszínen közlik vele, hogy nőt az ár 200k-t, akkor azért nagyon menne az anyázás, hogy hülyeköcsögeladó.
hasonló esetben valahogy soha nem érkeznek meg az ilyen ígyjártáhülyevótá megmondások.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kickass #108948 üzenetére
miert mit csinalt volna? ker eloleget mielott elindul?
persze ez a kockazat benne van, hogy lyukra fut, de eppen ezert kell raboritani a kozvelemenyt arra aki ezzel visszael.
konnyu eljatszani a capt'n obvioust de te mit csinaltal volna ha arulod a kocsit mar egy ideje es kapsz egy telefont, hogy a kiirt ar kornyeken erdekli oket az autod? nyilvan rohogve csapod le a kagylot, nem?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108917 üzenetére
fogalmam sincs mi ez, szerintem nem isofix
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #108896 üzenetére
Eléggé tényszerűen kezeli mindenki, hogy adott a furat minden modellben, de nem vagyok szakértő. Úgy emlékszem nálam is ott a dugó, tehát csak be kell csavarozni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#76385920 #108884 üzenetére
Nem mondom totál fixre, mert csak emlékezetből dolgozom, de tudtommal az mk1-es fókáknál is mind ott a furat. Szerintem az mk2-eseknél is ott kellene hogy legyen az előkészítés, olcsóbb mindegyikre megcsinálni azt a négy furatot, meg bedugózni, mint válogatni, hogy erre kell erre nem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
LuckyL #108877 üzenetére
so-so attól függ
általánosságban persze biztonságosabb, mert az alvázhoz van csavarozva, igen. de!
közel ugyanezt a rögzítési biztonságot tudod elérni akkor is, ha övvel szakszerűen és feszesen bekötöd az ülést, az azért sokkal nagyobb súyra és erőre van tervezve, nagyon fitten blokkol egy gyerekülést. de!
a gond akkor van, ha ezt a rögzítést sokszor kell megcsinálni, mert előbb-utóbb sietsz, hibázol, nem kötöd be rendesen és kész a baj.
éppen ezért ha kikapkodós az ülés vagy a hordozó akkor tényleg biztonságosabb az isofix, mert hülyebiztos, csitt-csatt bent van jól, de ahogy látom, gyerekülést nagyon nem szokták kiszedegetni a kocsiból, mert nehéz/böszme, etc. marad bent az utcán is. ez lehet nincs így, én ezt látom, cáfoljatok meg.
hordozóból meg szinte nincs is isofixes, esetleg csak nagyon prémium kategóriában, de ott sem nagyon tudok, aminél van, ott meg adapterezni kell, ami plusz lóvé és plusz szívás mert akkor meg a babakocsira hogy rakod fel a hordozót.
éppen ezért van nekünk is bázistalp a hordozóhoz inkább, ami egy bölcső a hordozónak, fixen beoktrojálod a kocsiba az övvel, hidd el, ezt szándékosan sem fogod tudni kitépni, meg a lába is betámaszt, és utána meg gyak isofixként működik, csittcsatt belemegy a hordozó és fullfix, fullvízszintes, fullstabil.
ha meg majd lesz ülés, akkor meglátjuk, hogy melyik mennyire biztonságos és praktikus, és azt vesszük meg. és utána meg valszeg a kocsiban hagyjuk. ha isofixes lesz akkor berakok neki egy fogadókonzolt a linkeltből, ha nem, akkor nem.
-
DeFranco
nagyúr
a resqme-n is van övvágó. meg az tetszik benne, hogy rugós az üvegtörő mechanika, ezt akkor is tudod használni ha amúgy rádgyógyult a műszerfal és nincs hely lendületet venni a kalapáccsal. szuper cucc, csak pont a spéci kerámia hegy miatt nem akarok kockáztatni egy hamisítvánnyal. próbálni meg ugye kb. lehetetlen.
@bandus: 2-3k-t szánok a projektre tokkal-vonóval. ha annyiból megjön, akkor részemről mehet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108866 üzenetére
Azt mondom egyébként, hogy várj ki vele, ha még nincs meg a gyerekülés, mert kevés gyerekülés isofixes még kevesebb hordozó az. Ami az, ahhoz is van hogy adaptert kell venni méregdrágán. Nem biztos hogy fogod használni mi sem használjuk.
@tresh @Qru: köszmá'. amúgy nem is én vezettem csak így könnyebb volt előadni a sztorit
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kovacsroli #108862 üzenetére
Szerintem nincs, az ilyen korú focusokban sincs. Fókába bele lehet rakni az mk2 isofixét, kb. 6k-ból megvan a művelet ha jól emlékszem, ha szerencséd van, nálad is adottak a felfogatási pontok és kompatibilis a méret. Nem tudom, nem gondolom, csak feltételezek.
Onnan tudod ellenőrizni, hogy megnézed a hátsó ülésnél az ülőlap és a háttámla találkozásánál van-e ilyesmid.
-
DeFranco
nagyúr
Mogyoródi-Mexikói sarkán kint állnak a kékek gyakorolják a forgalomirányítást.
Valamit mutogatott, szoktam érteni mit akarnak, de ez valami egzotikus jelnyelven volt, tök mindegy, a lényeg az, hogy mi jobbra akartunk kanyarodni, ez meg a szemben levőt engedte balra nagy ívben, tehát ugyanoda ahova mi akartunk menni.
Mivel nem volt egyértelmű, hogy mit mutogat, úgy értelmeztem, hogy mehetünk mi is, be is fordultam, erre rám sípolt (persze vagy 10 másik kiskék végignézte a sarokról). Mivel addigra a szemből jövő is mögénk landolt, nem álltam meg, mentem tovább.
Kérdés: lesz ebből feljelentés, vagy az ilyen demóknál nem büntetnek ha nem állítanak meg? Az sem biztos, hogy szabálytalan voltam, szerintem nem mutatott nekem tilosat, sőt, arra integetett amerre mentem, de valamiért csak besípolt...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
belaazallat #108827 üzenetére
hát egy ilyen kocsinál már te nem alvázvédőzöl semmit. ott már benne van a rohadás, azt neked ki nem csiszolja senki, ha ki is csiszolja, ideig-óráig ér valamit amit rátesz.
vagy pár százas, de annyit meg őrült aki rákölt egy ilyen kocsira.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #108823 üzenetére
gondolom az is benne van, hogy jóérzésű ember ilyen majommal nem áll szóba sem. ennek felveted, hogy elvinnéd átnézetni nekiáll ott toporzékolni a kocsi mellett, hogy mit okoskodsz meg ennyi pénzé f*sztakarsz.
persze emellett szerintem is bugos a kocsi, csak azért nem tudta még rámelegíteni senkire, mert egy szuhaj bunkó a leírás alapján.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #108813 üzenetére
Már ne is haragudj, de 150k-ért is lehet olyan autót venni, amivel kimész a világból. Attól még hogy mindenki betegágyat vesz, ki lehet fogni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #108803 üzenetére
true...
messze vannak már a valóságtól sokszor.
igaz ez azért az olvasón is múlik, hogy mennyire tudja megkülönböztetni az ilyen jó értelemben vett belterjes marhulást a valóban tanulságos tartalomtól. fejben az ilyenek elé azért érdemes odaképzelni egy bazi nagy "don't try this at home" táblát, az már egy másik kérdés, hogy az egyszerű nép lelke már csak olyan, hogy hinni akar, és ha 1000 elcseszett hobbiprojekt után mutatsz neki egy ilyen cikket, már el fogja hinni, hogy 150-ért is ki lehet fogni, csak jól meg kell nézni.
így lesznek ezekből a kis abszurdokból hivatkozási alapok.
----
most ide nagyon idekívánkozna egy magánlevél, amit kaptam az egyik fórumtárstól pont ebben a tematikában bő fél éve csikós olasz túrájáról a nem annyira feszes, de inkább frissen összehányt konzervdobozzal inkluzíve család, aminek meg is lett az eredménye. aztán meg ment az előbőrhúzogatás, hogy ú, komám de fasza gyerek vagy szombaton is találsz a taljánoknál
kerékcsapágyatkarburátort... aztán ebből legenda lesz a legendából meg példa. -
DeFranco
nagyúr
válasz
Dare2Live #108474 üzenetére
biztosítással elszámolnak napra pontosan, a súlyadót nem kell fizetni, ha jan 1-én nem a te tulajdonodban volt az autó még.
annyira ne bízz abban a rétegvastagságmérőben. leparkolt egy tűzcsapot a bal ajtóval, csak a plezúr ment le, és újrafényezte. mit csinálsz ott hagyod? volt egy kisebb kocca de eldurrant a légzsák, bontóból gyári színhelyes elemekkel pótolta a motorháztetőt meg az egyik sárvédőt. mit csinálsz, megveszed?
persze, mérjétek körbe, ha tudjátok, eredetvizsgán úgy is megnézik, ledumálod a vizsgálóval akár előre, hogy nézze körbe alaposan egy ötösért és lesz rétegvastagságod még a cipőtalpadról is.
de összképet nézzetek. tudom szar, ha valaki nem ért hozzá én sem értek, akkor meg még hülyébb voltam, amikor vettem a kocsit, két fórumtag bólintott rá, én meg úgy voltam vele, hogy ennél okosabb úgy sem leszek megvettem.
azóta egyikkel se vagyok beszélő viszonyban
viccvót.
de tényleg nagyon kevés egy rétegvastagságmérés, a bugok többségét nem mutatja meg, és ha mutat az is lehet hamis.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
j.bravo #108316 üzenetére
Tokkal vonóval gumival rezsivel 29.044 Ft/hó a 2013 februártól 2014 decemberig időszak átlaga, plusz autópályadíj és benzin. Vásárlási, átiírási költség ebben nincs benne, ahogy az első nagyszervíz (vezérléscsere stb.) sem. Focus mk1 FL 2004
Szervíz: 96 444 Ft (éves szervizek, műszaki, stabpálca, apraja)
Elveszett költség: 27 000 Ft (ez az én hülyeségem volt, lyukra futottam)
Hibajavítás: 147 051 Ft (vízpumpa, rugótörés, kipuff flexitag, kis karosszériásmunka)
Fenntartási: 26 020 Ft (kocsimosás, gumicsere)
Felszerelés: 90 929 Ft (kosár, mozsár, vonókötél, akkutöltő, poroltó, nyomatékkulcs, toronyóra lánccal stb.)
Gumi: 139 260 Ft (két szett, téli-nyári)
Éves rendszeres: 206 676 Ft (kötelező, csaó, súlyadó)
Szum kltsg vásárlás óta: 733 380 Ft@nesa: jó, hát ha addig ütném amíg gurul, akkor nálam is lehetne tized ennyi.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#27813376 #108221 üzenetére
hát ezt elég érdekes olvasni, mert bár egyáltalán nem érdekel a teljesítmény, de 1.4 gasztra után 1.4 hasztrába átülve engem pont a lomhaság meg a döglődő nihil ami a motortérből jött, az vágott mellbe.
amúgy nincs vele bajom, és ha nyomom a gázt, akkor azért gyorsul (fizikailag, tehát emelkedik a sebesség), de eddig a legvérszegényebb kocsi amit vezettem.
az összeszerelési minőséggel nekem sem volt bajom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #108187 üzenetére
baromira kiesik. nyitvatartási időben budán dolgozom egyébként meg az m2 vonalán járok. még a kökire is hamarabb eljutnék, mint oda. (meg bunkó volt velem az eladó legutóbb, úgy hogy nem is szívesen vásárolok ott)
szerk: persze nem mindegyik cuccuk jó, meg gondolom ez az egyébként matt műszerfalápoló sem biztos, hogy mindenre jó, de nekem nagyon bevált a focusra. főleg nyáron, amikor megszívja a nap, akkor látszik a különbség nagyon.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
trassher #105358 üzenetére
ízléstelen randa túllihegett giccs, ez a bajom vele
önmaga karikatúrája. ugyanúgy mint a sok botoxszájú csalánszopóbajnok, kokszos tibi, nickiminaj és társai.
lehet ezt szépen csinálni, a felnizést, ültetést, spoilerezést, mindent, de csak akkor lesz ízléses, ha megmarad a kellő arányérzék, és az összkép egy életszerű, harmonikus egységet mutat.
ezek így kb. olyanok, mint amikor ötéves pistikét leülteted, hogy rajzolja le a "király verdát". "úúúú appa megkapja a világ legnagyobb spoilerét meg úúú apa akkora kerekek lesznek rajta mint a nagyi háza, meg úúú tudod mit levágom a tetejét is és akkor kabrió meg úúú lesz még benne olyan lángcsóva tudod apa mint a betmobilban meg lézerpisztoly elöl."
na, kb. ez ugyanaz, csak pistikének kiszőrösödött már a pömpölő és megtanulta használni a photoshopot.
-
DeFranco
nagyúr
napi kínzó kérdés: itt a tűzcsapnál mennyire legál parkolni?
tudtommal tűzcsap mellé nem lehet állni, de itt még autót megbüntetve nem láttam. pedig mindig áll itt valaki.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
maggi1886076 #105091 üzenetére
a hondán és a szomszéd golfján soha
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
VegyesTamás #105003 üzenetére
hát szerintem meg akár kétszer annyit kopik tisztán városi üzemmódban. egyrészt sok motorfékezési lehetőség van, másrészt ott nem 2k körül tolod össze a tárcsát hanem jóval magasabban. többet is súrlódik.
@footy: az nem motorfék szvsz
-
DeFranco
nagyúr
válasz
footy #104999 üzenetére
csak halkan kérdezem de a kuplungtárcsa kopását is beleszámoljátok ebbe a nagy robbanódinoszaurusz-vadászatba?
persze tudom hogy mindenkinek komputervezérelt hidraulika vezeti a bokáját és tökéletes fordulatszámegyeztetéssel váltogatja a visszakettőt de érzésem szerint ez akkor is jelent nem kevés többletsúrlódást a tárcsán (főleg hogy fel kell rúgni a fordulatszámot hogy rendesen visszaválts és fékezzen is valamit). a váltót meg a kinyomócsapágyat nem számolom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #104948 üzenetére
a gumitesztes részre reagáltam.
nota bene en-bloc nagyvonalúan le lett írva az egész gumiteszter szakma hanyag eleganciával egy félmondatban
(ez de szép magyar mondat lett )
az év autója díjról nincs véleményem, úgy vagyok vele, mint a miss bokorpuszta választással.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zolikaDB #104926 üzenetére
azért a két tisztítás között van különbség. amit ő csinált az már betudható egy klímatisztításnak, ha nincs nagy gond (rohadás)
dezodor<"közvetlen befecskendezés"<ózonos tisztítás<direkt tisztítás
ebből a dezodor szagtalanításra jó, de a tüdődben attól még szépen kitenyészik a legionella aztán mehetsz három hetes antibiotikumkúrára augusztusban.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #104894 üzenetére
hát ez fantasztikus. nem gondoltam volna, hogy létezik még ilyen.
-
DeFranco
nagyúr
Most azt a lózungot nem sütöm el, hogy nincs két azonos felhasználási körülmények között használt autó
, de az 1000% hogy ha csak nem közeli ismerős, akkor te nem fogod tudni megmondani, milyen felhasználási körülmények között használták.(háh! mégis elsütöttem )
Hidegen taposás, ötösben városozás, kuplung égetés, padkázás, dugózás, rövidtávozás, turbó forralás, gyári szervizperiódusok, stb. Ezeket hogy méred fel? Kb. sehogy. Max az állapotból következtetsz, csak ezzel megint oda jutunk el, hogy az állapot a döntő.
Persze én sem vennék egy 200-at futottat, mert nem, de ez nem racionális viselkedés a részemről, hanem érzelmi reakció. Nem éreznék jót tőle.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
426os #104762 üzenetére
legyen kényelmes
megbízható
olcsón szervizelhető
gombokért legyen rá biztosítás
200k árig (meg még kevesebb cigit szívunk és rádobunk egy 20-ast, úgy is kimegy a szifon részlet augusztusban)szerintem vegyen fel diákhitelt meg egy kis providentet és ruházzon be valami értéktartó e36-ba.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Declare #104716 üzenetére
előfordult már, hogy nekem is eldurrant így az agyam kísértetiesen hasonló helyzetben, de ilyenkor azért érdemes szembenézni magaddal.
jól megbüntetted? megérte? ha valami baj történik, mondjuk van valaki a belsőben amikor kivágsz a fékezés után és felkenődik mindenki a szalagra mint a májkrém, akkor is elégtételt fogsz érezni? végig eszednél voltál és észleltél körülötted minden részletet? tényleg szükséges volt kockáztatni? kivel b*sztál ki, vele vagy magaddal?
ne értsd félre, nem papolni akarok, magamról beszélek csak, de ha elönti az agyamat a sz*r akkor utána ezeket mindig végiggondolom, már csak nevelési célzattal is, hogy többet ne forduljon elő. hadd menjen, paraszt. nem kell megbüntetni, mert a saját meg a környezeted épségét kockáztatod.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
honda 1993 #104671 üzenetére
hát... a hit nagyon fontos dolog az életben, igazad van
-
DeFranco
nagyúr
válasz
honda 1993 #104669 üzenetére
mégis miért gondolod, hogy egy komolyabb kerékpár árából használható autót fogsz venni?
ha ennyiért vagy ennek a kétszereséért-háromszorosáért használható autót lehetne venni, mindenki olyat venne.
de nem lehet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
deicide #104610 üzenetére
igen, bennem is megfogalmazódott már az igény rég egy ilyen rajzra.
és persze az a legfrusztrálóbb benne, hogy kiválóan szemlélteti azt a dilemmát, hogy a szabályosan közlekedő ér oda midig legutoljára.
mert ugye besorol a vakmajom, te félted a nyomorúságos kis életed, hát lassítasz, hogy meglegyen a követési táv, aztán megint bejön egy, megint felveszed a követési távot, aztán megint és megint és már azon veszed észre magad, hogy 90-nel tötyögsz egy román transporter mögött az m5-ösön.
ott eszedbe jut, hogy f*ck this shit és felrúgod a gépet, megelőzöd a sort, cseszheted a fogyasztásodat és kezdődik minden elölről.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #104507 üzenetére
szerintem félreértelmezed.
amúgy meg a kérdés az volt, hogy omg omg 18k után korom az olaj minmeghalunk
erre pedig az (amúgy adekvát válasz) hogy akkor jó ha fekete.
a kiemelt kommentár meg illusztráció nem üzenet.
csak nem azt a választ olvastad, amit szerettél volna. ennyi.
-
DeFranco
nagyúr
Mint olvasó nem kell érdekeljen, hogy ő írja vagy nem ő írja. Az ő neve alatt és az ő aláírásával megy ki.
Az egész nem zavarna ha egy autómánia szintű oldalról beszélnénk, de elvileg ez a totalcar, ami az elfogulatlan, szakértő, megbízható, sőt odamondogatós nimbuszából próbál meg megélni. Ezzel kapcsolatban viszont egyre többekben merülnek fel kételyek, így hát természetes, hogy minden ilyen esetre nagyobb fény vetül.
Jó autókat árul, tanácsokból se szokott rosszakat adni, mit vársz még ..
Ha nem tud értelmeset írni ne írjon. Vagy írjon, mit bánom én, csak akkor el lesz könyvelve kutyának ő is.
Persze értem, hogy megengedő vagy, persze ő sem orákulum, de neki pont az lenne a szerepe, hogy az ilyen lózungokat irtsa a közgondolkodásból. Cégesautóbiztosszervizelve meg hajóveddmeg ezek kb. ugyanaz a kategória mint a 3F meg a drágadesohanemromlójappán.
Így hát nem tetszik ha ilyet ír, és így hát mint olvasó megírom, hogy ez nekem nem tetszik. Megtehetem mert médiában szakért és megtehetem mert belőlem szeretne megélni (pontosabban abból a hitből amit bele kellene fektessek mert ő a becsületesnepper)
-
DeFranco
nagyúr
Igen, igazad van, de ez amit leírt konkrétan fasság.
Persze, csopvez személyi használatú garázsban tartott szervizelt autója jó lehet elvileg*, de ha kulcsos volt, vagy kiszállóautó, akkor hiába szervizelik* azt hidegen is ott rúgták ahol érték, van még neki 5 év betegágya aztán valaki úgy is bedobja bontóba miután ráköltötte még egy kocsi árát.
Baromi kétesélyes a játék. Felhívta erre a figyelmet? Nem. Nyilván miért nem? A saját érdekében nem. Ő is árul cégest, nem is egyet, nem is kettőt, nyilván nem fogja leszarozni még feltételesen sem. Ennyire becsületesnepper.
*a gyári szervizperiódusok viszont kínosan be lettek tartva, az hót zicher, pedig már a c corsánál kezdték a 30k-s olajcserét meg társait 2004-ben, azt meg megint csak testközelből tudom, hogy hogy szervizelik a cégautókat, főleg az opelnél. kb. sehogy, a számlán szereplő munkatartalom felét nem végzik el.
ezt inkább le se írta volna, mert inkább félrevezető mint jó tanács.
-
DeFranco
nagyúr
Én csak azt szeretném kérdezni hogy ezt miért kellett kitenni? Nem volt meg a napi flekk?
"Há hajó akkó jó, há jó mekke nézni 'szt hajó akkó meg kee venni. Ennyi."
- Becsületesszomszédpistabá -
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #104326 üzenetére
Pont az ilyen villamosos meg rendőri karjelzéses szitukra gondolok, hogy ezeket azért kell tudni.
Persze vannak olyanok, hogy wtf. (ismeretlen tábla, kerékpársáv párhuzamos pitymallat) de azokra van a 10% tűrés.
imho.
de persze 85% nem vészes, nekem is annyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest