- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz
rbalint88 #212005 üzenetére
Köszi, köszi! Gte golf/passat sajna nem játszik, mert nincs lehetőségem tölteni. Tetszenek a VAG csoport gépei, de ott elég lenne az 1.5tsi nekem, viszont ahhoz a száraz kuplungos (gyengébb-széthullós) DSG jár, ha jól tudom. Ettől mindenki óvaint.
2.0tsihez már jár az olajos DSG, de nem tudom mennyit enne városban, de sejtésem szerint 10liter körül simán és azért kb 50%-ban városban használnám.Amit keresek, egy egyszerű automata váltós benzines (semmi hibrid..stb) autó, ami városban és pályán is megállja a helyét. Nem kell túl nagy, se nem kicsi és ne is fogyasszon túl sokat, de nem vagyok literbetyár, szóval ha 7-8l fogyasztással már okés vagyok.
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #211981 üzenetére
Hogy hogy? Pedig már jó pár éve ismert motor nem?
-
tibbike01
őstag
Erre az automata 1.5ecoboost Focusra mit mondtok így elsőkörben? 50-50 város pálya évi kb 15ezer kmre jó lehet?
-
-
tibbike01
őstag
válasz
diegho #211757 üzenetére
Erre [link] és erre a Lexusra gondolok pl.
Egész pofásan néznek ki, itt van tőlünk nem messze, lehet hogy jövőhéten megnézem őket.
Jó az Arteon, tetszik, de túl nagy, hogy a Budapesti mélygarázsokba és szűk helyekre az utcákon beálljak, plusz biztosan nem egyszerű fenntartani. Futómű, váltó..stb. meg hát az Arteont biztos hogy 2.0TDI DSG kombóval venném, azt meg nem biztos hogy szeretném.
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #211750 üzenetére
Köszi a tanácsot. Neked 8as Golf van? Láttam nemrég a Vályii Pistis új Seat Leon tesztet, ahol hidegben nem lehet hangosabbra venni az audiot, meg még pár szoftveres hiba is volt ezek kívül.
Valóban ennyire rossz lenne az új platform softveres támogatása? -
tibbike01
őstag
válasz
dong86 #211747 üzenetére
Lehet, hogy a 3-as Oktávia kiforrottabb, hibamentesebb és "stabilabb", de olyan gyorsan öregszenek ezek az autók és hát ugye 2013-ban (szóval 10éve) jött ki a 3-as Oktáv, én pedig 10 évre keresek autót vegyes felhasználásra. Már most öregnek mondható a 3-as Oktáv, még a faceliftes is.
Tetszene a Mondeo, Passat, Insignia vonal is, de a Budapesti dugókba, parkolóházakba, utcán való parkolásokhoz..stb sajnálnám használni. Második autónak élném.
Valami egyszerű, de nagyszerű autót keresek, ami nem ilyed meg pályán sem, városban is lehet püfölni, viszonylag tágas és egyszerű szerelni, van hozza alkatrész dögivel, könnyű fenntartani, nem zabál sokat (2 év múlva simán 1ezer ft körül lesz egy liter benzin). Ezen feltételek mellett nem találtam jobban az új 4-es Oktávtól 1.5TSI-vel.
-
tibbike01
őstag
válasz
dong86 #211701 üzenetére
Nagyon köszi!! Hasznos infók ezek!
A 3 hengeres 1.5ecoboostól jobban félek, mint az 1.5TSI-től hosszútávon és nekem alapvetően bejön az új Oktáv kivül belül. Tetszik, hogy modern, időtálló.Molnarpéter: Arteon lenne a legjobb, de azt meg blődség lenne 1.5TSI-vel manuál váltóval venni
-
tibbike01
őstag
Az új Oktávoknak tényleg idegesítően rossz az inforendszere? Hallani, hogy lefagy, lassú, hibaüzenetek dobál. Ezen kívül mit lehet még elmondani róluk? Van valakinek tapasztalata velük? Az 1.5TSI manualhoz is van kettőstömegű?
-
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #211573 üzenetére
Ez az új Oktávia amiről írsz?
-
tibbike01
őstag
válasz
f4lcon #211563 üzenetére
Egy 7 éves autót több, mint 170ezer kmrrel?
Én ezt az Oktávot venném
-
tibbike01
őstag
Mindentől függetlenül, csak kíváncsiságból 8millió ftért ki milyen autót venne és miért?
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #211477 üzenetére
Jégverésre az alap casco nem fizet, meg ugye 10%-20% az önrész, ha pár évig fizeted a cascot ugyanott vagy kb, illetve nyilván ha cascora kell csinálni valamit vastagon fog majd a ceruza. De persze vannak esetek, amikor megéri, csillaggarázs, kezdő sorfőr, tényleg nagyon drága autó...stb.
-
tibbike01
őstag
válasz
xEon1337 #211465 üzenetére
Mikori Corollád volt előtte? Visszasírod az automatát, a CVT-t szeretted?
125k olaj és szürőcseréért irtó sok, ha megveszel maganak mindent 15kért lecserélik neked. Kevesebb mint feléből megvagy.
Casco minek? Inkább tegyél be 1-2 nilliót állampapírba vagy discont kincstárjegybe, ha kell ott lesz. -
tibbike01
őstag
Szerintetek nagy hülyeség egy ilyen Arteont 50-50% Budapest - Autópálya felhasználásra venni évi kb 15ezer kmre?
Milyen karbantartási költségekkel kell számolni pl egy 1.5 TSI manual valtóval szemben? -
-
tibbike01
őstag
válasz
AsakuraDave #211091 üzenetére
Seat Leon/Toledo 1.6 BCB
-
tibbike01
őstag
válasz
macilaci78 #210884 üzenetére
úgy értettem, hogy a vezetőként a melletted ülő fentről néz rád
-
tibbike01
őstag
válasz
macilaci78 #210875 üzenetére
Ez csak egy apró kedvesség, aminél megmutatkozik, hogy mennyi munkát/pénzt/energiát tettek az autóba.
Amikot kifizetsz 10millát egy használt Corolláért és inkább nem hallgatod a szar hifi rendszert mert zajos pályán a gép, vagy az anyós ülés olyan mint egy tyúkülő és a melletted lévő fentről néz rád...
-
tibbike01
őstag
válasz
vzsryl #210857 üzenetére
A 2004-es Seat Leonomnak is teleszkópos a motorházteteje. Illetve szüleim Megane 2-ben szintén nem állítható magasságban az anyós ülés. Agyrém, mindig is utáltuk, gyerekként is.
szabonagyur: használtan keresek, használt Corollaról beszéltem. Konkrétan ezt parkoltatom.
De igazából egyre jobban elmegy tőle a kedvem.
"nem vagyok én eléggé megöregedve hozzájuk". -
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #210852 üzenetére
Persze, hogy nincs tökéletes autó, de közel 10milliót tervezek kiadni autóra és esélyes az új Corolla, de hogy nincs benne még motorháztető teleszkóp sem, se ülés magasság állítás...a többit nem írom inkább.
-
tibbike01
őstag
Bárcsak ne láttam volna ezt a fél óra tömény Toyota corolla hybrid fikázást. Elég lesújtó. Ami leginkább bosszant, hogy az anyós ülésnek nem állítható a magassága. Tudja valaki, hogy ez felszereltség kérdése vagy az összes ilyen?
Illetve az "auto hold" funkció az egyenlő a visszagurulás gátlóval?
-
tibbike01
őstag
Köszi-köszi mindenkinek a segítő gondolatokat.
Anno a régebbi (kék kombi) aurist próbáltam, az volt a céges autó, hát nem is tudom, a nap végére egész jól megszoktam használni, de hiányzott a direktség és hogy nyers legyen. Ezekben az újabb corollakban az eCVT váltóval javult valamelyest a helyzet?Hol tudnék kipróbálni egy újabb corollát?
-
tibbike01
őstag
válasz
alázógyík #210795 üzenetére
Köszi! Pontosan milyen karbantartást igényelnek (vagy pont nem igényelnek) ezek a hibrid Toyoták?
Gondolom olajat, szűrőket, fékolajat, féktárcsát, betétet, gyertyákat, vezérlést ugyanúgy cserélni kell időközönként.
Váltóolaj? Mivel jobb karbantartani egy hibrid Toyotát, mint pl egy kiforrott utsó szériás 1.4TSI-t?
Plusz kérdés az akku, kibírják a 200k+ kmert?
-
tibbike01
őstag
válasz
bandus #210790 üzenetére
Jaa nekem is tetszik az X1 és X3, de az egyik kicsi a másik meg nagy (nehéz).
Ezek a Toyoták mitől ennyire ajánlottak? Van a parkolómba pl ez a példány.
Papíron jól hangzik, de valahogy olyan japánosan fapados és idegesítően használható (cvt, lomha, info rendszer, hatso lábter...stb). -
tibbike01
őstag
válasz
BigBlackDog #210780 üzenetére
Igen, ismerem ezt az elméletet, de nem feltétlen kell az automata váltó
-
tibbike01
őstag
Köszi, sejtettem, hogy ez lesz az első ajánlás.
Valóban ennyire jó lenne a Toyota hibrid rendszere és meg kellene bocsájtani a CVT váltó bénaságát, a puritán, végtelenül unalmas belső teret, idegesítő info rendszer működését és a kényelmetlen üléseket?1.5 TSI Arteon, Oktáv, Golfban gondolkodtam eddig.
-
tibbike01
őstag
Sziasztok, idén februárban le szeretném cserélni, az egyébként imádott 2004es 1.6-os Seat Leonunkat. Kisfiam született és nagyobb autóra van szükségünk, illetve egyre többször járjuk meg a Budapest-Debrecen vonalat és a nyári külföldi nyaralásokat is autóval tervezzük. Ezen kívül Budapesten is elég gyakran használjuk az autót, boltba, orvoshoz, néha-néha munkába járáshoz. Nagyjából azt mondanám, hogy 50-50% város-pálya.
A szokásos dilemmáim vannak. Dízel, benzin hybrid? Automata? Német, Japán?
Ti mit ajánlanátok így első blikkre? Kíváncsi vagyok.8millió környékén keresek.
Köszi előre is!
-
tibbike01
őstag
válasz
WasabiTrsr #210174 üzenetére
"Budapesten az atlagsebesseg 20-30 km / h alatt van"
Igen az esetek kb 80%ban, azonban, ha zöldhullám van akkor tempós a dolog és simán 70-80al is megy a csapatás, amikor még ledudálás is történik, ha úgy van. Alapvetően agresszív a vezetési stílus Bpn, amint alakalom nyílik rá.
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #209623 üzenetére
Kombi megpakolva, családdal, babakocsival, ~150 tempomat úgy, hogy ne 4ezret forogjon szerintem kell a 150-200ló + nyomaték.
-
tibbike01
őstag
válasz
SzlobiG #209621 üzenetére
Bocsi, lehet leírtad már, de milyen felhasználásra keresel autót? Én is 6-7 misi körül keresek autót, eddig kombi golf 7 tsiket néztem, de egyre inkább tetszene a Passat TDI auto valtoval. Kb pontosan 50-50% ban város-pálya. Ha pálya, akkor Budapest Debrecen táv. Oda kellene a kraft.
Eddig csak benzines autóim voltak és fosok a dízeltől, pláne, hogy mindbe már 150k+ van.
-
tibbike01
őstag
válasz
BoneDragon #209443 üzenetére
Minden kereskedés ad kedvezményt, persze helyenként változik, hogy mennyi, de általánosságban 5-10% között, ettől több csak a kiállított, beragadt, kifutó autókra jár.
Érdemes, márkán belül is több kereskedést versenyeztetni.Legalábbis 3-4 éve ez volt a módi
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
Ez az Oktáv mennyire van túlárazva? A száraz DSG-től mennyire kell félni? Létezik olyan műhely, ahol áttmossák és a teljes olajat cserélik?
-
tibbike01
őstag
válasz
TrollBalint #208365 üzenetére
A külföldi kereskedőnek is rajta van a haszna.
-
tibbike01
őstag
Az 1.8 TSI-t már nem olajos DSG-vel szerelték?
-
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208105 üzenetére
Köszi, de gondolom úgy van értelme plug in hybridet venni, ha az ember néhanapján töltögeti is külső forrásból ugye?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208100 üzenetére
Tehát a PHEV is visszatölti az akksit lassításnál? Vagy csak konnektorról tölthető?
Lehet használni PHEV-t konnektor nélküli töltéssel is?
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208096 üzenetére
Jól hangzik, nem is tudtam, hogy van ilyen. De ez csak plug-in-hybrid? Szóval tölteni kell otthoni hálózatról? Bocsi kicsit zöldfülü vagyok a témában.
-
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #208094 üzenetére
A GTE mit jelent a passatoknál?
-
tibbike01
őstag
válasz
Vismajor01 #208068 üzenetére
Az kapható 7 millió körül? (aminek nem fehér a belseje
)
Nem ismerem a Volvókat, de valahogy költségesnek tűnik. -
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
válasz
tboy93 #208039 üzenetére
Köszi, de Koreai márkát inkább kihagynám. Német vonalon nézelődök leginkább, szeretnék egy igazán jó, prémium autót most.
Doki 16: 15ezret megyek egy évben, ebből 8at kb pályán.
Vannak olyan dízel-benzin motorok, amik kifejezetten jól sikerültek kevés hibával? Ha jól tudom a VW féle 1.6 CRTDI ilyen. Más?
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Autót tervezek vásárolni, a régi 2004 Seat Leon 1.6 benzin-t szeretnénk (amit amúgy imádok), valami frissebb, nagyobb, erősebb gépre cserélni. Novemberben érkezik a baba, egyre gyakrabban járjuk meg a Budapest-Debrecen távot, de városban is elég gyakran használjuk, kb 50-50%.
Amiből nem engedek: automata váltó, kombi vagy SUV, benzinmotor és 7.5 millió ft plafon. Természetesen minél fiatalabb és minél kevesebb km-rel.
Ti mit mondanátok elsőre?
Egy ideje nézem az autókat, de a benzinesekből csak fapadosak vannak azok is horror áron, sosem volt még dízel autóm, valóban félni kell tőle? A premium szegmensben gyakoriak.
Amikkel szemezek:
BMW X1, X3, 3as GT
Opel Insignia
Passat
Octavia -
tibbike01
őstag
válasz
V.Stryker #182219 üzenetére
Én sosem értettem az AAA autó fikázását. Az egyik legnagyobb (ha nem a legnagyobb) magyarországi autókereskedő rengeteg autóval. Nyilvan fog akadni közte szar autó is, amit meg fognak venni zölfülü vevők, amiről később primitív negatív vélemény fog születni. Ez benne van a pakliban. Ennyi autónál, ennyi féle vevőnél.
A sikeres vásárlásokról nem fog pozitív vélemény születni, csak csendben örül az új tulaj. Olyan ez, mint a facebook autós csoportok mindenki akkor ír be oda, ha valami szar az autóján, de ott van másik több ezer autó, amik gond nélkül működnek.
El kell menni, végig kell nézni a papír állományt, át kell vizsgáltatni, ki kell próbálni, alkudni, és meg kell venni, ha jó. Szart lehet venni magánszemélytől is, külföldről is, szalonból is...nem csak az AAAtól.
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok a Ford 1.0 ecoboostokról? Konkrétan ezzel szemezek. A cégnél van 3 ilyen és mind 200e felett vannak hibátlanul. Pedig mindenki hajtja, mint a meszes.
-
tibbike01
őstag
Ti mit gondoltok erről a Focusról?
Nekem nagyon tetszik, de gyanúsan olcsó.
-
tibbike01
őstag
Úgy érzem ez a verda szerelem első látásra. Városban jól működne? Ez az automata hány sebességes?
-
tibbike01
őstag
válasz
q13579 #179687 üzenetére
Köszi!
Alapvetően én is lemondtam (pedig nagyon szerettem volna) az A4-ről hasonló dolgok miatt, mint amiket írtál. Nem sürgős az autóvásárlásom. Most egy 2004es 1.6 Seat Leont hajtok, amivel az égvilágon semmi probléma nincs. Ilyenkor mindig úgy gondolkodok, hogy várok még egy évet, addig is legalább nem a leendő autómba teszem a kmreket, illetve bízom benne, hogy 2020-ban valamelyest tovább csökkennek az árak.
Jó lenne kifogni egy jól felszerelt 1.4 t Astra K vagy egy 1.5 ecoboost Focust. De a 150lovas benzines Vovlo S60 (ami fehérhollo a használtpiacon) lenne a legnagyobb vágyam. Az biztos, hogy 3,5 milliótól többet nem adok autóért.
Szerk: talán még egy 1.6os Aurisba is átülnék.
-
tibbike01
őstag
Szerintetek mennyibe kerülne ezt a Focust hazahozni? Úgy totál teljes költség, trailer, adók, forgalomba helyezés, stb.
-
tibbike01
őstag
Erről a Fiatról mik a vélemények? 2 személynek 70% városba.
-
tibbike01
őstag
-
tibbike01
őstag
Nagyon tetszetős ez a Mazda 6. Városba mennyit enne ezzel a motor+váltóval?
Jó néha ilyen szervízkönyvet látni.
-
tibbike01
őstag
Ma reggel ez az Auris köszönt rám. Még mindig autót keresek 3m forintig 80% városba évi 10-12 ezer km futásteljesítményre. Ez kicsit túl lő a kereten, de tetszik. Ti mit mondtok?
-
tibbike01
őstag
Ez a C4 milyen lehet? Motor váltó páros számok alapján tetszetős.
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok erről a Volvóról?
2 személynek, 75% városba, évi 10-12 ezer km. Kb havonta egy-egy nagyobb útra 8-900km.
-
tibbike01
őstag
Mit gondoltok erről a Focusról? 70% város, néha pálya, 2 személynek. Megbízható ez a konstrukció?
-
tibbike01
őstag
A Volvo 2.0 dízel motorok mennyire használhatóak 80% városban? Konkrétan pl erre gondolok.
Egyik ismerősöm szerint ezek már nem a régi dízelek, amik meghalnak a városi használattól.
-
tibbike01
őstag
Az 1.6 szívó (116le) J Astrak-ról mik az általános vélemények? Szerethető?
-
tibbike01
őstag
A J Astákról (1.4T 140le) mi a vélemény? Azt tudom, hogy túlsúlyos, de szerethető, jól összerakott? 2 főnek 70% városba kellene. Futómű, kormány rendben van?
Ezzel szemezek most.
-
tibbike01
őstag
Erről mit gondoltok 70% városba. 2 személynek. Jó vétel?
-
tibbike01
őstag
A Ford 1.0 Ecoboost 125Le motorokról mi a vélemény? 6-os váltóval 20-50 ezer kmrel jó vétel lehet? Leginkább városba és 1-2 havonta pályára.
-
tibbike01
őstag
válasz
rayoliviero #173092 üzenetére
150 lovas Astra K kombi
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Formula-1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest