- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Kicsit off, de remélem még elfér. Szerintetek érdemes lenne cascot kötnöm az autóra? Clb-n kiszámoltam, MKB-nél havi fizetésnél, havonta 5200Ft lenne a teljeskörű. (Mondjuk 200k önrésszel, az úgy már sok.)
(#91690) footy: nem rossz
-
raczger
őstag
válasz
Declare #91682 üzenetére
Szerintem azt hihettem, hogy a smiley-k alatt az aláírásod van
2.3 benzint ne nagyon vegyen, néztem én is olyat, eszi az olajat aztán 200k-300k km környékén már jöhet a motorgenerál. (3.5 liter olaj megy bele, azt szereti fogyasztani, olajszint visszajelző pedig nincs.)
A dízelről nem tudom mit mondani, annak nem jártam utána de jó pár rossz véleményt hallottam a motorjáról, hogy szintén hibás konstrukció. Ha nem megy sokat, maradjon a 2 literes benzinesnél, de persze abból kifogni egy jót, az nagyon sok idő (én február óta kerestem autót, eredeti terv kombi volt, de olyat még csak meg se néztem, annyira ritka, inkább csak a 2.3 GT-ből volt olyan). -
raczger
őstag
válasz
Declare #91611 üzenetére
Most látom csak, hogy nem válaszoltam a kérdésedre
Spritmonitor 8.75-öt ír, én kb 8 literre számítok, mivel főleg országúton használnám, városban ritkán, de majd kiderül pontosan mennyi lesz.
-
raczger
őstag
24 éves, vidéki (bár kicsit inkább agglomeráció), fél éves jogsi, új belépő, ennyi az ára, Qru jól írta, éves (balesetivel együtt).
(#91654) MunezXBK: évi 5-10k km-re nem hiszem, hogy jó ötlet lenne a dízel, nem nyernék annyit az üzemanyagköltségen, mint amit esetlegesen rá kellene költenem, nem fikázom a dízelt, félre ne érts, csak nekem nem való az éves futás miatt
(#91653) atos19881101: kösz, gondolom az indexesre gondoltál, mert PH!-s mazda topikban nincs nagy élet
-
raczger
őstag
válasz
bitpork #91640 üzenetére
Traktort csak mezőgazdasági munkások vesznek, emberek pedig benzineset
Viccen kívül, azért szívesen vettem volna pl a4 2.5 v6 tdi-t, csak jó eséllyel megszívnám, kevés km miatt nem igazán érné meg nekem. Azért kíváncsi leszek pontosan mennyi km megy bele egy év alatt.
-
raczger
őstag
Jönni is fog
Elbasztátok, mert szeretek fényképezniJa és 20 megapixelbe fogom direkt berakni mind a 40-et ide!
(#91618) Dany007: Azért nem olyan sok ez, persze sima közlekedésre simán elég
Azért idén lesz 1-2 apróság, de összességében rendben van. Küszöbök hátsó része elkezdett rozsdásodni, azt kell lekezelni még tél előtt, meg hátul a rendszámtábla tövében is van kicsi, ezeket meg akarom csináltatni, hogy ne legyen még rosszabb a helyzet. Kipufogónál is hátul egyik részén van valami rozsda, de nem lyukas, azt mondták azzal már nem lehet mit csinálni, lehet így használni, aztán majd ha tönkremegy, azt a részt cserélni kell, ez talán a középső elem lehet.
Egy-két apró horpadás, horzsolás van, egyik sem gázos.A szervizben azt mondták szerkezetileg teljesen rendben van, futóművel sincs probléma.
A nyári gumi az nagyon jó állapotban van, 2 évesek, majd télit kell hozzá vennem.Belülről meg igazából hibát nem találtam, klíma is tökéletes, zene egész szépen szól, kuplung jó, váltó is nagyon jó, határozott, kormánynál sem vettem észre rendellenességet, kellemes vezetni nagyon.
-
raczger
őstag
[link]
Megvettem, holnap hozom haza. -
raczger
őstag
válasz
DeFranco #91568 üzenetére
Ugye ha az eleje megy el akkor alulkormányzottságról beszélünk, ez fentebb ki lett tárgyalva úgy emklékszem, viszonylag egyszerű összeszedni (gázról elveszed a lábad, nyitod a kormányszöget, helyzettől függően finoman elkezdesz fékezni). Baleset persze ebből is lehet, ha túl gyorsan mész be egy kanyarba és túlmész rajta, aztán bent is vagy az árokba (vagy falba). Ez is veszélyes, de azért ez közúti forgalomban ritkábban fordul elő. [link]
Ha túlkormányzott lesz az autó, akkor a fara tör ki, megelőzhet az autó hátulja, azaz megpördülhetsz. Ehhez egy sokkal gyorsabb reakció kell, hogy egyből ellenkormányozz, illetve érezni kell, mikor kell újra kiegyenesíteni a kormányt, mert ha későn kezdesz bele, akkor bebicskázik az autó. Télen ez bármikor megtörténhet, mész 60-al vidéki úton, egy enyhe kanyar és megcsúszik (ugye ennek szimulálására van a rántópad).
Ezen a videón elég jól elmagyarázzák szerintem a dolgokat: [link]
Elől kopott, hátul új gumi: nagyobb sebességgel nem fogsz tudni élesebb kanyarokat rosszabb útviszonyok mellett.
Elől új, hátul kopott gumi: Már normál sebességnél is bármikor kitörhet a fara, átlag sofőr számára teljesen irányíthatatlan lesz az autó.
Azért összességében az is kijelenthető, hogy nem jó, ha túl nagy különbség van kopottság szempontjából az első-hátsó gumik között, azt hiszed, mert elől fasza új gumi van, mehetsz bátran, aztán egyszer csak ott a baj.El lehet dönteni melyik a rosszabb.
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #91553 üzenetére
Nem találtam olyan szakértői véleményt, aki szerint előre kéne tenni az új (kevésbé kopott) gumit: [link]
Tapasztaltam már aquaplanning-et nagyobb sebességnél (~100km/h), nem kellemes dolog, ha megindul a feneke akkor már szinte csak utas vagy. Ha az eleje csúszik meg vagy veszti el a tapadást (akár oldalirányba is), sokkal könnyebben tudsz korrigálni, pláne egy elsőkerekesnél.
Lehet széllel szembe hugyozni, csak nem ajánlatos
-
raczger
őstag
Tud valaki megbízható szervizt a 11. kerületben, esetleg akikkel meg lehetne beszélni, hogy hétfőn vigyek egy autót átvizsgálásra?
[link]
Ma tudtam csak megnézni, nagyon jó állapotban van, sajnos kipróbálni nem lehetett (ma kevesen vannak bent, nem tudják elhagyni a telephelyet), jövő héten hétfőn mennék újra, akkor először egy próbakörre, ha jó és árban is meg tudunk egyezni akkor vinném átvizsgálásra.
Nekik csak arra van papírjuk, hogy az adott kerületben (11) használják, ezért kéne ott találni szervizt. Mazda Mirait néztem ki, de sajnos most már nem veszik fel a telefont.Remélem hétfőig meglesz az autó, eddig a Volvo mellett ez a legígéretesebb (állapotra).
Már csütörtökön mentem volna megnézni, de szokás szerint ilyenkor senki nem ér rá, vagy tudna segíteni. -
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #91267 üzenetére
Na kiderült miért nem vihették még el, tk-s volt az autó, a múltja nem túl jó, felejtős az ilyen.
-
raczger
őstag
[link]
Találtam egy régebbi hirdetést az Accordról, nemrég visszahívott (tegnap kerestem, de nem vette fel).
Azt mondta eleje volt törve (lökhárító, lámpa), elején a díszléc alatt van már kis rozsda.
Ő nem az első tulaj, hanem a második, nemrég vette, lakás vásárlás miatt adja el (meg még a másik autóját is).Az mondjuk nem hangzik jól, hogy 2 és fél hónap alatt nem tudta eladni, pedig szerintem nincs túlárazva.
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #91141 üzenetére
Igen, 1.5-nél nem igen adnék többet autóért jelenleg.
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #91140 üzenetére
Nem fogom még 6x leírni, korábban már leírtam.
Azóta sajnos változott itthon egy-két dolog, ami miatt mielőbb jó lenne autót vennem, a 28 éves jettank is múlt héten ment tönkre. Mellesleg a nagy, kombi az praktikusabb autó, viszont az utóbbi, kisebb autókból nagyobb a kínálat, van egy egy-kettő közülök, ami mindig is nagyon tetszettek, C tervnek hívom azokat.
-
raczger
őstag
Most 4db megane-t gyűjtöttem ki, személy szerint az első tetszik leginkább:
[link]
[link]
[link]
[link]Vélemények?
(#90867) neduddki: Tudtam, hogy valaki úgy is félreértelmezi amit írtam. Én nem abból az egy ismerősből vontam le, következtettem, hogy a megane megbízható autó, sőt, tőle már csak akkor kérdeztem meg, mi a véleménye az autóról, mikorra ezt a típust betettem a keresett autók listájába. Egy szimpla ellenpéldát írtam le, sajnálom, hogy pár sorból álló szöveget sem sikerül helyesen értelmezni és belelátni olyat, amit nem írtam oda.
-
raczger
őstag
Spritmonitor szerint 1.4-nek több a fogyija, mint az 1.6-nak
Én a megane-októl nem félek, van 1-2 ismerősnek, bőven nincs annyi baj velük, mint amit hallani itt-ott.
A szervízelés általánosságban melyiknél lehet a legkedvezőbb, illetve kiugróan drága? Tudom nézzek alkatrészárakat, csak abból pont nem jön le semmi (egy alkatrészre van 50db találat a pár ezer forinttól akár 100k-ig is, abból nem tudok eldönteni semmit).
-
raczger
őstag
Na szóval anyámnak kell autó, ahogy azt pár napja írtam, max 500k a keret, le is szűrtem négy típusra amiket nézegetni fogok (persze csak klímásat, 4 ajtós sedan, talán focusból 5 ajtós is jöhet):
Opel Vectra B 1.6 16V
Ford Focus 1.6
MAZDA 323 1.5
Renault Megane 1.6 16VA fenti négy közül van olyan, amiről én nem tudok és nagyon nem ajánlott?
-
raczger
őstag
[link]
Hú ez nagyon tetszik tudom, kár, hogy fehér út -
raczger
őstag
Nekem még nem sikerült autót találnom, de közben jött egy újabb projekt, anyám szeretné lecserélni a 28 éves jettát, a keret kb 400-500k lenne (magára az autóra), a kritérium kb annyi, hogy ne legyen túl drága a fenntartása, nem kell nagy autó, de pl egy corsa már kicsi lenne, ja és persze csak benzines jöhet szóba (suzukit meg ne írjon senki).
Eddig részemről G Astra 1.6 16V-t tartanám a legesélyesebbnek, ahogy nézem ki lehet még fogni ennyiért egy értelmes darabot. Más ötlet van-e?Most így gyorsba átnézve ezt találtam, ezeket az autókat nyugodtan meg lehet venni 200k km felett is (mert ugye vannak típusok, ahol pl 170k-200k között jön elő egy halom elöregedő, elkopó alkatrész amit cserélni kell)? [link]
-
raczger
őstag
Én biztosan nem ajánlanám, ugyan csak 2db ilyen van az ismeretségi körömben, de egyik se nagyon ajánlaná az autóját vagy ezt a típust vételre. 10 évesen már elég sok probléma jön elő, egyre költségesebb a fenntartása. 20k km-re már lehet én is azt mondanám, hogy már megérheti a dízelt venni de alatta ne.
-
raczger
őstag
20d? Ne viccelj, évi 10k km-re?
(#90079) Neoteric: Én mindenképp azt ajánlanám, amit én is keresek, facelift (2001-2005) 318i 143LE. Erősebbekből pedig ami még szóba jöhet azt hiszem a 325i és a 330i, de ebbe nem vagyok biztos. Ami plusz rizikófaktor ezekbe, az a kettős tömegű lendkerék. Nem nagyon szokott tönkremenni, de ha mégis egyszer van vele valami akkor mélyen zsebbe kell nyúlni.
-
raczger
őstag
[link] hűha, abból a közel 1 millából remélem fog telni egy helyesírás szótárra is...
-
raczger
őstag
Erről vélemény? Mondjuk sajnos elég szarok a képek, biztos telefonnal készítette.
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88513 üzenetére
Nem tudom, csak a 2.3-as kasztniba betenni a 2.0 motort ki tudja, hogy szakszerűen végezték el, sok hiba forrása lehet egy ilyen beavatkozás.
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88505 üzenetére
Nem fog érdekelni, összelegózott autóba nem ugranék bele.
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88505 üzenetére
Köszi, lehetséges, tudnál adni egy elérhetőséget?
Szerk, látom már index fórumon a hsz-t
-
raczger
őstag
válasz
jozefgucci1 #88451 üzenetére
Igyekszem türelmes lenni, csak autó nélkül kicsit nehezebb
(#88452) atos19881101: A 2.0 literes az vállalható akkor?
-
raczger
őstag
Ezt már néztem én is, sajnos az a baj, hogy automata (automata esetében csak tiptronicba mennék bele, de inkább manuálisat szeretnék). Ja és azért a bmw még mindig nem prémium márka, legalábbis nálam, prémiumnak mondjuk a bentleyt mondanám.
(#88433) Dany007: nézem a Mazdákat is, de mostanában nem volt nagyon semmi, pár napja ezt nézegetem, gondolkozok rajta, hogy meg kéne nézni: [link]
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #88420 üzenetére
Azt keresek fél éve, de még semmi
Spritmonitor alapján pontosan tudom mennyit eszik a swift, eszik az 10 felett is, ha úgy mész vele, ha nem akkor 8-ból elvan. Inkább az a baj, hogy kicsi, főleg a csomagtartója.
(#88418) [rvilike]: Jelenleg én is így látom a helyzetet, csak épp az nem túl bíztató, hogy a tulaj leginkább lebeszélne erről a típusról (nem találkoztam vele személyesen, mert akkor nem tudtam ott lenni, fckng vodafone miatt, még csak az sms sem jött át...).
Mondjuk nálam nem is amortizálódna annyira egy ilyen autó, mivel ő átlag 20k-t ment egy évben, én pedig 5-10k-t.
(#88417) Dany007: Szerintem pont motorikus problémák nem lesznek ezzel a motorral sosem, ha kezdetektől karban van tartva (egy késői olajcsere bármit ki tud nyírni).
Egyébként a napokban még ezeket nézegettem, illetve a Mercit tegnap találtam ismerőssel, ő inkább ilyet ajánlanai, mint a bmw-t. Audival meg csak annyi a baj, hogy kintről hozták, egyébként az tetszik, csak hát ritka belőle a szívó 2 literes benyás.
[link]
[link](#88424) Typhoon47: Most, kb egyszerre jöttek elő a gondok, állítólag 200k km környékén ezek szokásos gondok ennél az autónál.
Mellesleg számomra még mindig nem lényeges a "kiemelkedő" autó, veszek én bármilyen márkát, csak megbízható legyen és számomra tetsszen kívülről-belülről. -
raczger
őstag
Tegnap voltam egy ismerősnél (aki segít nekem autókeresésben), aznap volt nála egy haverja olyan autóval, amit épp keresek és épp eladó. (BMW E46 320i Touring, faceliftes)
Nem adná drágán (1M), de elmondta, hogy vannak ám itt hibák, kb 200k km van az autóban és sok minden most jön elő. Amire még kb emlékszem, az a kardán (ott nem tudom mit kell cserélni, de egy jó szervíztől 200k-s ajánlatot kapott rá), első lengéscsillapítók, zörög a generátor csapágya, azt hiszem a klímával is van valami (talán a klímakompresszor is már hangosabb a kelleténél), hátsó ajtóknál ott valahol rohad a klíma miatt (állítólag ez típushiba). Hirtelen ennyire emlékszem, de kb 600-700k-t kellene költeni a most ismert hibákra.
Viszont 11 éves, első tulajos a kocsi, kicsit elgondolkoztam rajta, megpróbálom megbeszélni, hogy legalább hadd nézzem meg, mert hiába a sok hiba, mégis ismert előéletű autó, nem zsákbamacska. A keretből majdnem ki is jönne (ugye 1.5-1.6-ot szánnék most az autóra mindennel együtt). Ő és a tulaj próbál lebeszélni, nem csak az autóról, hanem a típusról is, csak az a baj, hogy az én igényeimnek egy ilyen autó felelne meg.
Mit gondoltok? Nézek én már mindenféle autót (talán már közel 10 típust és nézek hahun), már Swift Sporton is elkezdtem gondolkodni, de hát az meg az eredeti elvárásaimnak nem felelne meg (azt leszámítva persze tetszene). -
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
Declare #88235 üzenetére
Egyszerű a lényeg: egy szívó benzines motor sokkal egyszerűbb, mint egy turbódízel, a szívó benzinnél nincs turbó, részecskeszűrő (esetleg egr szelep vagy pd elem). Persze részecskeszűrő sincs mindegyikben, de a lényeg, hogy komplikáltabb, több alkatrészből áll az egész, és egyik se számít olcsó alkatrésznek.
Persze benzinesnél is lehet kettős tömegű, illetve ugye ott vannak a turbó benzinesek is.Természetesen szívó benzint is tönkre lehet tenni, de azért kevesebb dologra kell odafigyelni, ha rendszeresen volt szervizelve (10k km-enként olajcsere, szűrőcserék, meg ami ilyenkor szokásos), akkor jó eséllyel még 300k km-nél sincs semmi baja a motornak.
Persze a benzinesnél sem lesz garancia, hogy mindegy milyet veszel, mert úgy sem lesz baja, sokkal több a széthajtott motor, mint gondolnád (vagy csak nekem volt eddig balszerencsém a megnézettek között).
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #88145 üzenetére
Hát igen, azért reménykedek, hogy 1.5 körül is sikerül egy vállalhatót találnom, de én is egyre jobban látom, hogy 2 felett lehet biztosan jót találni.
-
raczger
őstag
[link]
Tegnap megnéztem, hát sajnos itt is ferdített telefonban a hirdető, azt mondta, hogy csak a bal első sárvédőnél van rozsda, közben pedig mind a 4 ajtó alja rohadt, hátsó kerékcsapágynak már volt egy kis hangja, generátor csapágy, újra voltak húzva a vezetékek a motortérben, sok volt a kartergáz, meg még egy-két dolog.
Magyarul szét lett hajtva az autó, nem figyeltek rá oda, egyszer pedig valószínűleg későn sikerült csak olajat cserélni. De legalább végre vezethettem ilyet is. -
raczger
őstag
Gyorsan változnak a dolgok, de hát nem igazán jutna idő ma elmenni már sopronba, de találtam ezt a közelben, már lebeszéltem, elmegyek megnézni a délután: [link]
Csak a kormány nem tetszik, de azt lehet cserélni -
raczger
őstag
[link]
Holnap délelőtt még küld 1-2 fotót, aztán lehet délután megnézem, eddig tényleg jónak tűnik. Elvileg nem volt sérülve, törve, javítva vagy fényezve. Második tulaj, ő végig a renault-nál szervizelte.
Ismerős akivel megyek, ez a fajta meganja van, csak 1.4 extreme, ő nagyon dicséri és ismeri a típust, ma megmutatta az övét és összességében tetszik (persze egy bmw vagy mazda6 még mindig jobban tetszik, de annyira ez is tetszik, hogy megvegyem, ha jó). -
raczger
őstag
válasz
runner 125 #87944 üzenetére
Igen, ennyiért nem igazán vennék autót már. Egyébként folyamatosan figyelem a v70/s60 vonalat.
Az a tervem, hogy vasárnap megnézem a fentebb linkelt bmw-t és talán még ezt az accordot: [link]Illetve megane-t sose néztem, de ezen most elgondolkoztam, nem tűnik rossznak (bár a kormány és a váltó túlságosan meg van kopva ennyi km-hez): [link]
Szerk: azt lehet nem is írtam, hogy tegnap délutánra a mazdát már levette a tag... Előkotrom a számát aztán felhívom, hogy eladta-e vagy mi van.
-
raczger
őstag
Következő célpont: [link]
Képről nagyon tetszik, ez a touring m packet, kb ez lenne a tökéletes autó nekem. Remélem hétvégén el tudok menni megnézni. -
raczger
őstag
válasz
tboy93 #87786 üzenetére
Ha megegyezünk az árba (és talán még foglalót is kellett volna adni), akkor vezethettem volna... Mindegy, hamar ott is hagytam ezek után.
(#87790) runner 125: Igen, sajnos úgy néz ki ez igaz, ismerős szomszédja most árulja a sajátját, na az elvileg tényleg patent, csak épp 2.5-öt kér érte.
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
Na felhívtam, állítása szerint tényleg csak a külső elemek sérültek (motorháztető, két fényszóró, illetve a sárvédők, mert a nyúlvány is sérült, a lökhárítót nem tudom mondta-e de gondolom az is cserélve volt), de a motortérben már semmihez nem kellett nyúlni. Az első tulaj Veresegyházi volt, szóval elvileg nem városi km-ek mehettek bele. Viszont ami picit aggasztó, hogy nyílt a légzsák (az is cserélve lett), de nincs messze, szóval attól szerintem még megnézem.
Közbe egyik ismerősömmel beszéltem, szerinte a korábban linkelt bömös jobban megéri az árát, azt érdemesebb lenne megnéznem ( erről van szó: [link] ). Eddig lusta voltam, de most már ezt is felhívom, kérek tőle fotót, alvázszámot, rendszámot.
(#87769) Dany007: az ülést már footy leírta, a váltógomb kopása pedig típushiba, elég hamar kopik, abból sajnos nem megállapítható, hogy mennyit ment (viszont szervizben egy kompressziómérés esetén sok minden kiderülhetne).
-
raczger
őstag
Mazdákat már csak fél szemmel nézem, de ez tetszik: [link]
Csak a szokásos miatt teszem be, hogy a hirdetés/képek alapján mi a véleményetek? Szerencsére ez közel van, szóval szinte biztos, hogy legalább megnézem. -
raczger
őstag
válasz
runner 125 #87441 üzenetére
Miért is? Én csak annyit látok ezeken, hogy valószínűleg szeret fotózni az eladó, vagy egy hobbifotós ismerősét kérte meg, hogy fényképezze le az autót.
(#87443) hdman: Hát igen, a felszereltség kicsit fura ennél az autónál, de manuális klíma is hűt, szóval annyira talán nem gáz. Igazából ez zavarna a legkevésbé.
-
raczger
őstag
[link]
Erről vélemény? -
raczger
őstag
válasz
järgenGuRu #87014 üzenetére
A Ford nem német márka
Hol marad a Porsche, Smart, VW, Gumpert, Barkas és még lehetne sorolni
?
Egyébként szerintem mindenki vegyen szlovén autót, még nem hallottam olyat, hogy olyan elromlott volna
-
raczger
őstag
válasz
ReSeTer #86986 üzenetére
Én is nézem a biztosítás árakat és teljesítményadót. Ha kérdezek itt a topikban valamit, nem kell feltétlen 4 ponton belém kötni, ha követnéd a topikot, tudnád, hogy ezeket az alap dolgokat nézem.
Nem állítottam, hogy ne lenne jó egy japán autó, sőt, eddig többnyire mazda6-ot néztem, egyet már majdnem megvettem, csak kiderült, hogy már elkopott a motorja. Na az egyébként vezetésben, mindenben nagyon tetszett, csak hát van pár gyenge pontja az autónak, ami miatt lemondtam róla.
-
raczger
őstag
válasz
tomcsi23 #86983 üzenetére
Most már igen, muszáj szép lassan kompromisszumokat kötnöm, hogy egy vállalható állapotút vegyek (és ne 2 év múlva). Összességében inkább kombit választanék, de ha korábban befutna egy jó sedan, akkor vennék olyat.
Ugye 2 hete majdnem vettem egy Volvo S60-at, ott már beletörődtem, hogy lehet sedan lesz.(#86984) ReSeTer: szivesebben vennék japánt, de accord drágább lenne, avensis kevésbé tetszik, a mazda6-ok pedig már leszerepeltek nálam. Nem azért ilyen, mert bmw, hanem ez az e46 forma egy kicsit úgymond régi álom, illetve szeretem a sportosabb autókat, amiben jobban érzed az autót.
A motor pedig mindegy, annyira sokat nem megyek, hogy számottevő legyen a fogyasztás, szélesítenem kell a keresési feltételeket, különben soha nem fogok tudni autót vásárolni.
-
raczger
őstag
válasz
zsolt19900 #86461 üzenetére
Totalcaron még a kis fogyasztásra a Citroen Saxot dízelt szokták ajánlani, spritmonitor szerint 4.7
-
raczger
őstag
válasz
DroneZ^ #86311 üzenetére
Fogalmam sincs, alkatrészáruházakba szoktam megnézni a drágább alkatrészek hogyan viszonyulnak egymáshoz két adott típusnál.
(#86316) zsolt19900: egyszer ültem még régen Lupoba, kicsi, nem megy, igénytelen kocsi, kb ez jött le akkor. Ha nagyon számít a fogyasztás akkor a szívódízeleket szokták még ajánlani, nem fogyaszt, tdi-hez képest olcsóbb a fenntartása cserébe nem is megy, szóval 1.7 sdi
Egy évben kb mennyit mennél? Sok benne a város, vagy inkább vidéki utakon, hosszabb távon használnád?Én szivesebben ajánlanék (bár előre közlöm, nem ismerem ezeket, csak fogyasztás alapján szimpatikus) egy japán benzinest, például ilyesmit, de az itt lévő honda fanok jobban tudják, hogy melyik civic-et érdemes nézegetni.
-
raczger
őstag
válasz
zsolt19900 #86309 üzenetére
Melyik Polo? III vagy IV? Spritmonitoron tudod nézni a fogyasztási adatokat, megnézed különböző motoroknál mennyi és levonod a következtetés. Nyilván, ha egy 30 lóerővel erősebb motorral csak 1 tizedet ugrik a fogyasztás, akkor az erősebb kell neki.
-
raczger
őstag
válasz
zsolt19900 #86307 üzenetére
Az erejéhez képest szerintem nem túl gazdaságos. 1.4-es vegyesbe 7.8 liter, 1.6 pedig 7.95 liter. Ebből látszik, hogy kevés lehet neki az 1.4-es. Én biztos az 1.6-ot választanám (na jó én igazából 2 litere motor alatt nem is vennék autót
).
-
raczger
őstag
-
raczger
őstag
válasz
roberto211 #86198 üzenetére
Peugeot 406
Haver vett október környékén egy jól felszerelt 2 literes benzineset, nagyon jó benne utazni. Csendes, gyári mélynyomóval a hangrendszer jól szól, ülések kényelmesek, fenntartása se drága.
Max 1 milláért már tényleg a legszebb példányokat kínálják, ki lehet fogni jól felszerelteket is (esp, tempomat, esőérzékelő, stb). -
raczger
őstag
válasz
roberto211 #86167 üzenetére
Egyet ne felejts el, bármit veszel, bármikor bejöhet egy komolyabb, váratlan meghibásodás/szerviz.
Két példa:
Héten majdnem vettem egy S60-as Volvot, 10 éves, kevesebb, mint másfél lett volna. Próbaúton megállapítottam, hogy valszeg kopott a kuplung, ok, ez nem probléma, hisz csak kopóalkatrész. Na de ebbe azt is beleszámítottam, mi van, ha egyből cserélni kell a kuplungot, de a cserékor szólnak, hogy a kettős tömegű lendkerékkel is gond van, azt is kellene cserélni. Na ez már ütötte volna a 300k-t valószínűleg. És csak kopóalkatrészről beszélünk. Ja és ez még csak nem is dízel, hanem egy 2.4-es szívó benzines.Másik:
Haveroméknak van egy mk1 focus 1.6 benzin kombi. 2-3 éve vették, szerelővel átnéztek és most el kellett vinni szervizbe, 2.5 hónapig nem volt autó, és 333k-t kellett otthagyni (motorgenerál és néhány apróság).Egyébként hitelre én se vennék autót, se mást, maximum házat/lakást. "Addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér." Én a helyedben most vennék olyat, amire van pénzem (vagy várnék egy kicsit) és majd ha összegyűlik egy normálisabb verdára, akkor vennék valami drágábbat.
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #86133 üzenetére
Ezt a gondolatmenetet alapul véve Swiftet pont ne... Aki engem oktatott, tűzoltó is volt, na ő azt mondta, hogy új swiftben se gondolkozzak (nem is gondolkoztam), mert azok sem sokkal jobbak biztonság szempontjából. Neki elhiszem, sok összetört autót látott.
Ja és ez a kezdőjogsis téma, nem tudom miért gondolja mindenki azt, hogy akinek friss jogsija van, az gyilkolja az autót. Aki 30 óra alatt nem tudott annyira megtanulni vezetni, hogy ne törje össze, ne égesse el a kuplungot, stb., az 20 év múlva se fogja jobban kímélni az autót.
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #86067 üzenetére
Köszi, akkor szerintem szimplán más többet ajánlott érte. Mindegy, nem volt korrekt. -
raczger
őstag
[link]
Még mindig fent van a hirdetés, pedig elvileg hétfőn elkelt... Lehet, hogy csak megijedt a szerviztől? Azt nem hiszem, hogy elfelejtette levenni, mert biztos hívogatják, ha elment volna akkor az úgy zavaró lenne. (Esetleg valaki megpróbálhatna érdeklődni, kíváncsi lennék mit mond egy ismeretlennek.)[link]
Ez meg ugye szombaton még csak fixen 1.6-ért volt eladó... Véletlen pont most akciózta le, egészen véletlen. -
raczger
őstag
válasz
jozefgucci1 #85898 üzenetére
Tökéletesen leírtad
(#85899) !Overdose!: ott is nézelődök, konkrétan bmw-ket, de többnyire lefingott kinti autókat hirdetnek nepperek
(#85900) molnarpeter: külföldi behozatallal kapcsolatos buktatókat leírtam, valakit megbízni, pl becsületes neppert, szerintem elég sokba lenne, nehezen hinném, hogy úgy kijönnék értelmes összeghatárig
(#85909) neduddki: ami nálam ma kicsapta a biztosítékot, az ennek a leírása (még ha igaz is, akkor is, tipikus nepper duma) [link]
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #85896 üzenetére
Hát pedig egyes emberek a Mazdát nem is tartják igazán japánnak, tegnap a szerelővel beszéltem, azt mondta, hogy a Mazda a japán autók Alfa Romeoja
(#85894) !Overdose!: Hát akkor mi az a titkos csatorna ahol mennek a tuti vételek? Az itthoni autóba van a legkevesebb kockázat, közel van, kevés üzemanyagpénz vész kárba, le tudom informálni egészen új koráig, ismerős szerelőhöz el tudom vinni. Ezek az előnyök kint nincsenek meg és összességében nem lesz olcsóbb, ha kintről hozom.
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #85892 üzenetére
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #85890 üzenetére
1.8 turbóval? Kösz nem.
[link]
Ekkora a kínálat. se nem kombi, se nem szívó benzines és az egyik automata... -
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #85887 üzenetére
Octavia? Nagyon fapad... Műszaki tartalma jó az autónak, de minden másban igénytelen számomra, illetve 2 literes benzines pedig ritka belőle nagyon. Nem az a baj, hogy nem tudom milyen autót szeretnék, hanem az ellenkezője, nagyon tudom, hogy mit szeretnék és abból nincs sok.
(#85888) Qru: Az lehet, most ezt csak példaként szúrtam be
Egyébként haverom öccsének van egy elvileg eladóba (aki amúgy autószerelő, hozzá vittem volna ma az S60-at), csak hát ő jóval többet kér érte, mint amennyit én szánnék.
-
raczger
őstag
Eddig Mazda 6 kombi, BMW e46 3-as kombi, Audi A4 kombi, illetve fél szemmel néztem a Volvo S60-okat.
Most, hogy tudom már, hogy nincs ez a luxusadó mifene, bevállalnék pl egy BMW 320i facelift kombit is akár. Lehet még elkezdem nézni a V70-eket is.
Szívesen vennék még 2002-től gyártott Accordot is (sedan vagy kombi), de az nem biztos, hogy beleférne a keretbe, ilyenre gondolok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest