- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
Yiggdrasil #178219 üzenetére
Az elvarasaidnak es a lehetosegeidnek eleg kicsi a kozos kereszmetszete.
Bar a fentebb linkelt 1.9 tdi vonal talan Leon/Golf 4 (van ennyiert?)/Toledo vagy akar olasz 1.9JTD Stilo/Punto/147?
Rozsdara erdemes odafigyelni. -
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #176016 üzenetére
Ettől nem mostanában lesz sok szavazó. Az meg hogy milyen a fővárosi autók összetétele, max stat alapján. Persze többször látni újat/újszerűt, luxust, ami tompitja a képet. De ha jobban belegondolsz, a mai forgalomban egy jóállapotú 10 éves Prius is 'újnak' hat, de ugyanez a helyzet egy hasonló korú Range-l is. Sok Fiat 500-t látok, azokból is a legrégebbiek 11-12 évesek. Lehetne még sorolni.
-
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #176006 üzenetére
Szerintem nem ugyanabban az országban élünk, Mo-n 14 éves az átlag autó életkor...jövőre, persze. Max lesz dugódij, de azt fizetni fogja mindenki, az itthoni helyzetet ismerve még az elektromosok is...
Illetve addig komolytalan amig nincs ki ellenőrizze és a büntetési tétel 15-30k. Persze lehet fogadni a jövő évi nb1 bajnokra is, esélye kb. ugyanannyi. -
Kickass
őstag
válasz
trassher #175431 üzenetére
Ha csak a szerelo gond amiatt ne zard ki, Debrecenben: Kornya Laszlo Mikepercsi uton vagy van egy olaszautos szerviz a Balmazujvarosin is, az O nevuk nem jut eszembe.
De mivel nagyreszt GM technika van a kazanfedel alatt lehet nem akkora ordoglakat egy 'mezei' szerelonek sem, futomu + sallangokat kb barki cserel rajta.
-
Kickass
őstag
válasz
Laca1212 #167731 üzenetére
Ha eredeti a km akkor ez ennyi, a sok tekert órás import (extaxi) lenyomja a jók árát is.
Tulaj hirdeti ergo be kell vele battyogni a márkakereskedésbe leinfozni, ha dupla biztositékot akarsz diagra teszik, több helyen tárolja a km-t nem csak az órában.
Ennyi km-el ez még bejáratós, ha normálisan használod (nem 2x5km távokra) és szervizeled (összes olaj, váltó is) sok százezer km-ig jó lesz. -
Kickass
őstag
válasz
hülyegyerek #166751 üzenetére
Öhömm, talán a kettőstömegűn kívül egyik se dízelspecifikus.
-
Kickass
őstag
válasz
Integrale #166744 üzenetére
Az, egy jóbarát most fog egy cirka 8-900k pénzmagot locsolni a soseelnemromló 2.2ictdi accordra, lehet több lépcsőben, vezérlés csere + komplett kuplung kettőstömegűvel, kormánymű, munkadíj meg az apró.
És akkor még tényleg nem romlott el rajta semmi...De ugye ezekbe csak olaj kell meg szűrő....
-
Kickass
őstag
válasz
Stylewars_kp #166088 üzenetére
A G Astrát az 1.7-l kihúznám, nagyon gyenge megpakolva (meg egyébként is).
Stilonál én figyelném a kasztnit, állitólag galvanizálnak az olaszok mégis sok autójuk rozsdásodik előszeretettel, ivek, küszöbök.
-
Kickass
őstag
válasz
Johnny_vT #165350 üzenetére
Mercedeses csoportok szintén zenész, megfejelve Kalányos Rodolfóékkal meg népes családjukkal
Hirdetések 99%-a a díszbika vagy az asszony pózol a frissen behozott hibátlan (értsd legalább félmilliót futott bécsi extaxi) S/E/C Merci mellett mint az élet császára.Érdekes, hogy az FB mennyire kinyírta az egyébként tök hasznos és moderáció meg kereshetőség miatt sokkal kultúráltabb fórumokat (ClubSeat, AlfaAmore, PuntoGT fórum, stb...).
-
Kickass
őstag
válasz
IMIIKE1998 #164578 üzenetére
Alkudj annyit, hogy kijöjjön az átirás.
Punto GT -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
slett27 #162888 üzenetére
Kb. két keresztkérdéssel megtudhatod magad is, hogy használta, sőt ha próbakörön ő vezet.
Nyilván ez kereskedésben nem játszik, de magánszemély tulajok ritkán tartják fejben, mások szerint hogy kellene vezetni, rutinból fog menni.Meg ugye azért az is megvan, hogy nem csak turbóst lehet szétgyilkolni? Mennyivel lesz jobb, ha kiderül 1000km-en egy liter olajat fogyaszt a kocsi, de kiszűrni ugyanúgy nehéz?
-
Kickass
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #162838 üzenetére
Vezesd le neki, hogy az analógiája szerint új autó=jó autó, régi autó=szar ==> új asszony=jó asszony, régi asszony (innen már ő is kitalálja)....
-
Kickass
őstag
válasz
426os #162632 üzenetére
Jól érzed, nagy katyvasz az egész, valószinűleg van gazdasági érdekeltsége TC-hez köthető embereknek, ezért a hype. És nem csupa jófejségből hozták létre, mint ahogy azt sokszor ők maguk is sugallják.
Mellesleg olyan kereskedők is hirdetnek minősitetten akiknél elég egyértelmű, hogy nem csak tiszta autókat árulnak (fent vannak hahun is, és máshol is felbukkan a nevük és/vagy van közösségi oldaluk ahol értékelni is lehet őket). -
Kickass
őstag
válasz
#46372352 #162497 üzenetére
Én max. trollkodtam.
De mivel azzal kezdted nem értesz hozzá, javaslom az ide vonatkozó szakirodalmat olvasgatni a témában.
Az ide kommentelő 'fotel-neppereket' szakértőnek nevezni (leszámitva azt a kb. 3 embert aki tényleg ért is hozzá), a diskurzust pedig szakmainak titulálni már csak hab a tortán.
A kommentjeid komolyanvehetetlenek (sic!), de azért szép próbálkozás. -
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #162413 üzenetére
A saját számítása szerint is kb. 25-30% a város.
Miről is beszélünk már megint? -
Kickass
őstag
megrendült bizalom? elbaszott klíma? Honda?
egy mondatban?csakis valamiféle soros féle gyíkember agitátor írhat ilyeneket, #ahondaazsosenemromlikel
-
Kickass
őstag
Apósomnak ML270 van, ha lett volna a facelift W203-ban ez a motor én is tuti a 270-l veszem.
Amit az az ML kap nem semmi, de soha nem hagyta még ott és ahhoz képest nem is vészes a fenntartása (jó egy futómű felújításnál egyszer otthagyott több mint 200ezret,de ő tényleg nem kíméli).El kellene döntened melyik vonalon indulsz el, azért egy új S-Cross meg az említett használt prémium SUV vonal nagyon nem ugyanaz.
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #161945 üzenetére
A problémamentes autó és a Legacy egy mondatban említése számomra már önmagában vicces.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #161281 üzenetére
Talán váltani kellene write only üzemmódból és véigolvasni a kommentet.
Prius meg se futja a 170et meg nem is csendes 130 felett
(persze ha csak trollkodás akkor nem szóltam)
-
Kickass
őstag
válasz
kisza25 #160612 üzenetére
Én a Skodát venném ha hosszútáv. Egy ~10 éves Fiat/Dacia lehet nem fog annyit érni a piacon, ráadásul én egyik korrózióvédelmében se biznék (pedig az olaszokat szeretem, de kb. 20 éve bizonygatják, hogy most már tényleg van normális korrózióvédelmük és eddig mindig kiderült a 10+ éves autóiknál hogy nincs
). Ellenben az öregem Fóbiáján ami idén lesz 15 éves és újkorától nálunk van egy rozsdapötty sincs, pedig csillaggarázsos volt mindig.
-
Kickass
őstag
válasz
bitpork #160075 üzenetére
Akkor viszont a sztori végetlenül egyszerű (szerintem).
Kinézed mi az a típus amit a következő X évre el tudnál képzelni és esetlegesen nem érintett ebben az egész hisztériában. Ha belefér az egyelőre virtuális keretbe, meghirdeted Teddyt és ha adnak annyit érte amennyit minimum szeretnél, akkor a két halmaznak van közös metszéspontja és öröm bódottá'. -
Kickass
őstag
válasz
bitpork #160060 üzenetére
Ne vedd ezt megint ennyire magadra, de kettővel lentebb van Munez kommentje illetve tényleg utána lehet olvasni. Pont te vagy aki most ebben a témában kapkod. Mo-n még jópár évig csak szmogriadós kitiltásról lehet beszélni és No-ban se úgy működik a dolog, hogy na holnaptól Stuttgart közigazgatási határáig mehetsz az Euro6 alatti kocsiddal.
Leírod hogy nem kell a TC-s hangulatkeltésnek felülni erre pont te írsz egy ilyen 'pánikkommentet'.
Játszani akartál, játszottunk, de legalább nem csak a most itt is nagyon népszerű vegyél gyorsan hibridet véleményt hallottad. -
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #159691 üzenetére
Bp-n is csak Euro4 és alatt lesz tiltás szomgriadó esetén az is 2019től. De pl. idén eddig hány ilyen nap volt?
Más magyar városban van ilyen egyáltalán? Debrecenben tuti nincs pedig elvileg ez az ország 2. legnagyobb városa.
Itthon szvsz még sokáig nem kell kitiltástól tartani. -
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159677 üzenetére
Lufifütty, a szénerőműeikhez meg nem nyúlnak illetve a 2020-ig vállalt szén-dioxid kibocsátás csökkentés is sz*rban, nekik kapóra jött a dizelbotrány van mire mutogatni.
Nyilván ezek az autók az erőfeszitések ellenére sem tiszta levegőt pöfögnek ki, de ez a probléma egy kicsi szelete csakhát ugye az autósokkal bármit meg lehet tenni, az energialobbival meg nem feltétlen. Sokan legalábbis igy gondolják és eléggé logikus.Szintén kérdés, hogy valósul meg, az ott se fog működni, hogy egyik napról a másik egy dizellel se lehet behajtani semelyik német városba, csak a hazai kattintásvadász un. újságirás szereti ezt igy eladni.
-
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159612 üzenetére
A prémiummal sincs gond ha valaki tudja mit vállal és előre kalkulál. Én pl. direkt eggyel magasabb kategóriát vásároltam, vállalva hogy öregebb ~2-3 évvel és magasabb a futása mint valami kisköbcentis akármilyen gyösznek.
De pl. itt a fentebb linkelt Opelek se biztos, hogy azt tudják amit kedves fórumtárs vár/hisz róluk.... -
Kickass
őstag
válasz
HKorn #159603 üzenetére
CSak egy a baj.
Mindenki új autót akar max. 1,5M forintért. Ez van, az embereknek nincs pénzük, de azért ami van a legjobbat szeretnék meg leginkább gondozámentest. Ez az ami nem működik és a legtöbben nem is tudják elfogadni.
Nemzeti sajátosság, hogy kell az autó, de fenntartani nem tudjuk.Azért az nem véletlen, hogy az újautó eladás még mindig nem úgy pörög és használtból csak bizonyos kategóriák mennek + az átlagautó életkor is csak öregszik.
Mindenki minimálpénzből szeretne csodaszekeret, amíg ez a mentalitás vagy az emberek anyagi helyzete nem változik (utóbbi rövidtávon és az egész társadalomra kivetítve nem reális) addig marad a panaszáradat meg horrorsztorik. -
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #158633 üzenetére
Ja meg füstadó..
Minden rohad ez igaz, csak nem mindegy mikor, meg hol. Amit előtte 2x kiflibe törtek az több helyen és hamarabb. -
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #158626 üzenetére
Deja Totálkár megírta, hogy a dízelnek reszeltek kész vége meg egyébként is kitiltják már jövő hónaptól Békéscsabáról is őket....
Most megvesznek minden szar szemetet ami szívó, majd megy a sírás hogy rohad/zabálja az olajat/az 1.6 is 9-10et kér tisztán városi üzemben...
Tényleg 10 millió birka országa vagyunk -
Kickass
őstag
válasz
hobizoli #158271 üzenetére
Egyébként jól csinálja a Nándi, az a fekete is patika. Meg alig van eladó PGT a piacon.
Akkor kellett volna venni mikor még a patikát se lehetett eladni 400k-nál többért. Vagy meg kellett volna tartani a kéket.De azt meg azóta úgy hallottam elbontották.
Csaby25: szerintem a BMW márkatopikban adekvátabb választ kapsz mint itt
-
Kickass
őstag
válasz
Jakab66[hun] #158260 üzenetére
jó kis GT turbo, bánom hogy nem tartottam meg
-
Kickass
őstag
válasz
Bad Pritt #157930 üzenetére
Milyen magas vagy?
Az ülőlap talán hosszabb a G-ben, a háttámla meg talán a Fabiaban kényelmesebb, viszont a fóbia középkonzoljában van egy kidudorodás engem a 190 centimmel kifejezetten zavart, bevertem a térdem és hosszabb úton se volt kényelmes nekitámasztani.
A családi autó egy Fabia, nekem volt G-m, az én véleményem, hogy a G az alap plüss ülésekkel is ég és föld a Fabiahoz képest. -
Kickass
őstag
válasz
#89874944 #157925 üzenetére
Pedig akkor nem is Waze-ztam
Jó persze volt olyan is hogy csak a Soroksárin álltam 45-50percet, nem is olyan rég mikor a kínai delegáció miatt kb az egész város meg volt halva.Hozzá kell tenni én nem élek Bp-n, csak az elmúlt ~3 évben viszonlyag sokat járok a fővárosban és olyankor a 'bázis' erzsébeten van, tehát onnan kb. minden messze van
-
Kickass
őstag
válasz
footy #157915 üzenetére
Debrecen - Város délkeleti feléből a nyugati ipari parkba volt hogy közel 45perc alatt értem el, ~9km
Budapest - XX. ker. Pesterzsébet -> III. ker. Graphisoft park szintén kb. 45 perc, visszafelé akkor voltak a nagy zűrök a Széll kálmán tér felújitása miatt emiatt kb. 1 óra, ~19kmHidd el gáz Debrecen, csúcsidőben arányaiban ugyanolyan retek mint BP., csak Bp. egy 2milliós főváros ott előfordul az ilyen, Debrecen meg egy 200ezres 'koszfészek'.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #157731 üzenetére
Nem 2008-as modell az tuti.
Sőt, ha tényleg az 5ös automata van benne akkor inkább 2006 előtti. 170lovas nem is volt belőle, bár az lehet csak a hahu hibája. -
Kickass
őstag
válasz
Gombinyó #156534 üzenetére
Ez így azért elég durva ferdítés, nem feltétlenül igaz.
illetve hozzá kell tenni, hogy rengeteg autót hoznak külföldről, 2007-2015 között az újautó értékesítés eléggé halott volt itthon, ami van az is nagyrészt céges volt.
+ a legnépszerűbb kategóriák 1-2m között szórnak.Egyébként a TC által annyira propagált (valószínű üzlti érdekek) jóautok.hu-n is vannak tekerős kereskedések pedig azt az oldalt nagyon nem olyan szlogennel hirdetik.
Németországban is tekerik, talán mind3. tekert órás. és csak hogy én is hozzak egy egyszemélyes mintát, az enyém is tekert import autó és nem itthon tekerték az óráját.
Más kérdés, hogy tisztában voltam vele.
Egyszóval a kinti se feltétlen fenékig tejföl. -
Kickass
őstag
válasz
Handball94 #155826 üzenetére
Ha közel van nézd meg. Lehet ex-rendőr Octavia. Bár azt mondja első tulaj, mégis ki van takarva a rendszám.
Talán ez a cikk segít felismerni ezeket. -
Kickass
őstag
válasz
grizlisandor #155409 üzenetére
Vidd el akár egy márkafüggetlen szervizbe felméretni, ahol gyári szoftverrel ki tudják olvasni illetve a mechanikai részeket (futómű, kormánymű, karosszéria) ellenőrizhetik.
Nézz ki egy szimpatikus helyet a környéken, hivd fel, egyeztessetek mire is lenne szükséged.
Ha komolyan érdekel akkor ne sajnáld erre a pénztJa és a mendemondákra ne adj, amelyik cseréről, szervizről nincs számla és nem látható helyen történt (itt kuplung) azt vedd úgy, hogy meg se történt.
-
Kickass
őstag
válasz
alázógyík #154367 üzenetére
Mivel írta is hogy a festékréteg rendben, ezek az összegek félrevezetők lehetnek az itthoni árakhoz viszonyítva. Nem árt óvatosnak lenni. De...
Itthon megveszik a bontott vagy utángyártott elemet meg letüsszentik elemenként 20-30ezerért és ha nagyon drágán jössz ki akkor is max 500euro a hivatalos kár.
Nyugatabbra két elem cseréje fényezéssel simán lehet 1500-2000euro, de jóval több is, autótípustól függően. -
Kickass
őstag
válasz
TayRol #154104 üzenetére
Ha jól tévedek az új TSI-k már szíjasak és a szívócsőbe is fecskendeznek így a két legnagyobb probléma, a láncszakadás illetve a kokszosodás ki lett küszöbölve. Első biztos.
Illetve 6os váltót emlitettél, de szerintem inkább áttételt kellene nézz, hiába egy 6os váltó ha ugyanannyit forog 6-ban mint más 5-ben.A saját véleményem az, ezek a motorok nem autópályás használatra vannak, a szívó szinte biztos, hogy sokat forog zajos és fárasztó hosszú távon.
-
Kickass
őstag
- Fiesta ST
- vmi egynyóctééé (pl egy Cupra Leon ennyiből már röhögve megvan)
- Grande Punto 1.4T
- vmi 3as bömbi, e46-ból kicsivel 2 misi alatt van 325Ci is (jóvan az nem heccsbekk)
- Corollából ha van még ép 1.8TSstb...
ja és nagyfeketekutyánál ott volt a smiley, az irónia detektor mindenkinél kikapcsolt
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #149664 üzenetére
156-ból is van ám V6
és azokra panasz sincs. Kasztni szeret hervadni, de ha talál az ember egy jót akkor alváz és üregvédelem.
-
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #149228 üzenetére
Senki nem mondta hogy nem lehet. De nem szeretnél nagy fogyasztást (ez relativ, van akinek 6L is sok, van akinek 10L se) és magas fenntartási költségeket.
Márpedig a városozás mindkettőt magával fogja vonzani. Ezek már nem pehelykönnyű autók, alulmotorizálva is max az A4 illetve a 3as BMW lehet. Én nem beszéllek le, nemrég vettem 12 éves ex-prémiumot jóval több km-el mint 200k
de nem is voltak ilyen elvárásaim.
-
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #149210 üzenetére
A felhasználás módjának és az igényeidnek nincs közös metszéspontja.
Minek évi 5ezerre sedan/SUV? Még ha megduplázod a futásteljesítményt se indolkolt. Más kérdés ha villantani akarsz vagy esetleg autóbuzériád van, az magyarázhatja a listádat.Utóbbi esetben viszont az évjárat és km fetisizmust kell elengedned, akkor találhatsz megfelelő példányt (mitől rosszabb egy 12 éves egy 10 évesnél? miért pont 10év?).
A szegmens ahol nézelődsz tág és nem az 'olcsó' fenntartásról szól.
-
Kickass
őstag
válasz
elistvan #148959 üzenetére
Édesapámnak van ilyen fóbiája, újonnan vette, voltam vele Horvátországban és Balcsin is kényszerből (épp nem volt saját vagy szerelőnél volt), a nemrég eladott G Astrám egy mennyország volt ehhez képest (azért ez sokat elmond
). Persze kérdés pl. milyen magas vagy. Középkonzol sarka nyomta a térdem, a bokám is kikészült a gáztartásban mivel nem tudtam eléggé hátratolni az ülést (190centi vagyok).
Ülj bele állítsd be magadra, próbáld ki. Akár más autókat is és hasonlítsd össze. Igénytelen jószág, cserébe tényleg nagyon fapad.
-
Kickass
őstag
válasz
CsakEgySrác #148631 üzenetére
Múlt hétvégén voltunk ott, sokat vártunk mire szóba álltak velünk, igaz sokan is voltak.
A kinézett autó 1 perc járás után dobta az ESP faulty hibát, 3 perc járás után vmi elkezdett benne csörögni és rázkódott az egész kasztni. Mondjuk a srác nem is nagyon védte a mundér becsületét, bociszemekkel nézte, hogy otthagytuk.
Facebook-on nagyon dicsérik őket, sanszos hogy 'fizetett statiszták'. -
Kickass
őstag
Pörgetem én is a topikot kicsit
Ajánljatok nekem autókat 1,5 millióig (pusztán vételár)
Legyen benne:
ABS
tempomat
légzsák (legalább 4)
klima
ha sedan a forma jó lenne vmi tolatóradarHa benzines: átlagfogyi 8,5-9 liter körül.
Ha dizel: DPF nélküli megbizhatóbb konstrukcióAmiket eddig néztem támpontnak: Honda Accord, SAAB 9.3, Oktáv 2, S60/V70
Illetve ami még inkább emocionális döntés lenne: E39
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146535 üzenetére
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest