- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Fiestát felejtsd el
. Az autó nem lenne rossz de az a motor... Siemens elektronika, siemens befecskendező rendszer, kettős tömegű lendkereke van változó geometriás turbója viszont nincs. Úgy megy mint egy 1.9 szívódízel, rendesen megszenved az autó súlya alatt az a gyenge motor. Amúgy nem rossz kis kocsi mert komfortos keveset fogyaszt jó a kormánya futóműve de ha egyszer bele kell nyúlni a motorba garantáltan az inged gatyád rámegy.
-
8th
addikt
válasz
zsolt19900 #74341 üzenetére
Fiesta mk4 1.8D Képzelj el egy alulmotorizált lomha tetű autót. Nem. Nem azt, egy annál is szarabbat. Megvan? Most képzeld el, hogy beleülsz de csak félig engeded ki a kéziféket és elindulsz vele. Na az 1.8D az pont olyan. Cserébe 90-nél 4.5-el elgurul és komfortosabb mint a swift. Én tuti ezt vennék 2kilóból.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Typhoon47 #74234 üzenetére
10+ évvel ezelőtt akkori munkámból kifolyólag találkoztam vele néhányszor. Míg Bazsó kifejezetten szimpatikus volt a szerénységével és világra való nyitottságával Winkler már akkor is rendszeresen belevágott az ember szavába beszélgetés közben, erőltette a lapos poénjait és folyton magát akarta a középpontba helyezni. Meg kell valljam nem kedvelem az ilyen embereket. Az egy ripacs ez a legjobb szó rá.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #74213 üzenetére
Legnagyobb az volt amikor talán az "első autós" égéstérben kijelentette, hogy ha valakinek csak egy szuzukira telik akkor az egy lúzer. Tényleg? És az minek nevezzük aki megvesz egy usa fost rálocsol többmilliót majd árulja itthon árulja külföldön de senkinek nem kell a szarja még ár alatt sem? A meghiusult pénznyelő motor projectjeiről már nem is szólva. Akkor ki is a lúzer?
Csodálom, hogy nem törik ki szabika nyaka a qrva nagyra nőtt arcának a súlya alatt. Ő oltogat és barmoz egészen pontosan "baromarcúz" le látatlanban másokat amikor égéstér adásokban rendszeresen ki kell javítani mert bizonyos alapfogalmakkal sincs mindig tisztában? A szerkesztőség többi tagjával ellentétben ő tipikusan csak egy feltűnési viszketegsétől szenvedő fontoskodó ripacs firkász, semmi több.
-
8th
addikt
Boltból hazafelé kíváncsiságból elkanyarodtam a gumis felé. Az udvar tele autókkal + három autós várt a sorára az utcán.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #73639 üzenetére
Nekem is rögtön ő jutott az eszembe.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #73379 üzenetére
Öltönyben tilos felszállni a bkv járataira?
-
8th
addikt
válasz
#27813376 #72902 üzenetére
"Értelmetlen erről vitázni, ha egy úgy állítjátok az igazatokat a közlekedéssel kapcsolatban, hogy szerintetek magától értetődő, nem engeditek el aki haladni akar."
Mi van? Te miről beszélsz jóember? 60-as táblánál mentem 60-al és úgy tolt a kamion, hogy a két lökhárító közt nem volt két méternél több! Övé az út röhögve átlát fölöttem senki sem jön szemből, előzzön meg de ne toljon!
Aradi illetőségű ismerősünk aki másfél évtizedig kamionozott most turistabuszt vezet megmondta a frankót. Ilyen helyzetekben (például útépítés, település belterület és mindenhol ahol bármilyen okból sebességkorlátozás van érvényben) a kamionosoknak valójában eszük ágában sincs megelőzni bárkit is sőt az a cél, hogy a lehető legtovább maguk előtt tudjanak tolni valakit mert úgy mindig a megengedett sebesség felett haladhatnak valamivel és még ha a mérnek is a rendőrök az előlük "menekülő" kocsiktól nem látszik a rendszámuk. Hát köszi, nesze neked ROMÁN sofőr mentalitás.
A megoldás: el kell venni a gázt és lelassulni ha kell akár ötven alá is ekkor mind kivágnak és megelőznek. Ha gyorsítasz azzal csak adod alájuk a lovat. Én be sem engedném ezeket az országba határtól határig vonat és annyi akinek nem tetszik kerüljön a szomszédos országokon keresztül. Éves szinten vagy egy tucat (sőt) ember életét ontják ki román kamionosok csak nálunk. Ezek miatt az állítólagos jó sofőrök miatt emberek halnak meg csak mert öntörvényűek és magasról szarnak a szabályokra.
-
8th
addikt
válasz
#27813376 #72878 üzenetére
Még ha alapvetően a furgon sofőrje a felelős a balesetért akkor is. Gondolj bele, mész kényelmes 150-el a belsőben látod, hogy ott egy kamion de nem fékezel mert minek az a külsőben halad. Majd az hirtelen fékez és berántja eléd a szerelvényt. Mivel addigra már bőven féktávon belülre kerültél ott te már hiába fékezel. Itt is ez lehetett. Egy kamiont látási viszonyoktól függetlenül qrva messziről meglátni és a furgon sem kétszázzal jött. Ha látja, hogy a kamionos indexel bőven lett volna ideje lefékezni legalább a kamion tempójára. Nem volt. Na most ehhez képest nézd meg a transit sérüléseit. Ott hirtelen irányváltás volt valószínűleg irányjelzés nélkül a mi váratlanul érte a sofőrt ezért nem is fékezett előtte. A nagyjából 1/3 átfedéses ütközés és annak mértéke is erre utal. Részben a saját hibája miatt nem volt ideje a furgon sofőrjének reagálni de teljesen biztosra veszem, hogy a kamionos egyszerűen ráhúzta a kormányt.
Egyébként felesleges itt a román sofőröket fényezned egyedül vagy ezzel az állásponttal. Kérdezz meg bárkit aki nemzetközi fuvarozásban dolgozik. Messze a román sofőrökkel van a legtöbb probléma nekik van a legtöbb balesetük. Talán nem véletlenül? Mikor az 51-es utat feltúrták hatvanas korlátozásnál nekem is jött már úgy a seggembe román kamion, hogy fékezni sem mertem mert teljesen biztosra vettem csak a kocsi tetejét látja a hátsó lámpáimból semmit sem. Mikor ott alszik egy gyerek a hátul becsatolva a gyerekülésbe és rádesik-lemarad-rádesik-lemaradot játszik egy buzi nagy kamion a seggedben máris nem annyira jó poén ez. Ha bármi váratlan történik ami miatt fékeznem kell simán lelök minket az útról. Az M0-is láttam már sávok között kóválygó román kamiont valószínűleg a sofőr épp elszundikált 1-1 pillanatra. Többször a mögötte haladó kollégája dudálására villogására tért vissza a saját sávjába. Legalább húsz autóból álló sor torlódott fel mögöttük mert senki sem mert elmenni mellette, aztán szerencsére eltértek az M5 felé. Nekem mondhatod, hogy te ennyit vezettél köztük és ők aztán micsoda jó sofőrök sőt előzékenyek meg figyelnek a többi közlekedőre kár, hogy ez nem így van. A helyi román viszonyok sem különösebben érdekelnek. Nem érdekel, hogy ott a fék nélküli veterán dácsiákkal is 110-el közlekednek ha kell ha nem. Ez itt Magyarország. Ha egy település határában 50-es tábla van kint nem szokták alá írni hogy kivéve románok. az 50 legyen 50 és ne 70-75-el döngessenek keresztül gyalogátlelőt buszmegállót útkereszteződést és mindent mást figyelmen kívül hagyva. Nem otthon van. Ha már úgy is annyit EU-zik kicsit szocializálódhatna már a román ha már egyszer otthon nem sikerült. Nekem meg ez a véleményem róluk. -
8th
addikt
válasz
Balupapa #72788 üzenetére
Én arra a kis időre tuti, hogy gyárit vennék vagy nagyon max. valami ilyesmit: [link] Ez 24-25k körül mozog újonnan és ahhoz képest nem egy nóném fos és elég ügyes is csak ugye mint általában az alsó-kategóriás autórádióknak ennek is pont a végfok része a silány, szóval olyan a hangja amilyen. Kis pénz kis foci. Viszont eladáskor akár jól is jöhet, hogy nem a gyári kazettás magnó figyel bent.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #72697 üzenetére
Bár az lenne [link]
-
8th
addikt
Fúwazze ez elég kemény [link]
-
8th
addikt
Azért csak csináltam egy képernyőmentést az utolsó 80 hsz-ről hátha valaki úgy dönt, hogy törli ezt a komédiát.
-
8th
addikt
válasz
rookie8906 #72431 üzenetére
Octavia kombi, Golf/Bora Variant 1.9 SDI vagy Fabia kombi 1.4 PDTDI. Szerintem.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
r6man123 #72363 üzenetére
Hosszútávon minden modern dízelt költséges szervizeltetni ebben nincs kivétel. Cserébe hosszútávon sokat spórolsz az üzemanyagon azonos modell benzines változatához képest. Neked kell eldönteni megéri-e vagy sem.
mod: Szerintem magasan ez a legrondább BMW az utóbbi két évtizedből. Még az X6-ot és azt a kretén forma 5 GT-t is utcahosszal veri. Elölről hátulról oldalról mindenhonnan bazi ronda.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #72316 üzenetére
Különösebben nem kellett tántorítani mindig is rühelltem az automata váltókat.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Haver vett 2001-2002 körül egy külföldi papíros seggbe vert hármas gti-t bontásra. Benne hagytak egy 3utas rainbow szettet és egy felső kategóriás jvc kameleon fejegységet igaz előlap nélkül. Örült a feje a kis homoszexuálisnak. A jvc itthon akkor volt valami 140k a rainbow szett meg 60-70 körül.
-
8th
addikt
válasz
#43960832 #71931 üzenetére
Nekem a feliciával egyetlen bajom volt, a kormány. Kretén szögben áll és a a vezetőtől enyhén jobbra esik nem pont szemben van. Egyébként egy puritán egyszerű strapabíró igásló. A csehek swiftje. Ha felül tudsz emelkedni a régi swift hiányosságain annál jobb vételt nem találsz.
(#71974) Tothgera30 az a libafos zöld kombi tényleg csodás...
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #71764 üzenetére
F@xt! Az IFA a leggyorsabb, mindig az van legelől!
-
8th
addikt
válasz
#43960832 #71580 üzenetére
Ezek alapján azt mondom neked a régi swift a legjobb választás. Ha az bármilyen okból 'nemgyerebe' akkor Skoda Felicia, Ford Fiesta mk5, Opel B Corsa, Fiat Punto mk1. Esetleg egy Renault Clio vagy egy Citroen Saxo bár én személy szerint utóbbi kettőt nem nagyon erőltetném.
-
8th
addikt
válasz
#10726912 #71574 üzenetére
Néhány évvel ezelőtt az Orfűi strandról hazafelé menet a kanyargós részen a buzi motorosok miatt majdnem meghaltam benne. Félre kellett húznom a kormányt és majdnem árok lett a vége pedig jó ha 70-el mehettünk lefelé. Az a futómű /Audi 80 2.3 sedan/ egy rosszul hangolt puha takony. Addig sem és azóta sem ültem annyira orrtolós kocsiban mint az volt. A quattro alatt legalább van egy feszesebb futómű és a súlyához méretezett fékrendszer az fwd alatt meg semmi. Gyorsabban vett kanyarban úgy elmegy az orra mint a picsa és amikor az ember váratlanul szembesül ezzel az nem túl jó érzés.
-
8th
addikt
válasz
#43960832 #71563 üzenetére
Mekkora autó kell, hányan használnátok és mennyit? Én három kiló környékén az F Astrát tartom az egyik legjobb választásnak valamelyik erősebb 8szelepes benzines motorral. Azok konkrétan agyonüthetetlenek a széteső beltéren és a rozsdán kívül semmi bajuk sincs ma sem. Alkatrész olcsó hozzá és minden szerelő ismeri. Nehéz vele mellé nyúlni. Vagy ott a sokak által semmibe sem vett Renault 19. Teljesen kulturált kis autó ha nem zabálta fel a rozsda azzal sincs sok probléma minden van hozzá szintén nem túl drágán. Golf 3 sem lenne rossz vétel de kivétel nélkül mindet lakatolni kell szóval ez kiesik. Olaszoktól Punto mk1 jó vétel lehet japánoktól meg szinte bármi ami nincs porrá rohadva. A drága japán alkatrész dumával ne törődj, nettó baromság.
-
8th
addikt
válasz
#43960832 #71540 üzenetére
Gömbölyű 80-ast tuti nem vennék. 20évesen már rozsdál rendesen, az elsőkerekesnek rettenet buta a futóműve és a súlyához képest veszélyesen gyengék a fékei. Meg eleve azt a messzeföldre híresen szar 1.8 90lovas motort kerülni kell ha jól be van állítva akkor is leeszi a fejed de legalább nem is megy. Ezt még megfejelni egy 4sebességes váltóval már földöntúli perverzió. Ha mindenképp 80-asban gondolkozol vegyél 1.6TD-t az sem megy de legalább kevesebbet eszik cca. 50ezerért van hozzá komplett papíros motor turbóval hűtővel kipufogóval. 3kilóért tucat jobb választás akad mint az Audi 80 mondom ezt Audi fanboyként. Egy 90-es mecha. difizáras quattro bármikor kéne de 80-as elsőkerekes nem.
-
8th
addikt
Nem azt mondtam, hogy kevesebb a hiba lehetőség. ezt te mondtad nem én. Én azt mondtam, hogy olcsóbb fenntartani olcsóbb tankolni és ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát. B5 Passat hol írtam én ilyet? Az 1Z egytömegűvel jött gyárilag... Picit jobb konstrukció mint a fentebb felsoroltak.
-
8th
addikt
Az egytömegű lendkerék akkora valószínűséggel megy tönkre mint egy benzinesé, soha. Ezt a hülyeséget hagyjuk már, amikor a benzines áll akkor mivel jársz? Na? Na? Csak mert valami öreg még nem feltétlenül szar is. Nincs szívás? Elég nagy szívás, hogy évi 50ezerrel többet hagy ott valaki a kúton a semmire.
-
8th
addikt
Miért ne? 1Z/AHU motoros VW TDI-t kell venni. Az egyszerű mint a Kiszel Tünde és lassan vas árban van minden többek között a motor és váltó alkatrészek is így ha idővel hozzá is kell nyúlni akkor sem kap szálkás agyfaszt. Kerülni kell a Pug 406 Break-et és hasonszőrű szopórollereket és nincs probléma. Nyugodtan lehet dízelt venni. 10e km alatt üzemanyagon simán megspórolja egy jobb casco árát.
-
8th
addikt
Ne legyél már nevetséges kérlek. Senki nem gyp-s vettük az adást, hogy számodra a megane a legjobb a világon. Örülj neki mi veled örülünk oszt annyi.
Mellesleg: [link]
- két légzsák
- szervokormány
- blokkolásgátló
- központi zár
- indításgátló
- riasztó
- hővédő üveg
- légkondi
- elektromos ablakok elöl
- rádió négy hangszóróval
- ködlámpa
- állítható magasságú vezetőülés
- osztva dönthető hátsó ülésekNincs szétrohadva a kritikus pontokon valószínűleg törve sem volt mert a hézagok mindenhol szépen futnak. A belseje sincs lelakva nem lógnak a kárpitok semmi sincs leszakadva kiszakadva letörve. Négy ember ugyanúgy elfér benne mint a megane-ban. 1.6 16v motor pörgetve jól megy ha nem nyomod akkor takarékos. A futóműve kényelmes és tartós. Az alkatrészellátására nem lehet panasz és az árakra sem mert régi swift/punto1 árszinten van hozzá a legtöbb cucc. Ha megvillantanál 400k kp-t azonnal a tenyeredbe csapna az eladó. Csak a hahuról még legalább két tucat autót lehetne itt linkelgetni de minek... autós kártyázzon veled más. Béke
-
8th
addikt
válasz
MunezXBK #70613 üzenetére
Az "kellemes". Én rég felgyújtottam volna és begurítom a nádasba. Már csak egy jó kis 1.5 dci féle csapágyprobléma van hátra és teljes lesz a gazdi öröme. Igaz újabb 150k kiköhögése után már tényleg jó lesz az autó (valameddig
). Made in France és most mindenki képzelje ide a Marseillaise-t.
Rá se fütty a lényeg az, hogy a pdtdi az szar mert hangos és drágán szervizelhető. -
8th
addikt
"Az Audi quattro hajtása az egyik legismertebb és legjobb ebben a ligában, de csak a hosszmotorosokban van ez, a keresztmotorosokban csak a syncro hajtás van."
Azért az elég csúnya lenne
. A klasszikus értelemben vett "syncro" hajtás a golf harmadik generációjáig bezárólag létezett. Ott ha kipörgött valamelyik első kerék jókora késedelemmel összezárt a hajtás és szabályozatlanul küldte hátra is a nyomatékot. Elég buta rendszer volt ami maximum arra volt jó, hogy havas úton könnyebben elindult vele az ember mint egy 2wd autóval de annyi. Nem nagy szám. Ezzel szemben a "haldex 1 és 2" ami az A4 alatt is van (+ TT, Golf IV és egyéb akkori keresztmotoros konszern autók) már sokkal okosabbak, mindig optimális mértékben osztja a nyomatékot a két tengely között és fékezi is a kereket ha az nagyon elpörögne. Ha a mostani haldex 5 rendszerekben lenne hátul egy mechanikus torsen ami nem a kerék megfékezgetésével próbálna tapadáshoz jutni hanem elektronikus beavatkozás nélkül osztaná a nyomatékot a két hátsó kerék között akkor az lenne a tökéletes hajtási rendszer. Hátul nem teker csak ha kell de ha kell akkor kihúz a bajból. A jelenlegi haldexekkel pont az a legnagyobb baj, hogy egy tengelyen belül nem tud összezárni így könnyen megesik, hogy az autó egyik oldalán vígan elpörögnek a kerekek közben a másik oldaliak nem hajtanak semmit. [link] (a videó vége).
-
8th
addikt
válasz
Fred23 #70469 üzenetére
Ilyen feltételekkel én egy Opel Corsa B 1.5 szívódízelt vennék vagy az 1.4 szívódízellel szerelt VW Polo-t. Ugyan vannak még alternatívák 150k-ig (VW Golf mk1 1.5D, Opel Corsa A 1.5D, VW Polo 1.3D, Peugeot 106 1.5D, Fiat Uno 1.3D, Daihatsu Charade 1.0TD) de azokat én személy szerint kerülném különösen az Uno-t és a Charade-ot. A benzineseket is kapásból kizárnám mert sokkal többet fogyasztanak mint ezek. Mondjuk azt nem teljesen értem miért ragaszkodsz az 37kW-ig kategóriához hiszen biztosításban annyit nem számít, hogy 50 lóerő vagy éppen 60 viszont így egy rakás autó kiesik amelyek sokkal élhetőbbek lennének mint ezek a kis ccm-s alulmotorizált nyúlketrecek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest