- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Ma láttam egy Saab-ot, azt sem tudtam hirtelen milyen, de olyan nem volt még, h egy autó hátuljába estem bele.
Nagyon ott van az a fenék.
-
runner 125
nagyúr
Volga 3111 4,5 milláért?!
"Az összeszerelése sok kívánni valót hagy maga után, mert ennél a példánynál nem törekedtek ezen a téren tökéletességre, hogy úgy mondjam. Gyakorlatilag akkor lehetne egy gyönyörű autót varázsolni belőle, ha valaki darabjaira szedné és újra, sokkal gondosabban összerakná, mert az illesztések nagyon csúnyák és felületesek. Ezek a képeken nem látszanak."
Dee, látszanak. Hirtelen nem tudtam eldönteni, h a motorháztető le van-e csukva rendesen, de ezek szerint le van.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
MunezXBK #63003 üzenetére
Elég csak beleolvasni Index-en a Volvo topikba, sajnos az összesé tré.
Egy részből nem éppen egy dinamikus váltó, más részből a problémásak is, s mint tudjuk szép összeg egy automata váltót rendberakni.A 163 és a 185 lovas D5-öknél már 6 sebességes a váltó, jó az ám.
"Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, a probléma a következő : a motor felől indulást követően a harmadik fokozat váltása előtt (automata) egy viszonylag halk csattanás hallható; csak a motor beindítását követő induláskor hallható, ha megállok és tovább indulok akkor már nem adja a hangot. Mindig pontosan kb. 1450-es fordultnál hallható ez a csattanás, múltkor probléma volt az automata váltóval, rákérdeztem, megnézték, szerintük nem a váltó csinálja (olyan a hang mint a Volvo kamionok sorváltójának a csattanása, csak persze sokkal halkabb). Én EGR-re tippelek, de igazából nem tudom.
A kocsi : Volvo S80 D5 (2002).
Előre is köszönöm a segítséget!""Régebben olvasgattam itt visszafelé az automataváltós javítási mizériákat, és most én is abban a helyzetben vagyok, hogy keresnék egy jó specialistát, mielőtt nagyobb javításra lenne szükség.
Az autó egy '02-es V70 D5, az 5 fokozatú Aisin váltóval, van a kocsiban 340ezer km is. Nem rég esett át egy, a volvo szervíz előírásoknak megfelelő öblítéses hajtóműolaj cserén, mert gondoltam az sokat javít a kapcsolási minőségen, meg amúgy se tudom mikor történt vele ilyen korábban. Jobb lett, de nem az igazi, gyorsítás közben ~35 és ~50 km/h óránál elereszti a fordulatszámot és nem vált fel, de ha elveszem a gázt, akkor szépen kapcsol és lehet tovább gyorsítani. Vannak alkalmak amikor kisebb rántás mellett végzi a kapcsolást, vagy épp megállásnál ránt egyet a kocsin. Tudom, hogy ez kevés a diagnosztikához, de hátha valakinek már volt ilyen és talált egy jó szakit a megoldotta a gondot. Bontott váltóban nem gondolkoznék, mert az is lutri, mint ahogy a fékszervo dobom is 2 hónap után elhasalt, és most lesek mint Rozi a moziban. Egy értelmes keretek között tartott felújítás jobb megoldásnak tűnik.
Emlékeim szerint valaki itt ezt a Bp. XIX. kerületi szervízt dícsérte és ajánlotta, de még találtam ezt a gödöllőit is. Tippek, ajánlások?Más, az állófűtésem 1-2 perc járás után kikapcsol, német nyelvű forumok szerint ez e benne lévő vízpumpa hibája szokott lenne, valakinek van ilyen élménye?"
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #62824 üzenetére
* kis futasú
.. csak siettem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #62823 üzenetére
Általános állapotán látszik h mennyit futott. Pedálok, kormány, ülés éle - főleg bőrnél, küszöbök, illetve az S60-nál a kezelő gombok állapota, és a középkonzol térd résznél lévő burkolat kopásszintje is mutatja a futott km-t.
Mivel nagyon széles a középkonzol, így a térd akarva akaratlanul is hozzáér és koptatja.
De, 120e km alatt nyilván szinte hibátlannak kell lennie mindennek.
Ha, lehet nézz meg többet, így lesz viszonyítási alapod.Egyébként nem lehetetlen kis fogyasztású dieselt találnod, van aki nem első számú autónak használja, mint pl. ahogy mi is. Évi 6-7.000km fog belekerülni, szóval nem esélytelen az efféle állás.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #62816 üzenetére
S60, csak h növeljük a Volvo tábort.
Viccet félretéve, szerintem a legjobb alternatíva ezek közül.
Konkrét típushibája nincs, automata váltósat ha lehet ne vegyél, de kb. ennyi.
Mindemellett elképesztő fogyira képes a 2.4-es diesel motor:Forumtárs, S60 topikból indexről, nekünk az eddigi fogyicsúcsunk 5,2.
-
runner 125
nagyúr
válasz
lsebestyen #62744 üzenetére
Pl. szélvédőragasztó.
-
runner 125
nagyúr
Ez van amikor nem az eszéért veszik fel a nagy mellű szőke ügyintézőt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
atti1848 #62386 üzenetére
Áh, szerintem nem fognak annyit engedni, ha csak nem találsz valami akkora hibát, amit már előtted is felfedeztek páran.. 190k-t még én sem tudtam alkudni az S60-nál, pedig részben ez a munkám.
Próba szerencse, lerakod az 1m Ft-ot, és megmondod, h ennyid van, adják vagy sem. De, szerintem utóbbi.
-
runner 125
nagyúr
..én meg évek óta az autoteka2000-től veszek autóhoz, motorhoz minden olajat. Mindig korrektet voltak, s a piacon szerintem a legjobb áron kínálnak mindent.
(..biztos hamis.
)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dluinet #62049 üzenetére
Szept. 9-én nagy buli lehetett neduddki-nál, tuti be volt állva.
-
runner 125
nagyúr
Noh, az első alkatrész amit cserélni kell a Volvo-n, az az ún. hidraulikus kinyomócsapágy.
..valamiért napok óta csökkent a fékolajtartály szintje. Fékhatás abszolút hibátlan volt, kerekeknél nem láttam csöpögést. Viszont, a motortérbe bevilágítottam a hétvégén, s az alsó burkolat felfogta...
30k-ért találtam eddig legolcsóbb LUK-ot. (Ezzel vagy Sachs-szal szerelték gyárilag is).
Nem tudom, h más autóhoz mibe kerül egy ilyen, de szerintem annyira nem durva.
..csak a "drága" Volvo alkatrészárak miatt osztottam meg a hírt, noh meg azért mert őszintén postolok a vasról. -
runner 125
nagyúr
"negatívumok
- minden tuning lámpa vagy repedt, vagy párás, vagy bemattult. Egyik első lámpán van egy kábelkötegelő is rögzítés gyanánt, másik szélvédőragasztóval tömítve jó vastagon.
- gyári festés sehol sincs, rozsda itt-ott
- hűtőfolyadék folyik valahol
- egyik gátló elfosta magát
- herélt 60-as kipuff rendszer végig, alapjáraton is ordít mint állat.
- klíma csövezés van benne, klímahűtő és kompresszor nincs.
- óra szerint 218e km van benne, gyűrűzni kellett, füstölt és ette az olajat
- az állapota tipikus az a nem tudsz úgy ránézni hogy ne láss rajta vmi hibát"Értem én persze, de ezeket a hirdetés belinkelése után ki mertem volna jelenteni.
..ezért nem értettem a csalódottság okát. -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
hurenzon #61736 üzenetére
"a volvok tetszenek, nem kell rá túlsókat költeni? A volvora mindenki azt mondja..."
A klasszik Volvo-k (melyekben még a saját fejlesztésű motorok vannak) nagyon megbízhatóak. Egyedüli gócpont az automataváltó lehet, de ez nem Volvo betegség.
Korábban szóba jött nálunk is a 3-as BMW, de már akkor iszonyú tré volt belőle a használt kínálat.
Ilyenből biztosan nem fogsz találni keveset futott, sérülésmenteset.2,4-ért meg garantáltan az E90 legalját kapod meg, ráadásul a kinézett példány a legfapadosabb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Laraxior #61705 üzenetére
Belőlem tuti nem élne meg egyetlen egy spoiler, karbonfólia, kispad és tuninglámpa gyártó cég sem.
Fel nem fogom h a szinte 99%-ban tökéletes gyári formát miért kell elbszni. Pláne, minek vesz akkor egy klasszik családi autót, ha "sportautót" akar faragni belőle.Győrben napi szinten látok a parkolóban egy Citroen Xsara Picasso-t atom brutál gagyi küszöbökkel, persze elől végigrepedve.
Anomália.(ui. Majd a héten lefotózom.)
-
runner 125
nagyúr
2 generációval korábbi, H Astra-d bátyját azért ne röhögd ki.
Akkoriban náluk ez volt a taktika, engedte a piac, h hasonló "extrákért" felárat számoljanak fel. Ha, meg nem kérted, 2,5-ért volt egy új autód.
Hozzáteszem nekünk is van itthon egy kombi F Astra, 99'-es, első tulajok vagyunk, a kerékív korrózión kívül soha semmi baja nem volt, nem régiben volt benne 240k.
Igazi igásló. -
runner 125
nagyúr
válasz
ReSeTer #61525 üzenetére
"Az extra listát is ugyanígy."
Nah ez szerintem kivitelezhetetlen, pláne úgy, h mi van, ha valaki egyedi igény alapján kért bele plusz extrát, vagy éppen mondott le valamiről.
De a teljesítmény, tömeg s egyéb alapvető infokat tartalmazó adatbázis a biztosítóktól már adott, csak meg kell venni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #61222 üzenetére
Persze, le kell szarni.
Ez a probléma az emberek nagy részével. Minden apró fasságot stresszhelyzetnek élnek meg. Egy ilyen szituációra én biztosan nem pazarolnék felesleges energiákat... nem még ilyen gyermeteg ötleteken agyalnék, h mikor dugjak krumplit a kipufogójába. Nemá.
Arrébb kell állni oszt kész, ha meg legközelebb is papol meg lehet kérdezni tőle h miért zavarja ha odaállsz, hisz eddig is ott állt mindenki, ha nem volt hely.
-
runner 125
nagyúr
De most gondolj bele, 5,1 LE-s motor 11,3Nm-re képes.
..és még a Honda-k nyomatékszegények, mejjik bolond terjeszti? Ide vele!
Úúú, ez egy ékes Honda termék!
A Honda erre lehet a legbüszkébb, egyszerűen ebben ölt testet a sok év alatt elfogyasztott megannyi millió rizsszem által nyújtott komoly energia, így a mindenre precíz japán mérnökök kiélhették az összes ambíciójukat benne.
Nem is merték publikálni a sebességét, pedig ennél gyengébb termékek is tudnak 250m/h-val süvíteni, hát egy ilyen Honda... -
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #61090 üzenetére
Mert van egy megbízható, évek óta bevált rokon szerelője a családnak, noh meg évi 6000km-es futással minek vigyem?
H azt mondják szép szép, átnéztük, minden ok, 40.000 lesz plusz Áfa.
lsebestyen
Jól néznek ki ezek a Vectra-k, de a szóban forgó tuti valamilyen céges flottaautó volt, noh meg teljesen fapad. Kurblis hátsó ablak azért már 2004-5-ben is kuriózum volt, pláne ebben a kategóriában.
-
runner 125
nagyúr
..én sem azt írtam, h meg kell venni, csak szimplán ha szép az állapota, és kicsi a futása, egy megnézést megérhet.
Coupe autónál szerintem nagyobb az esély a kisebb futásra, mivel gondolom ez is kintről van így használhatták 3. 4. autónak, mindemellett remélem azért te sem áltatod magad azzal, h egy vezetett szervizkönyves autónál tuti biztos garantált a km. Volvo szervizbe az S60 sem fog menni (legalábbis nincs tervben), de attól még mindent meg fog kapni, időben és precízen. -
runner 125
nagyúr
válasz
vendingo #60718 üzenetére
Jimny szerintem abszolút hobbyautó, de csak városba meg minek?
100-as utazó már már sok neki, s ahogy te is írod, szó szerint fapad.
Noh meg az 1.3-as motor kicsi alá, 10-et simán benyalja.Egy TT, SLK, CLK szerintem nem az olcsón fenntarthatóak között szerepel, persze kérdés mennyit mennél vele egy évben.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60702 üzenetére
"- Milyen az amikor.. 5000-nél bekapcsol..., behúz a VTEC, vagy rosszul mondom?
- De jól, teljesen jól mondja, igen. Igazából leírhatatlan egy érzés."
- Miért is?
- Mert, igazából nem történik semmi." -
runner 125
nagyúr
"A "Z" betűjelű rendszámtábla kiadásának feltételei:
Igazolni kell egy adás-vételiszerződéssel, számlával a gépjármű tulajdonjogát
a Magyarországon forgalomba helyezett jármű esetében a jármű forgalomból történő átmeneti kivonását kell kérni járműnyilvántartásból külföldre történő értékesítés miatt
Magyarországon nem forgalomba helyezett, de Magyarországon külföldre tovább értékesített gépjárművekre is kiválható
Külföldi állampolgárok igényelhetik kizárólag vagy olyan magyar állampolgárok akinek nincs magyar bejelentett lakcíme vagy tartósan külföldőn élő magyar állampolgárok, akik rendelkeznek külfőldi okmányokkal ( külföldi személyi igazolvány, külföldi útlevél)
forgalmi illetve törzskönyv bemutatása szükséges az ideiglenes forgalmi kiállításához ( törzskönyv nem kell minden esetben)
az állandó forgalmi rendszám leadása kötelező
A "Z" rendszámtábla csak olyan járműre szerelhető fel, amely a közúti közlekedésre alkalmas műszaki állapotban van
30 napos kötelező biztosítás a "Z" rendszámra szükséges
egyéb eljárásokkal kapcsolatos esetleges papírok (opciós vételi jogról szóló törlési nyilatkozat stb.)
"Z" rendszám költsége 13.000 Ft
"Z" rendszám ideiglenes forgalmi engedélyének díja 2.500 Ft
Kérelemre történő átmeneti kivonás külföldre értékesítés miatt 2.300 Ft
ezen felül van a 30 napos biztosítás díja, amely biztosítónként változik. (2013-s évben a legolcsóbb biztosítás személygépjárműre 9.100 Ft, tehergépjárműre 13.000 Ft az Allianz Hungária biztosítónál.)
"Z" betűjelű rendszám ügyintézési díja 10.000 Ft, amely tartalmazza a komplett ügyintézést beleértve a biztosítás megkötését is, de a biztosítás díját nem.
Továbbá eljárási költségek még felszámításra kerülhetnek pl.: opciós vételi jog törlése, köztes járműkereskedő bejegyzése stb."
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest