- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #136921 üzenetére
Én érzem/éreztem, hogy kicsit olcsó, dehát egye fene egy szemlét kap ma a skodri. Odamegyek, hidegen kitaposom a belét, meglátjuk mekkora motoralkatrészeket köp ki hátul
BigBlackDog neked is: Suzukit nem kér köszöni szépen, és még az én ráhatásomra se volt szükség Omega az igazából az én agymenésem volt, csak találtam egy szép példányt. Én Opelt raknék alá, de ő nagyon VAG -os, és főleg a régiek esetében, annyira nem is tudom hibáztatni. A tuti tippem egy 8 szelepes F Astra vagy Golf 3 lenne, de egy pillantást megér ez a skoda. Elég leharcolt a hátulja, esztétikailag rotty. Illetve "húnagymotorosbazdmegsokatfogyasztnemvesszükmeg", szóval hátha ez a keresztmetszet az, amiben lehet értelmeset kapni, mert nincs rá kereslet. De köszönöm a véleményt, nem tudok vele vitatkozni
F Astrából a 16V (opelesként, topic lakóként költői kérdés) az necces, ugye? 8V van a családban, meg későbbi genes 16V is, de az első gen 16 szelep az kicsit hibrid, csak nem úgy, hanem fele motorolaj, fele benzin
-
footy
addikt
válasz tboy93 #136938 üzenetére
Rohad az mar 2 evesen is, az autobild dauertest-jet sem huzta ki.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboy93 #136983 üzenetére
Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz tboy93 #137261 üzenetére
Ha a Fiat tetszik a forumtarsnak... akkor abból a legegyszerűbbet választanám.
Első autó lesz, kezdetnek elég szvsz, nekem kispók volt az első (1990), a csaj is elfért benne.Én magamnak már nazi gépet veszek csak, de nem akarom erőltetni arra, aki nem azt érzi
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tboy93 #137467 üzenetére
Persze, en ezert nem is ajanlottam a G6-ot.
(Ha szivo vs turbo(mondjuk egy nem problemas T-jet) oldalrol nezzuk, akkor is kis odafigyelessel(hidegen nem rugva, kisebb olajcsere periodus) hasonloan tartos/"koltsegmentes" lehet mint a szivo)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #138018 üzenetére
De akkor is, maga a párosítás, tényleg a vicc kategória.
Meg egy gyári színes naviért elkérnek újonnan még a legkommerszebb márkáknál is minimum 3-400k-t, prémiumnál 7-800-at, addig egy villanyos hátsóablakpár jó ha 60-80k felárat jelent, de van ahol lazán bealkudható.
H nem fér már bele? Tényleg érthetetlen számomra is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138028 üzenetére
Engem zavar benne a hiánya, nem lehet úgy kiszellőztetni az autót menetközben normálisan.
x óra pályázás után, egy kis torlódásnál nem árt(ana) lehúzni mind a 4et 1-2 percre.
Vagy álló felforrósodott autónál se lehet első 2 vel szellőztetni normálisan.
Vagy menet közben résnyire lehúzva a jobb oldali első+hátsó ablakot,(Így ér a legjobban a levegő huzatmentesen)Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138033 üzenetére
VAG-nál amiben van comfort elektronika, már Golf III-tól felhúzza zárásra az összes ablakot.
Az enyém úgy van megoldva, hogy a tetőablakot nem zárja, mert ha jó idővan bukón hagyom, a szellőzés miatt, és nem is olyan forró így.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #138018 üzenetére
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 evehaladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #138028 üzenetére
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis isamugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott feletteIgnis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
több drón kell ;P
-
trassher
addikt
válasz tboy93 #138044 üzenetére
Én ali-ról rendeltem ami a képen is van. Elemet kicseréltem magamnak, nagyon maximum 2000 forint volt az akció. Ez inkább műanyagos mint gumi de nem is fog beszakadni az biztos. Ignis kulcs ugyanez, ott is cseréltem már faternak házat + gombokat.
sagesz93: Ezt mi hoztuk ki 0 kilométerrel 2006-ban. Kb. a tökéletes autó az öregnek mert a műszaki dolgok abszolút nem érdeklik és neki az autó is csak egy eszköz amivel eljut A-ból B-be. Szerintem elég csak annyit mondanom hogy autókozmetikás ismerősöm tavaly szeptemberben csak azért vállalta el mert jó barátok vagyok. Baráti alapon kért 17K-t úgy, hogy 3 napig nála volt a kocsi.
Redmi Note 7
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #138115 üzenetére
Egy jó érzékenységű 25-s bőven elég kell legyen a hozzá méretben passzoló zárt ládában(Legtöbb esetben 22-28l-es), az ilyen kategóriájú autókban, feltéve, ha magadnak zenélsz, és nem az utca népének.
De, ez már inkább hifi topicba tartozna...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboy93 #138115 üzenetére
+1
A jbl 64l-es, amint írtam is anno, alkalmi vétel volt a teljes szett, így nem volt kérdés, hogy megveszem. Viszont így is vissza van tekerve a láda erősítője. Egy 20-25-ös zárt focal teljesen jó lenne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #138239 üzenetére
mondjuk ja, 1M alatt 7gen tuti lesz jo
lehet a verebet várókat ki kene hagyni, hondabol sok a tullihegett aru auto, hogy fapad es 1.2M, mert ez egy honda
oszt...?
vki 5gen-t arul 800k-ert
az is hol el?meg rakoltott x-t es azert tobb
az a karbantartas resze b+több drón kell ;P
-
adatfalo
senior tag
válasz tboy93 #138239 üzenetére
Most néztem, és 750k ért csak az alja van, igaz 950k ért már volt 1-2 szebb darab, de az akkor se jön ki 1milkára mindennel együtt. Igaz, csak a Te és mások tapasztalataiból pedig úgy gondolnám, hogy 1.4 gyenge lenne bele, inkább az 1.6, akkor meg már megint szűkült a kör.
Én is dilemmában vagyok, van 1.8m -m és nem tudom, hogy mit vegyek, mivel továbbra se létszükségletem a kocsi, így lehet gyűjtök még egy 8gen civic-re, csak, hogy csatlakozzam a klubbhoz.
[ Szerkesztve ]
www.adatfalodesign.hu
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #138456 üzenetére
a 0-100 az mindig csak 1 adat a sok közül, ez meg nem jellemzi a motor nyomatekossagat, rugalmassagat stb....azert viszonylag kevesszer futod a 0-100 at Te is gondolom ellenben 30-50, 50-100, 100-120, 130-150...jo pelda erre az en 1,7 cdti astram. Haveromnak ugyan ez van csak 1,6 szivo. Multkor kicsit hajtosban tettünk meg autopalyan/föuton egy 150-200 km es tavot, ö ment elöl, en követtem, ö ismerte az utat, en nem annyira es mindig nekem kellett elemelnem a labam a gazrol, hiaba azonos kb a kettö kocsi teljesitmenye, hatarozottan jobban ment a dizelem. Aztan nap vegen vezette az enyemet egy rövidet es az volt a reakcioja, hogy baszki ez raketa pedig nem, söt az öve a 0-100 at picit jobban futja, de a mindennapi hasznalatban, varosban, rugalmassagban ezerszer jobb. (ez csak olyan kis tapasztalati szösszenet)
es akkor ezek utan irom, hogy az 1.8 as v40 volo az nem csak a 0-100 at futja sz@rul, de elözni is kinszenvedes vele....hat akkor egy 1,6 en minden ismeröst lebeszelnek rola, akar szaguldozos, akar nem.
(#138450) w333 200lo abszolut nem sok. Ha palyazol nagytempoval böven kellenek a lovak/Nm ek. Plane egy kombiba....ettöl függetlenül egy R designos kombi nekem is inkabb vicces....a vezetesi elmeny, sportossag nem attol van, hogy egyenesben presel az ülesbe....hanem kanyargos uton, csuszos uton egy kombi ott pedig csuszik maszik sodrodik...egy limohoz vagy roadsterhez kepest. Egy kombi legyen az ami...pakolos, utazos, komfortos auto....egy nagy dizelt bele, ami tol mint a mozdony es csok nekem ez a kombi
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #138916 üzenetére
mert nincs benzines 3,7M alatt? 4,1M-ért meg újat veszek, amúgy leírtam, nem olvastad végig azt az 1 mondatot?
3M-ért szeretnék, de 3,2M a plafon és valami olyan lesz 100e km futás alatt, mert az még 4 év garos, amit én nagyjából ki is tudok használni.
(mostaninál klímahűtőt cserélték 0Ft-ért garban 5 éves kocsiban)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
humax
senior tag
-
#16514048
törölt tag
válasz tboy93 #139896 üzenetére
"Ilyen baszom nagy suv-okat szerintem nem érdemes benzinmotorral venni, nagyon sokat fog enni."
Ezt sosem értettem, hogy miért a fogyasztás a szempont azoknak, akik ilyen kocsit vesznek. Spritmonitoron gyorsan megnéztem, hogy a Q5 benzines és dízel változatai között mekkora a fogyásztásbeli különbség, 2-3 liter jött ki. Akinek van 15 millája kocsira, azt szerintem nem vágná földhöz, én legalábbis biztos benzinest vennék már csak a kulturáltabb járás, meg a normális hang miatt is.
Bár ilyen SUV-oknál még elmegy, de ránéztem mostanában az E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is, mert a katalógusban az fogyaszt a legkevesebbett, röhej, hogy egy újkorában több tízmilliós autónál is ezt nézik emberek.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz tboy93 #140427 üzenetére
Városi használatra kellene, egy magasabb építésű hasonló autó, ami árban max 1.2M-ba megáll.
Nem találtam jobb alternatívát.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz tboy93 #140429 üzenetére
Néztem még C-Max-ot, Merivát de sajnos árban magasabb, vagy ami árban jó, az rengeteg kilométeres.
Jó állapotú SX4 Suzuki sincs ennyiért.
Focus alacsony a szüleimnek, nehezen szállnak ki-be. Nem sok lehetőség maradtÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz tboy93 #140431 üzenetére
Jobban örülnék 1.6 benzinnek, de ritka mint a fehér holló....
Jaja, szerintem a hirdetés is korrekt, mindjárt rendszám alapján le is kérdezem. Előtte kíváncsi voltam a véleményekre, hogy van-e valami kifogás ellene A rugókat néztem én is. Erre is rákérdezek majd.
Köszi.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej