Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz h1ght3chzor #118939 üzenetére
opel astra f, nagy mazlival astra g, punto II, mazda 323
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #118994 üzenetére
Nem ertek egyet. Ennyi erovel a dizel is fillerbaszas mert kevesebbet eszik tole az auto. A fillerbaszas nalam az X6-on 8 eves slick gumik meg az 50k-s olajcsere periodus.
A gazositasnal szerinted mi baja lesz az autonak? Jol ertem, hogy ha te meglatsz egy 3000-es v6-ot, szep hanggal, akkor csorgatod a nyalad, de ha felnyitod a csomit es kiderul hogy gazos akkor mar nem is kell? Lol. Az szakszervizben beszerelt lpg rendszerek igenis jol mukodnek es nem is veszelyesek. Fater astraja gazos, olcsobban jar vele mint egy ezres suzukival. Hatulrol megtoltak zebranal es nem robbant fel mint a filmekben
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #118996 üzenetére
Jo de akkor a dizel miert nem fillerbaszas az lpg-vel szemben? Azt is sporolas miatt veszik az emberek. 3.0 tdi-k nem fillerbaszok? Nyilvan ha veszel egy gazos autot, nem kotelezo gazzal tankolni, benzinnel is eljarhatsz vele, sot le is kotheted a komplett rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #119004 üzenetére
Engem nem izgat tulsagosan. Civiccel kenyelmesen elmegyek 600km-t, mire kell ennel tobb? Nekem ez kb 1.5-2 hetre eleg, de ha hetente kene tankolnom az se zavarna. Ha meg palyazok akkor ugyis ki kell allnom 200-250km-enkent pisilni/kavezni, akkor meg mar tudok tankolni is...
-
nagyúr
válasz oliwire #119156 üzenetére
Ha ilyen gyorsan ossze tudod rakni a penzt, akkor miert vennel fel hitelt? Kifizetsz egy rakat kamatot foloslegesen, aztan meg az elotorlesztesert is fizetned kell majd. Szerintem rakd ossze az 500k-t fel ev alatt, aztan vegyel egy autot
Nekem egy ev volt osszerakni a casht a kocsira, de egy percig nem banom hogy nem vettem fel hitelt
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #119159 üzenetére
Legyen eszed, félmillióért Suzukit vegyél
(#119163) oliwire Mérlegelni kell, tudom milyen, én is hasonló cipőben jártam
(#119165) tresh
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Szia! Nekem ilyen civicem van, csak facelift elötti Alapvetően jó autó, de van néhány típushibája amire érdemes figyelni vásárláskor.
A motorjaik jók, nem szokott vele probléma lenni, annyi hogy lehetőleg 0-5w olaj kerüljön bele és ne 10-15w. Városban az 1.4 is elég fürge, pályán már hangos (130km/h-nál 3500-4000 rpm), nálam az 1.4-es 5.3-8L között eszik, a 18.000 km összesített átlaga 6.6L/100km. 1.6 talán ha fél literrel eszik többet. Vezérlés cserénél figyelj, hogy csak gyári feszítőgörgőt vegyél, az utángyártott görgők hamar tönkremennek és azt a motor nem köszöni meg. Nálam a vezérlés csere (gates szíj, gmb pumpa, gyári görgő, dayco gener. szíj, hűtőfolyadék, munkadíj) 72.000 Ft-ban állt meg.
A váltó rövid áttételezésű, nagyon pontos darab. 120k km-enként vagy 5 évente illik lecserélni benne az olajat, de csakis honda mtf3 típusú váltóolajat szabad beleönteni. Hajlamos a nyelestengely csapágy meghalni a váltóban, ennek járó motornál jellegzetes hangja van, javítása drága, simán rácsúszhat 70-100k.
A futóműve jó, bár én aláraktam egy eibach pro kit szettet, így gyakorlatilag olyan mint egy gokart Vásárláskor át kell nézni az egész futóművet, a magyar utakat nem nagyon bírja és nem olcsó felújítani.
Rohadni nem nagyon szokott, csak ha törve volt és szarul lett megcsinálva, viszont bontott elemekből nincs sok és az is horror pl. 45k egy bal hátsó üres ajtó és azt felejtsd el, hogy találsz színazonosat!
Beltér olyan japánautós, kevés extra van benne. A vezető oldali ülés magasságállító mechanikájában eltörhet egy pöcök, emiatt lötyöghet az ülés. Kuplung benyomásra nyüszöghet, zsírozással megoldható. 5-en 900km-t simán letoltunk benne (3 férfi 2 nő), hátul középen nincs kardánalagút, így aki középen ül annak sem kell idióta pózban utaznia. Klíma jól hűt. Csomi elég nagy, viszont kevésbé jól pakolható (kicsi a nyílás).
(#119206) Halver Szerintem nem kell elfelejtenie attól, hogy pályán volt használva Sőt, szerintem még jól is jár vele, mint fentebb írtam 150km/h-val letoltam 900km-t az 1.4-el, ez kb 4500rpm, Német szakaszon az 5 fővel óra szerint 195km/h-t is mentünk, hazaérve a ~2000km után 0 olajfogyasztás. Az autópálya a legjobb dolog egy autónak, végig üzemmeleg hőmérsékelten pöfékelhet...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #119209 üzenetére
Hja, összesen 2.000 km-t mentünk, legtöbb helyen 150km/h óra szerint, németben kicsit odapörköltem neki. 5 fő + mindenkinek egy heti cucca (460L-es csomi fullon), plusz klíma, az egész útra levetítve 7.5L-es átlagot hozott. Ha lassabban megyek simán beérte volna egy literrel kevesebbel, de így is 10 óra alatt értünk ki.
(#119210) bitpork nem ismerem annyira a VAG motorokat, de a d14z5 5.500RPM-nél adja le a teljesítménye maximumát. Szép lenne ha 3500-4000-nél nyelné az olajat mint kacsa a nokedlit
(#119212) kalmanchris És mégis melyik accordot? A 7gen accord az nem ez az árkategória, inkább 2M körül vannak belőle jók. A 6gen meg jóval öregebb, jó eséllyel már rozsdál is, arról nem is beszélve hogy 1.5-2x annyit eszik mint ez a civic
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #119213 üzenetére
130-140-et bírja simán az ezredes, fater anno 150-nel ment le Győrbe vele
-
nagyúr
válasz (ADAMKA) #119438 üzenetére
A büdös életbe nem vennék közösen autót senkivel, max az asszonnyal, de azt meg úgyis egy kasszából tartjuk fent és azt veszünk rá amit mondok Gondold át ezt azért, már a tankolás is macera, ki-mikor-mennyit ment a géppel, ki tankoljon már megint, miért pont én - mért' nem Te, pedig többet használtad, alattad lett defekt miért én fizessem, miért ilyen olajat vegyünk bele a másik olcsóbb, minek új gumi jó ez még, most nincs pénzem erre stb...
-
nagyúr
válasz fi:zi'k #119441 üzenetére
Persze, én is használtam közösen faterral a gépet, de mindkettőnk fellélegzett miután lett saját verda. Nem kellett elkunyizni, akkor jöttem-mentem az autóval amikor akartam. Én inkább ülnék egy suziban egyedül, mintsem a mostani civicemben osztozkodva mással. Pedig imádom a civicet, de az elsődleges szempont, hogy bármikor gondolkodás nélkül autóba tudjak ülni, utána jöhet a kényelem, gyorsaság, hifi stb.
Most is totál szarul érzem magam, hogy 1-1.5 hétig szerelőnél van az autóm és anyáméval kell menjek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #120220 üzenetére
Viszonyításképp, most lett kész a lakatolás + fényezés a gépen.
Bal hátsó ajtó és bal hátsó sárvédőív lakatolása, fényezése (fényezés 20/elem). Küszöbök autó alóli fele, hátsó futómű bekötési pontok, hátsó híd, vonószem körül, jobb hátsó ülés alatt padlólemez, hátsó kerékjárati ívekben illetve a csomagtartóban található korróziók eltávolítása. Ami olyan volt ott ki lett vágva a lemez, ahol nem volt csak felületi rozsda, ott fémig csiszolás, majd 3-4 réteg alapozó, alvázvédő majd rücsi. Hátsó ívek, lökőst levéve hátsó üregek, illetve küszöbök kifújása üregvédő szerrel. Ezen kívül telibe fújták az alját alvázvédővel. Utána telipolír az autón. Összes lakatosmunka 120k, 2 elem fényezése 40k, polír 10k = 170.000.
Gustavsson Carosserie, pont a legfelső post az én autóm, a képek egy része itt is látható.
Tehát nem voltak komoly gondok az autón, csupa apróság. Utánam jött egy nissan almera, nincsenek küszöbei, ívei, tenyérnyi luk a csomiban... Az nem ennyi lesz
-
nagyúr
Ez nekem reg nem arrol szol, hogy megeri-e vagy sem Ha holmap megkotlana a motor es 300k lenne a general, valszeg azt is megcsinaltatnam.
-
nagyúr
válasz roberto211 #120231 üzenetére
Nekem is letaknyolták volna a rozsdafoltokat 15 ezerből (!) + fényezés egy másik helyen. Inkább megcsináltattam szakszerűen, ahogy te is. Rohadtul basztatta már a szemem/lelkem a korrózió. Pontosan tudom, hogy az 1mill ami rácsúszott eddig soha nem fog visszajönni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #120234 üzenetére
& (#120235) !Overdose!
Vételáron felül, kicsit kerekítve. Ebben benne van az átírás + bizti, ami kb. 80k volt, kb. 200k futómű felújítás, 4 új monroe gátló, eibach rugók + sallangok, komplett vezérlés csere (gyári + jó minőségü ugy.) 80k, minden folyadék cserélve, gyári váltóolaj stb., hátsó fék cserélve, yokohama nyári gumi + alufelni + csavar, kp. gyűrűvel stb. 150k, 170k lakat + fény + alváz + üregvédelem profi helyen, már túl vagyok két olajcserén, ami kb 30k/alkalom (eneos sustina, gyári szűrők), hifi is épülget.
Nyilván ha olyan lennék töredékéből meg lehetett volna úszni, járhatnék 1 szett téli gumival gyári méretben lemezfelnin télen-nyáron, vehettem volna utángyártott vezérlést, felújíthattam volna a 4 gátlót 1db új árából, lekenceficézhettem volna a korróziót házilag és hagyhattam volna a fenébe az eibach rugókat, hifit stb.
Nekem megérte, én így érzem jól magam benne
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #120414 üzenetére
Hja, jarhatnek tomeggel en is 10 perc seta a buszig, varakozas a buszra ami ossze-vissza jar, utana varok a hevre ha nem kesem le a busz miatt akkor keveset, ha lekesem sokat, utana hev 40 perc, aztan seta, villamos, seta, laza 2 ora, hazafele tobb, mert este 8-9-kor mar nem jarnak tul surun a tomegkozlekedesi eszkozok videkre/en Autoval meg 40 perc.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #120418 üzenetére
Rugalmas munkaidom van, ugy vagyok vele, hogy inkabb dolgozom itthon napi egy oraval tobbet es megyek kocsival suliba-meloba, minstem tomegkozlekedjek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #120657 üzenetére
Arra azért ne vegyél mérget. Voltam németben, az ottani törököknek egészen más kultúrájuk van, de elég csak az aktuális menekülthelyzetre gondolni, máshogy vannak szocializálódva azok a népek mint mi.
-
nagyúr
válasz TheProb #120742 üzenetére
318i nem tudom mennyit eszik, de nem olyan regen volt egy TC teszt a 320i-rol, amiben a tulaj arrol szamolt be, hogy 8-8.5L-bol atlagban el lehet vele jarni Szerintem az tobb mint korrekt. Tovabba nem hiszem, hogy a 318 (szamottevoen) kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Pardise #120752 üzenetére
11,1 sec 0-100, kb. mint az en 1.4 civicem. Tapasztalatom szerint, normalis kozlekedesre eleg. Varosban illetve autouton dinamikusan lehet haladni ennyi erovel is, palyara is jo, ha nem vagy vadallat. Ertheto ha nem akarsz turbot/dizelt, A-bol B-be kozlekedeshez kb. 0 rizikoval szerintem tokeletes ezzel a motorral a focus. Irany a szalon, tegy vele egy probat, szerintem nem lesz az olyan rossz
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen