- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #174864 üzenetére
Vezettel mar Hondat amugy?
Tudod van am bennuk valto es vissza is lehet valtani ha kell, nem feltetlenul 1200-as fordulaton kell tiporni es akkor megy is. Sosem ertettem ezt a "nincs benne nyomatek" dolgot. Civicembe beletoltam 50 ezer km-t es sose hiányzott belole a nyomatek, pedig az csak egy 1.4-es 7gen volt. Az accord utan is siman visszaulnek bele, ha ugy lenne.
-
válasz
Demoman89 #174564 üzenetére
Kérdés kinek mi az elég. Benzinest nézel, főleg a japánok, de jellemzően a szívó benzinesek magas fordulaton adják le a teljesítményüket. Egy kisebb szívób. motor pályán az áttételezés miatt relative sokat fog pörögni, ami napi szinten lehet hogy fárasztó lesz. Tartalék sem lesz sok, fogyasztásban sem lesz igazán sokkal előrébb mint egy 2 literes motor. Ha tényleg az utad nagy részét pályán teszed meg, én a helyedben 1.8-2.0 alá nem adnám.
-
válasz
Napfénysüti #172703 üzenetére
szomorú
-
válasz
Napfénysüti #172699 üzenetére
nem sérült semmi más az ajtón kívül?
-
-
válasz
bajnokpityu #172321 üzenetére
Az a másik, jelentősen
-
válasz
Grande Ale #172221 üzenetére
Kakaos vagy lekvaros palacsinta?
Kozos tulajdonban van a kia meg a hyundai, azonos szintre pozicionalt, minoseguk kb ugyan az, innentol egyeni preferencia/hitvita kerdese.
-
válasz
KilgoreTrout #172138 üzenetére
Le tudnátok beszélni a második lehetőségről?
C6:
- aisin automata, élettartam olajnak hazudta a gyártó a váltóban folyó nedűt, ez kamu, 300e km körül már meg tud dögleni ha sosem volt cserélve és 300-1000k javítási költség is befigyelhet
- légrugókkal is lehet baj, elég bonyolult rendszer, általában a kerekenkénti magasságjeladó adja meg magát
- hűtőrendszer csövei korrodálnak, aztán kilukadnak
- kanyarkövető fényszóró fogaskereke el tud törni, új fényszóró brutál drága (270 ha jól emlékszem)
- 2.7 hdi motor gatya, hengerfejesedik ha jól tudom
- eladhatatlanFolytassam?
-
válasz
galacsindobá #172147 üzenetére
Engem nem győzött meg az opel, de ettől még lehet jó autó. Ugyan azt a sorrendet állítanám fel mint diegho
-
válasz
galacsindobá #172145 üzenetére
Fasza a ceed, sok gari van rá. Viszont a suzuki 1.4T-je sokkal dinamikusabb lesz és most arra is rohadt sok garit adnak, szerintem nem nyúlnál vele mellé. Ha magamnak kéne választanom és biztos a suzukit venném a 3 közül.
-
válasz
Bestspiler7 #172105 üzenetére
Szuper autó. 1.4T-vel vedd
-
-
válasz
tibi970307 #172017 üzenetére
"Fenntartási költség esetén az sem gond, ha 50 eFt havonta"
"700 eFt évente, azt már nem vállalnám be"
600 még ok évente 700 már nem?
"Ha egyszer kellene rákölteni"
javaslom ne német prémiumot nézz
-
válasz
#94529552 #171978 üzenetére
Nem rossz pedig az az 1.8, csak van aki nem szereti pörgetni a motort. Nekem abszolut bejon ez a karakter, az accord is ilyen, 6.000rpm-nel van a teljesitmeny maximum. Most nyilvan egy kompakt kategoriaban nem lesz annyi zajszigeteles mint kozep vagy felso szinten, igy hangosabb is. Van akit ez zavar van akit nem. Tse sem szerette, nala sokat is evett, el is adta. Mas meg elvan vele 7L-bol es imadja.
Szoval eleg jo kompakt az ufo civic, van egy ket nyugje, de a motor-valto megbizhato, nincs lanc nyulas stb. Nyuszog itt-ott a belter, meg a futomu is foglalkozos tud lenni, de vannak ennel sokkal nyugosebb tipusok.
-
válasz
BigBlackDog #171973 üzenetére
Van vagy 1.3-1.4T, ahhoz az a jazz motor eleg hurka, valoban
-
válasz
Buster17 #171958 üzenetére
Accordrol tudok neked bovebben meselni.
A 2.0 es 2.4 benzinbol nem biztos, hogy kijon 2M-bol egy facelift utani
2.0 FL elott vezermutengely kopas miatt volt visszahivason (k20a6), fl utan a k20z2-vel mar nincs ilyen problema. A k24-el nem szokott baj lenni, de ebbol egy FL utani peldany 3M-t kozeliti. A gazolajos ára viszont a dizelhiszti miatt elegge beesett 2M ala mostansag. A dizel motor alapvetoen jo, a nem megfelelo olajtol meg tud nyulni a lanc, illetve a leomlo tud repedni, elvileg ezt is csereltek mar soknal. A befecskendezessel nem szokott problema lenni. 2.4 benya es 2.2 dizel a feltengelyt tudja enni, illetve a kuplung is gyorsan tud kopni, 100-150e km alatt el tud fogyni. Minden modelt erint a szervocso problema, kilyukad, a gyari cso 90e Ft, utángyártott nincs. Gyartatni lehet, ez 50-60e es vagy jo lesz vagy nem. A gazpedal jelado szokott meg meghalni, ez a 2.0 fl-t, 2.4 es 2.2 fl es nfl peldanyokat is erinti (tehat egyedul az nfl 2.0-t nem, mert az meg bovdenes). Ha tourert nezel, akkor az elektromos csomagter nyitast mindenkepp probald ki, soknal mar baszakszik es macera megtalalni hogy kabel, mikrokapcsolo, motor vagy mas a hiba oka. Egyes peldanyoknal a kp. zar motor es az ablakemelo mechanika tud rosszalkodni, de nem mindennapos. A premium hifi erositoje es meg tud halni, ilyenrol is hallottam mar. Ja meg a klimakompresszor! Az enyemben is volt mar cserelve.
Az auto amugy szerintem nagyon kenyelmes, japanosan puritan, van akinek tetszik es van akinek nem, errol kar vitatkozni. Az ulesek jol tartanak, a kezeloszervek hondasan precizen mukodnek, a valto nagyon pontos. A bode nagyon massziv
belulrol egy tank erzeset kelti. Halk, idegesit is a hangos teli gumimNekem 2.0 sedan van, kelloen dinamikusan mozgatja a kasztnit ez az alap motor is. Varosban most nekem télen 9-10L-t kér sokat dugozva, orszaguton, autopalyan ezt le lehet faragni par literrel.
Futomuve kenyelmes, de ekozben egeszen sportos is.
Ha van meg valami kerdes, irj nyugodtan.
-
válasz
bajnokpityu #171896 üzenetére
majdnem annyian vannak már mint a smoke'en csármosok
-
Egy kettes fókán nem hiszem el, hogy olyan nagy rozsda tudna lenni az alján, nem kifejezetten rohadós típus. Egy jó alvázvédelemmel, még 5-6 év simán lenne benne. Fékbetét csere meg mennyi, 10e Ft?
(#171817) rbalint88
1.6 benzin mk4 mondeot, ha nem ideges típussenkinek nem kell, mert kicsit alulmotorizált, cserébe 2.5M-ből egész fiatalt kapni
-
Nekem volt egy elég hosszú kálváriám november és január között párom C corsájával, nem ment rendesen, gyenge volt, hidegen nem indult. Több szerelőnél járt, kicseréltettek velem mindent amit lehet, vezérlés, szenzorok stb és nem lett jó sok 100e Ft után sem. Végül elvittem az injektor.hu-hoz délután, másnap reggelre kész volt az autó, megtalálták a hiba okát pikk-pakk
Őket tudom neked is ajánlani.
-
válasz
GEPESZ66 #171773 üzenetére
Szia! Egyik haverom ~2 éve vett egy 1.8-as 2005-ös mazda6 kombit 1.3-ért. Németből hozott, óra szerint 200 volt benne, rozsda van rajta bőven. 2 év alatt kb 700k ment rá. Na ehhez képest, egy hazai 1. tulajos példány 108e km-el szerintem simán megérhet 1.8-at, persze állapottól függűen. Nagyon át kell nézni a rozsda miatt, brutális módon tud rohadni a 6-os. Mindenhol. Ajtók alja, teteje, küszöbök, ívek, autó alja, motortér, minden. Ha ez nem rohad, akkor vétel után azonnal bejelentkeznék alváz és üregvédelemre, 100-150k-ból már jó és tartós alvázvédelmet kaphat az autó. Amúgy jó autó, kényelmes, tágas, nem elromlós fajta, főleg ilyen kevés km-el. Ami még hátrány szerintem, hogy az 1.8 gyakorlatilag ugyan annyit eszik mint a 2.0, de nem megy annyira. Ennél a srácnál dinamikus vezetéssel 10-11L/100km a fogyi.
-
válasz
Csabroncka #171649 üzenetére
Nekem a denso cuccokkal általában csak a bajom van (generátor, önindító stb.). Gyertyából minden autómba mindig NGK-t veszek, soha senkitől nem volt rá panasz. Bosch-t én nem vennék.
Fékmester, vagy unix, akármelyik site motorkód vagy pontos típus kiválasztása után fel fogja hozni a neked kellő gyertyát
-
válasz
Csabroncka #171645 üzenetére
Én NGK-t vennék.
-
C corsánk van, amit tud a típus:
- leszakad a motortartó alu bak motorral együtt
- nyúlik-szakad a vezérműlánc 60-120e km után
- kiszopósodik a féltengely váltóban lévő része és csak váltócserével orvosolható
- megsül a motorblokkra rögzített ECU
- kézifék beállíthatatlan, hiába csinálják meg 5 perc után ugyan olyan szarul fog fogni
- cefet kényelmetlenek az ülések elöl-hátul
- méretéhez képest sokat fogyaszt, napi ingázásban ilyen 7.5 körül evett, a civicem ami egy mérettel nagyobb és erősebb, pár decivel kevesebbet kérÍgy hirtelen ennyi jut eszembe, de érdemes beolvasni a corsa topikba facebookon.
-
-
válasz
DJZoliboy #171389 üzenetére
Ebbol szerintem a cr-v a legnagyobb, de en amugyis a hondabuzi vagyok
A kuga belul nem tul nagy, ha ez szamit, nekem ezek kozul az nem jon be a leginkabb. A cx-5 is kiforrott konstrukcio, engem egyedul a hanyag alvazvedelem zavarna. A rav4 is fasza.
Nekem a honda vagy a toyota kéne.
-
válasz
molnarpeter #171347 üzenetére
+1, elég fasza a rav4
-
válasz
sagesz93 #171257 üzenetére
A baleno korrekt kis autó, nagyon keveset fogyaszt, agyonüthetetlen. A logan szerintem ultra gagyi, az árán kívül én nem látok benne pozitívumot. Helyette inkább Clio Grandtour. A 0.9tce egyébként egy elég egyszerű konstrukció, már régóta a piacon van és tartósnak tűnik (csak ne legyen betartva a gyári 30 ezres periódus...). Én a Clio mellett tenném le a voksom, alsó kategóriában (pedig nagy japán-bérenc vagyok). Korrekt futómű van alatta, jó a forma, a grandtournak meg kategóriához mérten kva nagy a csomagtere.
-
válasz
zsigaa94 #171064 üzenetére
A direkt szűrő nekem sem annyira bizalomgerjesztő, ha nincs normálisan olajozva, akkor csak kárt teszt a motorban. Ha nagyon nem értesz hozzá, akkor vigyél ismerőst aki igen vagy független szervizben vizsgáltasd át. Első körben amit laikusként is meg tudsz nézni, az pl. a rozsda, vigyél krokodil emelőt, emeljétek meg, zseblámpával nézz alá tüzetesen, hogy milyen állapotban van az alja. Nézd meg futnak-e az elemek egymással, tornyok, nyúlványok milyen állapotban vannak. Alapvetően nem baj ha volt törve és lett cserélve egy ajtó vagy egy lökhárító, de az oszlop, nyúlvány, torony inkább ne legyen javítva. Le tudod venni a hűtősapkát, bele tudsz nézni hogy olajos-e a hűtővíz, meg tudod nézni az olajbetöltő nyílásnál, hogy habos-e a kupak és az olaj. Ha járó motornál letekert olajbetöltővel (szigoróan álló helyzetben, alapjáraton) nagyon "füstöl" kifele a nyíláson, akkor az biza kartergáz és bazi kopott a motor. Körbe tudod nézni a motorteret, hogy folyik-e valahol az olaj, hűtővíz, motorolaj, fékfolyadék szintje legyen min-max között. Csomitartóban a pótkerékhez is érdemes belesni, hátbadurrantották-e a vasat vagy van-e rozsda. Próbakörön ne húzzon semelyik irányba az autó, ne kopogjon a futómű, fékezésre se húzzon jobbra vagy balra, váltót minden fokozatban húzasd ki picit. Kuplung milyen magasan fog, féktárcsának mekkora válla van, elektromos dolgok működnek-e, lámpa, ablakmosó, fűtés stb stb Ha mindent rendben találsz és érdemesnek gondolod az autót, akkor még mindig elviheted átvizsgáltatni 10-15e Ft-ért
-
válasz
angelside77 #171021 üzenetére
Általánosságban én a gépjármű adás-vételek folyamán azt tapasztaltam, hogy max 10%, de van hogy annyi sem
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 256GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Canon Selphy CP1500 Printer /// Számlával és Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest