- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #158728 üzenetére
A niva es a megbizhatosag szavak meg egy oldalon se emlithetok, nemhogy kontextusban
olvass utana kicsit az orosz ipar csucstermekenek, mielott barkinek is ajanlod
-
rbalint88
addikt
válasz
TheProb #158505 üzenetére
pont ugyanannyit tudok én is, mint te. meg tudom nézni az alkatrészárakat. autónként eltérő, hogy mekkora munka cserélni és mik a járulékos dolgok. meg ugye az se mindegy, hogy a garázsoron hobbizó jóska bácsihoz viszed vagy a márkaszervizbe. valószínűleg ha eljutsz vele átvizsgálásra és jelzed a hibát, akkor a szerelő tud mondani egy közelítő összeget a cserére.
ja ezt az ezüstöt vsz el akarja adni gyorsan, azért ennyi. korrektnek tűnik és a panoráma tető amúgy is jó cucc. hívd fel, mik a hibái, ha nincs sok plusz a bordóhoz képest, akkor rá kell menni. tippre a vasárnapot már nem éli meg a hahun
-
rbalint88
addikt
válasz
Tom1939 #158438 üzenetére
tippre az a plusz xenon nem +180 ezer lesz, hanem jóval több, inkább fél milla. mivel ez készletes autó, jüval olcsóbban tudod megvenni, mint egy egyedileg konfiguráltat. és az a megoldás se játszik, hogy a szalon rendel egy xenonos lámpapárt és bedobják, mert más a kábelezése, kellenek a tengelyszenzorok az automata magasságállítás miatt, plusz lököscsere a mosó miatt. amúgy városi szüttyögésre miért preferencia a xenon? sokkal drágább javítani/cserélni, ha kocc van, problémásabb szerkezet és ha nem hagyjátok bemattulni a lámpát, akkor valószínűleg a halogén fényerejével se lesz probléma
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #158352 üzenetére
és focvis: akkor eddig volvo... a keret is soktényezős, hitelt semmiképp nem szeretnénk felvenni rá. nyilván egy 3-4 éves autóra nagyobb a keret, mint egy 10 évesre
az a bajom, hogy egy 2.gen fl A3 ideális lenne méretben, beltéri igényességben, de baromira el van szállva az áruk (fiatalabb passatot kapsz azonos áron) és a 7gang dsg van benne.
volvoban meg ugye 2.5T, mert a v70-xc70 nagy nehéz bálna, és ha már mindenképp fogyaszt, akkor menjen is rugdosva, de azok meg nem nagyon férnek bele a 12lityis városi fogyasztás fájdalomküszöbbe és mivel asszony nem az a vérmes tekintetű részer típus, jó nyomatékkal 120-150 ló között bőven elég lenne neki az autó.
észérvek alapján a fenntartási költség-használati érték-életkor-bekerülési költség mátrix a B6-B7 Passat 1.4TSI kombit dobja a gép, akár CNG-vel is, de a váltó miatt rettentően fosok tőle. ja btw tud vezetni manuálist is, csak ugye kényelmesebb az automata, főleg a dugóban ülve - magamnak is azt vennék, volt, imádtam.
mentő opció egy b5.5 1.8T tiptronicos kombi lenne, de azokból már nem lehet értelmeset kapni vagy csak jó b6 árban, akkor meg nyilván egy 5 évvel fiatalabbat veszek...
mercinél a segédberendezések és a rozsda kérdéskör, c-kombi még jó lehetne de az nem tetszik egyikünknek se, az e-kombit meg nem szeretnénk fenntartani , elég komoly ugrás a c-hez képest -
rbalint88
addikt
válasz
diegho #158347 üzenetére
autó, nem helyváltoztató eszköz
annál azért az asszony igényei is magasabbak a gépesített haladás irányában
tegnap taxiztunk egy prius+-szal, arra kiváló, de itthonra nem kellene. az a baj, hogy a vw, audi és volvo belterek-formák jönnek be neki és mivel rövidebb távokra lesz alapvetően használva az autó+jobban is szeretjük a benzinest, ezért mennénk ebbe az irányba. a vásárlás még odébb van, csak egyáltalán a nem alapvetően szar konstrukcióknak szeretnék utána nézni, kiművelődni a típushibákból, hogy azok közül amik neki is tetszenek, már könnyebben tudjunk válogatni, amikor aktuális lesz.
-
rbalint88
addikt
Teoretikus kérdésem lenne/brainstorimingra invitálnám az egybegyűlteket.
2007-től gyártott autók közül melyekben van megbízható automata váltó normális, megbízható benzinmotorral párosítva?
Golf-Passat kategória lenne a target, de a 7 gangos dsg-től eléggé elriasztott az octaviás használtcikk. Személy szerint az 1.4tsi átmenne a rendszeren, de a váltónak a költségei megfeküdték a gyomromat. -
rbalint88
addikt
válasz
Csaby25 #158279 üzenetére
BMW-nel??? A Szent Nemet Csodatechnikanal? Hat nem szegyelled magad?
Amugy a ket rendszam kozott kb barmi elromolhat es elobb-utobb el is fog... ezek arra vannak kitalalva, hogy kb 200ezerig (az elso tulajnal gyakorlatilag) ne nagyon kelljen ra kolteni, utana viszont jonnek szepen sorban a dragabb tetelek, amiknek nagy resze kopo-fogyo, de akkor is egy kommersz kompakt arszintjenek a duplaja.
-
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158210 üzenetére
nem sajnos, a pug sw-kben fix az üvegtető. pedig egyébként én is gondolkodnék olyanban, de a fixnek nem látom értelmét.
-
rbalint88
addikt
válasz
athomi #158145 üzenetére
Geometriakerek garantalt 165e km-nel:
Gyengitett kivitelu turbo: szarabb csapagyak, vekonyabb tengely, lemezbol sajtolt geometrialapatok. Mindez megspekelve a kicsinolajszurovel. Nem veletlenul hullik roluk gyakran a turbode szerencsere lehet belole normalis turbot csinalni, ebbol is az lett. Rendes (szelesebb) csapagy, erosebb tengely, tomor geometrialapatok.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #158099 üzenetére
A kormanyra: szervofolyadekotnezd meg, lehet tolteni kell ra.
Zorges elojon uj autonal is, egyszeruen mas a hotagulasa a karpitnak, a bolhanak es a vasnak, plusz a volvoknak ez az egyik rakfeneje, amitol “nem igazi premium”, a masik a nem eleg kifinomult futomu. A v60 is zorog 6 evesen 130k kmrel, plusz katyus-hullamos uton becsapodik a csomagterrolo (ez ilyen mindegyiken). -
rbalint88
addikt
válasz
vzsryl #158082 üzenetére
Na ez bazira pluszegy. Ha van 6m a kocsira, akkor biztos ujban gondolkodnek. Vagy 3M onero es a maradekot kedvezore behitelrzni es nezni 7-8 kozott valami egyedi konfiguraciot, de biztos nem 3 evest vennek 6-ert, amikor ujonnan meg lehet loni hasonlo kategoriat ugyanennyiert.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #158079 üzenetére
Ja ugy ertettem azonos kategoriaban. E60-F10 relacio mondjuk
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #158072 üzenetére
Hat a bmw az ilyen
vagy arnyeka lesz onmaganak vagy allandoan basztatni kell
es ez egyre rosszabb lesz. Ha e39-et vettel volna, azzal is ugyanigy nyuglodnel (sot jobban, mert ahhoz csomo mindent mar nem is kapni). Amugy ezert igazi szopo es zsakutca a hasznalt premium, mert akkor igazan jo, ha sokpenze’ van karbantartva-babusgatva, ugy meg szummaban jobban megeri behitelezni egy fiatalabbat, mert a vege ugyanott lesz, csak utobbi talan nyugisabb.
-
rbalint88
addikt
válasz
Eagl3 #158041 üzenetére
a szerelőnek üzenem, hogy könnyű más f.szával verni a csalánt. mivel a 2-es agilában minden suzuki a lápát és márkajelzést kivéve, lehet inkább splash-t néznék. egyébként szépen viszi a 160-at is, nagy szélben kicsit imbolyog (akkor elég lesz a 120 is), viszont nem egy elromlós fajta autó. a hosszú utakra meg vegyen fülhallgatót/füldugót, mert a zaj tényleg elég komoly benne akkora távokra.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #157735 üzenetére
Akkor pontrol pontra megcafolnam
A 2006-os mikrofacelifttel jott be a tukorindex. Lehet 2008-as, a szeria legvegerol, vagy az is lehet szimplan balfek az elado es az elso forgalombahelyezest irta be.
Volt 170 lovas 2.4 gyarilag, a 140 lovas csak sw downgrade, adozas miatt
Benzineshez ebben a szeriaban csak 5gangos automata volt, de nem kell fosni tole, mert meg a T5-ben sem jon akkora hirtelen nyomatek, hogy kinyirja a valtot. Foleg ha csereltek benne rendszeresen olajat.BBD: 1,2-1,4 kozott-korul van egy szinten fekete T5 V70, ha mar hullaszallitot veszel, legalabb mas tekintetben legyen mokas
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #157527 üzenetére
őstermelőivel VW-nél nézelődnék, kifutó, készletes polo jó lehet, golf 7-ből is vannak elég jó ajánlatok.
ha az egész büdzsét el kell költeni, akkor ebbe az irányba mennék, mert ebben a kategóriában a VW-nek vannak a legjobb minőségű belterei.
a bevált olasz vonal miatt tiponak lehet adni egy esélyt.
baleno nem tudom hogy jött szóba a többi felsorolt mellé. még ha vitara vagy s-cross lenne, érteném a dolgot, így nem -
rbalint88
addikt
lusta voltam visszagörgetni az alapkérdésig, azért erre válaszoltam, de attól még fenntartom, amit írtam. btw 2-3M beülővel egy golf 7 kombi patent választás lenne szalonból, vadiújan. még pofontávolságon belül van a gyerek, bazinagy a csomagtartó, viszonylag egyszerű a technika, jó a beltér és nem is fapados kia ceed. annyi a trükkje, hogy meg kell tartani sokáig, minimum 5 évig és akkor megéri.
-
rbalint88
addikt
az lehet, hogy pénzügyes vagy, de hogy halvány fogalmad nincs egy autó üzemeltetéséről, az tutibiztos. persze itt mindenki hülye és te vagy csak helikopter, de ha mindenki azt mondja, hogy a "jót dugni és szűzen maradni" tényállását tervezed megvalósítani, ami nem fog menni, lehet, hogy igazuk van.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #157352 üzenetére
buszos cégé volt, kvázi luxus magántaxi, pályáztak vele dajcslandban. váltó miatt se aggódnék nagyon. plusz ugye 2M-ból elég sok javítás kijön
engem az óraállás nem zavarna.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
athomi #157272 üzenetére
Ez a toledo nem kimondottan a tagas labtererol hires es a csomagternyilas sem nagy, nagyobb cuccokat nehez bepakolni. Octavia legalabb otajtos. Ahogy avensisbol, vectrabol, mondeobol is letezett olyan kasztni. Ha nem akarsz buszt vagy kombit, inkabb olyat nezegess, mint szedant. Foleg varosba benzinest erdemes venni a tobbletfogyasztas ellenere is. Dizelen sporolsz kb ket litert. Azt meg kb el is viszi fenntartasi koltsegben.
-
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #157206 üzenetére
vitara 1.6 nem direkt befecsis? meg vagyok lepve. mondjuk koksszal együtt is inkább a boosterjettel kérném, abban legalább van nyomaték(ocska). btw egy polgári 1.4 T vitara egész korrekt autó lenne, kár hogy csak az S verzió létezik belőle, mert annyit nem ér. s-cross árban (vagy max 200-zal drágábban cserébe, hogy nem hannibal lecter) azonos felszereltséggel az évszázad vétele lenne.
-
rbalint88
addikt
válasz
hülyegyerek #157038 üzenetére
focusban ma én is ültem (mk2-ben), sógornak vettünk egyet
mk3-ban taxiztam, az jóval szűkebbnek érződik.
-
rbalint88
addikt
válasz
hülyegyerek #157026 üzenetére
igen, döglött/szintetikus a kormányzása annak is. jaszkarizós nagyautónak mondeot kell venni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Morris #156651 üzenetére
csak hogy megint lehessen fikázódni a sok km-es öreg szarokon: [link]
ez a motor finoman szólva nincs túlhúzva (300lovat elvisel tartósan a gyári béléssel), van benne hely, emelve van, megvannak benne a jó extrák. váltót kell megnézni, hogy milyen, ha már fel volt újítva és/vagy cserélték benne az olajat, akkor azzal se kéne gond legyen. dízelekben is a hirtelen jövő nagy nyomaték csapja szét, ebben nincs ezzel probléma. -
rbalint88
addikt
válasz
enginev3.0 #156408 üzenetére
Alkudd le 450-re, hozd el.
-
rbalint88
addikt
válasz
enginev3.0 #156397 üzenetére
RG a befuto meg mindig
BBD: de most 6henger kell neki. Lehet passat lesz (r36)
-
rbalint88
addikt
válasz
forceberg #156391 üzenetére
508-at csak GT-t vennek. A sima az buta, razos -rossz ertelemben- nemet auto.
Gooool: azt nem ertem, hogy multkor arrol volt szo, eleg lenne egy kisebb auto is, valami fiatalosabb, bugisabb, most meg megint utazoautokat nezegtsz, amik nem kimondottan sportosak. Eloszor dontsd el, mit is szeretnel igazabol. +szerintem ne kosd le magad 5-7 evre, annyi ido alatt focvis kiprobal akar 10 autot is. Vegyel most valamit hotheccset (akar dizelest, pl gtd), aztan ha gyerek jon vagy lesz harom bernathegyid, akkor raersz megint kozepkat. kombit venni.
-
rbalint88
addikt
válasz
enginev3.0 #156375 üzenetére
Nem tunik rossznak. Ezzel a motorral mar egesz fickos is lesz a 206. Ha hasonlo (ar)kategoriat keresnek most, ezt biztos megneznem.
-
rbalint88
addikt
válasz
diegho #156246 üzenetére
Mindenhez IS van
kerdes megeri-e baszkodni vele egy ilyen pici motoron. Erted, 75 lobol lesz 85, kb semmi, ugyanugy nyomatekbol megy majd, csak kicsit jobban feszitve van a technika. Vagy meg kell csipszelni rendesen, ami hoz 30-40%-ot, ami egy eleve eros motornal mar szamottevo, vagy hagyni az egeszet.
-
rbalint88
addikt
nekem szűk volt, pedig amikor próbáltam, akkor mégnkább terence hill voltam, mint bud spencer. ülj bele és utána térjünk vissza a kérdésre, hogy játszik-e még
ha nem lett volna ennyire passzentos, lehet a mai napig egy 300CE-m lenne.Tothgera: 1.4T. van nyomaték, fele a méter, rendes ülés van benne. a kormányért mondjuk jár a faszkorbács, de 20k-ért csücsi gyárira bebőrözik neked. alkudd le 2,8-ra és utána öröm, boldogság.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #156136 üzenetére
100-120ezer km alatt még egy dízelnek se szabadna szétdőlnie ilyen használattól (persze ha nem így került bele a benne levő ki tudja mennyi méter), egy turbós benzines meg végképp bírni fogja. cserébe van nyomaték, ha kellene. bár az is igaz, hogy a változó szelepvezérléssel valamivel lejjebb tudják hozni a picit több nyomatékot, de azért alapvetően egy ekkora kasztniban jobban kell majd gyilkolni azonos menéshez, mint egy akár csak 1.0 turbót
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #156095 üzenetére
Pl borkarpitost csak szelloztetessel vennek, kulonben belerohadsz. Vezetoulesbol jo lenne motoros-memorias ebben a kategoriaban. Dynaudio hifi se arthat
ja es volt belole V8
-
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #156091 üzenetére
jó az S80, de csak fullosat vennék belőle ÉS vezetett, számlákkal igazolt szervizmúlttal rendelkezőt.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #155940 üzenetére
az autó azért van olyan bonyolultságú dolog, hogy az ismerősöd nem autószerelő, akinek a kisujjában van a típus és nincs gyári diagja, akkor simán bele tudsz futni vele kurva drága hibába, aminek semmi előjele nincs. de még akkor is beszophatod, ha át van nézve rendesen, szakértő által.
-
rbalint88
addikt
válasz
tony_snow #155931 üzenetére
Ahogy rviliike is írta, inkább ceedet vegyél. Az alapvetően megbízhatóbb, egyszerűbb technika, cserébe kevesebb élményt ad és puritánabb a beltere kicsit. Kuplungja gyárilag puhára van csinálva,ezért sok városozással elég gyorsan kopik, azt érdemesebb kevlároztatni inkább. Picit lesz csak nehezebb a pedál, viszont "örök élet" cserébe.
-
rbalint88
addikt
válasz
tony_snow #155927 üzenetére
ha a golf5 tetszik, abból nézegess TSI-t, csináltasd meg rajta a lánccserét, ha nem bizonyítható, hogy volt cserélve már javított kiadásra, tegyél félre a turbóra és használd egészséggel. mondjuk másfélért abból se lesz karácsonyfa kivitel, sajnos a válság miatt a 2006-2012 közötti állomány elég sovány, ha nem sokat futott, levetett cégautót szeretnél.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #155925 üzenetére
nem bíznék ilyet ismerősre, mert ha hazahozza és szar, akkor arra rámegy majd a barátság.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #155777 üzenetére
Unokatesomek itt vettek a V60-at, korrektnek mondtak.
-
rbalint88
addikt
válasz
barnam_ #155705 üzenetére
Korbe nullas nem opcio a mercivel?
Amugy a smart aranyos joszag. Azt vennek en is, mert arra legalabb van szakembor, emberhez melton lehet benne ulni (en pl c corsaba nem birok beszallni). Az easytronic biztosan szar, mukodesileg es szetesesileg is. Sztem a quickshift se jobb... ugyanaz a robotizalt kezivalto elv -
rbalint88
addikt
válasz
q13579 #155673 üzenetére
Egy ilyen nagy autonal a 260 lo nem lesz sok, elviszi a tomeg. Viszont egy fele ilyen eros motorral se fele annyit fog fogyasztani, hanem mondjuk 15 helyett 12-t. Cserebe ennel van tartalek elozeshez. Ha cx-7 tetszik, akkor azt vegyel. Van dizellel is amugy. Azzal lehet 10 korul marad a fogyasztas es abban is megvan a kello akarat.
-
rbalint88
addikt
válasz
batai15 #155572 üzenetére
visszatérve az alapkérdésre, én nem ülnék át az audiba, bármit is mond róla az ember, meg akármekkora szakértő. a pözsóhoz képest 2x fogyasztás és 2x egyéb üzemeltetési költség, plusz drágább lenne és sokat buknál a pözsin is. ezt hívják úgy, hogy rossz időzítés.bármennyire is fáj most, engedd el ezt a lehetőséget.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #155458 üzenetére
Csak egy kerdesem van: ha a fonok ilyen galansan ajanlgat, fizetesemelest adott-e vagy te kerted?
-
rbalint88
addikt
válasz
bozont #155245 üzenetére
A tipus maga jo. Futomuve kenyes a magyar utakra, egyebkent nem kulonosebb betegagy. Karbantartasra erzekeny, ha valami nem volt idoben cserelve, azt jobban erezni rajta, mint egy toyotan. Alapvetoen nem annnnyira nagyon szar a 2.2 jts, de sokat eszik es nem megy, az igazan ajanlott benzines az 1.8tbi. Dizelek mind jok.
-
rbalint88
addikt
válasz
Szevam #155176 üzenetére
alfához is kell egy elhatározás, de az inkább amiatt van, hogy relatíve kevés korrekt szerviz van hozzá. ezzel tisztában voltam, mielőtt belevágtam volna. de mondjuk a rover 75 egy igazi állatorvosi ló. öreg már ($), részben bmw ($$$), részben angol fos ($$$), de legalább ritka is ($$$$$$)
helyette pl egy audi a4 azonos korból kockázatmentes választás, szerintem jobb autó minden szempontból és a sarki pék is látott már olyat, úgyhogy talán egy olajcsere miatt nem kell specialistához vinni. oké, az alkatrész drága ahhoz is (futómű, V-motorokon minden), de legalább nem áll azért két hónapot az autó, mert nem kaptál időpontot az 50km-es körben egyetlen hozzáértő szerelőhöz...
nektek biztos nem javasolnék Alfát, mert nem vagytok azok a fajta "gyakorlatias" autóbuzik, hogy mosolyogva tudjatok asszisztálni az esetleges hisztijeihez, viszont valószínűleg az előnyeit sem tudnátok kihasználni. -
rbalint88
addikt
válasz
HellGreg #154875 üzenetére
Az 5 millabol fektess be 4-et, 1 legyen keznel, ha beszarna az s-max. Par ev utan a kamatoknak koszonhetoen tudsz majd venni egy rendes autot is, nem csak olyat, aminel mindig mantrazni kell, hogy de legalabb kurvara megerte. S-maxnak ha megcsinalod a bajait -emlekeim szerint mar elegge rendbe raktad-, akkor ot evig jo auto lesz meg es tutira elfertek benne.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #154830 üzenetére
van az az emelkedő, ahol az kínzás
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #154826 üzenetére
erre is jó a kézifék, én még a dízelen is használom, hogy ne erőltessem feleslegesen a hajtásláncot. a splashen meg kötelező. annál az 1.2 16 vámpír motorral meredek emelkedőn 2500-ról kell indítani...
-
rbalint88
addikt
kellő önmérséklettel szerintem jó lesz. városon kívül tényleg csak a megengedett tempó tartására elég (bár pályán biztos jobb szereti a 110-et), ha ez kielégíti az igényeidet, akkor vedd meg. ennyi pénzért az érvényes műszaki, ismert előélet és a jó téli-nyári kerék eléggé nyomós érv.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest