- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
Amugy a b5.5-ben ritka a 2.0PD es nem is ugyanaz mint amit a B6 kapott.
-
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #125316 üzenetére
1 eset
Jah, az index forum is tele van ilyen "1 esettel"
Meg az autobild is csak viccbol irta meg.valóságban meg jó előre szól a kocsi, először hangos indításnál, aztán hibakód, majd sokára szakad. és csak az 1.2 és 1.4essel volt ilyen, a nagyobbakban még nem szakadt el lánc.
Attol, hogy szol elore a kocsi, meg ugyanugy cseres. A teny az hogy a tobbi gyarto tudja helyesen meretezni a lancot, a VW-nal (es sok BMW-nel is) pedig egy hoki kempinglancot raktak be az 1.2/1.4TSI-hez... -
footy
addikt
válasz
Flashback #125269 üzenetére
A futomu nagyreszt kopo cuccokbol epul fel, szal ez inkabb elhanyagoltsag mint a tipus gyengesege.
A Honda valtoi a legjobbak az azert megint nem az atlag, szoval nem tul jo hasonlitasi alap.
Probalj ki valami renault, peugeot vagy opelt foleg 2005 elottrol, majd akkor megtudod mi a szar valto
En most is tartom, hogy a Punto (foleg a 2-es) egy nagyon jo ar/ertek aranyu auto.(#125270) [rvilike]
Neked nem valami e36 M3 kene? -
footy
addikt
válasz
Tothgera30 #124753 üzenetére
Ezekkel a Bluetooth-os cuccokkal nem sokra mész, a teljes hibát nem tudod kiolvasni velük. Típusspecifikus eszközt kell venni, pl VW-hez VCDS-t.
-
footy
addikt
válasz
Declare #124675 üzenetére
na de miert van nalunk sok nemet?
Azért mert magyarországon az emberek szemében a VW valamiért státusz szimbólum és mert a nepperek ezt tudják olcsón behozni.Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
Akkor neked 3-as BMW-d van?Amúgy a 3-as BMW-nek szerintem pont nem szar az ár/érték aránya, mert nagyon jó a zajszigetelése és a vezetési élménye ami sok embernél(nálam is) ugyanúgy hozzáadott érték mint az alacsony fogyasztás.
A BMW-nél szerintem a probléma inkább az hogy a motorok fele konstrukcióhibás és az alkatrészek rövid élettartamra vannak tervezve. (Én ezért nem vettem végül) -
footy
addikt
válasz
Declare #124640 üzenetére
Ha nemetkent mindenkeppen nemet autot akarsz venni azzal nincs is baj, az max lokal patriotizmus.
De ha magyarkent teszed ezt az siman bigottsag.
Az is ok, hogy az europai gazdasagot akarod erositeni, de akkor sem muszaj nemetet venni, vehetsz franciat, svedet is vagy olaszt. Sot tovabbmegyek, a koreai Kia Ceed-et is europaban terveztek europai emberek es raadasul meg europaban is gyartjak.
A lenyeg az hogy rengeteg jo ar/ertek aranyu (foleg hasznalt) autot kihagy az ember ha csak nemetre szukit es attol mert valki nemetet vesz nem vesz automatikusan kiemelkedo minosegu es megbizhatosagu autot. (Vannak jobban es kevesbe jol sikerult modellek ugyanugy mint az osszes tobbi markanal)ui.: En minden markanak tudnek olyan modelljet mondani ami tetszik
-
footy
addikt
válasz
hobizoli #124631 üzenetére
Van abban igazsag amit mondasz, de nem volt minden PD motor szar, meg nem is minden CR az.
A fritzeknek az a nagy elonyuk,(az adagolos TDI altal felepitett megbizhatosagi kepen tul) hogy szinte mindenkinek kinalnak modellt es akarmilyen szar a technika (2.0PD stb.) azert az elso tulajdonost meg akkor is kiszolgalja. Ezzel szemben a digoknak hiaba van jo diesel motorjuk, hogyha nincs auto amibe beepitik.
Ha a passatra keresel olasz alternativat, gyakorlatilag nem talalsz, a 159-et meg reg leallitottak es a Giulia meg sehol, de amugyis egy nehez, mar megjelenesekor kisse elavult platformra epult. A golfra se nagyon talalsz alternativat mert a bravot is leallitottak mar a Giulietta pedig nincs kombiban meg nem is tul olcso es eleg regi platformra(bravo enyhen modositott?) epul.(#124635) lenko
Nekem meg 4. VW-m van es meg mindig nem latom, hogy mi az oka a hype-nak. Egyebkent is minden gyartonak vannak jo es kevesbe jol sikerult modelljei. Ez alol a VW sem kivetel.Attol mert egy kalap szarra VW-t irnak nem lesz jo, ugyanugy szar marad. -
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #124304 üzenetére
Hat nem tudom, nekem elegge csalodas volt az RS(diesel) Octavia. En kicsit tobb tuzijatokot vartam ami a teljesitmenyt illeti es nekem a futomu is tul kemenynek tunt. A belseje pedig szukosnek/lehangolonak hat a fekete karpitozas miatt. A kozepkonzol zongoralakkja pedig egyszeruen csak gaz.
(#124315) hdman
A DSG-t megolod hamar boyracer modban. A valto alapbol alacsonyan tartja a fordulatot amit nem szeret a lendkerek es ha melle jon meg az 1bites hasznalat, akkor nem sokaig lehet elvezni az automata kenyelmet. -
footy
addikt
válasz
newpower #124246 üzenetére
Ha ez megnyugtat, uj autonal is bele lehet szaladni ilyesmibe. Trailerrol is lecsuszik az auto, vagy felparkolasnal meghuzzak, stb. A legjobb az egeszben az hogy ilyenkor altalaban szallito ceg csinaltatja meg nem a szakszerviz. Ok pedig nyilvan a legolcsobb megoldast keresik.
Ha az autod kesik par hetet az elore megadott rendelesi idohoz kepest, akkor atvetelre vigyel magaddal retegvastagsagmerot -
footy
addikt
válasz
Morris #124087 üzenetére
Ahogy Integrale is irja nem egyenletesen epul fel a teljesitmeny es nagyon kis tartomanyban van jelen.
Ehhez meg hozzajon az altalaban extrem hosszu valto ami vegkepp elcseszi az egeszet.
Neha ramjon hogy csapatnek egyet itt a hegyek kozott, de a Golffal csak kinlodas, inkabb az asszony Jazzet viszem el, mert 100x elvezetesebb a szerenyebb teljesitmeny ellenere.
Felreertes ne essek, mert a diesel kiszolgalja a legtobb ember (az enyemet is) hetkoznapi igenyeit. Arra, hogy tempomattal 140-nel menjen az ember palyan alacson fogyasztas mellett, nincs jobb megoldas mint a diesel, de az elvezetes vezetestol nagyon messze van. -
footy
addikt
válasz
Primary92 #123925 üzenetére
Az 1.6 Mjet egy jobb karakteru es kellemesebb fogyasztasu motor en inkabb azzal vennem. Az 1.9 JTD 8v valtozata nem problemamentes DPF-fel egyutt, az 1.6-nal viszont nem jellemzo ilyen jellegu problema.
Nem irtad mennyiert nezel autot igy nehez alternativat mondani. Viszont erdekes lehet meg a Kia ceed-Hyundai I30 1.6 diesellel ebben a kategoriaban.
-
footy
addikt
válasz
Bull Boss #123908 üzenetére
A BMW nagyon rossz választás? - ezt kicsit önzésből választanám, mert nem volt még hátsó kerekes autóm és egy kis compacttal még az asszony is boldogul talán.
1. Dontsd el hogy magadnak vagy az asszonynak veszel autot.
2. a 16i egy fos, attol nem kapod meg a BMW feelinget -
footy
addikt
válasz
2thletme2day #123209 üzenetére
Csak találgatni lehet arról, hogy mennyit fut még a motor. Mérni kell egy kompressziót meg át kell nézetni és úgy már lehet saccolni.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #123126 üzenetére
Ha tényleg ennyire ismert előéletű az autó és nem zavar a kinézete akkor meg kell venni.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #123104 üzenetére
Ha automatát veszel akkor nézd meg hogy 60 ezrenként le volt-e cserélve az olaj.
-
footy
addikt
A Jettára nem emlékszem, de a G5 nagyon nyúlós. Amikor eladtam a Leont és átültem a Golfba, akkor először örültem hogy végre nem ráz, aztán később feltűnt, hogy azért nem ráz mert olyan mintha kocsonya lenne a kocsi alatt. Egy-egy nagyobb keresztbordán még utólengések is vannak. (autópályán)
(#122972) bandus
A számomra negatív dolgokat emeltem ki, ami miatt nem venném az adott típust. Lehet hogy neked vagy másnak fel sem tűnnek ezek a dolgok. Ezért aranyszabány, hogy ki kell próbálni és aztán dönteni.
Jah amúgy Bravot is 2008-2009-től vennék, a gyártás eleji példányokat érdemes kerülni. (Mondjuk ez kb minden autóra igaz.) -
footy
addikt
válasz
bandus #122960 üzenetére
8gen civic - jo a diesel, de ennyi futasra en inkabb benzint vennek. Az 1.8 viszont az 1.4 turbosokhoz kepest gyengenek erzik. A futomu kemeny, kenyelmetlen meg 16-os kerekekkel is. A belso nekem oriasi csalodas volt mind minoseg mind ergonomia szempontjabol.
mazda3 - 1.6 HDI csak 2009 utan mernek venni. A benzinesekbol az 1.6 harmat mas pedig ritka. A 2.0-val kellemes. A kasztni eléggé rohadós fajta.
Focus2 - a motorok ugyanazok mint a mazda3-ban. A belter ritka gagyi, az alap ulesek nagyon szarok.
Golf 5 - 1.9 PD nem rossz, de csattog mint valami rossz traktor (bar en a dieselt meg mindig nem eroltetnem), az 1.4 tsi meg nyugos. A futomu hig fos. A belter viszont emesztheto, bar csak is comfortline felett. A trendline-t messzire keruld.
Audi A3 ugyanaz mint a Golf picit jobb belterre es futomuvel. Bar szerintem annyival nem jobb mint amennyivel dragabban adjak.
Ennyi penzert ekkora futasra en tutira Bravo 1.4 Tjet-et vennek sport ulesekkel.
-
footy
addikt
Ez azert nem ilyen egyszeru, a minoseg javitasa rengeteg penz es knowledge aran megvalosithato dolog, nem megy egyik percrol a masikra. Az 5 ev gari hiaba van ha az autot nem tudod hasznalni, mert allandoan a muhelyben all.
A Dacia minosege is atlag alatt minden teren, szoval nem vagyok benne biztos hogy mindenkinek megfelel. -
footy
addikt
válasz
tboy93 #122659 üzenetére
Az tiszta sor, csak az arnyalja a kepet, hogy mostanaban szinte allandoan megy a futes es elegge hegyes videken lakunk es a palyan sem volt mindig limit en meg az asszony sem ugy vezet mint egy nyugdijjas
Szoval ha ezt is beleveszi az ember akkor kivalo a fogyasztas.ui.: Ugyanezzel a hasznalattal a diesel golfom most 4.97-et evett. Aztan ezzel megint elerkeztunk a topic legnagyobb kerdesehez: Diesel VS Benzin
-
footy
addikt
A 100 lovas fabia csak felul (3500+RPM)megy jobban mint a 75 lovas, alul szarabb. A gazpedalnak pedig van egy bo masodperces kesese. Ha hirtelen gazra kell lepni inkabb fullad mint kilo. A punto 1.2 8v-vel nyomatekosabbnak erzik hetkoznapi hasznalatban mint az 1.4 100LE fabia.
-
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #122456 üzenetére
Az automata az azért más történet. A VW 1.6 szívójához képest nekem a civic és a mazda motorja is élénkebbnek tűnt. Az élvezetes vezetést sehol nem írtam (bár mindkettőnek közvetlenebb a kormánya mint a Golf5-nek) szerintem arra MX5 kell nem kompaktokat kell keresni.
-
footy
addikt
válasz
adatfalo #122454 üzenetére
Ha Leon2-ből az alját tudod megvenni, akkor a Golf5-öt is kihúzhatod a listáról. Egyébként az 1.6-os szívó eléggé halott benne, szóval a sportos karaktert inkább máshol keresd. Ahhoz minimum az 1.4tsi kellene, de az meg problémás és még drágább.
A Civiv 1.6 eléggé pörgős, ha ezt keresed jó lehet, a Mazda sem rossz 1.6-tal, viszont ami ezektől szerintem még sokkal jobb az a Bravo 1.4T-jet. Inkább ez utóbbit keresném. Elég olcsó, nem elromlós fajta és tök jól el lehet benni férni. -
footy
addikt
válasz
rbalint88 #122378 üzenetére
Az a helyzet hogy a 156 eleg szarul torik. Nemetorszagban az Autobild csinalta a torestesztet (ugyanazokkal a feltetelekkel mint az NCAP) es az Alfa leszerepelt, ami miatt jelentosen vissza is estek az eladasok nemetorszagban. Sajnos a FL modellnel sem javitottak ezen. En ezert nem vettem 156SW-t, pedig mai napig nagy szerelem.
-
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #121952 üzenetére
Azt mondjuk en sem ertem, hogy a 192 lovas miert csak a legmagasabb felszereltseggel van
Nekem nem kellene 19-es kerek ha fizetnenek se.
En mondjuk barmilyen autot hasznaltan veszek, de azert egy ujnak az araval nem lehet osszehasonlitani.
A BMW 8 sebesseges automataja viszont kivalo. (legalabbis erzetre) Az egyik kollegam vett most 2-est ilyen valtoval es azutan szerintem a DSG-re csak kopkodni (foleg a regiekre) lehet. -
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #121940 üzenetére
Benzines 6-os mar 165 loval van automataval attraction felszereltsegggel, azert az joval olcsobb mint a revolution top. A BMW meg a Mercedes pedig ennyiert nem ad ekkora felszereltseges es/vagy teljesitmenyt.
A 6-ost nem vezettem meg de gyanus, hogy vezetesi elmenyben ist tobbet ad(nyilvan nem egy BMW) mint az Octavia (teljesen semleges/neutralis).(#121941) Acheron
Dupla kuplungosat talan ujkent mernek venni jo sok garanciaval(szaraz kuplungosat semmikepp). Az ujabb hidromechanikusak nem sokkal maradnak le fogyasztasban. (Van bennuk kuplung, egyenletes haladasnal direkt hajtas van) -
footy
addikt
válasz
Acheron #121932 üzenetére
En a Volvo/Ford duplakuplungosat(Powershift) nem eroltetnem, nem igazan kiforrot dolog. Ha pedig amugyis bejon a hagyomanyos automata finomsaga, akkor a geartronic mindenkepp jobb valasztas. (A D5-ok ugy emlekszem amugyis csak geatronic-kal vannak)
A V70 lenne talan a legesszerubb valasztas ha a pakolas magas prioritasu szempont. Egyeb esetben a GS300 lenne a nyero. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #121866 üzenetére
Én 1 évig jártam magyar rendszámú autóval, az unokatesómék pedig 5 évig, egyikünknek sem volt gondja, de távolabbi ismerősök már jártak pórul.
Amúgy ha van bejelentett lakcímed, akkor fél éved van rá hogy átjelentsd az autódat. (Bár ez nyilván nem éri meg) -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #121847 üzenetére
Mielőtt Ausztriában BMW-t veszel nézd meg milyen óradíjjal dolgoznak itt a szervizek, jah meg kalkulalj itt egy biztosítást, mert nagyon kellemetlen meglepetések érhetnek.
-
footy
addikt
válasz
Bdanyy #121793 üzenetére
Nekem most ilyen van kicsit jobb felszereltséggel. Olyan mint a Golfok általában egy elég jó minőségű unalmas autó. Egyébként ez a széria is érintett a diesel botrányban, szóval én most ilyet tuti nem vennék. Egyenlőre még nem lehet tudni, hogy milyen utólagos átalakítást fog kapni az autó. Amennyire én tudom ennél utólag fogják beépíteni a NOx katalizátort, ami hosszú távú költségekkel is jár. (20-30e km-enként újra kell tölteni a folyadékot, ami kb 30-40 euro körül mozog) Ezenkívül valószínűleg szarabb lesz a gázreakció is.
-
-
footy
addikt
Annyira nem a topik témája, de hátha tud valaki okosat mondani erre:
A Thule-n kívül van más értelmes tetőcsomagtartó? A Wingbar-t nézegettem, az már elvileg csendes, de az ára kissé borsos. -
footy
addikt
válasz
zoo8800 #121502 üzenetére
Haszna van, hip-hop tönkremenni pedig nem fog.
A hasznarol azert lehetne vitatkozni, foleg szivobenzinesnel. Egy normalis megtervezett motornak 2000 folott azert mar kisimul a jarasa(foleg ha nem kozvetlen befecskendezeses) es epeszu ember nem 2000-es fordulat alatt közlekedik egy szivobenzinnel. (en diesellel sem). Az en G6-omban sincs 2tomegu lendkerek es semmilyen hatranyat nem erzem. Sot egy kicsit kisebb a dieseleknel megszokott gumiszalag effektus.
A tonkremenetel pedig nem csak user fuggo, ha van egy befecskendezod ami mar hatarerteken mukodik, valoszinuleg semmit nem veszel belole eszre, viszont kinyirja a lendkereked.(#121501) Qru
Mikor eloszor irtad, azt hittem rosszul olvasokBoxerhez 2 tomegut? Ott a dugattyuk ellentetes mozgasa miatt alig kellene rezgesnek lennie
-
footy
addikt
-
-
footy
addikt
Teli felkeszules = OTP hitel. Ez az oldal egyre gazabb.
-
footy
addikt
válasz
!Overdose! #119651 üzenetére
Annyira nem beteg az azért. Főleg ha nincs DPF ráakasztva, akkor nem különösebben problémás.
-
footy
addikt
válasz
roberto211 #119636 üzenetére
Az egyik ismerosnek volt valami regi subaruja (DL ?), ott 500 korul volt az alapjarat.
-
footy
addikt
válasz
parandroid #119546 üzenetére
-
footy
addikt
válasz
Tsebacsi #119511 üzenetére
Az uj foresterben is CVT van, az szimulalja a fokozatok, szerintem ebbe is az kerult. Amugy a CVT valto csak a nyomatekszegeny autokban rossz. 300NM felett semmi gond nincs vele, sot...
#119513) bmwsan
Egyiket se:- BMW E39 530D - automata
Az automata alulmeretezett a motor nyomatekahoz kepest- AUDI A4 2.0 TD PDI manuál 6
A 2.0PD egy betegagyJa most latom hogy leirtad a nyugjeiket. Ha tudod hogy szar akkor miert veszed meg?
-
footy
addikt
válasz
h1ght3chzor #119230 üzenetére
Ez egy tákolt fos.
Amúgy van hozzá minden , akár bontottan is hegyekben áll hozzá a cucc. -
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #118931 üzenetére
Okos programozással/tervezéssel szerintem a hosszú váltótól függetlenül is meg lehetett volna oldani. A volvokban régen is jól el volt találva, a saabokban meg ugyanez a hátbarúgós karakter volt. Az új VW-k (2013-) közül még csak 1.4 volt a kezeim között kíváncsi lennék, hogy az 1.8/2.0 hogyan teljesít a hétköznapokban.
-
footy
addikt
válasz
bajnokpityu #118918 üzenetére
Nem megy nem megy, aztán ugrik.
Ezek a régebbi VW turbók ilyenek. Az 1.4 TFSI viszont sokkal kellemesebb karakterű.
Új hozzászólás Aktív témák
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest