- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboldi #201466 üzenetére
IS200ba beférsz normálisan amúgy
A2 sztem azért nem túl elterjedt mertbambán néz kidrága a kaszni, nem túl golyóálló a technika ha jól sejtem (korabeli tesóiból kiindulva), és kizárt hogy ne rohadjon, ez vag termék, max csak lentről látszik. Nehezen hiszem hogy padló, küszön futómű is tök jó lett.
Tényleg, Lupo 3L lökösök mikor szakadnak le a helyükről?Ez az EV kb belefér a 3000be
-
Fusion. A2 az hogy jött?
Picanto helyett nézz Riot szvsz, a Picanto alig jobb mint a WagonR.
-
Középtartományig
amíg használjákúgy megy, mint egy 1.4 16V. Ami nem rakéta, de élhető. Fent valóban megáll 75 lónál; szóval csak emiatt nem érdemes elvetni, hanem ki kéne próbálni. Lásd DS3 és 208 tesztek, ott 82 lovas változatban szerepeltek, csak itt levágta a Pug/Opel 75nél. A miénk speciel úgy megy, minhta chippelve lenne, egész élénken reagál. Nem értem hogy cisnálja EU6-osan (83 lovas HMR motorkód), de így megy (klímával nem, ott egy környezetvédelmi frissítés 'finomított' rajta, ott EU4/EU5-ös szinten nyitogatja a folytószelepet).
Nem erős az autó(!), de egész jól autózható.
A legnagyobb baja ennek a hajtásláncnak, hogy 'hosszú' a kettes, puha a motortartó és finoman kell a kuplunggal bánni kanyarodásoknál ha finoman akarunk menni. Nem ritka jelenség a 3 hengereseknél, de szintén kiderül próbaúton hogy ez zavarja e a leendő tulajt vagy nem, sokakat tökre nem.ZolAK: Korábban összeollóztam: PSA AdBlue Ha figyelsz rá nincs gáz, ha nem figyelsz, cserés lesz.
-
válasz
vzsryl #201433 üzenetére
Hát, bő 20 évnyi autóalkatrész kiskereskedelemmel a családban és 5 autó spritmonitoros költség vezetése után nem azt mondanám hogy alig van különbség.
Azonos haladáshoz elég a kisebb motor is legtöbbször, gumizás (méret, meddig bírja), ablaktörlők (főleg ha integrált fúvókás), kipufogók, csillapítók, fékmechanika; minden drágább hozzájuk (és legtöbbször a csere díja is!). Biztosítások, fogyasztás, ár/avulás; és hopp, a legtöbbször Golf/Passat, 308/508 viszonylatban ott a 2, erősebb motorral/ritkább hajtáslánccal a 3×-os szorzó (ha a kompakt az átlagos hajtáslánc/teljesítmény és kerékmérettel szerepel az összehasonlításban). De ki-ki maga döntse el -
válasz
#21346560 #201430 üzenetére
Ez jó ár, és egész nyomatékos (118Nm 2750-em ha jól sejtem). Megbízhatóságtól itt már nem félnék, mert ez már nem opel.
Mellé azért felvenném a Sanderot is (ha az szimpatikus, akár körbeműanyagozva). Ezek a TCe motorok is 'városállóak', legalábbis nem kokszosodós, hanem szívócsőbefecskendezéses.
Emisszió csökkentésre meg ott a 100ezres felárral az LPG-s verzió (+10 paci is jár hozzá). -
válasz
Ádám16 #201427 üzenetére
Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség. Nekem az már sok, nem akarok annyit autókra költeni.
Plusz imádom ha minél könnyebb egy autó.Hát igen, a V50 legalább
FordVolvo.
C5nél az úthibát nem érezni annyira, ha éleset kanyarodsz, betámaszt mint állat (erősebb motoros változatoknál ott a sport gomb). Főleg csúszósabb úton a vektoros kanyarodás (Snow motion). Mikor először vezettem úgy voltam vele, hogy nem rossz, de nem nagy durranás (Dobogókőnek). Majd utána a sajátommal mentem és akkor néztem, hogy hoppácska, azzal bizony sokkal lassabban és kevesebb tartalékkal megyek még így is.
508 GT meg másik iskola, azt másra lett belőve; a saját kategóriájában persze [link] -
Nem láttam ilyet, nem jellemző. Tirolból származó más tészta, meg az a pár 2000 évek eleji modell sok gyártónál, ahol takarítani kell kerékcserénként a dobbetétnél, hogy ne rohadjon a küszöb; de a PSA-ra régóta nem jellemző a rozsda. Ismerős 20 éves 206osán is csak kocc miatt cserélt sárvédőn van némi rozsda, pedig azaz aztán ridegtartásban van
-
válasz
Ádám16 #201405 üzenetére
Ezekből 508, magamnak mondjuk inkább hidrós C5-öt venném. Egyszerűbb egy kicsit a 2.0, de pl sportosabb futómű/kipu az csak a 2.2-eshez volt, és azt inkább a nagyobb menésre alakították, szerintem ez így egyben, csomagban dől el mire van inkább szüksége.
#kompakt
De V50 2.0 HDi, akár egy normálisabb Focus, Megane 3 is akad mindenféle motorral, és tök jó őket vezetni, és olcsóbb fenntartani, és sztem bőven elég nagyok (konkrétan a Laguna nem igazán nagyobb a M3-nál; nyilván vannak magasabb szintű megoldásai, de középkategóriás autókat mindig jóval drágább fenntartani mint a kompaktokat. Ha nem annyira kell a 159 puttonya, a kistesóját célkeresztbe venném 1.4T-vel.Ha bedobom a számítógépbe hogy vezetési élmény, sokat menés élhető dinamikával és nem csiliárdos fenntartási költségek, akkor a virgoncabb ezt vagy a nekem szimpatikusabb ezt tenném az origora, és ehhez hasonlítanám a többit.
-
válasz
keepsmewait #201378 üzenetére
Mazda 5öt hagynám több okból is(fő a rozsda), Merivát is (A-ban nincsenek jó motorok és relatív kicsi, a B sárnehéz).
5-ös helyett alternatív ajánlat a C-Max, de én csak a 116 vagy a 125 lovas szívó 1.6-al venném (ha nem dízel kell), ami sajna ritka!
Xsara Picasso vége (ez a legolcsóbban fenntartható, sokan félnek tőle mert hátul egy pár csapágy cseréje helyett valamiért komplett hidak cserélnek, ha vége a csapágynak) vagy C4 Picasso / 5008-at venném még fel a listára.
Nekünk Speciel Megane3 fl2 van(de párom visszasírja a Picassot hátsó helykínálat miatt).
Scenicnek akkor van előnye (a kombihoz képest) hogy ha hátul a 2 gyerekülés közé kéne embert préselni; de akkor el kell dönteni hogy kombikat, vagy 3 egyenértékű külön üléses egyterűeket kerestek. Scenic is jó lehet, de inkább egy tiptopp Xsara Picassot vennék mint egy kínálat alján lévő Scenic3-at. Ha találtok szépet, olyat aminek gazdája volt, akkor az egy erős ajánlat. Ha szerettek cuccolni, akkor Berlingo (XTR) vagy Partner is szóba jöhet, főként az egyszerűbb/gyengébbik (90-92LE) dízellel (ha félünk a kettőstömegűtől, ami nem nagy tétel mondjuk ehhez), de ha keveset mentek az 1.6 benzin is jó lehet; a 3 külön ülésesben fejedelmi a hely, és a tolóajtó is király.C4 Picasso 1.6 120 lovas motorjánál egyből vezérléscsere ajánlott, és ha magyar autó, akkor vezérlésmódosító keréké is; Scenic (Astra/Zafira) ugyanez. Bár a Zafira a Picasso/5008/Scenic ellenében nem erős ajánlat... ki kell próbálni, menni egy kört, és nem kell billentyűzetet koptatnom.
ZolkoW: Üléspozíció, térérzet, praktikum, bővíthetőség. Hátsó utasok is kapnak általában levegőt, zsebeket, töltőt, lábteret, nincs kardánalagút, általában mélyre és síkbadöntehetők az ülések, aludhatsz benne kényelmesen. Ezer helyre el tudod rakni aktív élet vagy család esetén a kulacsokat, cuccokat, arra tervezték hogy jó legyen ezekt használni (Jó, mondjuk pont itt van a különbség egy a Zafira kettes alá pár szempontból amit mások 5 vagy csillagos 5 osztályzattal oldanak meg).
3 felnőtt vagy gyerekülés elfér kényelmesen (tegnap jöttek anyósék és sógorék látogatóba; de nem a 2es Grand Scenicjükkel, hanem após Xsara Picassojával, mert jobban elférnek hátul a felnőttek).
Én a csapott hátú kompakt egyterűeket szeretem jobban, személyautósa(bba)n viselkednek, kényelmesen könyöklőről váltogatod a fokozatokat, ellátsz a sima autók fölött, alig fogyasztanak ezek többet mint a sima kompaktok. -
válasz
b4zsi- #201368 üzenetére
Clio. 1.2 16V, esetleg 1.4 16V. Műszakit sz.rjátok le, olyat nézzetek aminek képek alapján volt gazdája! A műszaki
vizsgaadó semmire nem garancia! Nem biztos, hogy bontószökevény a fél millás autó (ha sok már az is ebben az ársávban) simán elmehet bő 10 évet, akkor megint pont mindegy a műszaki. Ugyanígy a futott km-t ne nézd, nagyobb eséllyel szervizelték rendesen ami ment évi 10-15k km-t, mint amibe 3-4 éve cseréltek olajat és tizenéves gumikon gurul. A linkelten is öregnek tűnő téli van, ezen is kuka; kell venni egy szett jó 4S gumit, az jobb, mind két olcsó szett. -
válasz
passatgt #201349 üzenetére
A buborék (Airbump)opciós. Meg elől-hátul van egy kis fényezetlen rész, az sztem priceless, felszabadító érzés.
Hamarabb érkezik a nyomaték ennél, mint a Hyundainál (annak meg feszesebb a motortaró bak és alapjáraton simábbannjár, amikor nem lövi le őket a S/S).Konkrét felszereltséget, autót keress, bele fog férni a keretbe. Könyöklő is talán, de sztem fontosabb az Advanced Comfort ülés, mint a sok olyan (dísz)könyöklő, ami túl mélyen és túl hátul van - ezt ki kell próbálni, mert sok modellnél sz.rt sem ér
.
Én jobban szeretem azt a tempomatot, megszokás kérdése - pause a végén fel/le egyesével, hosszan 5ösével, kikapcsoltból hosszan a következő elmentett értékre ugrik, plusz a limitet/off/tempomat kapcsoló. Mindig ugyanott van, kanyarban is (előtte néha visszahúzom 5el, az apexen meg vissza).
Kamera képe használható, valószínűleg ebben sem dinamikus az ív, de az egyenes és koppig kitekertet legalább kirajzolja, az jó, és relatív gyorsan be is jön, és közben a radar eredményét is kirakja jobbra az autó felülnézeti képéhez, plusz a hangszórókból is onnan szól ahol közeleledik az akadály. Vszínű a fejegység szintén Bosch (azaz magyarok írták), így a magyar nyelv szokatlanul jó benne. Meg van ezer apróság, amit ügyesen csinál a fontos dolgok mellett; de max akkor említem ha bent marad a selejtezőn. -
válasz
Integrale #201335 üzenetére
Két ismerős kettes Puntójával volt ABS (gyűrű) probléma, fl előttiek. Amúgy eleven az 1.2 16V, jól is fogyaszt (kár a bc nem szokványos mértékegysége), a lámpa
ledfőfényestuning után korrekt, a belsőt mondjuk nem annyira szerettem.Panda 100HP normális állapotban fehér holló (szar úton sajna nem nagy élvezet, lámpához guruláskor a gyűrött aszfalton ráz rendesen).
6m kisautó: Gondolkoztam még rajta, és papíron hátrányos helyzetű, gyakorlatilag a(z egyik) legjobb 3 hengeres a kategóriájában (és a szívó az mpi, nem kokszolódik); magunknak ezt venném: C3 mk3 fl
A 208 helyett is ezt akartuk (fl előttit) mert tök jó sok szempontból, de bőven drágábbak voltak a pugnál
-
válasz
tboldi #201321 üzenetére
Jó, ez is igaz.
Van amit lassan, van amit nagyon gyorsan b*sz szét.6m-ás kisautó kategóriában: Akár még egy Tipo-ra is ránéznék. Bár a honlapjuk egy *.
tboldi: Nem rossz, de inkább Puntóznék helyette. Meg ez a 8V nem túl szimpi (itt is kell még szelephézagot állítani)? Kormányszervó meg ABS gyűrű gondolom ennél is kényes.
-
válasz
tboldi #201311 üzenetére
Igen, de úgy látom az utódja Agila meg a Splash sem egy leányálom. Nem megbízhatatlan, de akad vele ez az, és nem is olyan olcsó hozzá a cucc. Plusz a félásványi 10W40 ezeket is szétcseszi.
passatgt: 4 henger kisautóban eléggé leszűkíti. Nem elég ha jó 3 hengeres a 3 hengeres?
Rio, Clio, 208al (vagány sárgában) vennék üléspróbát, de a Sanderot se zárnám ki (Yarist meg írtad hogy kicsi, a Swiftnek meg a csomagtartója jelképes).
-
válasz
Mr.Csizmás #201301 üzenetére
TPCA biztosnság szempontjából már korrekt, de a Clio3 ebben egész jó (szívó 1.2 16V-vel fenntartani is olcsó, bár az a TCE is egy egyszerűbb ,megbízható szerkezet, nem az mint a későbbi másik 1.2 TCE a Meganeokban).
(C3-ból is úgy választottunk hogy minimum 4 lufi + ESP, ebből semmilyen autónál nem engedek, főleg ha a nejem és a pici utaznak vele!)Euroncap-en tudsz nézelődni, érdemes a frontális/oldalsó/gyerekbiztonság pontokat nézni, mert a csillagok száma nem feltétlen összevethető különböző években, hacsak nem egy értékelési rendszer szerint nézed.
-
válasz
gzbotii #201297 üzenetére
Ha családi kell, V50 vége és a (szoftveresen) gyengébbik 2.4 benzinnel amíg volt, mert a végefelé kisebbek helyettesítették vagy a turbós (annyit eszik mint a ford 1.8 és 1.6 kb, de sokkal kellemesebb). Azontúl tényleg max a HDi-k.
Újabb és ügyesebb a V40 ha méretben elég, de ennyiért szintén csak 1.6D lesz. Az 1.6T inkább erős mint jól fogyaszt, de nem félnék nagyon attól sem. Mármint nem kell rá többet félrerakni tarcsiba, mint egy dízelmotoros verzióra.
-
válasz
Mr.Csizmás #201286 üzenetére
Anyámnak Agilát vettem... hát, nem kell alacsonyra ülni, ügyesen bővíthető, de sok pozitívumot nem tudok, főleg megbízhatóság terén.
Nálunk (nejemnek) 1 milláig a TPCA (Aygo/C1/107) illetve a C3 volt esélyes (1.4 8V, ez lett végül, esp-vel, jobbik (nagyon kényelmes, kartámaszos) üléssel; jó világítással, felfelé is automata ablakkal, korrekt futóművel, stb).
Gombokért üzemeltethető kategóriában a TPCA, ha valani izgisebb kell, Grande Punto vagy Clio 3. -
Minden H4esre igaz (amit főként a japánok szeretnek), hogy:
Tompított H4: 2200 lumen
Tompított H7 (és társai): 3000 lumen
Refi H4: 3600 lumen
Refi H7 (és társai): 6000 lumen
+ 1,3%os a H4esek jellemző lejtése, 1,0 a H7esek jellemző lejtése, azaz messzebre is világítanak, nem csak erősebben.Konkrétan nálunk az utolsó két autó a bő 1 millás mezőnyben a Jazz és a C3 volt (2018ban). Jazz H4, C3 H7+H1. Mindkettő a maga kategóriájában jól világít, de mondjuk abszolút skálán ahol 10 egy jó xenon szett, ott mondjuk 6ot adnék a C3-nak, és 2-őt a Jazznek. Nekünk ez is fontos szempont volt.
dj79: Olyannak mond, aki ezeket nem ismeri. Ülök Vitarában is eleget, meg van 208asunk. Nagyon nem egy liga, a 2008 (első, hogy igazságosabbak legyünk) ég és föld a Vitarához képest. Sokszor kifejtettem, most nem offolnék. Akinek tetszik, vegyen Vitarát, csak utána ne üljön be másba.
tboy93: I30 1.5, vagy Ceed, az majdnem japán
-
válasz
vidocq #201137 üzenetére
Sok szempontot nem adtál meg...
A Megane 3 jó lehet, bár 2ért még nem sok szimpatikus van, a szebbek, fl-esek felette mennek (fl előtt még az elektromos kézifék vezérlője nem egy golyóálló szerkezet). Meg mint kb minden magyar autónál, fos félásványi olaj használata miatt a vezérlésmódosító kerék cserés lesz a vezérléscserével valószínű.C4 II-őt is megnézném, ha praktikum mindenek felett akkor C4 Picasso (bár két személyre városba már már túlzás); ha tetszik a C3 Picasso is jó lehet. Akár H Astra is szóba jöhet (1.6). Ahogy említették a Ceed/i30 is megérhet egy megnézést =ha tetszik), de itt is előfodul ez-az a Kappa mocikkal, de nem vészes. Más kérdés hogy jónak a 2012 utáni modelleket nevezném, a korábbi nekem nem kellene.
Jazz (túlárazott, H4-es világítás amit szar cserélni), esetleg Bravo/Grande Punto, Clio3 (Grandtour)...
Nincs (főleg ebben az ársávban) olyan modell, aminek ne lenne 1-2 gyengébb pontja, ezt fogadd el. Ha megvan melyik tetszik (praktikum, kinézet, vezetés, ár, felszereltség, stb), akkor majd abból az adott változatok gyengébb pontjait érdemes megnézni/megkérdezni. Amit szeretsz, szívesebben tartod majd karban.A normális belevaló olajra szinte mindegyik érzékeny, van ami kicsit (Renault, Opel, Kia), van ami jobban (Honda, PSA).
dj79: Miért, olyan olcsó a Vitara (főleg ahhoz képest amilyen)?
Vagy ha normális kompaktot, igényesebb Crossovereket kapni hasonló áron másutt, de itthon nem azt veszik a szuzi ellenében, az a forint hibája? Szokott menni itthon a fanboykodás suzukikra, de azért európai/nem elfogult piacon nincsenek olyan előkelő helyen.
-
válasz
Saskakas18 #199269 üzenetére
Saskakas:https://totalcar.hu/tesztek/2016/04/04/renault_clio_15_dci_hasznaltteszt/ Ot még volt azért vele tennivaló (szivattyú csere preventívbe).
anorche1: Vedd a soröt 2.4-el. Az legalább nem
hokiFord motor, hanem rendes Volvó. Nem eszik többet mint az 1.8, van adócsaló 140lovas változata (hw megegyezik az erősebbel). Egy normálisan befejezett 2-es Focus (mert a Focus elég ***** lett).
1 millából mondjuk nem a kínálat habja lesz elérhető...
1.6 (hatos váltós 110 lovas) Megane 3-at venném fel a listára, Bravot, vagy Ceedet (vagy Clio3, Grande Punto, amik kb akkorák mint egy G Astra/Golf IV). -
válasz
venom8888 #199086 üzenetére
A Vitara fiatalos? Legyen...
De olyan igényességi szinten van, mint semmi más. Bányász béka...
Hogy insigniához ez hogy jön (ugyanakkora litertelejstménnyel) azt viszont nem értem. De még két évig nem is kell
A fasza Ecocontact5-el lesz mosolygás. Vagy félelem inkább, mindegy.dehogynemszar a vitara...izlések és pofonok -
válasz
bitpork #199071 üzenetére
Ezt akartam én is írni.
Van olyan amivel élhetően lehet közlekedni, vagy a futómű megbocsátó és még egy kis tarcsi is van benne, de nálam az odalépésre mosolygás meg a nem fogyasszon sokat, nem nagyon fér össze. Ettől felnőttebb(?) igényeket támasztok. A sajátom rugalmassága jó, forgatva megyeget, és nem eszik sokat; és nem várhatóak többszázezres kopóalkatrészcserék (kettőstömegű, nagynyomású, részecskeszűrű). De nincs mosolygyártás gázpedálnyomásra. Asszony autójánál van egy kicsi mosoly tiprásra, mert jó hangja van és váratlanul rugalmas. Ott viszont a csúcsteljesítmény nem sok, de alig 1 tonnás autónál nem különösebben baj arra amire használjuk. De inkább futóműből lehet velük játszani, nem erőből.
Ha a többszázezres kiadás elkerülése nem lenne szempont, akkor valami 1.2-1.4 turbóst vennék, esetleg annak a gt/akármi lineos változatát (Megane/308 GT Line 1.2T vagy Leon FR 1.4 TSI-vel). Mostani felhozatalt nézve. Eredetileg mondjuk ilyesmit akartam, de az olyan változat ami tetszik, drága volt. -
válasz
venom8888 #199027 üzenetére
Ez így ***, fölösleges sok hozzászóláson át rugózni ezen...120-130 ló egy szívó 1.5, mégis mennyi legyen turbóval?
De ha fázol a turbótól vegyél szívót, a kompaktok között van (Megane, Ceed, i30, 3-as vagy 6-os ha nagyobb kell), probléma megoldva.Auris hibrid 136 lovas, és alul/megindulásnál is elég nyomatékos az elektromos motor miatt...
De ez most, vagy 2 év múlva kell
-
válasz
yuing #199004 üzenetére
A direktbefecskendezéses THP változata aminek vannak bajai, főként 2014 előtt (kb mint a TSi-k, ha úgy ismerősebb). Ha tudsz angolul, 10-15 perc googlezás után magad is láthatod. Meg még sok mindent mondanak mit ne vegyél, bezzeg a VAG 1.6 8V milyen fasza motor. Haha... A VTinél normális olaj, vezérléscserénél vezmódosító kerék (kb minden magyar autónál szükség van erre sajnos), ja meg persze vezérléscsere egyből (de ez nálam amúgy is alap). 130-200k között meg szokott nyúlni a lánc, jele sokszor nincs, csak néha felvillanó chekckengine meg nem megy úgy (mind BMW, mind PSA-nál). Megmérik, megnyúlt, csere.
Nem azt mondom hogy a világ legjobb, legmegbízhatóbb motorja, de jól megy, jól fogyaszt, tűrhetően megbízható - és a korabeli hasonló motorok közül nem sok megbízhatóbbat tudok. Papíron a Meganeom 1.6osa 8szintén városi legenda) örök élet plusz két nap. Jah. Magyarirsztánban fos olajjal természetesn vezmódosító kerék is egyből megy a vezérléshez (jó, 30 ezer volt,nem a világ, de a plusz célszerszámok és tanítás miatt 50-60al kerül többe a vezérléscsere). Korábbi változatoknál szintén trafó (min sok VAG konszernesnél), FHP jeladó, néha injektorok is cserések. Egyik sem drága, és nem balfasz szerelő hamar megtalálja, de az itthoni szerelő állomány nagyja nem ebbe a halmazba tartozik. Plusz van pár tömítés, amit magad is kicserélhetsz, ezt sem annyira csipázom (fojtószelep, szívósor tömítései), de oké, 6000 Ft az összes tömítés és nulláról egy óra kicserélni (de igen, van amiben nem kell). Igaz, jól eszik, jól megy, főleg hatos váltóval, de a korábbi PSA 1.6oshoz képest több törődést igényel. A TU5JP4-en filléres vezérlés csere 6-7 évente oszt joccakát.
Nem tudok olyan autót amit 10 évesen mikor hozzád kerül csak tankolni kellene, én mindig nullszervizzel kezdek (minden szíj, minden folyadék, minden szűrő).
Jó a Bravó, én szeretem; olajnyomokra figyelj és kérd el _pontosan_ mit töltöttek bele (ez mondjuk kb mindenre igaz, turbósoknál főleg). Keresgélj új emblémát, és készülj a lámpa takarításra, akár polírra, hogy hogy elkezdesz normális H1-es fényforrásokat keresni hogy láss is vele rendesen (pl a minőségi ledesek).
G6al is van ez az (mivel nincs), de 1.6 MPI *boá*. Na, abban aztán nincs élet.
-
Ha Focus, mindenképp a 115 lovassal venném. Nekünk 1-1,5 literel kevesebbet kért, miközben ment is úgy hogy a kétezres évek közepén egy normális 1.6osnak kell (és nem csak pingvineznek ha 2xx km-nél az alu blokk (oválisra) kopott/zabálja az olajat, hogy ezt nem lehet felfúrni, nálunk 3 ból 2 autó így járt).
Már ha azzal az összeszereléssel, zajszigetelés (hiányával) és belsővel megbarátkozik az ember. Az alap futómű nem rossz, de nem is annyira jó mint a progresszív verziók amiket a sajtósok vezettek. Főleg a szedán, az nekünk mindig ügyetlenebb volt a csapotthátútól és a kombitól is.
De magamnak inkább vennék Ceed(1.6)/Civic(1.4 99)/Megane(1.6 110 hatos váltó)/C4 vagy 308at (1.6 VTi, de akár az 1.4 is élhető).
De szerintem ahova elég az ötös Golf mérete, oda a ClioIII, Grande Punto, 208at vennék (illetve utóbbit vettük is). Nyilván ezek olcsóbban fenntarthatók, és városban kevesebbet kajálnak. -
válasz
yuing #198973 üzenetére
Hát, az a VW motor amit a legjobban utálok. Városi legenda szerint megbízható, de annyira azért nem (hűtőkör, trafó, ingadozó alapjárat - amit szinte sose tudnak megoldani). Cserébe nagyon lomha, és sokat eszik, főleg városban. Akkor inkább az 1.4 16V. Vagy a fogyasztás különbözetből egyszer (kétszer) hozzányúlnék a TSI-hez, és cserébe mindig normálisan megy.
Ford 101 lovasa dettó, de ott az átlag megbízhatóság elmegy, a tartósággal vannak bajok.
Mazdát abban a korban/ársávban felejstd el!
Civic nem rossz, de húzós ára van (annyira nem jó amilyen drága).
Ezek közül a Ceedet nézném meg, esetleg Megane, 308, vagy Jazz, Grande Punto, Clio III amik elég nagyok és relatív fenntarthatóak. -
-
válasz
BigBlackDog #198847 üzenetére
Ha valaki annyira falábú hogy nem jó a 3 henger, annak automata kell akkor úgyis. Meg ugyan csak Intense szinttől, de a jó kis 1.33 Tce is (bár GLX-et nézett Vitarából is, és valószínűleg nem az Ignis kulcs miatt).
3L1T3: hemaka listájából még a C3 Aircrosst (de akár a simát is, az is magas építésű!) nézném még meg. Vitara után átülni a C3-ba, advanced comfortosba, hehe
Ismerős még a szalonból megköszönte, hogy dobtam alternaívákat Vitara mellé (Cactust vett, az újabbat). -
válasz
tboy93 #198837 üzenetére
A Vitara melyik kategória best buy opciója? A 7 milláért/bármennyiért kapható legigénytelebebbé
A papíron jól mutató extrák, a kivitelezés, a megoldások... Messze nem a konkurencia szintje. Illetve de, de 10 évvel ezelőtti.
EL1T3: Capture, Kona(amíg kapni), 2008, Puma, akár fiatal Niro vagy Sandero Stepway is szóba jöhet. Ja, meg az S-Cross is normálisabb.
-
Magyarországon tényleg minden típusnál típushibának számít ha valamiben kopó alkatrészt kell cserélni, vagy a rozsdásodást lassítandó az iszapot néha ki kell takarítani (pl lengőkarcsapágy, aminek a cseréje helyett másik hidat csavaroznak fel, stb)
Bár a fék és motorolajjal is van így sok típus, fékmechanikával, stb... Csak hangosan gondolkodom. -
válasz
IMIIKE1998 #198752 üzenetére
Én Clio2 Aygo/107/C1 alá nem megyek ajánlásban (worst case Megane 1).
De sokan leszarják és vígan furikáznak Swifttel, F Astrával - mármint hogy most vették, akár annyiért, hogy biztonságosabb autót is kaptak volna annyiért.
Én biztosan nem ültetném a páromat a kicsivel pl 1-es Swiftbe, B Corsába. Inkább saját dolgaimon(akár autón) faragok, de legyen esélyük egy balesetben. -
Így van, új Sanderot vennék inkább használt Micra helyett azonos pénzből.
1, Micra nem nagyon tetszik (árkategóriájában főként).
2, Kb másfél millával drágább.
3, Annyiért Cliót vennék ebből a legóból.
+1: Jobb infotainment rendszer (Mi lenne a jó magyar kifejezés, csak szimplán fejegység?)Veron:
Fujj, sárga fényGratula!
A topiknak is -
válasz
johnny82 #198715 üzenetére
208-at vettünk hasonlóra, és sztem pont a 3 henger a bugi benne (nyomatékos, és szeret pörögni, jó a hangja). Vezetési pozícizó, ülések, világítás, és a működésbeli finomságok, zajszigetelés, félpanoráma szélvédő is előny. Ehhez képest egy Yaris HSD ... elég primkó/sótlan.
Ha nem hibrid a Yaris, esélye nincs (a hir2-es bilux vetítőlencsés változatnak a világítása legalább jó, de sztem ennyi).
A Rio sem rossz, már az 1,2 is élhető, bárjóvalgyengébbnek tűnik mint az 1.2 vti, mivel ugyanannyi nyomatékot ezressel fentebb tud, plusz magasabb alapból a 3 hengeresnél a fordulat amin használod, azaz városban kb 85 és 105Nm amin használja az ember, plusz könnyebb a 208. Ezt tükrözik a rugalmassági adatok is (bár erzésre nagyobb a difi, a Rio/i20 egy lightos 1.4esnek tűnik, az 1.2 VTi meg mintha 1.6os lenne). Nem tudom csak az oldalt linkelni, elég sok autót be tudsz tenni az összehasonlítóba. [link]. Persze más motorokkal is lehet nézni (mindkettőt).
Nálunk a koreai és psa duó volt az utolsó két bentmaradt versenyző. -
válasz
ngaba #198492 üzenetére
Az erős autóknál (1.4 vs 2.0 tsi-s változat) ritkább futóműelemek, drágább gumi, jellemzően gyorsabban is kopik, alig lesz nagykerekben hozzájuk kopó cucc, az is sokkal drágábban. Plusz városban már 3 liter a különbség, és sima kicsit huplis úton, ami addig fel sem tűnt hogy huplis, az ember veséje leszakad mire odagurul a lámpához, plusz az egész autó magasabb sebességnél áll össze, amivel lehet hogy 1-2 havonta tud az ember menni.
Miközben a polgári, és a polgári sportosabb változatai is már eleve a magyar utaknál jobbra vannak belőve.
Én a mai fiatalságnál a VAG konszern buzulást látom, meg pár rizskályhát toldoznak foldoznak, és ennyi; más autók nem elég divatosak vagy mi a tököm... És rohadtul nem olyan autókat vesznek, mint amit mondanak hogy keresnek, hanem a megjelenés meg az embléma a fontos, meg a lovak száma, esetleg a korom mennyiség. Majd mivel nem egészen olyan az autó, és magukat győzködik, jön a kőnehéz extra kerék, esetleg fék upgrade mert alapból is gyengus, a(z igénytelen) csüccs, meg a (igénytelen) csipszelés, hülyegyerekes sötét fóliázás, amit még pár homasitás kiegészítő után mikor már eléggé elbaszták az autót, eladják.
OK, a döntő többség nem nagyon próbált jó/jól vezethető (sportosan) autókat, és Golfokból meg Passatokból meg A4-ekből próbálnak csodát varázsolni. Ezek sem rossz autók, csak tudni kell mire milyen változatot/autót célszerű keresni.Ahogy 4tha is sportosabbat keres, bár ez sem ugyanazt jelenti mindenkinek. Haverom, akinek a Leon 20V-je volt, a kinézet miatt vette, mert tetszett. Ugyanúgy vezette, mint az 1.3as 1-es Swiftjét (én azért szerettem rajta megdolgoztatni a gumit, futóművet, motort, és rendesen kikormolni a kipufogót, egész kiegyensúlyozott autó volt, és dob, csipsz és új kati meg lambadaszondák után már értelmesen is kezdett menni, addig soványka volt). Utána is S-Lineos Audikat nézegetett, hogy sportos legyen és erősebb...
de minek, ha 60-80 lóval is mindig körbautózom -
válasz
Gombinyó #198478 üzenetére
Véget érni látszik, vagy már otthon van?
Majd gratulálok ha a otthoni képeket dobsz róla
Igen, az üvegfóliások szoktak ilyeneket is.
Pro tipp: A fényszórót is fóliáztasd hasonló okokból.Corolla de nem hibrid?
Idáig jutott a világ, hogy mint autó is felkerül a radarra lassan
-
válasz
footy #198472 üzenetére
Képeken nem jön be az i-cockipit, vagy vezetted? Nekem fura, emberek miért szeretik lusta érzéketlen a malomkereket, ami kitakarja fele műszerfalat a hagyományos autókban. Igaz, 208ast terelgetek ezzel, de abban imádom, és furcsa mint a Megane 'nagy' kormánya, amit a pofámba kéne emleni, hogy lássak mindent (nem teszem).
De hát azért van többféle, mindenki választhasson, csak a legtöbb ember aki vezette, jókat szoktam hallani róla (ha én nem is számítok). -
Olyat próbálj ami tetszik. Menj 1.4 és 1.8as Leonnal, te sem tudod még melyiket vinnéd. De lehet az első Leon után másodikat nem is próbálsz, who knows...
Alfákra is ránéznék, ilyesmire céloznék: [link] Vagy Mito, DS3, bár ezek lehet nem elég csajozósak...
Skilly: Gyanítom Aisin hidrodinamikus automata, abban nem lesz kettőstömegű. Az adblue figyelős/foglalkozós ennél is (hihetetlen, hogy a legtöbb gyártó nem tudta ezt normálisan megcsinálni): [link]
-
Én hótziher hogy inkább 1.4 TSI-vel venném az 1.8 helyett. Sokkal kevesebbet eszik, és bőven jól megy az a 150 paci (ha mégis kevés, az is megoldható hogy legyen még egy kis tartalék). Nyugi, a 225ös gumi már vesztésre áll ezzel a motorral szemben is, a 205öst meg relatív óvatosba is megforgatja az ember, és nem csak egyesben. Próbáld ki először az 1.4-et.
Ct200h kiakadást nem értem. Van a keveset fogyasztó, alul is élhetően nyomatékos hibrid, meg sznoboknak a 200lovas hátsókerekes autójuk, ami nem megy jobban, legalábbis a 150lovas IS az egy, khm, megfontolt, jószág, átlagos dinamikában, főleg városban a Ct200h lekörözi. Amúgy meg ráz mint az ekhósszekér.
A Ceed GT az egy GT.
Ne az autós kártyát nézd, próbálj ki egy két ajánlott modellt.Guliettára +1, szintén az 1.4-eseket venném.
Paxker315, úgy vélem azon nem lesz elég szép az embléma, magyaroszágon a jó megjelenés ilyesmit szokott jelenteni.
-
válasz
mobal #198422 üzenetére
Persze. x biztosító erre, y biztosító arra az ügyfélkörre lő. Kötelező esetén nincs igazán különbség. Ha kötsz cascot is, ott kell megnézni nagyon, főleg hogy teljeskörű legyen. Nálam inkább az szempont, mennyit szoptam velük. Kb 10 biztosítónál voltam, de az utóbbi kb 9 évben csak az unionnál van mindig a cascom és a kötelezőm, mert megy minden gördülékenyen, megvannak a régebbi cuccok, nem kell hatszor telefonálni rájuk, és árban is top3ban vannak 3x éves vidékiként átlag 1.6os motorizáltságú autókkal. ez többet ér nekem mint évi párezer forint. Korábban mikor évente váltottam mindig elakadt valami a biztosítónál/alkusznál/banknál.
Amúgy mivel spritmonitorba úgyis írom a költségeket, pl így nézett ki a Megane-nál (90500, de 95 volt a 208-ra is):
Vagyonszerzési illeték:52 650 Ft, Új forgalmi engedély:6 000 Ft, Törzskönyv:6 000 Ft, Forgalomba visszahelyezés:2 300 Ft, Ügyintézési díj:5 000 Ft, Eredetvizsga:18 500 Ft -
Kezdjük azzal, mire gondolsz hot/warm hatch alatt. Élvezetesen vezethető virgonc/ügyes, vagy inkább erős autót? Mert a listádban vegyesen szerepelnek az autók.
Nekem ebben a kategóriában a pörgős, élni, menni akarás és a jó hang a fontos, a fentiekből ezt a Focus tudja, de egyel kisebb kasznival még könnyebb játszósat találni (Fiesta ST, Clio RS). Sőt, sokszor a kisebb, könnyebb, gyengébb vakarcsokkal sokkal jobb játszani, és itthon kevés helyen lassabbak (szerpentinen is sokszor hozzák a 2-300 lovas mezőny sebességét - lásd tonna videó Forus RS vs Clio RS keresőszavakkal.
Ha játszós kell mert benzinvérű vagy, ne hagy le a listáról a kicsit korosabb, de etalon Megane RS-t, vagy akár GT86/BRZ-t.
Viszont hogy mennyire kell erős, és mire/hova, nem tudjuk, mert egy csomó kisturbós sportosline is jól megy, kezes, ügyes, és azok tényleg nem drágán fenntarthatók és jól is tudnak fogyasztani (már egy Leon FR is tök ügyes, 150lóval odéb lehet állni, nem is fogyaszt sokat normál közlekedéssel; de ebben a ligában vannak jópáran). Főleg ha sokat városozol érdemes ezeket is megnézni. Nálam még vízválasztó a komolyabb változatok komoly felnije és peres gumija, ami amerre én járok, halálra vannak ítélve. Tudom hogy nem nehezebbek, de egyszerűen vannak néha védhetetlen brutál kátyúk, és még a nagy rugóutas polgári futóműves autóm 17es kerekét is párszor eldefektelték szar úton, váltottam is 16os kerékméretre inkább.mobal: Kérdezd a barátod: [link], [link]
Egyébként a forgatókönyv függ a konkrét esettől. Az elmúlt 10 évben vett autók nálam mindig így néztek ki: Foglalót fizetek(bár pl carnextnél nem tököltöm két utalással ment egybe), kifizetem a honosítás/okmányirodában átíratás/eredetvizsga/satöbbit (60-90k jellemzően), majd a fennmaradó összeggel/utalási igazolással, és az előző este kötött biztosítással a megbeszélt napon elhozom az autót, kész.
Mindig épp kereskedésnél találtunk megfelelő autót, ők meg megcsinálták a bürokratikus részt. Magánszemélytől való vásárláskor jellemzően ocsmányiroda és eredetvizsgátadót neked kell intézni. -
Szűk lityivel eszik többet az 1.8 as
amúgy azzal sem megy kifejezetten jól. 1.8ban van több akarat, de japánosan magasan (4400rpm) van a nyomatékmaximum, szintén ügyesnek kell lennie hogy kiautózzuk. A kollégák 70% váltig állította, hogy az 1.8as Civic gyengébb mint a (vérszegény) 101 lovas Focus 2 (abban rövid a váltó és gyenge a zajszigetelés, de bőven gyengébb volt a Civictől, mégis így érezték). Én sokkal jobban szerettem a Civicet mint a fókát. (És a 2.0 Accord relatív gyengébbnek érződőtt még ettől is.)
Városba 1.4et vennék, magamnak 1.8, és egy kis kezelés hogy normális vegye a lapot. 1.8as Civies kolléga ugye -chip után- turbósnak tippeke a K4M-et a sajátomban, mert ez alul nyomatékos, az meg seh...fent.tboy93: Nem tudom mennyivel lett jobb mint a 8gen, ott azért akadtak dolgok.
Qru: S-Cross, 2008.
Stylewars_kp: Számos alkalommal jöttem többszáz km-t vadidegenekkel pályán vonatozva, (némelyik el is köszönt mikor lehajtott
). Úgy tök jó, bevédjük egymást, haladunk, takarítunk, praktikus.
Nem lenne lehetetlen küldetés, de jellemzően a magyarok nagyjának alapvető vezetéstechnikai hiányosságai és vezetési kultúra és előrelátási képesség hiánya miatt akkor sem nagyon megy, ha az úton többször próbálom elmagyarázni, hogy szerintem hogyan kellene mennünk. -
válasz
mobal #198308 üzenetére
Együtt lehet vele élni, de főként városba jó. Évente párszor a hegyekbe is elmegy akár, de meg kell tanulni vezetni. Amit nehezít, hogy rosszul tanítják az embereket (eleve sebesség váltónak hívják a nyomaték váltót). Engem pl eléggé idegesít, mindegy milyen autót hozok el ismerősökkel, mindig én hozom a gyengébbet (50-80LE) de másfél-kétszer erősebb autóban is lemaradnak minden egyes gyorsításnál, pedig normálisan megyek, nem racsingolok. Éppen ezért eléggé utálok vonatozni...
FireShadow: Ceed, Leon, Megane, Auris HSD a hagyományosabb vonalon.
I30 Fastback illetve Ioniq a Fastback vonalon. -
Így van. Attól tekintsünk el, hogy 90%bann meg így sem jól állítják be*, de (néha csak kicsit) jobb a semmitől.
*: Hossztengelyt nem tudják ellenőrizni/állítani, ahhoz sínes műszer kell, illetve a lézer/pálca sincs használatban, és a legtöbb helyen a 15⁰ös törésvonal tetejét(
) állítják oda, ahol a vízszintesnek kellene lennie. Így van az, hogy 80-120(-150+) méter helyett 25-60 métert világít a magyar autóspark nagyja, és széltében össze vissza. Beleértve az új autókat is, ahol az üzembehelyezési díjért cserében sem állítják be se a tompítottat(!), se a ködlámpát, és az 1,0 helyett 2-3%-al találkozok, az 1,3 helyett 2-10(!!!!)%-al! Akkor is, ha reklamálták a ködlámpát, akkor sem állítják be sokszor
. Suzukik azért ilyan jók, (a ledesek), mert valamilyen csoda folytán azokat beállítják. Amcsiknál is vizsgálja az IIHS az új autókat, ugyanez a tapasztalat, még a feláras ledex/xenonos/lézeres rendszerek sincsenek sokszor a prémiumokonnsem beállítva, így pár tíz métert világítanak el. Pedig éve óta nézik, mai napig nem sokat javult a helyzet.
-
válasz
ngaba #198295 üzenetére
Értem.
Az érthető ha emiatt pár hónapot csúsznak ilyen dolgok (legyen 15-20k egy 4 év garis polír).Mennnyibe kerül kijavíttatni, hogy a négyből csak egy izzó világít elől? (Sokszor hátul is hasonló arányok, testhibák, beázások, éveknóta törött búrák, stb.) Az is vakítva, vagy csak hogy szimplán másfél csíkot/vagy az eget világítják? Vagy hogy olyan a búra mint a sütőpapír (8-10k-tól csinálják lakkozással). És millió ilyet tudnék sorolni, és a sokadig járművel (hajó, motor, stb) is, és azok mellett a fő autóval is.
Tudom, értsem meg, nincs pénze az embereknek... Márint még a pénzbe sem kerülő dolgokra sem
. Vagy mint a kollégám aki bő tízszeresét keresi egy szett 14-es Corsára való gumiszett árától(havonta) - 2002-es szarrá revült, félrekopott gumival jár(télen, a nyárija 13éves). Sok sok hasonló konkrét esetet tudok. Vagy a kormoló, hintázó, szarfékes autók tömkelegét is nézhetjük.
Maradjunk annyiban, hogy szerintem sajnos nem azon múlik, hogy kevés-e a lé, mert az ingyenes és filléres dolgokat sem javítanak ki évekig(!)sem!
Ez igényességi kérdés és a műszaki vizsgáztatási rendszerünk... khm, hasznosságát is jelzi.
Ez nem feltételezés, ez tény, napi szinten látjuk az utakon -
válasz
Veron #198282 üzenetére
Vegyél oda egy telefontartót.
ngaba: Nekem is volt nem olyan jó fényszórós autóm, vettem bele rendeset (egy pár új gyárit végül, mert az utángyártott egy ... volt). Kislányomat fel akarom nevelni, évi 30k környékén megyek, abban bőven van sötét is. Nem vagyunk egyformák, csak jeleztem hogy az Astrán ez foglalkozós pont, érdemes számolni vele/megcsinálni.
Az pl hogy fele annyit nem látsz pl a swift fényszórójával mint a C3-al, azt nem említem, mert átlagjuzer nem foglalkozik vele, fizikaórán aludtak, vagy bátrak, vagy mittomén. De pl G Astra vagy Fábia leendő/friss tulajoknak inkább jelzem hogy lámpát rázzák gatyába. -
válasz
Tom1939 #198274 üzenetére
Clio, Punto, akár Rio. C3 is jó lehet, épkézláb állapotú Splash, Jazz is jó lehet.Én egy... hogyismondjam nem túl minőségi, praktikus, igényes autónak tartom a vasaló stiftet, utaztam benne eleget, nem tudok ilyen
gagyiegyszerű autót még. Aygo/C1/107 az az, de simán van ilyen megbízható, és ötletesebb, kevésbé zörög, kevesebbet eszik, még talán egy fokkal több karbantartást is kaptak.
Minden más egy nagyságrenddel normálisabb mint a stift (első Sandero kivételével), beleértve a Splash-t is. De tudom/látom hogy ez nem sokakat zavar.Pttypang: Jelképes összegért simán jó, vegyél bele normális fényszórót(vagy ha foncsor még jó, sok évig garit adó helyen políroztasd), normális olajat neki, azt megy amíg megy.
-
válasz
Pitterix #198263 üzenetére
Az olajat akkor eszi, ha agytrösztök félásványi 10W40-el etették. Az itthoniak nagyja azt kapott.
Egy szebbnél még nekiállnék 1-2 5000-es normális olajjal való olajcserének, ill olajteknő lekapásnak, de 600ért... Pff, nagyjából sejtem milyenek, láttam egy két olyat ami bontószökevény.
600ért 2-es Cliot néznék. A TPCA törpéit is lehet, de türelem kell hozzá hogy épkézlábat találj.
Splash és Grande Punto sem játszik 600ért... -
válasz
iceQ! #198238 üzenetére
Területfüggő. Előző autóm Berlini volt, alsó 50-60 centit mintha lesavazták volna. Osztrákoknál a hegyvidékeken tolják jobban a sózást (pl Tirol).
Amúgy, nem mindegy honnan van? Körbenézed, vagy rohad, vagy nem (az autó vagy jó, vagy nem ,mindegy honnan származik).Aki azt mondja innen vagy onnan kell/tilos, gyanakodj.
-
válasz
Bdanyy #198235 üzenetére
Hát, google mapson értékelések figyelmes olvasása. Ha az 5 csillagot a seggnyalásra és az ingyen kávéra kapták, az még nem jó szerviz. Főleg, ha van mellé sok 1-2*-os értékelés, akik fényképekkel támasztják alá, mi nem lett a valóságban cserélve, vagy mit csesztek el. Ettől jobbat nem tudok. Kollégáim nagyja meg van győződve, hogy azok a pékek, lovászfiúk és kertészek akikhez az autóikat hordják javíttatni, jó szerelők. Öhm, röviden; nagyon nem, mégis bőszen ajánlgatják. 1-1 márkatopikban van pár ajánlott szerelő, ezeket lehet érdemes levadászni. Vagy ahogy manapság dívik, a facebookon. Ott olyan az információ kereshetősége, mintha papírhajóra írtad volna mielőtt a Dunára bocsátod. Az egyéb dolgokat inkább nem is sorolom.
Komárom Esztergomban akik szerintem jók a (franciára szakosodott) a Peters Tokodon, és a (PSA-ra szakosodott+PSA bonó) Vargasz Tarjánban. Több érdemi tapasztalatom nincs, mert tudok egy tucat VAG-ra szakosodottat, de elég vegyes eredménnyel, aztán itt kifújt amit tudok. De van egy bő huszas listám, ahova az ellenségem autóját, vagy azt se vinném. -
válasz
Veron #198233 üzenetére
Én két évig kerestem autót, de sztem ötöd annyit sem kérdeztem. Sőt, lehet hogy itt semennyit sem.
Kéne egy #napiVeron topikNyx89: Az emelt, G Astránál (bőven) nagyobb vonalon a HR-V és a 2008 is megnézésre érdemes lehet.
Okos megoldás lehet egy 0.9 TCe (szívócső befecskendezéses, tök jól viszi) Logan MCV is (Stepway/TechRoad ha kell az emelés, de szerintem gyárilag is elég magas). -
válasz
Nyx89 #198229 üzenetére
Én inkább Leont lőnék a helyedben, vagy Oktáviát.
Persze ha a német vonal szempont.Ha nem, akkor Ceed, 308 (1.2Pt), i30. Várost a 308 mocija bírja legjobban (feltételezve hogy nem elégszel meg az 1.4es Kia/Hyundai motorral, mert az is, bár az 1.2 Pt piszok gyorsan melegszik, és még szívóban is nyomatékos, a turbós változatot nagyon fincsi vezetni, jobban szeretem a VW féle 1.2 és 1.4-nél karakterét.)
Picasso/C4 Spacetourer emelt is, kényelmes is, nem is túl hosszú. C-Max és Scenic szintén. Ha árban belefér, akkor Ioniq vagy Niro is tök jó lehet. Ha tetszik, az Auris hibrid is, facelift után.
Ezek (mind) a SUV (szerű) autóknál mind ezerszer jobbak szvsz, kényelemben, futóműben, praktikumban.Qru Esztergom és Tatabánya magasságban is ilyen a helyzet, de ahol elnézem a Meganeom, Bp-n is akadnak ilyen helyek. Nem pont azért viszem most is máshova (gari időben még), mert fele annyiba kerül, hanem mert normálisak, és rendesen dolgoznak. Környékbeli márkakóklerek nagyjára szamarat vagy tamagocsit sem bíznék, nemhogy az autóm. Sok sok ismerős és cégesautó példája mutatja mi lesz ha odaviszik.
(OFF)Lásd húgom kálváriája, aki 206al megunta a szar vidéki szerelőket, majd most 3× annyiért szar márkaszervizekbe hordja, hogy elk*rják az autót át átb*sszák húgomat, sokadjára.(/OFF) -
válasz
Veron #198203 üzenetére
*ásít*. Szupcsi, vedd meg
Kislányomnál is így működik az utolsó
A gari tudod min dob? A fenntartási költségeken. Nem kötelező márkakóklerekhez vinned, mert szóban hazudnak neked, de írásban elismerik hogy 2009től megvan a menete hogy marad garis, ha máshol csinálják a időszakos karbantartásokat. Viszont a PoHu a világ legcigányabb cége garancia szempontjából, egy havi átlagbérben fogadok veled hogy ha lesz valami garanciális problémád, minimum csalódott leszel az eredménnyel.
Ha a VAG rollerre akarnék szállni, az a Leonnal teljesülne nálam. A Leon legalább lett valamilyenre lett hangolva (egy FR csomaggal áll össze igazán harmonikusra szerintem), a Skoda meg kicsit kihipózott VW. Van akinek az is tökéletes, baj nincs vele; de nekem nem. Van RS szerű Oktáv, de fehér holló szerű, és nem tudom hogy hívják (RS kormányzás, köztes futómű, de 1.5 TSi-vel, abból egy kombi még jöhetne is). Sztem ez is ilyen belterjes VAG legó, valószínű a kísérleti, engedélyt nem kapott autókat szórják így ki, ami miatt már párszor megbüntették őket, de leszarják. Teszem hozzá, inkább adják el mint semmisítsék meg ezeket, igazuk van, csak nem ártana legalizálni.
-
válasz
Veron #198122 üzenetére
1, Nem kapkodtál amúgy sem, ez benne volt.
2, Nem tudom ki örül a kp-nak, de jellemzően kevesen. Persze, bármibe jó, de otthon nem tudom bevizsgálni, munkaidőben ezért nem akarok bankba várni veled egy órát, és ha megkaptam a kesst, akkor is mehetek berakni, mert 99,9%ban kártyázok.Ellenben a kereskedők egy része szereti a kp-t...
Proceed nem játszik?
1.8 TSI? Ezt jól meggondoltad? (Nem, nyilván, de azért megkérdem.) A többi dsg-s... Meg csúnyák az osztott lámpával, de az más kérdés. De másik topikban is amiket olvasok, meg amennyit haverom idén az Amarokra költött, még mindig úgy érzem hogy a vag nem nagyon akar megbízható autókat gyártani... Ha már élhető is az O3/G7/L3. A M4 is, de legalább jó vezetni és kinéz valahogy, plusz praktikumban is jobb.
De mióta megvan a mostani kisautónk, sajna erősen hajlok hogy következőleg csak icockpites autót veszünk (nyilván a motor, futómű, zajszigetelés, praktikumban is tök korrekt; de így unblock a vezethetőség a kormánnyal, üléssel, vezetési pozícióval nagyon rendben van, ehhez képest az O3 egy tompa, zsibbadt, faék egyszerű valami. Nyilván neked nem játszik a 308, de olyan kurva drágák a normális Picassok, hogy úgy tűnik megint nem lesz pénzünk egy fasza Citroenre - 208 is azért lett, mert a korabeli C3-ak fél-1 millával drágábbak. Jobb ugyan pár dologban, de nem mindegy hogy 3,3 vagy 4,2 milla.Amúgy 7.3ért használt oktávot? [link] Plusz 308, CX30, stb is akad ennyiért ami már korrekt.
-
válasz
vzsryl #198022 üzenetére
Szerintem azért a játékautó méret nem ez, de kinek mi.
[link], [link]
Külsőre tetszik az RS, belül egy picit már túljátszot (ülés, belső, túlhangsúlyozott kamu kipufogóvég, stb) [link], [link] (alatta a videóban egy sima, világos belsős)meszaaa. Proceedet nem írtam, mert az hátul elég sovány, bőven a Formentor alatt van, a használható belmagasság nagyon alacsony
-
válasz
meszaaa #198009 üzenetére
Komfortban a Superb, de több élet van az RS-ben. Amúgy Formentort választanék, még ha csak 150 lovas is, ha elég a puttonya. Sem a Superb, sem az RS nem vált ki belőlem kéne érzést, bár utóbbi legalább valamilyen (mármint nagyjából volt egy irány, és az alkatrészek, beállítások, hangolások nagyjából ebbe az irányba tartanak).
Inkább Ceedet kombi Platinum GT Line Platinum 160 TGDI/i30at vennék (akár sportos csomaggal), használni elvileg jobb mint az Octaviát. Vagy Dynamic Forceos Corolla kombi.
Részben a fedélzeti rendszer miatt, részben ergonómia, részben nem szívesen vennék facelift előtti VAG autót semmiből. Ha meg a hely/bővíthetőség a legfontosabb, 308 SW-t.
-
válasz
dreizwanzig #197984 üzenetére
Ford 1.25öse vérszegény nagyon, abból csak az 1.4.
Nekünk C3 volt, jobbik üléses, 1.4 8V megteszi, de 16V motorokat néznék inkább a helyedben (főleg az 1.6ossal, az golyóálló). Ha a 208 eleje is van ennyiért (inkább picit felette) az bestbuy, könnyű, ügyes, tágas.
Grande Puntokat is megnézném, jó az 1.4T is, és a ClioIII-ban
is jó (még) az 1.2tce. -
válasz
dong86 #197959 üzenetére
Franciát nem akar. Jó kis hosszmotoros audikat, 5/7 bömbit vagy E/S mercit lehetne még nézni, jól kiegészíteni a korábbi sort.
Én nem érzem úgy, hogy szeretném a(z ezektől megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható) középkategóriás autókat üzemeltetni, karbantartani, úgy, hogy ennek az összegnek a 2-3×osáért nézelődtem. De lehet, hogy valamiért kell ekkora méret kell... mondjuk az a kompaktok között is megvan. Akkor nemtom, megjelenés, vagy jó zajszigetelés, vagy egyéb. Mint a legtöbbször, én is francia és koreai kompakt vonalról mazsoláznék alapból, vannak azon kívül is amik jók lehetnek, csak érdemes tudni mire, és hogy melyik változatok azok.
Dob: Nem csináltatnék új palástot, ha már janódob, akkor egy forgatott (halk, de kisebb az ellenállása). Tartósabb is mint az utángyártottak.
-
válasz
tboldi #197913 üzenetére
De, ennyire vészes.
80-90-el mikor sietnem kell nem túl jó úton, szabályosan félek, izzad folyamatosan a kezem és a záróizmaim dolgoznak rendesen. Ugyanott, ahol Picassoval 100al könyöklőn van még a kezem, hetvenes pulzussal... Sima úton elmegy.
Nem vagyok félős, gokartozok, évente veztech tréningezek, szeretek vezetni... Pörög a kis doboz, lelkes, de ennyi, nem a mi útjainkra való, plusz biztonságban sem mérhető akár egy Cliohoz. -
válasz
simauser #197908 üzenetére
Van valami koncepció, egyéb igény? A WagonR meg a Picasso meg Almera egy lapon említése alapján úgy vélem még nincs eléggé kiforrva. Mekkora autó kell és mire?
WagonR-t nem nagyon szeretem, anyámnak van (Agila), szarabb úton igazi tenyérizzasztó izgalmas élmény úton maradni. A hibáit inkább nem sorolom, de motorikus futómű, hűtéskör, elektromos hibák szép számmal. Almerák rohadnak.Én első helyre Cliot, Grane Puntot raknék 800ból. Ha nagyobb hely kell, Scenic 1 vége (1.4 16V, vagy 1.6 ha 3-4 fővel van jellemzően használva) vagy a Picasso is jó lehet (ha nem volt gazdája, küszöb és hátsó futómű (lengőkar csapágy) törődést igényel - és a legtöbbnek nem volt). Kompaktot nem is nagyon tudok jó szívvel semmit (főleg preferencia nélkül) 800ért. De a Clio3 és a Grande Punto már egy számmal nagyobb mint a Fiestád. Vagy ha elég a kisautó, akár Clio Campus, az gombokért fenntartható, megbízható eléggé, 1.4 16V-vel venném. Esetleg Aygo/C1/107 ha tényleg fillérekért fenntartható kell.
-
válasz
szekera #197898 üzenetére
54 éves hölgy ha kipróbálná, valószínű pont rohadtul tetszene neki a hibrid; de ismerem a jelenséget, saját nejem is fázik tőle, pedig sose próbálta. Pedig nagyon imádná alul a nyomatékot és hogy csak D-be kel rakni és joccakát.
Hát így sokminden beleférhet. De ha tetszik neki, CX30 és kész. A világ energiáját is beleölheted, majd közli melyik miért nem tetszik. Amúgy pont hibrid Capture-t mondanék még mellé (hibridben
), ami még kezes de már nem kicsi, esetleg Puma.
De válasszátok ki a CX színét és kész. -
válasz
iceQ! #197891 üzenetére
Ha tisztában vagy a kasznizási(és futómű bekötési pontok, illetve lengőkarok - több ismerősnek ette meg a rozsda a gyárit ilyen mazdán) költségekkel (figyelembe véve a felszereltséget is, mert elől is 100 körül van/oldal), és hogy figyelni kell folyamatosan, kettőstömegű (400-450k amiket elsőre láttam), részecskeszűrő (170-280), lámpafelújítás (vetítőlencséé), gumizási tételekkel (és van egy kis tartalék a befecskendezésre) és ezek megfelelnek, akkor jó lehet.
-
válasz
szekera #197886 üzenetére
A 150 lovas 1.5 tsi a túl erős? (10-11 között van a nagyja, az igaz, de ha nem sietős, bemutató, vagy kamubemutatóautók beleférnek, 4év/200e km garisak)[link]
Ok, ha valamiért(miért ha publikus?) kizártátok a hibrideket... Minimum másfélszer, de könnyen feleannyit eszik város+lakotton kívül a Niro mind a Tucson. [link]IceQ!: Ott a kaszni rohad le a motorról...
-
válasz
szekera #197869 üzenetére
Niro nem játszik? CX30 méret, Adac mérései szerint lakotton kívül fél, városban 2 literrel fogyaszt a CX30 (2.0) alatt. X-Ceed, Formentor és C4 mellé ezt venném fel a kompakt crossoverek közé, Tucson jó tágas, amit csak akkor választanék, ha kellene ennyi hely/hasmagasság. Ebben nem ültem, és elvileg nem lett rossz (sőt!), de a legtöbb -átlag emberek és sajtó által- SUVnak hívott dolog sokkal több kompromisszumot igényel mint a crossoverek.
-
válasz
cappa72 #197856 üzenetére
Nekem a Picassoé/Megané(nem tudom hogy csak huzatban tér el az alaptól, vagy tömésben is, szemre csak a huzatot látni) is 5-700km-ekre jó (volt), a C8-é 1000km felett is tök jó (meg az mk1 C3ból a jobbik ülés is, bár comb terén nem támasztott sokat, de a hátat remekül, plusz normális kartámaszos volt).
Rapid&Toledo/Octavia/C4 mk1 sem zavart 1000+ km-eknél sem, C4P II alap ülése nagyon bejött.
Focusok és Turneo Connect Esztergomon belül is sanyargatták a hátam. Vitara S-Cross 1-2 óráig jó, utána már nem annyira. -
Nálunk is volt nagy egyterű is a családban (meg sok ismerősömnek is van), meg kompaktok is. 3 gyereküléshez inkább céloznám ezt (főleg tíz év körüli autóknál), mert az összes nagy egyterű egy más kategória. Megbízhatóságban, fenntartási költségben, vezethetőségben is. (1300-1500 kg körül vannak a benzines kompakt egyterűek, 1600-1800 a nagyok, főleg ha tolóajtóst nézünk). Van akinek bejön, valakinek nem(hogy még a sofőrülésbe is fel kell rakni az embernek a seggét), ki kell próbálni, utána kell járni.
3 egyforma üléssel, amik egymáshoz képest tologathatóak, normálisan be lehet rakni 3 gyerekülést/felnőttet, és ilyenkor lassan a pótüléseknek is lehet haszna. Kombiknál befelé dőlnek a helyek a szélén, és a középsőt sem lehet eltolni előre vagy hátra a többihez képest. Sőt, sokszor rövid az öv is középen, pl hordozót nem tudtuk oda bekötni.
A városon belüli munkábajárás és gyerekek rövidtávon szállítása erőforrás szempontjából problémásabb. Vagy kettőstömegű cserére, EGR köri és renegerálódási problémákra, vagy diózásra/vezérléscserére, vagy egyéb nyalánkságra kell számítani.
Ha ezektől nagyon fázunk, Scenic3 (hatos kézivel) szívó 1.6 bírja talán legjobban, vezérlés+okoskerék cserével C4P és 5008 (akár Zafira) 1.6osai, vagy a (főként az 5/7 külön üléses) dobozos személyszállítókból akadnak gyengébb (90 ló környéki) dízelek, amik jobban bírják az ilyen használatot. A Touran az 1.6 MPI-vel...pf, inkább tökönszúrnám magam, az FSI meg elég rikta (és mint egyterű... van akiknek megfelel).
-
-
válasz
Veron #197807 üzenetére
Egyik napfénytetős se volt hangosabb amit vezettem.
Figyelni, takarítani kell, de én szeretem. Annyira nem, higy még ezt is keressem, mert így is negéz eset vagyok autóvásárlásnál.
DSG-t ha karbantartod, nagy meglepik nem várhatóak. Én jobban bíznék e kettő közül a Leonban. Amúgy Ceed/308-at megbízhatóbbnak tartom/látom, a Megane4 megint inkább vag szintűMMA87: Próváltál olyannFocust ami az olcsóbb verzió? Előbb próbáld ki tetszik-e, sokan (én sem) nem szeretik, dácsiább a dácsiánál.
bugsyonic: Ugyanez az Scrossal. Ha próbáltad, és nem találod silánynak, jó lehet. De tuti inkább Auris (ST) lenne nálam a befutó többért e kettőből.
-
Ceed(vagy i30, egynek számolom)/Megane/308. Megkerülhetetlenek sztem a kombik közül.
RAv4nél nem csak a törésteszt aggasztó, hanem pl a kikerülési manővereket ahogy abszolválja. Baszki, ha a Kugával félek, milyen lehet a RAV4? Bár lehet hogy puhább, és nem akar annyira lepattogni, passz.
bitpork: Ha valakinek terepjárás, vagy vontatás kell, az más tészta, nincs kérdés.
De a juzerek döntő többségének nem kell terepképesség, és konkrétan a kompakt/kompakt suv párosoknál (de akár fentebb is) a malomkövek sokkal rosszabbak rossz úton.
Kemények a rugók; ráz, remeg az autó (mint a Desiro a nem szintben lévő síntoldatokon), és pici úthibákon is el akar pattogni, némi billegéssel kombinálva.
Megszoktam egy tempót Balaton felé, Picassoimmal, C8-al, C3-al, Meganneal, Jumperrel, Octaviával, 208-al, és még tököm tudja mivel jártam arra (sokszor szügyig pakolva, és még a tetőn is boxot cipelve).
Majd megyek ugyanarra a Kugával, és az előzőek sebességéhez képest a 75-80%ával biztonságos, mert a fenti jelenséget produkálja. Nem egy autóval, másik is ezt tapasztalták. Én meg viszem az utasokat ahogy szoktam, és összeszorított záróizmokkal várom hogy stabilizálódjon az autó, pedig tök normálisan mentem be a kanyarokba.
Akárhonnan nézem, ez nem rossz út kompatibilis szerintem. Igaz, majdnem mindenki Offroadozott (árokbagurulás)is vele UltraBalatonon, mert nyomógombbal leállítod a motort, kinyitod az ajtót - nézel a tükörbe nyithatod-e már - majd az autó lassan gurul... Középen felvillant egy kis üzenet, hogy az elektromos kézifék nem húz be magától, tedd meg te(why?) de csak ennyi, diszkréten. Bármelyik gombos ekézifékes autót vezettem, mind megtette, vagy volt rá opció hogy megtegye, és úgy látom mások is ezt gondolták róla.
Amúgy nekem nincs meg melyik autóneved milyen autót takar, legalább egy spritmonitor kéne az aláírásba
-
válasz
bitpork #197734 üzenetére
Kérlek vezess egy Focust, C Maxot és egy Kugát. Az Active is több mint optika, de míg a fókával és C Max-al jó menni, a Kugával rühellek, borzasztó (picit is rossz úton). Annyival nagyobb egy C Maxnál az emelés, hogy megölte a bulit, sőt, a biztonságos közlekedést. És amitől pl jól variálható egy C Max, azt kiszedték a Kugából. Szerintem 100ból 99 embernek EZ a suv. Nem hoztál másik Fordokat példának hogy jobbannlásuk; de mi az Edge és mi a Puma? Illetve, mi Kuga?
Nem kötözködni akarok, de a Suv zászlaja alatt k..ták el a Focus/C Maxot így, és autóbuziként is ez már sztem suv.
ngaba: Nézed meg a Spacetourert, a Berlingot és társait, C5 Aircrosst, az 5008-at(sokkal egyterűbb mint a Scenicek), esetleg az Espacet. Belül meghagyták az egyterűs dolgokat szerencsére, ha nem is mindent.
Qru: A szokásos 3 kombi, meg az O4. A 130lovas turbósokat bennehagynám a kalapban, ezekben a kasznikban elég lendületesek, nem hiszem hogy kell 160 ló. Meg ugye, nem is 130 az a 130 sem a psanál, sem a vag-nál, de gyanúm szerint a 140 se 140 a kia/hyundainál. Magamnak C4 Spacetourert vennék, kanyarkövető xenonnal, mirrorlinkes fejjel, 1.2 Pr-el, a rövidet, én imádom, vezetni is tök jó.
Csak drága ez a szarfrancia. -
válasz
szabonagyur #197721 üzenetére
Az crossover lenne max, nem suv. A suv ezerszer bénábbbaz alapmodellnél, lásd Kuga, vagy szinte bármi.
C4 Picasso ugyanezt tudta, kompakt méret, nem alacsony, stb, azzal volt gond? C5 Aircross lett az utódja.
Mondj nekem praktikus suvot. Tudok párat, ami annal lett álcázva egyterűs alapolra, de a legtöbb s...a s...r.Az megvan hogy egy kompakt egyterű kevesebbet zabál, ügyesebb az úton, olcsóbb gumizni, kényelmesebb mint egy suv? Ok, a normális műanyagozás előnyös. De csomiban egy Rapid Spaceback körberöhögi a legtöbbet.
Skacok, melyik suvok praktikusabbak a kombiknál?
C5 Aircross, 5008 és Espace nem játszik. CX5 meg nem jobb a hatos kombinál, hiába praktikus a suvok között.
Suvoknak magas csomiperem, alacsony belmagasság (nálam a mérce bringa állítva), 15-30⁰-os szögben álló támla fektetve (sajna a kombik is erre tartanak). Sima 1/3-2/3ot tudnak 3 ülés helyett, csomagrögzítési lehetőségek mint egy hatchbacké. 2 Xsara Picasso után meg egy Megane3 Grandtourral (bringásként, apaként, bútor, létra, sörpad cuccolósként - sík padló és dönthető anyósülés rulez) nem gondolom, hogy tudtok akár ilyen praktikus suvokat mint ezek -
válasz
6030D #197711 üzenetére
Mert a hátsó kesztyűtartóba nem fér a Swiftben a bringa, így kiszedett kerékkel a hátsó üléseken utaznak gondolom. Ellenben egy Fusionba már a csomiba befér keresztbe egy 26os MTB. Igaz, Grand Scenicből meg láttam ahogy gurítják ki egyben a gépeket
.
Némi spaniferes (teló összehúzás) rásegítéssel a sportkombinkba is befér keresztbe a 650B-s gép, de nem annyira nagyon szeretek így sakkozni, a Picassoba ezerszer jobb volt bringát (és gyerekülést) pakolni. Ráadásul már az új szerzeményt is vihetjük apáé mellett
.
A szedános legózós versenybe nem akarok beszállni, aki akarja és tudja, pakolja be. Nekem amúgy sem tetszenek, plusz sokszor nem férne be amit akarok vinni. De hát azért van ennyiféle autó, hogy lehessen választani. Már amit még nem nyírt ki a hülye divat...
-
válasz
T0mBd1gg3R #197664 üzenetére
Évi 20-30ezret megyek, minden ablaktörlőm legalább 3 évet bírt idáig, van amit 4-5öt (amikor év 12-15öt mentem). Igaz, gyári, Bosch AeroTwin, Valeo Silencio Xtreme-et használtam. Télen is jobbak (kevésbé rideg), meg nem is olcsóbb 3-5× olcsóbbat venni sztem (főleg ha valamennyi kedvezmény is van rá, de anélkül is tizes körül van egy pár átlag autóra).
-
válasz
Veron #197636 üzenetére
Ha Procednek ovasol azóta is utána, még csavarnék egyet (nem mai cikk, de ma jutottam el az olvasásig: [M4]). Nekem szimpibb az O4től, de párszor már amúgy is olvashattad tőlem, hogy (komaktért) pénzt a Ceed/308/Megane-ért adnék szívesen, a többiékért nem annyit, amennyit kérnek értük, ezekhez mérten sokszor kevésbé is sikerültek jól.
-
válasz
BigBlackDog #197641 üzenetére
Nálam kulcsos zárás után kulccsal lehet csak nyitni.
-
válasz
Veron #197636 üzenetére
A Proceedbe rakták a bugit (futómű, kormányzás), a Ceedbe a csonagtartót. Mondjuk van a cégnél hatchback, rohadt jól néz ki az is.
Corollát simán üti, de nálam O4-et it. Mindnek van gyengébb pontja, és egy részére mindig akkor jössz rá, ha már megvetted! Héttől vannak 1.4-esek, ami tök korrektül viszi már. Ebből a DCT-s sem zavarna, bár nem a kedvencem az ilyen váltó.
Szerk: Mondjuk már az új 1.5TGDI-vel i30 fastback is van kb ennyiért. -
válasz
cukimajom #197533 üzenetére
Focusból csak a 115 lovast, ha az ülése nem zavar. SX4 elég... Egyszerű, nem a jó értelemben, a hátsó ülés variálhatóságától eltekintve semmi jót nem tudok róla mondani. Ceed/i30, C4/308, amiket néznék, vagy hatos váltóval Grande Punto, esetleg turbós (akkor ClioIII is játszik, e kettőnek városálló turbós benzineseik vannak).
Veron, vettél már autót?
Ha nem, kukázd az excelt, és vegyél egy Proceedet -
Olcsóbb Sandero teszt: [link]
Veron:
A (jó) keyless sokkal többet ér mint a parkolássegéd, sztem. Led Mátrix is jó (ha jó). A VAG trióból az Octavia tetszik el a legjobban, az már szinte tetszik.
A Corolla jobban néz ki, és ha nem hibrid lesz belőle, akkor legyen O4, még ha szebb és értéktartóbb is a Corolla. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest