Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz _Voyage_ #34058 üzenetére

    nem nem, ez felső, kinetikát közép suliban se tanulsz.

    lsc:mert ott is túl nagy a fék hatás és blokkolna a hátulja, de ha pl 200-ról kell reltíve kis táv alatt 100-ra vissza lasulnod akkor egyértelmű a tárcsa előnye, vagy ha minimális féktávval kell akár csak 100-ról állóra lassulnod (caa "lámpázol") többször egymás után.

    illetve azt se feltételezném annyira biztosan hogy a hátsó tárcsa (1tonnas alsó kattos kocsit feltételezve) mivel azonos fékezési képességhez a tárcsának kissebb fékhatásra van szüksége, mint a dobnak.

    (caa kevésbé kell nyomkodni a tárcsát mint a dobot)

    szóval hogy hátul mi jobb, az igen csak függ a szgk súlyától és az adott sofőr vezetési stilusától!

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Aktív témák