- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
zoo8800 #46611 üzenetére
Jó kis irigy magyar mentalitás ... hazánkba nem való a Cabrio !
Ponyvatetőset szétvágják, kemény-tetős pedig ha le van engedve beleköpnek a parasztok akár egy piros lámpánál is
Aztán van a ló túloldala ... amikor 5-10C fokban látom a sok okost leengedett tetővel vastagkabátban ... ők aztán tudják mi az élet !
Szerk.
Van olyan ismerősöm aki kint él Californiában ... na ott non-stop Cabrio-zik !
-
Declare
őstag
válasz
zoo8800 #44265 üzenetére
+1
En is ezert mosolygok ezeken a nagy hözöngeseken, hogy turbo, meg kettöstömegü....hasznalt autot vesz az ember, ami azert olcso, mert nem uj....de attol meg ezek a dolgok sok-sok evet kiszolgalnak egy embernel....hasznaltautoba bele kell kalkulalni a jo esellyel cseres teteleket es nem ugy kell hasznaltaut venni, hogy van 1 milliom a bankba szabadon, akkor 990k ert veszek autot, egy 10 esböl meg megtankolom
-
-
w333
félisten
válasz
zoo8800 #44027 üzenetére
Nekem így is úgyis drágult úgy hogy ugrottam 1 bónuszt ... 11800Ft -ról 18500 Ft -ra de a legolcsóbb helyen is 16500 lenne (negyedévente) !
(#44028) kornelka
Arra viszont készülj fel hogy ha Békásmegyeren is fizetős lesz a parkolás nem fogod tudni az éves parkolást kifizetni, mivel ezeknek a k*csögöknek állandó lakcím kell ... thx. Mozaik utca !
-
trassher
addikt
válasz
zoo8800 #43937 üzenetére
Én sem értettem, hogy mégis hogy vehették észre míg itthon nem jártunk hasonló módon. A fél éves e osztály forralta a vizet autópályán. 1 óra alatt 3 alkalommal kellett lehúzódni hiába hagytuk pihenőben visszahűlni. Ott is megjelent a rendőr és mondta, hogy még egy ilyen és megbüntet mivel a szabálytalan helyen álltunk meg. Megkérdeztem, hogy akkor mire is való a leállósáv ha nem arra, hogy műszaki probléma esetén ott lehet leállni. Azt mondta ez vészsáv és csak veszély esetén használható. Inkább arra már nem mertem rákérdezni, hogy az nem vész e ha egy ügyfél autóját mi vágjuk hengerfejesre.
-
trassher
addikt
válasz
zoo8800 #43926 üzenetére
Ő mesélte, nem voltunk ott. Mondjuk kinézem a németekből, hogy az indokolatlan lassú haladást is figyelik nem úgy mint itthon. A hamisított statisztika sosem érdekelt arról, hogy milyen veszélyes a gyorshajtás és az m3 pihenő wc-jébe is kell kamera. Az indokolatlan lassú haladás is van legalább olyan veszélyes a többi közlekedőre nézve.
-
Ironizer
tag
válasz
zoo8800 #43385 üzenetére
Hát amúgy ja, ha azt az "alapvetést" nézzük, hogy max 6 havi nettó bért áldozni egy autó megvételére, akkor a panamera-hoz ~6.6 millát kell keresni havonta, oda még a havi 1 milla is lepkefing.
B-L-A-C-K: értem én a 100 millát, de valszeg te is csak úgy nézed ezt, hogy a mostani életeddel nézve, hogy hú még akkor is maradna 60 millád a számládon, milyen jól el lehetne belőle élni. Ha viszont úgy nézed, hogy a megtakarításod 40%-át eltapsolnád egy autóra, ami köztudottan az egyik legszarabb "befektetés" ami létezik, akkor már más a leányzó fekvése.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
zoo8800 #43382 üzenetére
Nem néztem statisztikákat de itt szerintem 200 az átlag, ennyi meg szerintem arra elég hogy megélj alapszinten. Gondolj bele itt egy normálisabb helyen egy 50nm-es panel bérlése 100e-120e + rezsi, azaz rezsivel ~160 ezer, és még mellette nem ettél, nem ittál, nem vettél semmit...
Szóval hogy egy ilyen jellegű kocsit fenntarts, és olyan életszínvonalon élj ami tükrözi hogy nem véletlenül vettél Porschét, oda kell az az 1 milla nettó minimum.
-
tomcsi23
veterán
válasz
zoo8800 #41913 üzenetére
aztán a végén veszel valami SX4-et, vagy egy 316i-t
#bimmerkell. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #40190 üzenetére
Engem nem győzött meg... B5.5 1.8T volt, igaz használtan került hozzánk de voltak gondok vele (pl turbó, vákuumcső). Szóval maradtam a szívónál (szintén használt). Igaz kicsit több ccm-ből de erősebb és jóval kevesebbet eszik városban. Sokkal kevésbé is kényes, jobban tolerálja a hideg üzemet, nem kell a hűtésre odafigyelni, kevesebb a költséges hibalehetőség, stb.
mod:
brumi1024: A Skoda inkább ne is nyúljon bele a technikába. Már csak azért se, mert az újkori VAG történelemben az egyik legsz@rabb motort a Skoda saját maga tervezte (1.2 HTP) amit csak a 2009-es újratervezés után lett elfogadható...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #40172 üzenetére
Az utolsó klasszikus Subaru amit meg mernék venni használtan is, sajnos már ők is áttértek a kis turbós motorokra.
-
roberto211
őstag
válasz
zoo8800 #39480 üzenetére
120ezerig karbantartott volt meg amúgy nem egy lelakott szar de hát ilyenek elofordulnak ugye....
Suzkamba is kb 1 nap alatt sikerult kiszednem egy gyertyat pedig annak semmi baja nem volt.
Labon hoztam haza 510km kb tehat annyira sz@r nem lehet..
1.4 benya+lpg. Kispenzbol aki autozni akar annak perfect. Komfortra jobb mint a suzi..
Most mar megprobalok minden megoldast.. -
Ironizer
tag
válasz
zoo8800 #39137 üzenetére
Hát azt megértem, hogy visszahúz.
És mekkora körön voltatok most?
Amúgy lehet, hogy legközelebb kevesebb helyszínt, kevesebb autózást tervezek. Jó volt ez is, hogy ennyi sok helyen jártunk, ez is volt a cél, de azért néha kicsit már sok volt a vezetés. Mondjuk direkt terveztem bele két nyugisabb napot is, kevesebb km-el, ott több idő jutott sétálásra, nézelődésre.A hűtéssel sztem nem nagyon tudok mit csinálni, ez ilyen, lapos orr, döntött hűtő, alulról visz fel egy spoiler levegőt (ami amúgy tuti, hogy +1 liter fogyasztást csinál, ahogy kiáll az autó aljából
), de csodát nem lehet tenni. Hegynek felfelé szerpentinen nincs sebesség, nincs menetszél, terhelés viszont van rendesen. Igazából nem volt ezzel gond, miután ügyeltem rá, hogy ne állítsam le egyből, ahogy felértem a hágóba. Idehaza ez a probléma meg nem is létezik.
Ettől függetlenül egy hűtőrendszer tisztítás tuti ráfér, már csak azért is, mert 23 éves, és nem tudom mi volt az előélete, annak ellenére, hogy amúgy szép állapotban van az autó. -
TaaT
nagyúr
válasz
zoo8800 #37203 üzenetére
Erről eszembe jutott amit haver mesélt, az ő ismerőse vett egy hatos golfot, aminek teljesen üres volt a szervizkönyve. Gondolták biztos újat kapott vagy valami, de nem (megszerezték az elektronikus szerviztörténetet), azt az autót soha sem vitték vissza a márkaszervizbe vásárlás után, soha.
-
blt.62
őstag
válasz
zoo8800 #36392 üzenetére
Nem vagyok szenilis persze,hogy nem arról volt szó,de de a picassonál jó helyen van a klíma kapcsoló és messzebb a vészjelző kapcsoló. Erre értettem. Persze ettől függetlenül lehet bizonyos újabb konstrukcióknál rossz helyen. Megszokás kérdése. Gondolom a francia tervezőknél se buta emberek dolgoznak.
-
TheProb
veterán
válasz
zoo8800 #33409 üzenetére
Rendkívül nagy poén volt, köszönjük
(#33408) Skillet: Győr, Tatabánya körül nem ajánlottak, láttam senkit... Várpalotán van még elvileg egy Olasz autós, de ez megint nem 1 kis távolság. Nem akarom elhinni, hogy nincs Győrben normális szerelő (mmint azon kívül akit ajánlottak)
-
Declare
őstag
válasz
zoo8800 #31617 üzenetére
Vegre egy benfentes
oszd meg kerlek az infoidat
Nyilvan azert csatornaztak be a birsagokat a központi költsegvetesbe, mert semmi szükseg nincs ra
(#31615) lenko "nyomkodtam elég játékot korábban, hogy a lenyomási idő minimális legyen ilyen téren" ezt a meres kalibralasi modszert most, mint mernök, vagy mint maganember mondod?
(
bocs ezt nem tudtam kihagyni
)
Figyi, nekem mind1, az a lenyeg, hogy jonak erezd a dolgot.
Szerintem azert mondjuk itt többen, hogy "nincs ertelme" szivot csippelni, mert minimalis a különbseg....5-10% ot irnak....ahol a 10% nyilvan a TOP. Egyszerüen nincs olyan befolyasa, mint egy turbos autonal....lehet vele jatszadozni, biztos erzi is az ember, ha nap mint nap hasznalja, de par (4-5-6%) teljesitmeny javulas meg fogyasztas csökkentes az nem fogja egy auto karakterisztikajat megvaltoztatni. Ha kemenyebbre fujod a kerekeket akkor is jobban megy, kevesebbet fogyaszt, jobban kipörög a kerek...de nem csapok a levegöbe hogy huhuuuu
Ha jonak erzed, akkor ok, ez a lenyeg
(en is jobbnak erzem akocsit a liqui molly olajjal...pedig lehet nem is jobb...de annak erzem, ergo örülök
)
-
stickermajom
addikt
válasz
zoo8800 #31010 üzenetére
Akkor lehet mázlim van és csak benéztem, hogy az is az lenne. Mindenesetre valamilyen kamerákat felszereltek ott a 3 sáv fölé még régebben előre és hátra is irányítva.
Régen még a Waze is mutatta, mint kamera.Szerk.: Viszont nem én vagyok valószínűleg az egyetlen, aki azt hiszi, mert kedd óta a jobboldali sáv teljesen feltorlódik ott, nem sorolnak át, csak sokkal lejjebb.
-
EQMontoya
veterán
válasz
zoo8800 #28350 üzenetére
Totál idiotizmus. Most is vannak olyan helyek, ahol távcsővel kell keresni a legközelebbi automatát.
Azt az alapvető problémát meg már több helyen leírták, hogy a belvárosban azért nincs hely, mert a helyben lakók ott parkolnak. Közel ingyen.
Két okból:
-Nem nagyon vannak garázsok
-Ha vannak, akkor is lényegesen drágábbak, mint azéves jegy az utcára helyik lakosként, ezért félig üresen állnak.Szóval ha 1000ft lesz egy óra, akkor sem lehet majd megállni a városban.
-
-
Skillet
addikt
válasz
zoo8800 #28039 üzenetére
Na, egy ilyen váltót (de inkább manuálisban, annyira öreg még nem vagyok
) én is elfogadnék az enyémbe. 3ezernél 148km/h? Király. Enyém ott 112 körül nyargal.
Nekem valami 7.8 körül volt az eddigi legjobb pályás fogyasztásom, de szerintem max 110-120 körül mehettem. Kíváncsi lennék mennyit fogyasztana egy hasonló áttételű váltóval, 140-150 km/h körül.
Ez az egy nagyon hibádzik a VR4-ből. -
-
válasz
zoo8800 #27357 üzenetére
A későbbi életminőségét sztem hagyjuk. Sógorom is megúszta élve. Csak azóta ha sokat kell nem automatát vezetnie a bokája panaszkodik, meg hát a csípőrepedés sem volt kellemes , a többit nem is emlegetve.
-
Skillet
addikt
válasz
zoo8800 #26890 üzenetére
Semmi baj. Enyém 2.5 V6 ikerturbo. A pöcsköszörűket én sem csípem.
De nálam is probléma a rövid váltó. Nem tudom, lehet-e ezt valahogy orvosolni... pl ki lehetne-e cserélni az 5-ös fokozatot hosszúra. A gto vr4-ből volt 6 sebességges manuális. Ott 2500 környékén halad 120 körül
Nem, az az 5 sebességes... na majd megkeresem valahol a 6-ost.
Megvan. 140-nel megy 6. fokozatban. -
válasz
zoo8800 #26883 üzenetére
Nadon jaó! Akkor hegesszük le egy pozícióba és meg van oldva a kérdés
De most nem elkomolytalankodva. 21. században ne legyen már naturális a kezdeti 4gumi+ kormány, hanem törekedjünk már kicsit komplexebb komfort megoldásra ha van és elérhető. Ugyan ilyen fontosnak tartom a gerinctámaszt is. Nekem marha sokat segített pl a dániai utaknál hogy folyamatában tudtam változtatni a fáradtságomhoz éppen passzoló állásba. -
válasz
zoo8800 #25120 üzenetére
Csak poénból írtam, én is el tudok tökölődni a választással - kb. 3 hete vívódom egy telefoncserén (kell egyáltalán csere / nem kell?, nem lesz túl nagy ez? van értelme annak?, stb.).
@kornelka: szerintem újíttasd fel a meglévőt. Rugóról lebeszéllek, 1x rakattam be Eibach rugót egy zsír új, gyári sport futóműves Astrába, 1 hét múlva szereltettem is ki.
Hiába volt erősebb ("sport") lengéscsillapító az autóban, az nem volt szinkronban a rugóval, nagy tempónál, finom úthullámoknál (autópálya) ijesztő utólengéseket éreztem. -
Declare
őstag
válasz
zoo8800 #24249 üzenetére
Tartom, hogy a botrany miatt nem
(#24251) Mágus2: nem kell mindig örületes nagy dolgokat kitalalni, vagy csinalni, sokszor szerintem pont a kis, elsöre eszrevehetetlen reszletektöl lesz valami nagyon kiraly
(#24252) Tsebacsi nem voltak elajulva töle a teszten, amit olvastam...a q7 eleg egyertelmüen jobb volt pl motorikusan is, extra listaban is....meg elöben a hatulja nem is szep...ez mondjuk szubjektiv
(#24255) [rvilike] az a kormany 10/10 nekem
(#24257) Qru
nagyon klassz
(#24263) EQMontoya szvsz pont, hogy nem csak beerte, hanem vannak dolgok, amiben megelözte...pl a matrix led, a komfort üles, meg van meg par dolog asszem....mondjuk nincs benne pl tavolsag tarto tempomat, mint a golfban, ez blama.
-
válasz
zoo8800 #24253 üzenetére
Mert szerintem többet változott, pozitív irányban kívül-belül és több innovatív fejlesztés került bele, mint az a4-be, ezért. Az Opel Ampera miért lett az év autója? Ma se nagyon látni belőle darabot se, pedig aztán hogy próbálták hypeolni. Az audinál is ezt fogom érezni, ha nyer. Marketing, semmi több...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- ELADÓ EGY MEGKÍMÉLT CSEPEL BLACKWOOD A1 KERÉKPÁR
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Specialized Sirrus X 3.0 EQ
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P52s - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD I W11 I Cam I Gari!
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest