- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
Declare #15590 üzenetére
Ha nem értem volna oda akkor legközelebb csak egy hét múlva tudtam volna vele találkozni ami nem jó mert tudod törött telefonnal nem jó szaladozni. Ezért kellett azt amit de azért kotekedjel.
Amúgy nem miattam hanem a srác miatt kellett sietnem mivel ha nem erek oda akkor lepett volna csömörre.
Rivaul: Ha ismered az utat amin mész akkor nagyjából tudod h itt most ez lesz következő saroknal az stb stb nem? Illetv szerintem egy 7-8 hónap alatt az ember kiismeri a kocsiját is es eltudja dönteni hogy ezt betudja vállalni vagy sem. Pld sokszor inkább ezért nem elozok ha jönnek szembe messziről 3-4 en mert nagy a rizikófaktor es inkább megvárom míg max egyen jönnek es van hely visszasorolni
-
Rivaul
addikt
válasz
Declare #15548 üzenetére
Már tegnap néztem. Dagadt gyerek milyen jól elbúvárkodik a luxus korallzátony mellett
Amúgy nekem 2 éve a szomszédom így futott neki egynek. A csaj szintén 5 bmw-be elfelejtette hogy automatába ül és telinyomta a "kuplungot" 90-nél... Ami természetesen a satu fék volt
-
tresh
veterán
válasz
Declare #15441 üzenetére
Szerintem Győrből amikor siettem hazafelé emlékeim szerint a 86-os kavics körül M1-en álltak a felüljáron és én kb 150-el robogtam a belső sávba. Másra nem igazán emlékszem.
Bár volt egy két haladósabb Fehérvár felé is de ott előttem kb 200-al mentek én meg max 160elvileg elég gyorsan kiküldik a csekket 1-2 héten belül de pont akkor nem használtam az autót mert hátsó kerékcsapágyam kuka volt és nem akartam megölni. Na majd holnap meglássukMunezXBK: 10év után belefér egyszer
EQMontoya: akkor 151 volt 160nál nem szoktam többet menni
-
kutga
félisten
válasz
Declare #15428 üzenetére
Idén lesz 13 éves az autó, tavaly került hozzám.
Az első két tárcsát cserélik, most hívott a szerviz, nem lehet megmenteni. Volt tavasszal két hónap amikor egyáltalán nem járt az autó, mostanság viszem rendszeresen. Így is használható, csak épp nem ideális a fékhatás, meg aztán zavar a hangja.
-
mycso
veterán
válasz
Declare #15055 üzenetére
Nem, itt is egy ember használja.
Csak ugye valaki így, valaki úgy.A 30k km-es olajcserére meg nem tudok mit mondani...céges, garanciális, így kell hordani szervizre.
Eddig segédszíj görgő halt le, hűtővíz szintjének jeladója makkant meg, meg valami turbo nyomásproblémák voltak vagy 2x a páromén 110k km alatt.
Amúgy nagyrészben pályán vannak használva, hosszabb távokra. -
-
mycso
veterán
válasz
Declare #14903 üzenetére
Az elektromosról jut eszembe, itt nálunk az egyik tuning műhely egy i8-at belezett szét, valami m5-ös szívét ültetik át bele.
Pontos részleteket nem tudok, de elég beteg lesz.Illetve ma láttam két ILYET, hát nagyondurva....a 20 collos felnit majdnem teljesen kitöltötte a féktárcsa, meg az a belső, meg az egész...nagyon durva cucc.
-
-
Snoop-y
veterán
-
-
-v-
addikt
válasz
Declare #14046 üzenetére
Persze en is elmegyek jobbrol, szabalyt nem szegek vele, figyelni persze kell de egy ido utan kurvara megunod es szvsz balesetveszelyesebb is amikor mennek a seggebe meg integetnek hogy menjen le... Amugy multkor corsas mellett elmegyek, viszonylag ures palyan megy bent 110el, neztem ra amikor elmentem mellette fel se tunt neki h le kene menni, nezem elorol lampaja persze nem eg ... sajnos tele van az ut ilyenekkel, bevallom en ugy kozlekedek ahogy a legbiztonsagosabbnak, leggyorsabbnak es legstresszmentesebbnek erzem, nem is foglalkozok mar az ilyen majmokkal ... ha igy megy, hogy jobbrol kell elmenni, akkor igy megy.
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #13955 üzenetére
klesszik
annyiban igazat adok runnernek, hogy volvoban kevésbé néznek fuxos kócsagnak, mint a nagy német trióban. asszony is valószínűleg volvot fog kapni audi-merci-bmw helyett, mert a mi szempontjaink szerint tudja ugyanazt, sőt, plusz kevesebb atrocitás ér a márka miatt.
tényleg, v70-s80 kasztniban a 2.0T 180ló, 2.4T 200ló, 2.5T 209ló benzinesek és a 163 lovas D5 fogyasztásáról mit lehet tudni? valószínűleg automatával megfejelve. illetve mik a tipikus nyűgök? -
szőröscica
addikt
válasz
Declare #12704 üzenetére
Ugyanez megvan itthon is, 1km-re előre belátható és vonatoznak tízen egymás mögött 1 méteres követési távolságot tartva 60-al. Na nekem ilyenre nincsen türelmem, kilövök, 5-6-ot megelőzök (kéne még 150-200 lóerő, aztán menne egyben is
), még bőven a veszélyesség határa előtt behúzódnék, de nem férek be, mert rohadtul semmi követési távolságot nem tartanak. Na ilyenkor nem érdekel, ráhúzom masszívan, aztán dudáljon ha nem tetszik, 15 másodperc múlva újra vissza három, padló, aztán utazok kellemes százzal egyedül.
Meg a többi fasz amelyik beáll 125-tel vonatozni autópályán a belsőbe, mikor kint nincs senki, aztán ha 3 perc múlva kirakom az indexet vagy villantok, akkor még integet. Legszívesebben átköpnék mikor megelőzöm.
Egyébként megint nem sikerült 6 felé vinni a fogyasztást, csütörtökön tankoltam, 5.48-as átlag volt 900km-re, aztán megjártam Bp-Keszthely-Bp-t gyorsan, és 5.9 volt mikor betolattam az udvarra. Csal a mérő, szemre kevesebb.
-
TaaT
nagyúr
válasz
Declare #12903 üzenetére
"Aki uj kocsit vesz, azt nem azzal fogja uj auto vetelre birni, ha kifüstöl alola a regi"
Pont ez a lényeg, az új autó vásárló alatt nagy valószínűséggel akkor is kihúzza a motor ha 50e km-enként cserélik az olajat. Ő elégedetten eladja és boldogan veszi az újat, szívjon csak használtautó vásárló. A gyárak szemében csak az új autó vásárló számít, csak ő termel profitot.
-
Typhoon47
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #12867 üzenetére
Sor6 a legjobb motor amit a bmw gyártott eddig. Ha vennék csak azt vennék. Anno majdnem el is csábultam egy 328i-re egyedül azért nem vágtam bele mert az automata volt.
De egy 330i-vel nem jársz el 10 liter alatt sehol, viszont ha annyi benzinre futja akkor már inkább WRX-et vennék.
Meg ugye tudjuk mik a finom motorok, ha más nem abból, hogy ugye mely motorokba nem kell kiegyensúlyozó tengely? Sor 6, V 12 és a boxerek. Tehát ezekből illik választani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #12863 üzenetére
hát de tényelg nem olyan drágák ezek a verdák. Nyilván a fenttartás a költséges. Eleve a benzin amit megeszik meg az alkatrészek se olcsók sztem...
Munez: Dobd már át priviben a számod küldök Viberen pár képet, Bitporkot már megsoroztam vele.
roberto211: Teljesen más mint bármi amit eddig vezettem. Pedig az S60 is bejött nagyon meg az A6 is de ez... ez vmi más. "Ez üt mint a buszkerék!" ahogy haver mondaná...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #12829 üzenetére
Óvatosba nyomd mert már a gyorshajtási büntit is kiküldik.
Amúgy itt nálunk ezért nem kap a külfdöldi mikulás csomagot, azokra élből kerékbilincset dobnak fel ami sokkal drágább mint egy sima parkolási bírság. És ugye mire kijönnek leszedni... ha éppen sietnél akkor az szivacs.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #12822 üzenetére
erre írtam, hogy szerintem is a többség szívott vele
megértem amúgy a problémád, egyrészt szembemegy a józan ésszel, másrészt egyértelműen "fizess paraszt" üzenete van a dolognak így.
Jorus: jah, ott kaptak le engem is. még az is lehet, hogy egy külső sávban csámborgó kamion kitakarta a táblát és a zöld lámpa miatt nem lassítottam, emiatt futottam bele.
-
rbalint88
addikt
válasz
Declare #12805 üzenetére
Pest megyeiek közül sokaknak jól jön. Aki már pont a fizetős autópálya-szakasz mellett lakott, az most örül, mert nem kell egész éves matricát venni, ha Bp-n dolgozik, elég a megyematrica 5-ért. Ezzel együtt szerintem is többen vannak, akiknek ez plusz kiadás. Pl nagynénikém maximum egy évben kimegy ferihegyre kétszer és ennyi a városon kívüli futása a kocsinak - kivéve, ha elviszem megfuttatni direkt - és mégis megveszi a matricát "mert így tuti nem büntetnek meg" alapon.
-
-v-
addikt
válasz
Declare #12704 üzenetére
Osztrákok is ilyenek, igazából akkor se előznek ha nem jön szembe senki, ha 60-al megy a busz akkor beállnak 60-al mögé, úgy tűnik nekik az is jó .. én meg attól is boyracer leszek, ha a megengedett 90-el meg merem őket előzni, már villognak rám, sose értem miért ... ott nem szabad előzni, vagy nem szabad elérni a megengedett sebességet se? Ha ő ráér leszarom, menjen mögötte... olyan birkamód közlekednek ott az emberek hogy nem igaz, ezerszer inkább itthon vezetek mint ott. Amúgy semmi köze a vezetéshez, én sehol se bírom elviselni ezt a megalszik a tej a szájában típust, akik mindenen így szöttyögnek és nem képesek épkézláb módon valami dinamikával végezni a tevékenységet ...
-
roberto211
őstag
válasz
Declare #12322 üzenetére
De ez par napja jött h nem egyenesen fut. Eddig egyenesen futott.
Szerelő szerint hátul a dob kicsit ovális , meg van kis "válla " gondolom akkor kis fékezésnél nagy sebességről ezért raz. De fogni fog. Majd idővel kicsereltetem.
Először beállítatom futóművet hatha megszűnik. Ha nem akkor ujracentir. Ha ezután sem akkor jon a nagyobbik része a keresés h mi lehet.
Rivaul : Persze. Utana bevolt állítva , par hónapig jo is volt most meg megint húz. Nem kopog semmi amúgy. Szerelo se talál semmi "allkatreszbeli" gondot de ha nem oldja meg se az allitas se semmi akkor kutakodik h mi lehet.
-
roberto211
őstag
válasz
Declare #12320 üzenetére
Hat futómű probléma alatt mire gondolsz ?
Kormanyosszekoto, meg egyik lengőkar új rajta a szerelő meg más hibát nem lat rajta.
Amúgy akkor is raz ha nagyobb sebességről fekezek. Ha kicsit fekezek akkor raz ha jobban rataposok kicsivel akkor meg nem.
Lehet valami összefüggés a problémák között ?Tehat a között h fékezésnél is meg bizonyos sebességtartományban is hasonlo a tünet ? Állítólag hátul a dob kicsit "ovális" meg van kis válla de ez miatt gondolom nincs összefüggés. Vagy de ?
Amúgy lehet h lemostam róla magasnyomasuval mert sűrűn szoktam járni mosóba.
-
Burt1793
veterán
-
parandroid
félisten
válasz
Declare #12246 üzenetére
"Mekkora egy szemetseg, hogy ha en akarok egy tetöablakot pl azt csak navival es börülessel rendelhetem meg..."
Ezt nem merik meglépni. Különösen a német piacon nem. Inkább az a valószínű, amit pont a VW csinál, de épp a Mazdánál, és a BMW-nél (Mininél) is ezt láttam, hogy 3-4 csomagra bontja az ajánlatokat, amik növekvő sorrendben tartalmazzák mindig az alattuk lévő csomagok extráit, meg hozzáad még egy csomó mindent, de ettől függetlenül, ha kedved / ingerenciád van hozzá, foghatsz egy alap autót, és elkezdheted kézzel is belepakolni, ami neked tetszik. Tény, hogy a csomagokban időnként olyasmi is benne foglaltatik, amit amúgy önmagában nem kérnél, de amúgy, ha te válogatsz össze mindent, amit szeretnél, akkor sem lesz drágább a dolog. A VW amúgy azért jó példa, mert ők eleve nagyon magas árról indulnak, viszont ezért rengeteg extrát is adnak az alapmodellhez.
p
-
Burt1793
veterán
válasz
Declare #12245 üzenetére
Dízel golf 15 km alatt melegszik be teljesen országúton (oldajhőmérséklet eléri a 90-100 fokot), szóval igen, városi járkálásra erősen alkalmatlan szegény. Főleg, hogy elég sokszor égetné ki a kormot, amikor a startstop nem állítja le, magasabb a fogyasztás 2 literrel, illetve növeli az alapjáratot, ha éppen nem autópályán 150-nél éget. Szóval egy ilyen 2.0 tdi nem való a városba (persze ha éppen bemész vele, akkor se fogyaszt sokat, nyomatékból kényelmesen viszi a kocsit a motor, alapjárat fölött 200-300-zal elgurulsz, 5,5-es fogyasztással, klímával, vicc, hogy mennyire keveset tud fogyasztani).
(#12246) Declare: Kétszer végig kell olvasni a szépen rendezett, igényes konfigurátort. Szerintem akinek telik új BMW-re, van ideje és esze erre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #12210 üzenetére
Tényleg nem értem, ebben igazad van.
Szaladgálósnak minek 200+ ló? Arról nem is beszélve, hogy az összteljesítménye annyi rendszerszinten. Ha kihasználod tartósan akkor ugrott a 4-6-os fogyid meg a 200+ lovas teljesítmény is. Pl felugrasz a Mátrába. Kíváncsi vagyok a végén mennyit mutatna a fogyi meg hogy az első 10 kanyar után hány ló maradna meg a 200+-ból ha már az akksik lemerültek.
Ezek az értékek papíron jól mutatnak de a valóságban vagy csak pics@nyi ideig élvezheted ki őket vagy a fogyid ugyanúgy 10 liter lesz mint egy rendes célgéppel amiben minidig ott az erő. És ezt kihozod bőven olcsóbban is (szaladgálós + veretős ótó) 2 cél géppel ahol 0 azaz nulla a kompromisszum. Szvsz az van, hogy a CO átlagukat ezzel szépen lenyomják és okos pr-al csomagolva a meg eladják "sportos" autónak. Már aki van olyan buta, hogy ezt benyalja.Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire.
-
Burt1793
veterán
válasz
Declare #12212 üzenetére
Mondom, hogy régebb óta van, mint a golf, már csak onnan is tudom, mivel 2-3 éve csorgattam már rá a nyálamat.
Sajnos hihetetlenül ronda és a belső is egy nagy nulla. Ha belülről minőségi lenne, engem nem is zavarna a külső. A 100LE-s megbízható motor meg bőven elég lenne, persze messze ingerszegényebb, mint a turbós 150 lovas tsi... -
Burt1793
veterán
válasz
Declare #12210 üzenetére
Van plug-in prius, ráadásul az volt előbb, nem ez a golf, de igen, én is inkább egy ilyen golfot vennék, mint priust, pedig utóbbi biztos megbízhatóbb és jobban hangolt, mint az 1.4 tsi-hez csapott villanymotor+aksi kombó (mivel ebből ez az első széria), de ez se zavarna.
-
válasz
Declare #11964 üzenetére
Nekem már többen mondták...
(#11965) bitpork Többször is bebizonyították már ilyen tesztek, hogy nem ér semmit, de valahogy még is.
Tegnap voltam Tihanyba egy kis kirándulásra kb 250km-t tekertem le+ 100km helyi városozás erre ír most 5.3-as fogyit, ha nincs a 100km helyi város akkor tuti 5 liter körül megjárom a kiruccanást közúton pálya nélkül ja és végig klímával mentünk.
(#11967) aram01 Igen a Maxxmotiont elvileg osztrákból hozzák, de szerintem kamu ugyanúgy mol csak adalékolják.
-
aram01
nagyúr
válasz
Declare #11957 üzenetére
Nekem tetszik, pirosban, sárgában és kékben is, a viper csíkos is
Bár magamnak nem vennék. Tudom más kategória, most hogy asszonynak megvettem a puntót ( a családi neve: fekete pötty lett)
Olyan mintha egy pici dobozban ülnék, para a szedán után. Se eleje se hátulja, ha gáz van én nyelem el az ütközési erőt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #11734 üzenetére
Sztem azt kell eldönteni hogy mire használod az autót elsősorban. Hobbi célból manuális ha meg sokat mész (és főleg városban) akkor a dsg ideális választás.
Tehát egy BRZ-t tuti nem vennék automatával de egy dízel Passat esetében gondolkodás nélkül behúznám az extra listán az X-et a dsg mellé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #11724 üzenetére
Úgy voltam vele, hogy egészen addig utáltam amíg ki nem próbáltam. Most már semmi pénzért nem kéne manuális váltó ebbe a gépbe.
Egy dsg már bőven a használható kategóriában van és eleve okosan van programozva (legalábbis a dízelekben, benyósokhoz nem sikerült jó progit írni állítólag) arról nem is beszélve hogy tanulékony a váltó tehát igazodik a vezetési stílusodhoz.Mondom az elején idegenkedtem tőle meg fura volt de ma már ott tartok, hogy ha átülök a bububa simán lefulladok lámpánál mert elfelejtek kikuplungolni.
Manuálisnál is van olajcsere, nekem ugyanúgy 60k km a csereciklus a manuálisnál mint a dsg-nél. DSG-ből az olajos tartós (már ha cserélik időben az olajat benne), a száraz... Meglátjuk kategória de nem lesz olyan tartós mint az olajos az fix. Sajnos a DSG javítás necces. Nem nagyon találsz olyat aki foglalkozik vele. Viszont nem elromlós de ha mégis... az nagyon nagy cumi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #11720 üzenetére
Az csak egy fül, önmagában nem ad semmi pluszt azon kívül, hogy könnyebben eléred. A váltó fajtája és programozása adja a váltási sebességet.
A dupla kuplungos mindenképpen gyorsabban vált a manuálisnál.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #11713 üzenetére
A korszerűekre igaz csak ahogy írták előttem. A régi automata meg cvt-nél nem feltétlenül bár utóbbi folyamatosan reszelgetik most már egész jók azok is.
Azért az azonnal vált az túlzás, ha lepadlózod egy modern dupla kuplungos is elgondolkozik, hogy 1-et vagy 2-őt váltson vissza (ami nem a váltó hanem a vezérlés miatt van, kell egy kis idő mire kiszámolja melyik az optimálisabb választás).
Nem vészes, annyi hogy előzés előtt ezt a kb 1 sec-et bele kell kalkulálni. Úgy szoktam (ha ilyen van), hogy padló és utána indítom meg csak az előzést. -
VegyesTamás
senior tag
válasz
Declare #11340 üzenetére
p206 os 40k km közel 10 év...9 éve az auchannál tankol 2 olajcsere periódusonként volt cserélve a benzinszűrő. Üzemanyag rendszer hibának, nyoma sincs. Azt ne mondjátok, hogy ha egy autónak eldugul 30k km és 9 év alatt az üzemanyagrendszere valahol az a benzintől van. Hát nem.
-
parandroid
félisten
válasz
Declare #11343 üzenetére
Jellemző módon ez megint ízlés-kérdés, semmi más. Nekem kimondottan bejön a VW-k új generációjának szögletessége, szerintem egyik szebb, mint a másik, a másik oldlaon meg ott van a Ford új, elbaszott egyenformaterve, azt sem tudom, hova kapjam a fejem, Fiesta, Focus, Mondeo, egyik ocsmányabb, mint a másik, de még a haszongépjárműveiket is sikerült elcsúfítaniuk, nagy gratula. Asszem megvan a Ford személyében az új Opel-díjas lúzer, különösen a Mondeo körüli hercehurca, meg a modellváltással kapcsolatos nehézségek és késések kapcsán. Persze mindez szigorőan személyes vélemény, semmi bajom azzal, akinek bejön, csak éppen az a gyanúm, hogy egyre kevesebben lesznek ilyenek.
p
-
-v-
addikt
válasz
Declare #11327 üzenetére
Latni most mar eloben uj passzatokat, hat nemtom aranytalan elbaszott forma ez is .. ha igy csak innen vagy csak onnan nezed elmegy, de aranytalan es nincs osszhang, a hatuljat mintha odabiggyesztettek volna nem tudom. Tenyleg szasrul nez ki.
Ez a superb meg tul nagy, mar az octavia is kb. foloslegesen nagy hatul, mondeo detto ... nem praktikus es nem is otthonos mar, hogy ekkora hodaly. -
tresh
veterán
válasz
Declare #11262 üzenetére
Nekem se gyere be a fehér/fekete se mert amúgy szép szép de ez a két szín amin minden retek meglátszik. Múltkor láttam élőben Fehérváron bnőmék szomszédja vett ilyet. Hát az hogy batár az nem kifejezés
Brutális talán először éreztem azt hogy van még egy potenciális jelölt a SuperB mellett
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Declare #11000 üzenetére
Ne is mondd... Összehasonlításként a Subi a dupláját bekéri azonos tempónál pályán.
mod:
tresh: Utánajártam én is a chippelésnek, +15 ló és +20Nm-t tudnának még kivenni a gépből. Annyiért meg szvsz nem érdemes. De hát egy ósdi szívóbenyósból nem lehet többet előcsalni csak szoftveresen.
-
Morris
veterán
válasz
Declare #11002 üzenetére
Nézegettem, de sztem egyik sem ugyanaz. Kimondottan az 5128-as számút kerestem, de mo-semmi normális nincs. Bezzeg az 5129-et meg lehet rendelni (ez ugyanaz, csak benzinhez való)
Van ott azon a honlapon egy 5k-s cucc is, talán az hasonló. Nem tudom linkelni, mert mobilról vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest