- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fcbpete
csendes tag
válasz
bubuxp #38427 üzenetére
De mit kérdezzek tőlük? Itt most a kérdés, hogy miért nem cseréli a webáruház azonnal, vagy fizeti vissza? Pont hogy az LG-t szeretném kihagyni ebből, hogy ne az ő elbírálásuktól függjön a csere. Mindenhol azt hallottam hogy 3 napon belül azonnal cserélnek ha hibás a készülék, most meg mindig azt kommunikálja a digitalko.hu hogy ha nem történt felhasználói hiba ha ez, ha az? Ez normális? Nem kérhetek azonnali cserét vagy visszatérítést? Hibás készüléket kaptam és fizettem ki
-
fcbpete
csendes tag
válasz
bubuxp #38425 üzenetére
Hát ez az hogy nem sérült kivülről, mikor sérült volna, és nem is látszik se a dobozon semmi, se a készüléken. Kb 10 perc telt el az átvételtől a bekapcsolásig és a hiba jelzéséig az eladónak, amíg kivettem a dobozból összeszereltem a talpat, ráhelyeztem a készüléket és bekapcsoltam. Ha valóban ez a cseregarancia folyamata akkor választhatom inkább a vételár visszatérítését? Nekem a telefonba a vétel előtt azt mondták hogy 3 napig a ebáruház központjába kell visszavinni a készüléket, utána van gyártói gar és most mégis ki akarják vizsgáltatni a gyártóval.
-
fcbpete
csendes tag
válasz
fcbpete #38422 üzenetére
UPDATE:
Most azt mondja a webáruház, hogy jelezték a gyártó felé a hibát, és elszállíttatják a gyártóhoz, majd ők kivizsgálják hogy nem felhasználói hibából következett -e be a sérülés. És ha nem akkor talán majd küldenek egy újat. Ez a normális procedúra? Ez lenne az eladói csere garancia?
P
-
fcbpete
csendes tag
Sziasztok!
Segítsetek plz, sürgős. digitalko.hu-nál telefonon keresztül rendeltem meg tegnap egy LG32LN370R készüléket, nagyon segítőkész volt a kollega, és ma ki is szállították az árut(Tans-oflex futárszolgálat). Fura volt mert sem a reggeli smsben, sem a helyszinen nem kérték a szállítási költséget(!), és átvételit sem kaptam pedig kértem, mondván a dobozban minden benne van (erre tanúm is van). A Dobozon külsérelmi nyomot nem láttam, a számlát viszont igen, így átvettem (az összeszerelés után kiderült) hibás készüléket (a panel felső harmada full sérült). Nagy bajban vagyok átvételi nélkül? Van tanúm rá, hogy kértem és nem kaptam. A digitálkönél azt mondták telefonban hogy fotozzak, írjak és csere lesz vagy vélelár visszafizetés, írtam is, küldtem képeket, és mondták h elkezdték továbbitani a reklamációmat az LG-hez, és kérdezték hogy észleltem -e valamit az átvételnél? Visszairtam nekik ami történt, azóta (kb másfél órája nincs válasz). Ez normális procedura? Hogy továbbították az LG-hez? Nem eladói cseregarancia van 3 napon belül? Kellene aggódnom? A készüléket visszacsomagoltam, és várom a fejleményeket. A segítségeket köszönöm. Péter
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest