- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Ismerős a CMF Phone 2 Pro kamerarendszere
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cserix
tag
Sziasztok!
A tanácsotokat/segítségeteket kérem!
Rendeltem az ebay-ról egy quartz órát. 122,5+20$ volt. Az eladó úgy hirdette, hogy új és ennek megfelelően él a nemzetközi 2 éves garancia. Az óra megérkezett viszont nem működik. Elvittem a hivatalos szervizbe, ahol közölték, hogy ez az óra nem garanciális, mivel a bolt aminek a pecsétje szerepel a garancia jegyen nem hivatalos forgalmazó. Közvetlenül az óra gyártójától kérték ki az infót, tehát nem arról volt szó, hogy nem akartak vele foglalkozni.
Magyarul jól átb. az eladó.
Szeretnék a lehető legjobban és lehetőleg költségmentesen kijönni ebből a buliból. Majd 6000 forint a visszaküldése és ezt nem szeretném kifizetni, mivel nem arról van szó hogy nem tetszik, hanem használhatatlan.
A bankkártyám össze van kötve a PayPallal és így PP-n keresztül történt a fizetés.
Olvastam, hogy kell nyitnom egy "dispute"-ot, ahol leírom a fentieket. Eddig ok. és utána?
Arról van papírom hogy leadtam bevizsgálásra. Ezt fel kell majd tölteni?Esetleg kell kérjek a szervizen keresztül a gyártótól egy "nyilatkozat"-ot, hogy az óra nem garanciális?
Kérhetem a pénz visszafizetést anélkül, hogy visszaküldeném a rossz terméket?
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- E-roller topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- LEGO klub
- OLED monitor topic
- Esik a hóóó!!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest