Hirdetés
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cserix
tag
Sziasztok!
A tanácsotokat/segítségeteket kérem!
Rendeltem az ebay-ról egy quartz órát. 122,5+20$ volt. Az eladó úgy hirdette, hogy új és ennek megfelelően él a nemzetközi 2 éves garancia. Az óra megérkezett viszont nem működik. Elvittem a hivatalos szervizbe, ahol közölték, hogy ez az óra nem garanciális, mivel a bolt aminek a pecsétje szerepel a garancia jegyen nem hivatalos forgalmazó. Közvetlenül az óra gyártójától kérték ki az infót, tehát nem arról volt szó, hogy nem akartak vele foglalkozni.
Magyarul jól átb. az eladó.
Szeretnék a lehető legjobban és lehetőleg költségmentesen kijönni ebből a buliból. Majd 6000 forint a visszaküldése és ezt nem szeretném kifizetni, mivel nem arról van szó hogy nem tetszik, hanem használhatatlan.
A bankkártyám össze van kötve a PayPallal és így PP-n keresztül történt a fizetés.
Olvastam, hogy kell nyitnom egy "dispute"-ot, ahol leírom a fentieket. Eddig ok. és utána?
Arról van papírom hogy leadtam bevizsgálásra. Ezt fel kell majd tölteni?Esetleg kell kérjek a szervizen keresztül a gyártótól egy "nyilatkozat"-ot, hogy az óra nem garanciális?
Kérhetem a pénz visszafizetést anélkül, hogy visszaküldeném a rossz terméket?
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Proxmox VE
- EA Sports WRC '23
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Gamer / irodai szék noblechairs EPIC bontatlan
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch 32GB V2 játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest