- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Fairphone 6
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Játékos #9532 üzenetére
Az M365 tool kiírja, hogy milyen fw van rajta.
A #9402-es hozzászólásban említettem, hogy én is visszatettem az fw-t.
Én NINJA Angryxiaomi leírásait használom, Downgrade Pro 2 / 1S. Két appot említ, DownG, és Xiaoflasher, elvileg mindkettővel működik.
Nekem Xiaomi Mi 1S rollerem van, úgy kezdtem, hogy lefrissítettem a Xiaomi Home appban a fw-t (hiba volt), de engedte még bekapcsolni a cruise controlt. Alábbi verzió futott ekkor nálam: DRV/ESC: 225, BLE: 132, BMS: 128.Aztán Ninja videói alapján Xiaoflasher-rel első lépésként visszaraktam a DRV-t 221-re, utána megpróbáltam a BLE-t visszarakni 129-re, de nekem sem sikerült (ahogy sok más hozzászólónak sem. Ez talán a mobil BT verziójától függ, de nincs jelentősége, csak az a fontos, hogy a régi DRV felmenjen).
Utána szintén Ninja YT videója alapján készítettem egy custom fw-t a ScooterHacking Utility applikációval.
Azóta eltelt majdnem 2 hét, pár órája készítettem egy újat, kicsit finomítani próbáltam az előző beállításain.
Az új fw előtt visszatettem ugyanezzel a SHU-val az original 221-es DRV-t. (Ez a lépés valószínűleg felesleges, talán az előző cfw-t is felül lehet íratni újjal, de inkább biztosra mentem.)Van valaki Magyarországon, aki foglalkozik téglásított Xiaomi rollerek életre keltésével? Még nem aktuális, de soha nem lehet tudni, mikor fut valami félre (mert pl. meghal a teló akkuja frissítés közben).
-
PociAti
őstag
válasz
Játékos #9530 üzenetére
Próbáld meg a hivatalos alkalmazásban, a Xiaomi home-ban engedélyezni. Nekem úgy sikerült.
Egyre több országban biztonsági okból gyárilag kikapcsolták a tempomatot, és hagyományos módon be se tudod kapcsolni.
A Xiaomi home app lehet felajánlja a firmware frissítést, de soha ne fogadd el, mert egyre gyakoribb hogy letiltják a tempomatot. (Biztos volt pár balfék, miattuk jobbnak látták kikapcsolni.)Sokkal könnyebb tempomattal baleseted szenvedni, mert ha valaki nem figyelt rá hogy be van kapcsolva, gázkart elengedve várná a lassulást (csak az nem következik be). Át kell szokni rá, hogy minden alkalommal picit meg kell pöccinteni a fékkart. Könnyű megtanulni.
-
Játékos
addikt
válasz
Játékos #8922 üzenetére
Sziasztok!
Időközben teszteltük a gépet (Mi Pro2), de idő hiányában összesen 30 km-t ment a kislányom az akksitöltés óta, és most mutat 65%-ot maradéknak. Nekünk a 60km tökéletesen elég lenne, amit szerintem kényelmesen teljesíteni fog. Ezt a 30-at Sátoraljaújhely és Sárospatak környékén teljesítette, ahol bőven előfordul dimbes-dombos terepviszony.
Ami viszont kellemetlen: nem tudjuk sehogy aktiválni a "tempomat"-ot, és hosszú távon elég fárasztó tartani a kart. M365 Tools szerint be van kapcsolva, de a gép nem ért ezzel egyet.
Van valami más módszer az aktiválására esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget. -
uniqm1
tag
válasz
Játékos #8922 üzenetére
Tudom, hogy régi hsz, de rákeresve a RITA adapterre, nincs sok találat.
Hatótáv (és esetleg teljesítmény) növelése lenne a cél nálam (pro-sított sima M365 az alany). Jó cuccnak tűnik ez a RITA, agyalok is a beszerzésén. 5500 rubel az ára, ez durván 22,5k HUF - ennyit simán meg is érne nekem, na de ehhez még akksi upgrade is kell. A fejlesztő oldalán lehet kit-ben is rendelni, de húzós az ára, nem is kicsit. A range boost kit (36v 10s5p 12500mAh EVE INR18650-26V) 27700 rubel (~113k HUF), a range+boost kit (44,4v 12s4p 10000mAh EVE INR18650-26V) meg 30700 rubel 126k HUF.
Értem én, hogy felment a cellák ára az utóbbi időben, de ennyiért már majdnem új rollert veszek (igaz, a kit-ben van még töltő meg táska, na de akkor is).
Nyilván a legolcsóbb az lenne, ha építenék akkupakkot,de ehhez sem szaktudásom, sem eszközeim nincsenek. Szóval a kérdés: hol érdemes aksipakkot nézegetni, áfával terhelten megéri még Kínából? Ha van megbízható forrás, örülnék egy linknek. Egyáltalán milyen jelölésűeket nézzek, azt ami a kitben is kapható (10s5p vagy 12s4p) vagy ez kb tökmindegy, mert a mAh meg a feszültség számít, és ha veszek egy Rita-t az majd úgyis kezeli? -
eFeMeR74
senior tag
válasz
Játékos #8912 üzenetére
Nálunk a M365 Pro 12,8 akku S mód a lányommal 42 kg 36 km után még 51 %on volt az akku.
Vagyis amit már sokan elmondtak az e roller hatótáv nagyon tág határok között mozog.
Súly,terep,idő,keréknyomás stb.
Megjegyzem velem ugyanez a roller sik úton 26 km után merült le 125kg val S módban😁 -
Reggie0
félisten
válasz
Játékos #8916 üzenetére
Nem kell 42V-ot szolgaltatni, csak eppen annyit, mint a belso akku. Ha nagyobb a feszultsege, akkor tolteni fogja a belsot, ilyenkor figyelni kell ra.
A tolteskiegyenlites a ket akku kozott tobb tenyezo fuggvenye. Egyik a pillanatnyi uresjarasi feszultsegeik. Ha ez megegyezik es osszedugod, akkor nincs gond. Viszont hasznalat kozben az aram a belso ellenallasuk es a bekotes ellenallasa alapjan oszlik meg. Emiatt menet kozben eltero feszultsegre tudnak kisulni, igy a terheles valtozasakor tolteskiegyenlites is megindul. Ha egyformak az akkujaid, akkor biztosan allithato, hogy a kulso akku kap kisebb aramterhelest, mert tobb vezeteken es csatlakozon van bekotve, ami ellenallast jelent, viszont a terheles megszuntevel o lesz a toltottebb, tehat nagyobb feszultsegu, tehat a belso akkut ismet elkezdi tolteni. Azt nem tudom megmondani, hogy ez milyen esetben jelenthet problemat, azaz lehet nagyobb, mint a megengedett toltoarama a belso akkunak, mert eleg sok tenyezos, ki kene merni/szamolni, az akkukat karakterizalni, stb.. Egyszerubb es biztonsagosabb valamilyen aramkorlatozast beiktatni a rendszerbe. Ennek tobb megvalositasa is lehet, a legegyszerubb valamilyen mosfet-es aramkorlatozo, de igy hirtelen csipobol nem tudok kesz termeket mondani erre, utanakeresek, hatha talalok valamit.
A masik elonye az aramkorlatozasnak, hogy ilyenkor raksz a kulso akkura is egy toltocsatit es egyszerre tudod a gyari toltovel tolteni a kettot, az aramkorlatozo majd megoldja, hogy hogyan osztja el az aramkot a ketto kozott.
A hatranya, hogy a hajtasnal is korlatozza az aramot. Tehat ha max gazon mesz es TFH 11 amperes a motorvezerlod es 4A a tolteskorlatod, akkor a kulso akkurol fog 4A-t enni es a belsorol a maradek 7-et, tehat gyorsabban fog merulni a belso, mint a kulso, igy a hatotav max terhelesnel nem fog osszeadodni. Amikor a terheles csokken a kulso elkezdi visszatolteni a belsot. Emiatt az utjaidtol fugg, hogy mekkora kulso akkukapacitasnak van ertelme, ha vegig nyelgazon mesz max terhelessel, akkor a max aramok aranya fole nincs ertellme vinni a kapacitasok aranyat. -
DigitXT
félisten
válasz
Játékos #8916 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a külső akku azonos feszültségre töltve simán párhuzamosan köthető a gyárival, és onnantól kvázi egy nagy akkuként funkcionálnak... És éppen azért fontos, hogy egyformák legyenek, hogy ne legyen olyan helyzet, hogy egyik tölti a másikat. Ha egy nagy gyári mellé egy kisebb kiegészítőt raksz, nem ideális! De fordítva sem! Mondjuk nem szakmám, de így tudom... Ezért én csak egyforma akkukat kötöttem párhuzamosan. Igaz, előfordult, hogy azokból hármat is.
-
Reggie0
félisten
válasz
Játékos #8908 üzenetére
Persze, eleg buta a rendszeruk alapvetoen. A toltoadapter csinalja az aramkorlatozast es nezi a toltes veget, a toltocsatlakozora altalaban csak egy diodan keresztul ki van vezetve az akkufesz(hogy kisutni ne lehessen kikapcsolt tolton peldaul). A cellak kiegyneliteset pedig az akkupakban levo elektronika intezi. Aramkori oka nincsen, hogy ne menjen, csak a szoftver tud beleszolni.
Ha a kulso es a belso akku egyarant csurig van toltve es ugy dugod ra a kulsot, akkor a maximalis aramot csak ezek kabelezese es a csatlakozo korlatozza, mivel nem kell azzal szamolni, hogy a kulso akku tolti a belso akkut, igy a toltesi aramkorlat nem jatszik szerepet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Játékos #8908 üzenetére
Attól függ: Xiaominál úgy tudom, hogy firmware-t kellett hekkelni az ilyen külső
akkus megoldáshoz, mert valóban töltésnek érzékelte, és letiltotta a hajtást.
Kugoonál meg szimplán nincs ilyen okos ECU, annyi akkut kötsz rá, amennyit
akarsz (persze célszerű azért nagyjából egyformákat használni, tuti ami fix).De amúgy nem értelek: az 1S kb. 125K. Ha építesz plusz akkut, az se áll meg
25K alatt. Akkor már nem célszerűbb megvenni a gyári nagy akkus Pro 2-t? -
PociAti
őstag
válasz
Játékos #8890 üzenetére
Én nem tartanám elvetendő ötletnek a menet közbeni töltést. 50-60 km-es családi programról írtál, a 30 km hatótávú rollerek gyerek alatt talán 40 km-t is elmennek.
Szendvicsekre, üdítőre, látnivalókra be lehet iktatni 1 óra pihenőt.
Majd megnézem a Xiaomi 1S-en, hogy alacsony akkun mekkora hatótávot dob 30-45-60 perc töltés. Mert feltételezésem szerint lemerült akku az elején gyorsabban töltődik. Alapesetben a töltési ciklus kb. 5 óra normál töltővel, de léteznek gyorstöltők is. Súlyuk elenyésző. -
DigitXT
félisten
válasz
Játékos #8890 üzenetére
Meg lehet úszni 100K körül, csak nem feltétlen gyári megoldásban. Ahogy írod,
tudsz magadnak szerelni akkut 18650-ből, párhuzamosan tudod kötni a gyárival
és akkor semmi cserebere, kimegy a világból. Gyereknek bőven elégséges egy
S1 is, amit felnőttnek nem szívesen ajánlanék, mert viszonylag gyenge a váz.Veszel rá egy kieg akkut egy 20-asból, és már ott is vagy a 12Ah-nál...
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Játékos #8882 üzenetére
Szia,
Kisfiam 45 kilós, én 83, kb. 50%-kal többet ki tud hozni hatótávban, mint én, az emelkedőkön pedig csak úgy felszalad, nem kell hajtani ott sem, ahol nekem nagyon. Ez egy 7,8 Ah-s akkut tekintve 18-20 vs. 30-32 km-t jelent akár az S1-en, akár a Niubility N1-en nézve, ahogy DigitXT írta, egy nagyobb kapacitású akkuval simán bőven 40 km fölé mehet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Játékos #8882 üzenetére
Egész biztos, hogy 50-60 km-t végig akar küzdeni egy rolleren?
Főleg, hogy nem versenytempóban: ez órákat jelentene. Durva.50 kg-ot akksival is el lehet mozgatni, kényelmesen 50+ km-re,
nem is kell hozzá pedálozni, csak 12 Ah fölött legyen az akku...
Mondjuk egy Xiaomi M365 Pro 2 gyárilag 45 km hatótávot ígér.
(Gyerek alatt biztosan tudja is. Viszont gyereknek talán nagy...)Ui: lábbal hajtás esetén 15 km/h biztos nem lesz meg, két órán
keresztül hajtani (ha 30 km lenne így a cél) elég nagy szívás. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI AVATA 2 drón - 2026.05.20-ig DJI garancia
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI RC2 drón távirányító
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- AKCIÓ! Gigabyte B85-HD3 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest