Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Quent1n #30144 üzenetére

    (1) Látszólag fogalmad sincs miként megy a szakmai szervezetek és jogalkotók közötti egyeztetés. Pedig vannak róla anyagok, utána kellene olvasni.

    (2) Nem kell rajta állni / ülni a kerékpáron, rolleren, hogy lássuk mekkora végsebességnél szabályoz le az elektronika. Gyanús, ha lényegesen eltér a gyári értéktől.

    (3) A baleseteket nem lehet sebesség-limitálással megelőzni. Ez az autóknál sem vált be, a motoroknál sem, a bringánál sem.
    Egyszerűen marhaság amit írsz! Hogy a fenébe nem vált volna be? Különben miért tartották volna meg, vagy miért tervezik a folyamatos csökkentését? Azért, hogy lassabban haladhassanak át a járművel mondjuk a falvakon, többet bámészkodhassanak a házakban?
    Ilyen hozzászólások alapján kezdem azt érezni, alternatív valóságban élsz.
    Többet kellene szakmai témában tájékozódni, ha már saját kútfőből nem sikerül megfelelően feltérképezni a környezetedet.

    (4) Kapitányságok leterheltségén, mint témán már rég túl vagyunk! Ha akarják, akkor van rá idő.
    Dugóban álló járműveket műszaki ellenőrzésre kiszedni nem is nagyon járna időveszteséggel, hiszen úgy is áll a jármű. Az meg hogy amúgy sietne, az senki nem zavar. Ilyen elven az összes gyorshajtót is el lehetne engedni, hiszen ők is sietnek valahová.

    (5) Jogilag úgy csűrik csavarják ahogy akarják.
    Jogszabályokban az egzakt definiáláson van a hangsúly, általános megfogalmazás + kivételek kezelése.
    Újra kezdhetjük, nem érdekel TE mit értesz "tervezési sebesség" alatt, senkit nem érdekel. Azt kellene megérteni, a jogszabályalkotók mire gondoltak. Miként mennek a folyamatok, beleértve a bírságolást, milyen jogi környezetbe lettek beleillesztve.

Új hozzászólás Aktív témák