Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Dark197405 #25569 üzenetére

    Annyit kiegészítésnek, hogy 500 teljes ciklus után az akkumulátor nem degradálódik le 70% alá.
    Xiaomi Pro 2 gyakorlati hatótávja 30 km körül lehet (elvi hatótáv 45 km). Ha a 100% és a 70% középértékével, a 85%-kal felszorozzuk a 30 km-t és az 500 ciklust, akkor 12.750 km-t kapunk.

    Tehát 12.000 km megtétele után is legalább 70%-os még az akkumulátor.

    Normális töltés és tárolás mellett az akkumulátor az egyik utolsó dolog, amitől tartani kell. 12.000 km során a vázszerkezet, az elektronika, a motor annyi mindenen mehet keresztül. hogy inkább az okozza a roller halálát, mint az akku gyengesége.

    Az állapota legyen a döntő. Ha szerinted olyan hülyegyerek a tulajdonos, aki haverjával együtt padkáról ugratott le vele, vagánykodott, tehát indokolatlan sérülések nyomai vannak, akkor lehet gáz van a vázszerkezettel. Amúgy még a csapágyak tudnak elöregedni. Ha üresen meghajtod, és nem gurul szépen, csúnya hangja van, az még javítható, csak alkudj az árból.
    Az elektronikai meghibásodásoknak nem igazán vannak külső jelei. Ezt a kockázatot be kell vállalni.

  • Thunderzolee

    veterán

    válasz Dark197405 #25569 üzenetére

    500 ciklus után még mindig tökéletesnek mondható. Csak 500 után kezdhet el degradálódni.
    A Ninebot azt állitja, h az akkujai 500 ciklus után még mindig 70%-os kapacitásúak minimum. A gyakorlat viszont azt mutatja, h 500 ciklus után is még mindig legalább 90-95%-os az akksik kapacitása.
    A Pro 2 kb 30-35km-t megy el egy töltéssel.
    3800km az kb 110-130ciklust jelent.

    Ha nem vigyáztak az akksira, pl egész télen ki volt téve a hidegre, az más. Évek alatt megeszi az akksit ha nem vigyáznak rá. Pl ha 300 ciklusnál tart, és csak 3800km van benne, akkor az nem jó, mert csak ~15km-t tud egy töltéssel.
    Ezért jó tudni a ciklusok számát.
    Lehet belőle következtetni az akksi állapotára, ha tudjuk hozzá a megtett km-eket is.

Új hozzászólás Aktív témák