Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz zoltanz #21923 üzenetére

    Általad is teljesen ismert okok befolyásolják a hatótávot.
    - Mivel a testtömeg és a cipelt teher nagyjából adott,
    - a kerekek megfelelően fel vannak fújva,
    - akkor leginkább a "vezetési stílus" az, ami befolyásolja a hatótávot.
    Normál tempónál a légellenálláson nem túl sokat lehet faragni, az út lejtése és a hátszél pedig nem rajtad múlik.

    Én azt tettem, hogy a Xiaomi 1S rolleren a D módban a teljesítmény adatokhoz nem nyúltam, de a sebesség határt kitoltam 27 km/h-ra (így feltöltött akku esetén kb. 26 km/h sebességgel tud menni.) Ja, és a tempomat bekapcsol 2-3 másodperc után, mert a folyamatos gázadás, a gyorsítás (dupla teljesítményen) eléggé hatótáv pazarló.

    25 km/h fölött már sokkal nehezebb optimalizálni a rendszeren. Kb. 30-as tempó eléréséghez már elég komoly energiára van szükség, és ez a teljesítményfelvétel minden tartományban ott lesz. Lassú tempónál is. Menet közben a D és S módok között folyamatosan váltogatni nem annyira életszerű. (Még ha felcseréled a lámpa ki/be kapcsolását az üzemmódok közötti váltásra, akkor se tökéletes. Pedig erre van lehetőség a CFW-ben. De akkor is ott van még a gyalogos mód, ami belerondít ebbe a beállításba. Különben akár működhetne.)

Új hozzászólás Aktív témák