Hirdetés
- Poco F7 – bajnokesélyes
- iPhone topik
- Yettel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az eddigieknél részletesebb videón a Samsung harmonikamobilja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee
#16950
üzenetére
Oké, hogy G30, de gen1, vagy gen2 motorral? Melyik szoftververzióval?
Nem ecccerű ez. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#16950
üzenetére
A motorok jellemzően ugyanazok a kínai tucat szarok, ezt el kell fogadni: csak
a vezérlőn múlik minden, meg persze nagyobb teljesítmény esetén, hogy van-e
alatta akku, ami azt kiszolgálja. Xiaomi "hekkerek" (és itt nem extrém tuningról
beszélek, csak ilyen light) lazán hajtják 900W-os csúccsal ezeket a motorokat:
nem számolnak be tömeges leégésről. (Hosszú emelkedőn persze lehet gond.)De amúgy most gyorsan ellent is mondok magamnak... mert egy kolléga azzal
talált meg a minap, hogy a fizikai méreteiben tök ugyanolyan, csak épp e-twow
márkajelzésű motor mennyivel jobb a Kugoo-nál. Erre talán lehet a magyarázat,
hogy nem feltétlen ugyanolyan erősségű mágneseket használnak. (Ha a Kugoo
mindenek felett az olcsóságra gyúr, gyengébb mágnesekkel biztos tud faragni a
költségeken, viszont így nyomatékot veszít mind gyorsításnál, mint fékezésnél.)Több árammal kompenzálható a gyengébb mágnes, de annak persze ára van...
(Motor / vezérlő extra melegedés, nagyobb fogyasztás, csökkent hatótávolság.)A másik meg, ha szénné van tuningolva a motor, és annyira melegen járatjuk, a
vége az, hogy a mágnesek elgyengülnek, tehát lehet, hogy ez a bizonyos teszt
a használt Kugoo motorral, és a használt e-twow motorral nem volt teljesen fair!Új állapotában lehet csak egzakt összehasonlításokat csinálni. És csinálnak is.
Csak egy pár eredmény, hegymenetről, amiből érzékelhetőek már különbségek:
Segway Ninebot ES2: 36.9 mp (bődületesen szar átlagsebesség/"vánszorgás")
Xiaomi Mi M365: 20.8 mp (közel fele idő alatt felküzdi magát, 10 km/h átlaggal)
Ezeknél a teszteknél tudni kell, hogy álló helyzetből indulnak neki 60 méternek,
tehát nem arról van szó, hogy az M365 végig 10 km/h-val kúszik felfelé.
Segway Ninebot Max: 16 mp (átlagban csak 13.5 km/h, csúcsban nyilván több)
Xiaomi M365 Pro: 15.6 mp (ezzel gyakorlatilag pariban van a G30-cal a teszten)Végül kb. ugyanitt tanyázik a Zero 8 is stb., azaz belátható, hogy valahol ennyit
tudhat egy egymotoros pálcika. Ami nincs szénné tuningolva, hanem full gyári...Érdemi továbblépés a dupla motoros rollerek világa, azok "megfelezik" a felfutás
idejét (Zero 8X: 9.4 mp): ha hosszabb lenne a tesztkör valóban fele lenne az idő.
Lásd az én 500 méteres tesztem, igaz csak 5% emelkedővel. De a dupla motor
NAGYON sokat számított. Még úgy is, hogy a végsebességet az akku limitálta:
ugyanott 36V -> 48V váltással jóval nagyobb tempó hozható ki adott motorokból. -
Impair1980
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#16950
üzenetére
Sencor Scooter Two 2021 hasít felfelé az emelkedőn a 98 kg súlyommal! Itt a fórumban mindenki csak fikázza, de noname létére van benne kakaó! Ki kell próbálni és utána véleményt mondani! Én nagyon meg vagyok vele elégedve!
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 4 GoldHEN 12.02 FW - BD-JB Lapse lemezzel és sok játékkal
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 2TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Nem ecccerű ez.



