- Ezentúl AI vizsgálja szervizeléskor az autót
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- A DeepSeekről egyeztetett Trump és az NVIDIA vezére
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
-
Ármester
Az A1 itt a normál méret. Az AS a tényleges nyeregvázcső hossz, de az ejtett felső cső miatt az kb. irreveláns. A klasszik outi geoban a felső és a nyeregvázcső kb. egyenlő hosszú, ezért mindkettő használható méretezésre, itt a fontos méret a B1, de szerencsére az eléggé arányos A1-el ami a klasszikus geoban lenne a nyeregvázcső hossz. Szóval egy 57-es vázon ültél nem 54-esen.
Na szerintem ezeket figyelembe véve és a magasságodat, meg az előző 57-es bringa túl nagy voltát, neked az 550-es A1-es váz lenne a megfelelő méret. -
ígyvanferi
addikt
Csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy szerintem fontosabb a B1. Pláne, mert neked is a vállad, hátad sínylette meg a nagy méretet. Persze ez is függ az egyéni adottságoktól, milyen hosszúak a karjaid, lábaid, milyenek az arányok. Ezt meg csak próbával lehet eldönteni. Van néhol ilyen bike fit gép vagy mi, amire ráülve mindent pontosan be lehet állítani, hogy a jó neked, az biztos segítene eldönteni az optimális vázméretet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest