- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
válasz
_seth_ #13224 üzenetére
nekem avid elixir5 g3 tárcsa, gyári betét, Normafáról lefelé 60-70-el az autók között iszonyat kevés (vagy csak az én súlyomhoz): egy legalja kisautó is sokkal jobban lassul, mint a bicaj, tehát 70-el nem száguldoznék max üres úton, mert simán felkenődik az ember az előtte lévőre. illetve azért sem túl jó száguldozni, mert tavaly valamelyik versenyen egy csávó bukott 70-el, annyi is volt neki sajnos.
v-hez képest viszont jelentősen jobb a fékereje, és nem érezni égett gumi szagot azonos körülmények között
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Solad
addikt
válasz
_seth_ #13224 üzenetére
Az említett cikkben sem a megfelelő üzemi körülmények közötti fékerőről van szó
A probléma az, hogy a sár koptat mint a nyavalya és nem állít után a rendszer, aminek következtében hamar gond lesz. Száraz körülmények között vagy szimplán "csak" esőben valószínűleg a cikkben szereplő rendszerek sem mondtak volna csődöt
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Háború Izraelben
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Star Trek
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Router gondok
- Call of Duty: Black Ops 6
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest