- BYD Atto 3 menetpróba
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz D.Orion #13203 üzenetére
BB7 azért elég durvát fog MTB-n egy jó V fékkarral.
De ezt a fékváltókaros szart csak ki kellett volna tesztelni, vagy mondjuk számolgatnia egy olyan mérnöknek, aki látott már biciklit, meg féket.
De most a legnagyobb teleszkópgyártókat egymás után tudnám felsorolni, hogy milyen orbitális hibákat vétettek az elmúlt pár évben. Számomra is kicsit érthetetlen.[ Szerkesztve ]
-
Mewryck
tag
válasz D.Orion #13203 üzenetére
mint ahogy már válaszoltak,egy BB7 a gyári betéttel,jó fékkarral (nem országúti fékváltókaros szutykokkal) sok hidrás féknek odaver fékerőben...ezt kár vitatni,bármennyire is leszólod...
a fékbetét kopása is mint minden más,2 dolgon múlik:körülmények+technikai tudás
körülmények:jelen esetben nem a legkedvezőbbek,nem is kell annak lennie
-sáros pálya
-nemmegfelelő fékkar
-nemmegfelelő fékbetét
technikai tudás:jelen esetben kb=a 0-val...mindenki tudja ész nélkül húzni a fékkart,az eredmény látható...
pár kör alatt egy teljes szett új fékbetétet kukázott...elég csak megnézni egy sarasabb-esősebb dh világkupát,ahol jóval gyorsabban mennek,jóval nagyobb terhelést kapnak,mégis van fék mikor beér a célba...kicsit olyan ez mint régen az autóversenyzés:a sofőr saját maga is tudta szerelni a technikát,tudta mire képes,hol vannak a határok,ma már...beleülnek a készbe,aztán ha valami gond van,csak értetlenül néz,ő mindent jól csinált,szar a technika...ahogy a cikkből és a kommentjeiből is kiderült...
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
_seth_
veterán
válasz D.Orion #13203 üzenetére
Avid BB5 fékek + Avid FR5 fékkar + Avid G3 Sweep tárcskák és Avid gyári fékbetétek, hegyről lefelé 70-es tempónál sem éreztem, hogy kevés lenne határozottan és erősen fogott, szerintem az adagolhatósságal sincs baja, nem húznám le az összes mechanikusat pedig ami nekem van az még egészen olcsó szett.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN