Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz hokuszpk #5 üzenetére

    No de ha már megvan a legenerált utáni frame, akkor okafogyott a generálás, nem?
    Amúgy tudtommal nem azért kell a Reflex meg Anti-Lag, mert érdemben nőne az inputlag a framegen-től, hanem hogy végeredményben az inputlag közelebb legyen az effektív framerate esetén elvárthoz. Pl. 30fps-ről felduplázzuk a framerate-et 60-ra, minden 2 számolt frame közé egy generált frame beillesztésével. Tudtommal ahhoz kellenek az inputlag-csökkentő megoldások, hogy az érzékelt inputlag közelebb legyen a hagyományosan számolt 60fps esetén megszokotthoz, mint ahhoz ami a másodpercenként kalkulált 30 frameből adódna.
    Bár nyilván valamennyi erőforrást a framegen elvon a GPU-tól, tehát az alap framerate kicsit csökken, és az inputlag ebből adódóan valamelyest nő, de ez jóval kisebb eltérés, mint amennyit a Reflex vagy az Anti-Lag képes visszahozni.
    De javítsatok ki nyugodtan, ha rosszul érteném...

Új hozzászólás Aktív témák