Hirdetés
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Netfone
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
válasz
#48584626
#104
üzenetére
Illetve több modell a Stellantis csoporton belül, illetve a Renault-nal, a franciak - bar a tömeggyartas naluk is uj - de azért mar par évtizede nyomjak a villanyjarmüveket . Aztan ott van a Volvo, ami pl az EX30-al mar arban is igyekszik versenybe szallni.
Szerintem kinalat mar van böven,.
Ami a Tesla szamlara irhato, hogy olyat tett, amit a többi gyarto még mindig lassan reagal le: felfogta, hogy a mostani generacionak kell valami ami érintös, böködhetö és közelebb all egy okostelefonhoz, mint egy autohoz. Az, hogy ez jo vagy rossz-e, az egy masik, sztem érdekes téma lehetne, de mindenestre kiszolgalta a piacot. A klasszikus gyartok meg nem értik, mit szeretnek az emberek egy egyébként középszerü autoban . -
biga
őstag
válasz
ImpersonatoR
#107
üzenetére
Igazabol ha mint célallomastöltöként kezeled (gondolom az, mert ha jol értem a lakasodban/mh-edröl van szo), akkor nem kell oda semmi komoly töltö, lényegében egy kifejezetten erre a célre kialakitott, de alap etöen hétköznapi, csak "megerösitett" konnektor siman elég az esetek 99%-ra. Villanyora is csak akkor kell, ha mondjuk tarsashaz, és mondjuk külön el kell szamolnod vele. A sima "megerösitett" konnektor valoszinüleg nem fog 16A-nél magasabb aramon tölteni, ami még mindig csak 3.6kWh, de valojaban ez böven elég barmihez, hogy éjszaka v. munkaidö alatt feltöltsön. Nekem a lakasban egy Wallbox van egy fazison (7.4kWh), de leszabalyoztam régen, mert egyszerüen felesleges gyorsabban tölteni.
Még mindig gyakran olvasom az autonomia parat mindenütt. Igazabol - a statisztikak alapjan - a legtöbb embernek böven elég a max 250 -300km autonomiaju auto is, ezzel a legtöbben akar egy hétig töltés nélkül el tudnak jarogatni dolgozni, és elég akar csak hétvégén töltögetni, de a többieknek is elég jo eséllyel, mert azért nem olyan sokan jarnak napi szinten 100-150km-t, amihez ez kevés lenne. Persze akad ilyen is, nekik kell a nagyobb autonomiaju, vagy akar a belsöégésü. De ez csak a kis szazalék. Szoval az autonomianal sokkal érdekesebb kérdés a töltési sebesség arra a par alkalomra, amikor messzebbre is kell menni. Mert ezek azok az esetek, amikor viszont hasznosak a gyorstöltök, amik 500-800km/h-val is töltenek!
Egyébként ez nem a topic témaja, esetleg hasznos lenne egy altalanos villanyato topic.
-
GoldhandRent
őstag
-
7Heads Drago
veterán
-
Sundesz
addikt
válasz
mjani1172
#109
üzenetére
Nekem nagyon megtetszett képeke az ID.3, ezért elmentem megnézni a szegedi VW szalonba. Bent voltam 10 percig, de le se sz*rtak, pedig egyedüli ügyfél lettem volna. Nem baj, egyedül megnéztem, beültem, kinyitottam mindent. Vicc. Amikor MG4-et néztem még KV-t is kínáltak.
-
mjani1172
addikt
válasz
#48584626
#104
üzenetére
Mivel ismerlek tudom, hogy olaj a tűzre....
De ezek tényleg szarok. Pláne ennyi pénzért. Hozzám sok ügyfél jár Teslava, megy ID vel.
Míg aTesla szoftverével a felhasználók 95 százaléka elégedett az Id egy lassú nehezen használható sz.r.
Én utoljára VAG csoportos autót vettem, de legközelebb nem tőlük veszek. És nemcsak az autóval nem vagyok megelégedve, de az POHU egy igazi szemét.
Az egy dolog, hogy vannak problémák (nem is kicsik) de a hozzáállás az németes..... -
Ha van egy teremgarázsom ahol nyilván adott a villany szóval nem kell messziről hozni akkor mennyiért lehet oda egy elektromos töltőt varázsolni kb?
Gondolom kell saját villanyóra stb ?
Nem kell extra gyors brutál teljesítményű.
-
Füleske
addikt
Ez 2-3 éve volt igaz a Kona - ra és a Niro - ra. A Niro volt a legnagyobb eladású elektromos autó 2020-2021 - ben Magyarországon. A korábbi autókhoz képest (pl. Leaf) nagy ugrás volt. Csak közben eltelt az idő, a technika avult, az árak megváltoztak, bejöttek új autók a képbe. Most már a 16-17+ milliós alapár nem olyan jó ezekért. Kezdenek jönni a technikailag fejlettebb kínai autók (MG, BYD) és a lényegében kínai autók (Volvo), ezen az árszinten, vagy ez alatt.
Ha meg nagy távokra kell autó, akkor a Tesla - knak nem nagyon van ellenfele a saját töltőhálózat miatt.
A másik, hogy szerintem a 15-20 milliós ársáv nem a magyar átlag polgár gondolkodási területe. Inkább a használt elektromos autókat keresik, fele áron. Egy támogatási rendszer tudna ezen változtatni, de az meg jó ideje nincs, jövőre is csak cégeknek lesz. -
.Szaki.
addikt
Azért őket hoztam fel, mert az elektrifikáció kapcsán szerintem most az a legfontosabb, hogy melyek azok a gyártók, akik relatív kompromisszummentes hatótávval, értelmezhető méretű autókat tudnak piacra dobni, amiknek az ára is olyan, hogy esetleg az átlag polgár is elgondolkodjon azon, hogy lehet, hogy a következő autója már nem belsőégésű, vagy hybrid, hanem tisztán elektromos lesz, ne csak az nézegesse, akinek a villanyautósok.hu a kezdőlapja.
Ezt a Tesla Model3 mellett most a Hyundai/KIA viszi az én meglátásom szerint. Az e-Niro és a Kona EV is egy kifejezetten jó felszereltségi szintekkel megáldott, normális hatótávú családi autók, amiktől félni sem kell, hogy le fognak rohadni és beleülni sem fáj, mert rendben van a belterük is. Ezek már ki tudnak váltani egy elsődleges autót.
A többi gyártónál egyelőre nem látom ezt. Vagy "prémium" csörgő-zörgő vackok vannak 38 és 40m Ft körül, ami sose lesz népautó, vagy pedig azok a kis gyöszök, amik városba baromi jó alternatívák lennének, de elsődleges autónak alkalmatlanok, második autónak, amivel a BP-Balatont oda-vissza nem tudod megtenni viszont már borzasztó drágák. Ergo egy elég szűk réteget érintenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Path of Exile (ARPG)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- OLED TV topic
- OLED monitor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen 7 3700U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3611, 94% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
vagy az S-re, vagy a GTA-s Raidenre.


