- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Google Pixel 9a rapidteszt
- Sony Xperia Z2 - esszencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Yettel topik
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hallador
addikt
válasz
Kam1kaze #47640 üzenetére
Szia,
Ez csak akkor működik, ha valóban tévedés történt, de ha egy eredetileg 1 vagy 2 év garanciával eladott gépet úgy adnak el, hogy 3 éves garanciával, ilyenre példa a kiváló külföldi webáruházak, amik a magyar kereskedők szintjével pariban vannak társadalmi szinten, akkor nem lesz garanciád, mert a HP nem hülye.
Ha tévedés történt, akkor rendben van ilyen előfordul, de nem túl sok esetben, a nagykerek azért erre odafigyelnek az Ő bőrükre is megy a jéték.A HP, Dell is küld neked e-mail-t és nem tudsz csak úgy küldeni nekik, mert a HP és a Dell sem tart fenn minden esetben Magyarországon ügyfélszolgálatot, a HP még csak csak, de nem minden termék esetén, a Dell-é Görögországban van. Te nem fogsz a szervizzel beszélni (Jobb is, mert egyik másiknak a stílusa hogy is mondjam
magyarosna). A HP nagyon korrekt abban az esetben, ha nem csúszik be gikszer. Jellemzően 2 - 3 munkanap a részidejük, de ha új a gép és kifogja az ember, és nem szervizeltek még ilyet, mert mondjuk egyedi a sorozat száma, és elsőként javítanak adott gépet, akkor ez 7 - 8 hét is lehet igaz ez bármelyik márkára. Én futottam bele ilyenbe.Alaphelyzetbe a HP-é a legjobb notebook szerviz hálózat Magyarországon. A Dell NBD-je sem sokkal jobb, mert ott is legalább 2 napot várnod kell. csak akkor van szerencséd, ha nagyon sok van adott termékből, és van alkatrész raktáron.
Szóval nincs baj a HP-vel sőt.
A HP szervizeknél mikor beadod a gépet, akkor azonnal lefényképezik, nekünk mikor a futár elvitte a ProBook 430 G5-öt három fényképet készített róla azonnal, mielőtt hozzányúlt a futár, és a HP nem csak "futárt küld", hanem olyat aki nem keveri össze a Notebookot a játék Kamazzal. Ez igaznak kellene lennie akkor is ha Te viszed be. Szóval én még nem nagyon láttam olyat, hogy rosszabb állapotban kapta volna vissza a vásárló, azért ezekre figyelnek.
Fel tudod venni a HP ügyfélszolival a kapcsolatot:
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Napelem
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Linux kezdőknek
- Androidos fejegységek
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3558 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest