Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Málni

    csendes tag

    válasz Doky586 #44598 üzenetére

    Gondolom ez nekem szólt:)
    Nem tudom miért írta ezt a Samsung, hiszen a Seagate nem vizsgálta be a merevlemezt, a fent említett okok miatt, mivel a nagyker v szállító visszautasított, meg se nézték, pont ez a bajom. Amúgy hiába külső vinyó, a belseje mindegyiknek le van ugye matricázva, amin fel van tüntetve, hogy nem szabad eltávolítani, mert ugrik a gari, de persze ez senkit se érdekel, nem néznek bele a külső nyomok miatt, hogy az sértetlen e...
    Amúgy a boltban is kipróbálták amikor bevittem, nem működött, 3 különböző géppel, laptoppal se ment...

  • Málni

    csendes tag

    Meghibásodott a Samsung-Seagate M3 külső merevlemezem, ha rádugom a gépre, akkor van egy nagyon kicsi csipogó hangja kb. 10mp-ig, aztán abbahagyja és nem történik semmi, led az világít. Vajon ezt lehet még javítani, mi lehet a baja?
    Kb 200-300 giga cucc van rajta, de engem már ez sem érdekel, tehát nem a lementés a fontos, én használni szeretném újra a merevlemezt...

    Amúgy még garanciális, visszavittem az üzletbe, de mivel felnyitásra utaló nyomok vannak a külső műanyag borításon, ezért feltételesen vették csak át tőlem, és küldték fel Pestre a beszállítóhoz, viszont azok nem vették át ez miatt a merevlemezt, így visszakaptam hibásan majdnem 2 hónap várakozás után...
    Ezután írtam a Samsungnak emailt (csatoltam mellé számlát, jótállást, és hogy miért vonták meg a garimat a boltban), a válaszra szintén vártam több hetet, és ma írták, hogy már nem hozzájuk tartozik ("a Samsung eladta a merevlemez üzletágat és a jótállási kötelezettséget a Seagate társaságnak"), hanem a Seagatehez, és azok már bevizsgálták a hdd-t ("A készüléket a fentieknek megfelelően a Seagate vizsgálta be, a panaszolt hibát azonban nem tapasztalta, az hibátlannak bizonyult, ezt követően küldte vissza"), de nem állapítottak meg hibát:D :Y :W :N
    Ebben az esetben bezárult a kör és nem tudok máshova fordulni ezzel? Seagatenek van magyar képviselete v mit csináljak? :((
    Ja még ezt is írták az email végén: "A fentiek miatt sajnos nem tudunk Önnek segítséget nyújtani, mivel a Seagate nem fogadja be javításra a készüléket."

Új hozzászólás Aktív témák