Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz ANT #499 üzenetére

    Jajj. Több dolog is felmerült bennem. Először is nekem apró fenntartásaim vannak az ilyen amerikai módszerrel látványmarketingelt dolgokkal szemben. Másodszor nem állítom hogy nincs minimális javító hatása egy belsőégésű motor kenésére, de amennyibe kerül, ezt el is várná az ember, ha mondjuk egy hasonló árú hagyományos de csúcsminőségű motorolaj-hoz hasonlítanám. Harmadszor pedig ha mondjuk el is hiszem fenntartás nélkül a működési elvét, az akkor is egy 8-900°C-on működő felület esetére érvényes, nem pedig egy maximum 50-60°C-ra melegedő ventillátorcsapágy esetén. Tehát a venticsapágy soha nem fog felmelegedni annyira, hogy a felületkezelt acél felülete megolvadva befogadja az egyébként nagyságrendekkel lazább molekulaszerkezetű tisztán ásványi olaj bármely alkotóelemét. És negyedszer, ha már egyszer lekopott egy tized milliméter a csapágyból, akkor azt még ez a cucc sem növeszti vissza, és minthogy a filmréteg amit képez sokkal vékonyabb és kisebb keménységű, mint az acélréteg amit helyettesítenie/pótolnia kéne, ezért nem hiszem hogy a lötyögő tengelyű ''traktorhangú'' ventillátort sokkal tovább alkalmassá tenné a működésre.
    Ráadásul a linkelt oldalon van egy csomó apró dolog, ami hiteltelenné teszi szememben a dolgot.
    De ez csak az én tapasztalat nélküli véleményem

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák