- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Unpacked: második generációs okosgyűrű és AR-szemüveg is jöhet
- Honor Magic V2 - origami
- James Bond órája is lehetne a Black Shark Watch X Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
válasz Dilikutya #2885 üzenetére
Tudom és kész...
Mondom: nézd csak meg közelről a HL2 falait, tárgyait. Szánalmasan kis felbontás, szögletes, mint egy kocka (ezt aztán megmondtam...), a belső terek java meg kietlen, sivár, monoton lövöldözés: ugyanaz, mint a DOOM3, csak bénább, és nem ez volt az eredeti koncepció.. Aztán azzal jössz, hogy a DOOM3 -egyébként messzemenően eddigi legélethűbb- környezete randa? Minimumon persze, hogy az. Arra azért kíváncsi lennék, mit tud a DOOM külső tereknél. Mert eddig nem láttuk...
Faster: a HL2-ben miért ennyire bénák a bump-mapek (a szörnyeken) ? Borzasztó...
[Szerkesztve]All was naught but to serve the void...
-
faster
nagyúr
válasz Dilikutya #2885 üzenetére
A lassúsága Doom3-nak megbocsájtható, egész más megvilágítási modellt használ, mint az eddigi játékok, bár az az érzésem, csak belső terekre lehet igazán hatékonyan használni. Valaki említette, hogy a bump sokkal jobban kijön a Doom3-ban. Hát persze, hogy sokkal jobban kijön, nagyobb felbontásúak a normal mapjei, és az ambient light a doom3-ban 0.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox Series X|S
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Politika
- Autós topik
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest