Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Íme az új Android Auto!
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
addikt
Ha esetleg bárkit érdekel: Michelin Primacy 4+ után a Primacy 5 érezhetően jobb és halkabb(nak tűnik)
Első pár nap után azt kell mondjam, hogy nem bántam meg, hogy mégsem a Conti PC7 lett.
...és ez valószínűleg tartósabb is lesz (bár drágább volt gumiként ~9e-el) -
No.01
addikt
válasz
tboldi #67006 üzenetére
Abszolute adom amit irsz. Nekunk van CC2 is a csaladban. Az is olyan, mint a legtobb Michelin. Kiegyensulyozott, de amit en korabban tapasztaltam az elozo ket generacios CC-n a itt is megvan, miszerint a 3. evtol mar nem egeszen olyan, mint az uj. Szarazon szinte semmi kulonbseg, de hidegben es vagy vizes uton maris erzodik.
Az ASC2 nekem most nagy talalas, de ha oszinte akarok lenni akkor ez is olyan, mint a CC2 semmiben sem kiemelkedo, de az atlagot stabilan hozza.Ha lesz CC3 mar van auto amire fel fog kerulni.
U.i.: a teszteket en is sokszor elolvasom, de ott azert mindig van egy kis szubjektiv resze a dolgonak es amit en is alabacsultem korabban az az, h adott marka adott modellje mikent viselkedik kulonbozo meretekben es kulonbozo autokon az nagyon sokat tud javitani vagy eppenseggel rontani az adott gumi megitelesen igy a teszteket en max jo kiindulasi alapnak tartom a tobbi mar inkabb szemelyes tapasztalas.
U.i.: egyebkent meg hiaba olvasok utanna sok dolognak meg igy is sikerult mar joparszor mellenylni, sot olyan is volt, h az a mellenyulas nagyon nagy volt. Sajna ez benne van a palkliban. -
No.01
addikt
Szerintem 16-os meretben nemigazan van meg peremvedo hacsak nem nagyon peres a gumi vagy nagyon netalantan nagyon sportos.
Arrol mar nem is beszelve, h amikor en kerestem (225/40R18) akkor a gumisnal racsodalkoztam, h milyen extrem elteresek vannak peremvedo es peremvedo kozott a markakat illetoen. (A Micheline sajna szart sem er olyan kicsi. Tapasztalat)
-
No.01
addikt
válasz
rbalint88 #66973 üzenetére
Koszi
Epp tegnap este astam bele magamat kicsit jobban...
Meg alszom ra egyet, tenyleg mozgatja a fantaziamat csak a masik oldalam meg azt sugja, h ez tok jo meg biztosan jobban is tapad, de hajlando vagyok e felaldozni extra ~10e km-t a futasbol a jobb tapadasert?
Meg en sem tudom, de a rendelest a heten le kell adnom... -
No.01
addikt
válasz
Emunem #66956 üzenetére
Van ilyen a csaladban es szepen teszi a dolgat.
Corsa02:
Nagyon jol teljesitett a vege fele is (epp most esedekes a csere csak meg nem tudom, h legyen e az utod vagy engedjek a kivancsisagomnak es legyen Contis PC7)
Igazabol nem mondanam kiemelkedonek, de soha nem hagyott cserben, szamomra a tokeletes mindenes es meg - ami szamomra nagyon fontos - esoben is hozta az elvartat. -
No.01
addikt
Ilyen magas tervezett futas melle en inkabb a Michelint ajanlanam es abbol is a Primacyt. Az birni fogja, de a 100e szerintem mar ott is nagyon kiemelkedo. (nekem a Primacy 4+ egy Corollan 3ev utan cseres lett a km meg alulrol volt 70e. A profilt vegul sajna elfelejtettem lemerni, de minimalisan volt csak tobb, mint a kopasjelzo.
Szerintem a GY ennyit nem birna foleg, h az puhabb keverek ennel. -
No.01
addikt
válasz
f4lcon #66911 üzenetére
WOW! Ezt nem is tudtam. (pedig a bringamon ilyen van)
Bar belegondolva sem anyagban sem termelesi mennyisegben nem gondolom, h a Schwalbe fererne a nagy autogumi gyarakhoz, de ez azert meglepo foleg, h az a +0.5EUR egyaltalan nem unik feszesnek (persze ahol eves szinten millios tetelben keszulnek a kulonbozo modellek a neha 30-at meghallado meretben ott azert lehet mas lenne a matek. -
No.01
addikt
válasz
kenguru99 #66904 üzenetére
Adom amit irsz, de szerintem az oregedes nem csak kizarolag kirepedezesben erheto tetten. Inkabb ugy fogalmaznek, h ha van repedezettseg (csak ido es ahogyirod UV kerdese) ha nincs, idovel a gumi tulajdonsagai romlani fognak. Vannak markak esetleg tipusok ahol ez hamarabb erezheto es van ahol kicsit tovabb tart.
Amiota csak szintetikus kaucsuk van azota ez sajna ilyen
-
No.01
addikt
Nalam a Goodyear most lesz cseres epp a heten. 4 eves meg nincs, de km kerult bele (60e+) szerintem oregedesben szignifikans kulonbseget nem fogsz tapasztalni.
E inkabb a felhasznalas oldalarol kozelitenem meg a dolgokat, ahogy irod is a Goodyear inkabb teli hangsulyos, en ezert vettem. -
No.01
addikt
Mondhatni...
Tobb auto van szerencsere igy kicsit megoszlik, de evi min 40e megvan. De sok kirandulassal meg kikuldetessel volt ez mar ennek tobb, mint a duplaja is.
En tovabbra is szeretem a Michelint. Amit kell azt lefejlesztik es jol mukodnek hatarhelyzetben is. Az egyetlen problemam itt is az oregedes. Nem olyan durvan, mint a tobbi gyartonal, de azert erezheto. Mondjuk itt azert elkulonitenem a 4evszakos szekciot a nyaritol. A CC-k ahogy irtam mar korabban rendre elgyengultek. A CC2 tan mar jobb, mint a korabbi ket valtozat, de jovore az is csere, mar most latszik (igaz a km abba is porog 2 ev ~38e)
-
No.01
addikt
válasz
pècsimunkás #66811 üzenetére
Ha mindketto ~80EUR akkor en az ujabb Contit vennem.
Most van Michelin Primacy4+ de amint csereerett lesz annak a helyere is Contit rendelek.
A Michelin szerntem azert jobb (legalabbis ennel a nyari modellnel mindenkepp) mert igaz, h mar 4mm korul jarok (vagy tan mar az alatt) de esoben meg mindig nem erzem egyaltalan, h romlanak barmilyen tulajdonsaga. Mondjuk jelen allapotabol mar latszik, h az oregedeset nem fogom tudni tesztelni mert a 3 ev vegere cserelni kell tutira. -
No.01
addikt
válasz
pècsimunkás #66805 üzenetére
Kicsit tobb, mint 80EUR-ert mar kaphato a legujabb ami eleg jol teljesit (PremiumContact7)
En meg ajanlanam a Goodyear EfficientGrip performance 2-t Van a csaladban es nagyon jol muzsikal (igaz csak egy picit olcsobb es mar regebbi fejlesztes a Contihoz kepest)JoolsNOS:
6,5 x 16 melle az ET55 kiadja -
No.01
addikt
válasz
pècsimunkás #66802 üzenetére
Mi a keret es a felhasznalas?
-
No.01
addikt
válasz
Lincoln76 #66765 üzenetére
Kezdjuk azzal a nem elhanyagolhato kulonbseggel, h az egyik egy gyari BMW a masik egy max kozepszintet meguto marka. (nekem is van Dezent felnim, szeretem, sot mi tobb ujra is megvennem)
Ettol fuggetlenul a Dezent sosem lesz OZ vagy mondhatnek meg par felsobb kategorias markat. Ott egy 19-es szett (en ezeket kerestem igy ezzel van osszehasonlitasi alapom) majdnem ott van, mint a gyari (pedig en nem is a premium (sicc!) nemet gyrtok OEM alkatreszlistajat vettem osszehasonlitasul.
Hogy fokozzam a dolgokat es hozzatesszuk a 4db nem utangyartott TPMS szenzort es a gumit (BMW egyes modelljeinel kulon BMW specifukus osszetetelben) akkor mar tenyleg nagyon kozel jarunk.
...ja es a 20 meret extra felarat meg bele sem szamoltam.Nem kotozkodom nehogy felreerts csak tudni kell helyen kezelni a dolgokat.
Peace!
-
No.01
addikt
Nyúlósnak érződött és közel sem tapadt úgy ahogy vártam. Az hogy még hangosabbnak is tűnt (más frekvencia) csak hab volt a tortán.
Ment vissza a PS4, az hozta amit kell** Most látom csak, hogy 40e a határ... Úgy azért neccesebb a dolog. Mondjuk függ attól hogy normál felhasználás a cél vagy sportolás is?
Sportolni én inkább vennék Kumhot esetleg Uniroyalt (nem próbáltam, de külföldi fórumokon nagyon dicsérik) vagy Hankookot. -
No.01
addikt
Szerintem fugg a profil melysegetol na meg ugye a gyartasi evtol is. En 50% fole semmikepp nem araznam. (sot ha eladni akarod es nem arulni akkor az a teteje szvsz)
Egyebkent ebben a meretben a 60e egyaltalan nem veszesgrabber:
Ha igy adta ki hat igy adta ki csak azert irtam mert a Gen1 eleve gyorsabban oregszik, mint az atlag te meg pont azt irtad, h nem fut es jobb lenne ha tovabb birna idoben. -
No.01
addikt
Ilyen összeg mellett már a felső ligából is választhatsz. Conti premiumcontact 7 ami jelenleg tán a csúcs.
-
No.01
addikt
válasz
grabber #66650 üzenetére
Már egy ideje szajkózom: ha négyévszakos akkor ennél többre ne nagyon számíts.
Ez így szerintem majdnem rendben is van, a többség legalább cseréli majd időben.
Pont a múlt héten kerdeztek, hogy a 9 éves (!!!) gumi amin még több mint 5mm minta van az ugye még jó (Falken BTW)
Nagyon nem. -
No.01
addikt
válasz
troll81 #66641 üzenetére
350+ HP es 600Nm melle olcso is legyen meg jo is? Akkro mar miert nem ingyen?
Egyebkent amit kersz az nemigazan letezik. Olcso es jo az amit ajanlott (Nexen)
A fentire en nagyon mast vennek, bar fugg a sofortol es a felhasznalasi korulmenyektol is. (tapadjon, mint a legypapir, esetleg palyazas is tervben van vagy inkabb nagyobb tavok es turagumi jelleg kellene)
Egy biztos jot sem eddig sem ezutan nem adnak olcson.
...vagy ha megis akkro utolag majd kiderul, h igazabol az olcso a draga -
No.01
addikt
No offense, de szerintem te vagy egy masik galaxisban elsz vagy egy nagyon masik generaciohoz tartozol...
Szemelyes atvetel vegett mikor es, hol lehet konyebben intezni barmit is igy 2025-ben? Majhogynem az ellenkezoje igaz.
Amit a gumi temaval "varrialsz" mar egy ideje a nickeddel ugyszinten nem fer ossze a fejemben.
...csak ki ne deruljon, h kollegak vagyunk...Ha jot akarsz magadnak hosszutavon akkor a Hankookot inkabb engedd el
-
No.01
addikt
válasz
Yellow73_a #66419 üzenetére
Ennyiert szerintem AllSeasonContact1 Ami fontos az a szam a vegen. <-- Nem ajanlott. Viszont, ha ennyiert a 2-t adjak akkor bolintson ra
Ha esetleg megsem ez akkor inkabb felejtos.
Dr.Én:
En ennel tobbre is bevallaltam a 4evszakost es nem bantam meg mostmar a 4. eve.
Ha tudod a hataraidat es nem vagy egy versenyzo szellem akkor siman jo alternativa.
Annyit azert tarts eszben, h ilyen felhasznalas mellett szerintem realisan 3-4 ev utan cseres lesz.
**ja es inkabb keruld az alsopolcos markakat mert ok meg kozeleben sincsennek annak mint ahol most tartanak a nagyok. -
No.01
addikt
Hasonlo cipoben jarok... En meg varok egy picit, de Marc elso heteben azert felteszem mar.
xEon1337:
A Michelin meg nagyon uj, tapasztalat meg nemigen van, de ahogy elottem is irjak futasteljesitmenyben valoszinuleg jobb lesz, mint a Conti.
Szerintem egyik inkabb aranykozeput (M) a masik pedig inkabb amolyan "sport-tura" (C) -
No.01
addikt
Szerintem is verlazito ez az egesz. Nincs osszehang meg varoson belul sem holott ennek orszagra kiterjedonek kellene lennie.
Ezert van az is, h meg itt videken is van olyan ahol gond nelkul mennek at a vilagito csekendzsines, rohado vagy epp TPMS-t megsporolni akaro autok, hogy a repedt szelvedorol ne is beszeljek.
Azt meg dontse el mindenki maga, h az vizsgaallomas fele meg mukodo fenyszoro pont a vizsgan nem kapcsol fol (Murphey) akkor az alapbol bukas, de ha kijavitod akkor ujabb vizsgadij utan johetsz ujbol 1 oran belul mennyire mozog egy szinten a fentebb emlitettekkel.
Sajnalom, h itt tartunk. Tudom jol, h itt videken az autoallomany fele siman elhasalna egy szigorubb vizsgan, de ugy meg oda a penz mert ugye kozlekedni csak kell... -
No.01
addikt
/45-t akartam irni...
Egyebkent en nyomtam sokaig 225/40R18-al illetve 225/45R17-el is. Utobbi valoban kenyelmesebb volt, de sajnos nagyon konnyen talaltam olyan utszakaszt ahol lehetett volna akar /60 is az sem lett volna lenyegesen jobb.
Hiaba utalnak erte en ilyenkor lassitok -
No.01
addikt
A gumis meg nyilvan ugyis lebeszel majd rola, hisz nem mesz majd annyit hozza.
Egyebkent a tengelyenkenti csere ~10e km-kent azert ajanlott.
Ja es ahogy BaLee is irta ne valassz alsopolcos 4S-t. En ugyan normal guminal sem tennem soha, de ez negyevszakosnal hatvanyozottan igaz. -
No.01
addikt
válasz
svedmalac #66061 üzenetére
Ezt adom! Aki nem a nyomulos, sportosabb stilusban vezet annak osszesegeben a 4S siman lefedi a normal kozlekedes 90%-at. hegyekbe sielni en sem mennek vele feltetlenul.
...bar ez is lehozhato ha az ember megfontolt es korultekinto.
Ami nekem feltunt az epp a kanukulaban valo autopalyazas. Nem mondom, h nem biztonsagos mert nem igaz (bar ilynekor erezhetoen kenodik kisse) de hogy ilyenkor nagyon kopik az tuti. En elettartam szempontjabol ezt neveznem meg a 4S gumik legfobb ellensegenek. -
No.01
addikt
válasz
dokee78 #66002 üzenetére
Nem leszek nepszeru, de a Lauffen eleve egy erossen alsopolcos termek... Amit linkeltel hasonlo lesz, Tan egy kicsit jobb vagy kicsit rosszabb, de szignifikansan nem lesz mas.
Az, h volt egy olyan teszt ahol jol teljesitett az meg ne vedd feltetlenul szamitasba mert a meret amit linkeltel es amit teszteltek az nem egyezik.
Ha az a lenyeg, h olcso legyen akkor vedd batran azt a ketto kozul amelyik olcsobb. Ezen a szinten nincsennek csodak. -
No.01
addikt
Ha tertem volna at minden autonkon 4evszakosra akkor a Michelint (Primacy 4+) tutira a Conti PC7 kovette volna
Az UC-rol semmit nem tudok, de a sorrendet jol tippeltem volna meg ennek ellenere is.
A kerdes ilyenkor nem a hit hanem, h ki es mire veszi... na meg, h mennyi ra a keret es h a tesztek mit mondasnak mert az, h nekunk adott auton adott meretbe mi es hogy teljesit az azert nem er fol azzal amikor valaki valoban ossze tudja hasonlitani azonos korulmenyek kozott a kulonbozo fajtakat.
Engem tobbsegeben erdekel a gumi temakor igy bujom a teszteket es a szaksajtot, de az meg mindig csak az atlagnal tobb. -
No.01
addikt
-
No.01
addikt
válasz
Tom1939 #65911 üzenetére
Tudom ebben a temakorben nem vagyunk egy hullamhosszon, de nekem meg a Goodyear valt be nagyon (igaz en telikent hasznaltam, dedikalt nyari mellett)
Mikor egyszer Berlinbe mentem es 6 oran keresztul csak az eso intenzitasa valtozott akkor megerkezeskor en nagyon, de nagyon orultem a valasztasomnak.
A villamossin nekem mar nagyon extrem pelda meg akkoris, ha valoban rosszabbul teljesit.
Az ASC2 viszont valoban nagyon-nagyon kiegyensulyozott -
No.01
addikt
válasz
fecke78 #65557 üzenetére
Nem belevau, de korabban SF2-t irtal most meg SF3-at. Utobbi nyilvan ujabb fejlesztes, de szinte az egyetlen negatriv kritika ezzel szemben, h gyorsabban kopik.
(ha lett volna a meretemben 235/55R19) en is ezt veszem, de nem volt, igy Conti ASC2-lett.
Ha en lennek te a felroroltakbol inkabb a CC2 fele billene a merleg. -
No.01
addikt
válasz
F_Zolee #65541 üzenetére
Kisse altalanosit, de a lenyeg az, h szerintuk a gyartastol szamitott elso 6 honapban nem is feltetlenul jo a gumi mert a kulonbozo kemikaliaknak kell egy kis ido mig "osszernek"
Szerintuk egy helyesen tarolt gumi uj 5 eves korig, de semmikep ne legyen 10 evnel regebbi meg ha van is minta rajta.A valosag azert nagyon sokat valtozott az utobbi par evben. Meg a felsokategorianal is megfigyelheto, h valtoznak a gumi tulajdonsagai es nem epp pozitiv iranyba.
-
-
No.01
addikt
A szerkesztes gomb vajon mi???
A Contit ne. (A gen 1 nem a legjobb) es szemely szerint a Hankookot is lehuznam szemrebbenes nelkul. Barum vagy esetleg a Goodyear ha arban belefer. -
No.01
addikt
válasz
eldoble #65501 üzenetére
Nem tartom kizartnak...de nem mindegy mikori gyartas.
(manapsag meg mindig sokan remenykednek - alacsony futas mellett is - hogy adott modell majd majd jo lesz 5-6 netalantan 7 evig... hat nagyon nem! Manapsag a realitas az max 5 ev, de a gyakorlat szerint sokkal inkabb 3-4. Fuggetlenul attol, h valakinek van garazsa vagy sem. Egyszeruen eloregszenek es a tapadas meg szaraz korulmenyek kozott sem hozza az ujkori perfomanszt hiaba van meg 4+mm profilmelyseg... Tetszik vagy sem de ilyen idoket elunk.) -
No.01
addikt
válasz
Flashback #65491 üzenetére
Nem mindegy mi a keret!? (es szerintem a SUV es 4x4 dolgonak sincs akkora letjogosultsaga, mint azt az emberek hiszok, h ezek a SUV-ok nem igazi terepjarok es a z osszekerekhajtasuk sem epp a klasszik vonalat kepviselik.
A Fuldanal kis tulzassal nem lesz nehez jobbat talalni.
-
No.01
addikt
válasz
szőröscica #65473 üzenetére
Azert ne altalanositsunk. Sajna nem mindenhol megy es olyan folyekonyan ahogy annak mennie kellene.
-
No.01
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #65441 üzenetére
En utobbit mondanam
-
No.01
addikt
válasz
tboldi #65432 üzenetére
Nekunk volt 2 szett GY Gen3 (es most van ASC2) Mas az biztos, de mi a GY teli gumi helyett vettuk. Jol vizsgazott, de nalam a havas tulajdonsagok nem annyira szamitottak anno, mintsem, h hidegben es esoben jol teljesitsen. Ezt tudta.
Most viszont az ASC mar frissebb fejlesztes azert is mertem beprobalni. Meglatjuk majd idovel mikent valik be (eddig ~7e km-nel jarunk) -
No.01
addikt
Szia,
Felhasznalastol fugg. Ha nem akarsz tarolassal, szerelessel vacakolni es nem jarsz sielni havonta a hegyekbe akkor siman jo a 4evszakod.
Az emlitett tipus az egyik legjobb. Az egyetlen valodi gyenge pontja, h az atlagnal gyorsabban kopik. (tan 43e km josoltak neki az egyik tesztben, de ez nyilvan sofor, felhasznalas es auto fuggo is) -
No.01
addikt
Ne felejtsuk el, h a gumi is valamilyen szinten hasonlit a motorolajhoz. Ha nem mesz vele csak 1000km egy evben attol meg az az olaj "elfarad" es a 3. evre mar nem lesz olyan, mint amikor beletoltottek akkorsem ha csak 3000km futott.
A 10eves gumi mar felejtos garazs ide garazs oda.
Ez szerintem ar regebben is igy volt, napjainkban meg meginkabb koszonhetoen a szintetikus kaucsuknak. -
No.01
addikt
válasz
kardkovacsi #65297 üzenetére
Valahol teljesen jogos amit irsz, de azzal azert legyunk mar tisztaban, h ilyen meretben sem a gumi sem a felni nem 3 forint.
Igaz O jo ajanlasert jott es ugytunik nem banja, h 20-as telit kell vennie. -
No.01
addikt
6e kedvezmeny az valoban nem sok...
...a csomagolas viszont gany! -
No.01
addikt
válasz
eldoble #65085 üzenetére
A 2 ev talan kicsit tulzas... En 3-4 evvel szamolok mostansag, viszont en ugy vagyok vele, h azalatt hozza az elvartakat maximalisan.
Szamomra itt valik szet az also, kozep es felsokategoria, h azon idon belul mikent teljesit. Az, h 5. evre manapsag a gumik 90% kokazni lehetne a lenyegesne csokkent tulajdonsagaik vegett azon sajnos mar nem lepodom meg.
...bar lehet ezen allaspontommal meg itt is sokan megkerdojelezik... -
No.01
addikt
válasz
Black Dragon #65064 üzenetére
Alpin 7-et nem ismerem csak a 6-ot. Jo.
A Conti TS 870 (nem P) szamomra a megjelenes ota etalon minden szempontbol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen autót vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen notebookot vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- EAFC 25
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- Netatmo beltéri egység hibátlan müködéssel és állapotban.
- 2db Wolfcraft Mini egykezes szorító szép állapotban eladó
- Dübel doboz Redbox Duopower csavarral hibátlan állapotban eladó
- 15 flakon MTN festék, alapozó, lakk + Ajándék 4db MTN szórófejjel
- Jura J95 ONE TOUCH TFT CARBON,limitált kiadás mint az új,saját használatból,1/4-ed ÁRON
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac 27" 2020 i7 128GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest