- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- AI társ és butább S Pen a friss Galaxy S25 morzsái között
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mechano
csendes tag
Azoknak akik animációt renderelnek:
A múltkori animáció renderelési problémámon sokat segített, hogy a textúrákat levettem a modellekről, így a RAM fogyasztás is visszaesett.
Látom pörög a topic.---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
-
Mechano
csendes tag
válasz Atlantis #2350 üzenetére
Nem gondoltam, hogy mást is érdekel, örültem a megerősítésnek.
Végül is találtam egy egyszerű megoldást, úgy lehet felszabdalni az animációt, hogy a Time Domain ablakban be kell írni az animáció kezdő és záró időpontját. Így beállítható a kívánt rész animációja.
Kár, hogy a gépem a részanimációk renderelését sem bírja, itt is lefagy, kb. 2,5 GB-nál "kevés a memória" hibaüzenettel leáll a Pro/E.---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
-
Mechano
csendes tag
válasz Cadvenc #2347 üzenetére
A Blend vertex a kulcs, a két összekötendő section 1-1 pontját kell egymáshoz rendelni úgy, hogy a pont fölé állsz, majd jobb egérgombbal kiválasztod a Start point opciót. Aztán Toggle, átváltva a másik section-re, ugyanezt megcsinálod ezen a section-on is azzal a ponttal, amivel össze akarod kötni, akkor nem fog megcsavarodni.
A második kérdéseddel kapcsolatban: ha az intent manager-re vissza akarsz kapcsolni, a section-nak regenerálva kell lennie.---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
-
Mechano
csendes tag
Üdvözlök mindenkit,
Ismertek valami módszert egy animáció részletekre bontásához Pro/E-ban.
Úgy értem, hogy egy meglévő 40 mp.-s animációt 4 darab 10 másodpercesként lerenderelni, majd később összefűzni eggyé?---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
-
Mechano
csendes tag
Köszönöm Parson a válaszodat.
A ráhajlításhoz használhatsz WARP feature-t?
Mivel próbálkoztál eddig?
A spinal bendet nem használtam az elmúlt évek (14) alatt mióta a Pro/E-n dolgozom.Üdv.
Mechano---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
-
Mechano
csendes tag
Üdvözletem a Tisztelt egybegyűlteknek!
Az animációt illetően van jelentős gondom. Megosztom itt is, hátha valaki tud segíteni.
Renderelt animációt szeretnék lefuttatni (40 mp. hosszú), de a gép kb 80 JPG képkocka (kb. 4mp.) után elszáll. Elkezd fekete csíkokat renderelni, majd lefagy.
Lehet, hogy memória probléma?
A gép egy Windows XP Prof., 4GB RAM és a /3GB kapcsoló aktiválva van.
Pro/E Wildfire 3 + ARX (Photolux)
Kérdés, hogy hogyan tudnám rábírni a gépet arra, hogy lerenderelje a teljes animációt?
Hogyan tudok spórolni a memória felhasználással?Előre köszönök minden segítő hozzászólást.
Üdv.
Mechano[ Szerkesztve ]
---------------------------------- P R O / E N G I N E E R -----------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok