Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Szia!
Csere akkor van, ha a javítás valamiért nem lehetséges. (nem javítható, nincs alkatrész, stb.) Időkorlát nincs, elvileg addig ülhetnek rajta ameddig akarnak... azért 30 nap után már érdemes erőteljesen zaklatni őket.
Ugyanolyanra cserélik, ha nem tudják, akkor pénzvissza van. (levásárlásban megegyezhettek, de nem kötelezhetnek rá).
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:
Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.
Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.
Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, azaz iagzából véleményt szeretnék kérni a hozzáértőktől/tapasztaltabbaktól...
Szóval adott egy 2006 decemberében vásárolt notebook, amit különböző, részben ismétlődő hibákkal most már 4-edjére adtam be a szervízbe, ezúttal viszont a javítást nem fogadtam el, cserét kértem. Ez volt Pénteken. Ez a típus egyértelműen hibás, szinte mindenkinél jelentkeztek ugyanazok a problémák, így ha lehet szeretném elérni, hogy egy másik típusra cseréljék. Néhány hónapja megkeresett egy másik tulajdonos, neki sikerült ezt elérni.
Kérdésem: Adott esetben milyen válaszra számíthatok? Milyen érvekre/jogszabályokra támaszkodhatok, illetve mit tehetek az ügy érdekében? Hivatkozhatok a másik esetre? Számít ez valamit?
Minden tanácsot köszönök.
A.
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Kis kálvária az MSI-Albacomp párossal.
Notebook megvéve 2006 decemberében, kb. 250K
notebook hibás (nem főrész)
vissza gariba 2007 októberében, javítva
hiba(ugyanaz) újból 2008 április, újból javítva
hiba(megint ugyanaz) 2008 június, most van benn a szervízbenBP-i kirendeltség tanácsára felhívtam a fehérvári központot, ott egy "kedves" úr a következővel hajtott el: nem főrész, meg amúgyis, a gyártó az mondta nekik javítsák ki és kész, meg írjak levelet angolul az MSI központnak ha nem tetszik, vagy javíttassam meg és adjam el.
Kérdés: na ilyenkor mit lehet tenni?
-
Alg
veterán
válasz
Ariadne #1662 üzenetére
Köszönöm szépen, énis valami hasonlóra gondoltam elsőre.
Egyébként Albacomp...
Modra:Nekem megfelelne az is, ha ugyanilyenből kapnék egy újat, legalább a garancia újrakezdődne...bár úgy hallottam hogy már alaplapot sem nagyon tudnak szerezni hozzá... Legutóbb valami 6 elemet cseréltek, fedlap, zsanér, MSI logo, stb...
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, amiben szeretnék tanácsot kérni:Ismétlődő, gyártó által elismerten garanciális hiba: MSI M655X notimnak az egyik zsanérja elrepedt, gariban cserélték októberben (fedlapot-zsanért). Most újra ugyanaz a probléma kezd előjönni, repedés kezdődött ugyanott. Mivel idén novemberben lejár a gari, kissé aggódom a dolog miatt, van az ilyenre valami jogi megoldás vagy bízzak a gyártóban/szervízben hogy cserélik az egész gépet?
A.
U.I.:Egyéb, nem reprodukálható, véletlenszerű hibák is jelentkeztek, USB random meghalása és kijelzó "vibrálása" képében...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Melyik tápegységet vegyem?
- Formula-1
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest