Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alg

    veterán

    Sziasztok!

    Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:

    Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.

    Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.

    Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Új hozzászólás Aktív témák