Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gyuri27 #20356 üzenetére
Most van megint a szakszerviz felé a cucc (ötödik alkalommal)... és ha nem cserélik (Holland Asus bírálja el, Magyarnak nincs beleszólása) akkor a nagykerrel veszem fel a kapcsolatot (vagy feljebb megyek - külföldi, mint USA vagy más Asus nem kompetens, mert régió nem oda tartozik)
Ezt a választ kaptam a fogyvéd.-től (lényegében)
Tisztelt Fogyasztó!
Köszönjük, hogy panaszával irodahálózatunkat megkereste.
A vonatkozó jogszabályi előírások szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Előadása alapján a termékre még fennáll a jótállási idő.
Ez alapján elsődleges igény a kijavítás, de mivel azt a vállalkozás nem tudta teljesíteni, ezért ezt követően Ön jogosan kérte a hibás termék kicserélését.
Mivel az ASUS Magyarország Kft nem tett eleget csere kötelezettségének javasoljuk, hogy forduljon panasszal a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez (ezen eljárás ingyenes ld. www.bekeltetes.hu).
Másodlagosan pedig, ha nem oldódik meg a fenti eljárásban az ügy javasoljuk, hogy álljon el a szerződéstől és kérje a vételár visszafizetését. Erre vonatkozó igényét fizetési meghagyásos eljárásban közjegyző előtt érvényesítheti (ld. www.fmh.mokk.hu).
Alkalmazott jogszabály:
Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§
Reméljük tanácsunk segítséget nyújt panasza további sikeres ügyintézéséhez.
Tisztelettel:
dr. xy tanácsadó
Ezután (07.09.-n Kedden) megírtam az Asus felé a jogosságom helyességét a Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§ -ra hivatkozva, de a héten nem érkezett rá válasz
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Precision 7530 - Intel Core i7-8750H 16GB 512GB SSD NVIDIA Quadro P2000 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! 1600W Corsair AX1600i Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Beszámítás! Apple iPad 10.9 2022 64GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest