- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
default.
őstag
Szervusztok!
Gyártói garancia témakörében kérdeznék.
Adott pl. egy tápegység, melyre a gyártó 10 év jótállást vállal. Ezzel szemben a hazai forgalmazók 2-3 évet vállalnak rá.Kérdéseim:
- A forgalmazónak kötelessége minimum a gyártó által biztosított jótállást biztosítania a fogyasztó felé?
- Ha igen, ugyanúgy a forgalmazón keresztül intézheti a fogyasztó a garanciáztatást?
- Ha igen, és ezt a forgalmazó nem hajlandó beismerni/teljesíteni, akkor közvetlenül a fogyasztóvédelemhez kell fordulni?Köszönöm szépen előre is!
Üdv![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs