- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
default.
őstag
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni:
Van egy HTC telefonom, telenoros, hangszóró recseg néha hívás közben. Elvittem a telenorhoz, elküldték a szervízbe, ma szóltak h mehetek érte. A Jegyzőkönyvben a következő áll: "A készülék átvizsgálása során megállapítást nyert, hogy a készüléken illegális szoftveres beavatkozás történt. Fentiek miatt a gyártó nem fogadja el garanciálisként, a garancia a mai nappal érvényét veszti."
Felhívtam a szervizt, kérdeztem, mit jelent ez, azt mondták, h rootoltam a telefont.
Az van, hogy direkt nem rootoltam a telefont, amig garanciális volt, hogy ebbe ne köthessenek bele. A fazon erősködött, azt mondta, ha nem tetszik, forduljak a fogyasztóvédelemhez.
Mit tanácsoltok? A fogyasztóvédelem megoldás lehet erre? Kell valamit fizetnem érte?
köszönöm előre is!
ÜDV -
default.
őstag
-
default.
őstag
Szervusztok!
Gyártói garancia témakörében kérdeznék.
Adott pl. egy tápegység, melyre a gyártó 10 év jótállást vállal. Ezzel szemben a hazai forgalmazók 2-3 évet vállalnak rá.Kérdéseim:
- A forgalmazónak kötelessége minimum a gyártó által biztosított jótállást biztosítania a fogyasztó felé?
- Ha igen, ugyanúgy a forgalmazón keresztül intézheti a fogyasztó a garanciáztatást?
- Ha igen, és ezt a forgalmazó nem hajlandó beismerni/teljesíteni, akkor közvetlenül a fogyasztóvédelemhez kell fordulni?Köszönöm szépen előre is!
Üdv![ Szerkesztve ]
-
default.
őstag
Sziasztok!
Online rendeltem egy villanyborotvát, és nem vált be, szerettem volna élni a 14 napos elállási joggal, de a bolt szerint higiéniai terméknek minősül és nem vonatkozik rá a fenti jog.
Ez akkor valóban így van?
Köszönöm szépen
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...