- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz Oliverda #45453 üzenetére
Azért mert akkor nem én nem néztem, és én hozzászoktam ehhez a v10-v12 viszonylag nagy köbcentis gépekhez, aminek a hangjától úgy éreztem ez most szétszedi az aszfaltot.Viszont már ez a v8-as is jóval szelídebbnek tűnik annál sajnos és szerettem azt hallgatni tegnap linkelték a v10 BMW motort hát az fantasztikus volt.
Nekem ez a forma1 hogy mindenben a csúcs, teljesítmény, pilóták, csapatok, és a hang is idetartozik.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz hunnylander #45455 üzenetére
Nem rossz, de meg sem közelíti a McLaren-t...
-
Apika
Közösségépítő
válasz hunnylander #45455 üzenetére
Mindkét videón milyen idős szakik "barkácsolták" az autókat...
-
hunnylander
őstag
-
mokus1
addikt
válasz Oliverda #45457 üzenetére
Igen ez igaz, de néha rossz látni hogy pár éve gyorsabbak voltak és most már nem tudnak pályacsúcsot döntögetni ami mind a pilótának nem rossz és a nézőnek sem.( Milyen más lenne a 100as sprint is ha mostantól romlana a teljesítmény és kicsúsznának 10mp-n kívülre)
Számomra picit lélek romboló ha oda állítanád a 2004-es Ferrari-t ami majd 8 éves technika és leveri a mai Ferrarit.Persze borzasztó erősek, stabilak és a toppon vannak aeroba.Azért egy V10-es 1000 lóerő körüli gép hangja látványa maga a tudat hogy mit művelnek velük a pályán számomra megérte hogy kimenjek a magyar GP-re.Mára már nem biztos hogy kifizetném a jegy árát mert hiányzik. -
mokus1
addikt
válasz dangerzone #45464 üzenetére
-
Misi 007
Közösségépítő
-
Xirtam
veterán
Azért ez mindent elárul szerintem, hogy miért nem szeressük a motor formula váltást. [link]
A hang szerelmeseinek csak annyit, hogy idén ellátogat a Ferrari Challange a RING-re. Ahol az összes eddigi F1-es Ferrari is kigurul!
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz hunnylander #45455 üzenetére
Dupla féknyereg elől?
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45446 üzenetére
A turbó nélküli és a turbóval felszerelt autok közötti difi-re gondoltam. Én amúgy mindíg a nagyobb köbcentit támogatnám, valahogy nekem nem illik az F1 képbe a kis turbómotoros csodák...
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz hunnylander #45455 üzenetére
Azok az f1-ek hány köbcentisek voltak?
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz Oliverda #45480 üzenetére
Ezekkel nem lenne gond [link] nagyon beleillenek ezek a turbosok az f1-be,ugye a hangjuk is állati,de ezek az 1500-1600 cc, hát a gp2 oda fog b@szni nekik Szerintem kiábrándító ahogyan csúszik le az F1 a süllyesztőbe az idióta szabályok miatt...
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
!Overdose!
őstag
válasz JColee #45484 üzenetére
Úgy, hogy most divat lett az F1 fikázása. Rossz a kommentár, rosszak a szabályok, rosszak az irányzatok. Többen is írogatták, hogy már nem is fogják követni, ha ez meg az megtörténik. Ehhez képest ugyanúgy itt vannak. Így lesz egy már a szakmaiság felé tartó topikból játszótér.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Zso2
őstag
válasz !Overdose! #45485 üzenetére
Miféle szakmaiság? Ez egy 2012-es f1-es topik, gondolom belefér,ha az F1-ről egy nem szaki,hanem sima F1 rajongó beszél....
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
mokus1
addikt
válasz JColee #45484 üzenetére
Na igen de ott nem sok minden volt megszabva, itt viszont gyanítom lesz ha 1600ból 700lóerő körülre hozzák KERS-sel. Kiderül mit hoznak ki belőlük, de kétlem hogy tudni fogják tartani a mai gépekkel a tempót.Igazából érdeke ez a csapatoknak hogy ekkora motorokkal versenyezzenek?
Egy kis érdekesség teljesítmény évek alatt ahogy változott.[link]
[ Szerkesztve ]
-
Zso2
őstag
válasz JColee #45484 üzenetére
Én úgy tudtam akkoriban 3.5 cc autók voltak.....
A lényeg viszont akkor is marad, én sajnálom,hogy egyre kisebb versenyautók vannak az F1-ben, én imádtam a v10-eket(a v12 már nem is említem,már csak a múlt ), már csak a motor járása miatt is tekintélyt parancsolóbb volt...Tényleg mi lesz a gp2 3 autókkal, azok is lefokozódnak,vagy az f1 melléjük sűllyed?
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz JColee #45490 üzenetére
Látom vazz, attól én még hihettem azt,hogy 3,5L voltak.... gondolom nem csak 1,5 turbo motor volt, valószínű ezeket nem mindenki használta ,mert újdonság volt akkoriban,előtte a nagy cc volt a menő.Valamiért a mostani F1 is ilyen volt sajnos most térnek megint át erre a kis cc -re megint(gondolom a környezettudatos marhaságok)...
Elolvasni már igazán nem tudjuk helyetted. hányan vagytok?
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz dokee78 #45493 üzenetére
a hengerek száma nagyban befolyásolja a hangi élményt ezt ennél a vidinél lehet érezni:[link]
Azt is lehet látni az évek előrehaladtával mennyivel több Lovat tudnak szednek ki az autókból.
A video eleje meg közepe nagyon állat,de a végén a v8 már nem az igazi, a v6 sajnos valószínű még gyenguszabb lesz.Mondjuk a hang nem egy nagy tragédia a többségnek(nekem az),ha a Le még benne lesz az autókban,csak nehogy azt is leszabályozzák még kisebbre, egyszer már megtették.Kinyírják az F1-et.[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rocket
nagyúr
válasz Motion_Blur #45495 üzenetére
Kezdodik, akkor ennek a futamnak lottek megint.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #45495 üzenetére
tulajdonosai, szervezői és nem utolsó sorban résztvevői a
demokráciapénz elkötelezett hívei- http://pazsitz.hu -
-
Zso2
őstag
Pedig nem kellene kihagyni ,így is nehezen bírom ki a mostani 3hetes szünetet is
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #45495 üzenetére
Vajon hányszor fogják még eljátszani mire kikerül a naptárból?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
Hogy mi a csapatok véleménye erről? Nem örülnek. Eleve ott a Ferrari nincs is V6-os autójuk. Főleg nem Turbós. Szóval Luca csőrét ez még inkább piszkálja.
Közben finoman megsúgom, semmi gond nincs Bahrein-ben. Megint a Média fújja az egészet.
#45501 Tisztelek becsüllek mint a többi fórumozó társamat. De ekkora baromságot te sem írhattál volna. Ferrari követelte? A Ferrari mai napig részben azért van az F1-ben, hogy az utcai autóit javíthassa fejleszthesse. Az új Ferrari F12 Berlinetta is az új V12-es erőforrást használja. Az újonnan érkező ENZO utód is V12-est fog használni. 458 Italia 4,5 literes V8. FF megint csak V12. Folyamatosan nyomatékosítja Luca, hogy idővel persze muszáj lesznek hibrid hajtásokat létrehozni (ENZO utód-ban KERS is lesz). De, hogy a Ferrari szakítson a hagyománnyal. Anno oké, a Dyno-ban V6 volt. De hol van már az?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen